No kyllä noiden säilyvyys- ja makuasiat on jokaisen omista makunystyröistä kiinni; itse en ole huomannut yhtään mitään vaikka noita päiväyspakkeja olen tilaillutkin ja nekin ovat parhaimmillaan olleet lähemmäs puoli vuotta vielä kulutuksessa... Tosin olen pystynyt juomaan monta lootaa viikinkiä (tosikylmänä, saunan jälkeen; lämpinä ei puhettakaan) joten mun makuhermoille ei kannata antaa paljoa arvoa
. Vehnäoluitakin olen hörppinät vanhalla päiväyksellä lootatolkulla ja hyvvää oli.
Toisaalta tuossa joku ylempänä linkkas jonkun ylen jutun ja sieltä löytyi tämmöinen jäätymisjupakoinnin ohessa:
"Sinebrychoffin panimomestari
Tapio Kangas-Heiskan (yli 30 vuotta alalla työskennellyt panimomestari) mukaan panimolla on maistettu testin vuoksi viisi vuotta terassin alla vaihtelevissa lämpötiloissa ollutta olutta, joka maistui edelleen hyvältä."
Niinkauan kuin se tölkki on ehjä ja tiivis niin ei kait nuo ihan heti mee pilalle ?
Kaupat tuskin ottaa paljoa vastuuta; Iron maidenin nettikauppakin noita päiväystuotteita aina tyrkyttää ja mainostavat aina että "drinks fine"