Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
22,98 € vajaan euron vakuutuksella, L-koko.Mitä OPOlla siis maksaa yksi laatikko? Koitin selata pari sivua taaksepäin ja katsella niiden sivuilta mutta en löydä mistään hintoja
Mulla myös sama juttu. Ensimmäinen tilaus ja viikossa tavarat lähipostiin!
Ei kokemusta Alks. Mitä luokkaa rahti jos kaikki tulee saksan varastosta PK-seudulle ( 27 kg ) ?
Tänään saapuneet lonkerot suomeen ja maanantaiksi näyttää toimitusta.
Postnordin sovelluksen kun hankit niin näyttää väliaikatiedot. Mulla kesti melkein kaksi viikkoa tilauksesta ennen kuin lonkerot oli haettavissa lähi k-marketista.Tilasin samalla setillä viime viikolla. Tuliko Sky-Cargolta jotain väliaikatietoja kuljetuksen suhteen? Tilauksen status kaupassa päivittynyt 22.8. "Delivered", mutta sen jälkeen ollut hiljaista.
Saako opon kautta tuotua Alksin lonkeroita?Alks+opo ruhtinaalliset 3 arkipäivää ja paketti haettu ei teippejä.
Postnordin sovelluksen kun hankit niin näyttää väliaikatiedot. Mulla kesti melkein kaksi viikkoa tilauksesta ennen kuin lonkerot oli haettavissa lähi k-marketista.
Opo toimittaa vain Saksasta ja sieltä et oikeita lonkeroita löydä.Saako opon kautta tuotua Alksin lonkeroita?
Itselle PostNordin sovellus ilmoitti itsestään paketit kun olivat lähteneet.Tilasin samalla setillä viime viikolla. Tuliko Sky-Cargolta jotain väliaikatietoja kuljetuksen suhteen? Tilauksen status kaupassa päivittynyt 22.8. "Delivered", mutta sen jälkeen ollut hiljaista.
Vieläkö tulli on viime aikoina näpelöinyt Shippii-toimituksia? Vai onko ylipäätään mitään?
Winkki vitonen.S ryhmässä koffin 3 tölkki 0,73 €.
Iltalehdessäkin mainostetaan.Winkki vitonen.S ryhmässä koffin 3 tölkki 0,73 €.
Tarkistin juuri tuon viimeisen tilauksen bib punaviinin tilauspäivän joka oli 5/2023. Täyttöpäivä näissä oli 2/2022.Niin vähän epäilinkin. Kuiva punkku esimerkiksi säilyy parista kolmeen vuotta. Myyjä ei välttämättä heti ymmärrä, että kyseessä oli jostain syystä pilaantunut viini, vaan luulee että joku yrittää saada hyvitystä "päiväyksen" perusteella.
Kyse kuitenkin tunnetusti ihan yleisesti vastuullisesta kaupasta jonka toimintatapoihin, kilpailijoista poiketen, ei kuulu vanhentuneiden alkoholierien haaliminen ja niiden myynti koska väki ei jaksa reklamoida.
Amazon.de ei taida lähetellä alkoholeja, vaan ohjaa myyjälle, mutta Supermarkt24h.de löytyy melkoinen määrä hyviä likööreja esim. Berenzen, (Kurzes und Shooters)Onko kokemuksia miten toimii viinojen ostaminen Amazon.de:n kautta? tarkoitus ei siis ole löytää hyviä tarjouksia vaan ylipäätään tilata sellaisia liköörejä ja katkeroita mitä Alkosta ei löydy, cocktaileja varten. Tilausmäärät olisi aika pieniä, muutama pullo silloin tällöin.
Vieläkö tulli on viime aikoina näpelöinyt Shippii-toimituksia? Vai onko ylipäätään mitään?
Kiinnostaisi kans mikä on tilanne viime aikoina. Kai tänne joku olisi ilmoitellut jos Tulli olisi näppinsä laatikkoon lyönyt? Viime viikkoina en tästä ketjusta moisia uutisia ole huomannut vai onko vain mennyt silmien ohi, on nimittäin yksi eniten päivittyvä ketju täällä tämäEipä ole keskustelussa talven jälkeen pahemmin näkynyt. Ei myöskään muissa foorumeissa. Fransbergilläkin taitaa valtaosa tulla myös ihan nätisti.
Shippii muutenkin vaihtaa ja kilpailuttaa noita toimittajia, jotta ei sinänsä voi puhua yhtenä firmana. Tällä hetkellä niillä on tarjolla Postin kotiinkuljetus BigBucksilla se halvin vaihtoehto. Aiemmin UPS.
Kampanjan isoin tavoite oli pelon lietsominen, jonka seurauksena tilausmäärät vähenee. Sanoisin, että tuo tavoite on saavutettu siinä määrin kun sen voi saavuttaa. En usko, että aukomalla tilauksia ja lähettämällä veroseuraamuksia hirveästi plussaa tehtäisiin, joten se ei taida olla pidemmän päälle kannattavaa. Voi toki olla, että joskus tulee alkuvuoden kaltainen hetkellinen pakettien pysäyttämisoperaatio jälleen, jotta saadaan tilauspelkoa pidettyä yllä.Vai onko kampanja kokonaan haudattu? Sekään ei vaikuta järkevältä kun sitä erikseen hehkutettu, määrärahoja saatu ja paljon tilauksia kuitenkin talven aikana pysäytelty.
Pakko päivitellä tänne, yleensä se siitä isästään laukeaa. Tilaus alks+opo viime tiistaina, bringin seurannan mukaan yritetty perjantaina toimittaa klo1955, en ollut kotona, sitten viedään paikalliseen noutopaikkaan. Mutta nyt ei pariin päivään mitään, eikä missään vaiheessa tullut mitään ilmoitusta kännyyn tai sähköpostiin.
Mulla tosiaan "The shipment will be forwarded to the local pick up point." Perjantain viimeisenä tekstinä, sanoisivat vain että mistä voi noutaa jos se jossain paikkakunnalla on. No kuhan nyt viikonlopuksi asia selviäisi, Popedan keikan kunniaksi tarvitsisi juhlajuomaa.Joo. Mulla ihan sama homma, että perjantaina illalla yritetty toimittaa mutta en ollut kotona.. Nyt seurantatiedoissa lukee vaan, että "A new delivery attempt will be made". Mutta ei tietenkään kerrota, että koska.Eikä mitään ilmoituksia ole tullut.
Iltalehdessäkin mainostetaan.
![]()
S-kauppa myy 73 sentin olutta – Tässä syy
Halpa hinta on voimassa valtakunnallisesti.www.iltalehti.fi
Kippis.net löytyisi taas ananaslonkkua.
Melko hintavaa toki.
"24-tölkin laatikko (0,33l) ananaslonkeroa nyt veroineen ja pantteineen hintaan 33,25€. "
Harhaanjohtavaa, ei taida olla Suomen verot ja pantit kuitenkaan?
Jos opolla olet tilannu, niin ei mene postin kautta ollenkaan, vaikka jostain syystä sellaista infoa tuleekin... Bring (kai) se toimiva seuranta on OPOn kanssa...Jahas, no nytköhän jäi tulliin paketti? Tai sit tulee tänään iltaan mennessä vasta maahan (ei siis mitään vielä siihen muu viittaa, paitsi ettei paketti näy olevan vielä Suomessa seurantakoodin mukaan). Vaikka siis se on viime perjantaina myöhään illalla lähtenyt maasta (eli Saksasta Suomeen). Nojoo, toivottavasti illalla päivittyis nuo postin seurantakoodit, muistelen vaan et maanantaina lähteneet paketit on yleensä keskiviikkona (viimeistään torstaina Suomessa), nyt se on jo lähtenyt edellisviikolla ja lauantainakin ne liikkunee ainakin? Jos huomenna ei näy saapuneen maahaan niin sit voi kyllä jo vähän ihmetellä et mikähän logistinen ongelma siellä on vai kestääkö siinä vaan tovi kun tulee ilmoitus postin seurantaan et tullissa on (tai sitten vainottelen ihan liikaa tota tullia).
Siis kyllä posti nuo on Suomen päässä mulle lähes poikkeuksetta tuoneet.. kun oon niin useesti ollut paikallakin.. eli siis as24+norrlog (DHL toisessa päässä ja Suomessa posti operoi, vai olenko väärässä)?Jos opolla olet tilannu, niin ei mene postin kautta ollenkaan, vaikka jostain syystä sellaista infoa tuleekin... Bring (kai) se toimiva seuranta on OPOn kanssa...
Niin no, minulla ei ollut hajuakaan, millä kuriirilla olet tilauksesi tehnytSiis kyllä posti nuo on Suomen päässä mulle lähes poikkeuksetta tuoneet.. kun oon niin useesti ollut paikallakin.. eli siis as24+norrlog (DHL toisessa päässä ja Suomessa posti operoi, vai olenko väärässä)?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.