Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyy olevan sama osoite kuin AlkostarillaKyllä tuohon laitetaan juurikin tuo noutovaraston osoite. Sivustolla edetessä tulee vastaan oman osoitteen lisäys.
Osoitteen näköjään löysitkin ( Heideland 3 24976 Jarplund, Germany )
Näitä kyllä ihmettelen miten noi on noin nopeita. Onko joku toimitusmaksu kalliimpi kuin muilla, eipä ole fransberg tuttu itelle. Itsellä tullut joskus 4-5vuotta sitten kun Suomesta ei paljon tilailtu tietääkseni tasan 5arkipäivässä on tullut, mutta nykyään se on sen 7-9arkipäivää keskimäärin. Tuo 5 tai 4½ päivää on nopeaa toimitusta.Maanantaina tilasin alks + fransberg kombolla Kroatian varastosta pelkkää lonkeroa ja nyt jo saapui kotiovelle. Huikean nopeeta.
Tänään saapuneet lonkerot suomeen ja maanantaiksi näyttää toimitusta.Tuli tilattua sunnuntaina Super Alko Viinarannasta International kaupasta ananas lonkeroa 8 laatikkoa ja kuljetus Sky-Cargo – Transport kautta.
Tänään Sky-Cargo noutanut juomat ja sain seurantakoodin.
Pääasiaan ehdottomasti sama. Omatkin kulutustottumukset jos ei nyt "kansainvälistyneet" niin ainakin laadultaan parantuneet ja järkevöityneet.Sen verran noista kuljetusmaksujen korotuksista niin onhan se ihan selvä että kun inflaatio laukkaa tätä vauhtia ja kaikki mikä maksaa rahaa, hinnat nousee. En ymmärrä miksi kuljetukset olis jotenkin oma universuminsa.
Pääasia kuitenkin että tilaamalla saa laadukkaampaa juotavaa halvemmalla euroopasta kuin hakemalla tosta parin sadan metrin päästä ääsmarketista ja Alkosta
Tasan samaa mieltä. Ahneuskerroin tapissa ja selitellään inflaatiolla. Uskokoon ken haluaa...Pääasiaan ehdottomasti sama. Omatkin kulutustottumukset jos ei nyt "kansainvälistyneet" niin ainakin laadultaan parantuneet ja järkevöityneet.
Inflaation vaikutus suhteessa (noihin lähes 50% korotuksiin joillakin) on kyllä eri universumista. Ei ole kyllä yleiset kuljetuskustannukset nousseet esim fransbergin inflaation tahdissa. Ennen tätä inflaatiota meni vielä meriselityksenä konttipula ja muu pandemiahöpötys kanaaliin juuttuneitten laivojen lisäksi. Toki kilpailun luulisi laittavan nuokin kustannukset siihen oikeaan pisteeseen piakkoin. Nyt minustakin vaikuttaa lähinnä ahdeudelta.
Oposta en tiedä mutta ainakaan Norrlogilla tilatessa ei ole tarvinnu mitään ilmoitella. Luulis että muilla kuljetusliikkeillä sama.Tein ensimmäisen alko24plus-tilaukseni kun oli lapin kulta hyvässä tarjouksessa. Pitääkö tuonne ilmoittaa että opo noutaa? (Myöskin ensimmäinen opo-tilaus)
Saiko tuossa valita kotiinkuljetuksen vai postiin toimitus?Tänään saapuneet lonkerot suomeen ja maanantaiksi näyttää toimitusta.
Vieläkös Tanker lähettää suomeen? Jossain vaiheessa oli sivuilla teksti, että lähettävät vain Viroon. Siellä on kyllä todella maistuvaa olutta.
Sinuhe Wallinheimo: Vihdoin alkoholin etämyynnin sekoilu loppuu | Verkkouutiset
Sinuhe Wallinheimo: Vihdoin alkoholin etämyynnin sekoilu loppuu | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
kuinka moni hengitystään pidättäen odottaa hallituksen toimia?
Ei saanut valittua.Saiko tuossa valita kotiinkuljetuksen vai postiin toimitus?
Eikös tuoho lastii ois mahtunu viel 1 loota?Tuli tilattua sunnuntaina Super Alko Viinarannasta International kaupasta ananas lonkeroa 8 laatikkoa ja kuljetus Sky-Cargo – Transport kautta.
Tänään Sky-Cargo noutanut juomat ja sain seurantakoodin.
Norrlogin kautta tuolta tilannut. Aina perille. Viime viikolla tuli juuri 2 laatikkoa. Kestää about viikon ja hinta 26€Tein ensimmäisen alko24plus-tilaukseni kun oli lapin kulta hyvässä tarjouksessa. Pitääkö tuonne ilmoittaa että opo noutaa? (Myöskin ensimmäinen opo-tilaus)
Ok kiitti. Kotiinkuljetus vai noutopiste?Norrlogin kautta tuolta tilannut. Aina perille. Viime viikolla tuli juuri 2 laatikkoa. Kestää about viikon ja hinta 26€
Lonkerot oli pakattu kahteen pakettiin ja molemmissa oli 4 lonkero laatikkoa.Eikös tuoho lastii ois mahtunu viel 1 loota?
Miten on mahdollista tosi nopeaa palvelua!Alks+opo ruhtinaalliset 3 arkipäivää ja paketti haettu ei teippejä.
Juu tulee nopeammin ku Suomen sisäpuolella paketit ei tarvi fransberg miettiä edes enää ja edullisemminkin vielä.Miten on mahdollista tosi nopeaa palvelua!
Pieni huikka sitten kulaus standardiin sekaan ni soivaa tavaraa aina välillä ainakinOlipa hyvä että ostin marketista purkin ananaslonkeroa maistiaisiksi. Ehdin jo aiemmin siis kiroamaan kun en ehtinyt tilaamaan kun oli tilattavissa. No maistelun jälkeen tulos että eipä viitsi tuota tilata. Meinasin mennä tuohon halpaan kun joka paikassa kohkataan miten erinomaisen hyvää juomaa. No, jääpähän muille ns. osuuteni.
Kannattaa maistella siis etukäteen.
Juodaan ne kaapissa olevat standardit pois ja jatkossa sitten ei venäläistä ostoskoriin.Pieni huikka sitten kulaus standardiin sekaan ni soivaa tavaraa aina välillä ainakin
Onko muuten standardille hyviä vaihtoehtoja? Standard on kyllä parasta votkaa mitä olen itse testaillut.Juodaan ne kaapissa olevat standardit pois ja jatkossa sitten ei venäläistä ostoskoriin.
Samaa ihmettelen. Ja vähän sama homma Norrlands Guldin kanssa, mainostavat että kassalla keissin hinta 2,95 €, mutta eipä ainakaan itsellä ole.Vieläkö tuo lapparitarjous on toiminnassa? Koodi kyllä löytyy, mutta mitään ei tapahdu kun sen syöttää ostoskoriin.
Vaikka ja kuinka! Alkuun kannata testata esim. latvialainen Moskovskaya sekä puolalainen Wyborowa. Kumpikin 5/5 laatua eikä hinnalla pilattuja.Onko muuten standardille hyviä vaihtoehtoja? Standard on kyllä parasta votkaa mitä olen itse testaillut.
Makuja on monia. Mielestäni taasen (lähes) ainoa Hartwallin lonkuista, joka on oikeasti hyvää. Brandy on toinen bueno ja loput kauheaa kuraa.Olipa hyvä että ostin marketista purkin ananaslonkeroa maistiaisiksi. Ehdin jo aiemmin siis kiroamaan kun en ehtinyt tilaamaan kun oli tilattavissa. No maistelun jälkeen tulos että eipä viitsi tuota tilata. Meinasin mennä tuohon halpaan kun joka paikassa kohkataan miten erinomaisen hyvää juomaa. No, jääpähän muille ns. osuuteni.
Itse vaihdoin Laplandiaan. Drinksuilta ainakin saa ja on hyvää!Onko muuten standardille hyviä vaihtoehtoja? Standard on kyllä parasta votkaa mitä olen itse testaillut.
Jep 1/2 tölkkii meni viemäriin.Olipa hyvä että ostin marketista purkin ananaslonkeroa maistiaisiksi. Ehdin jo aiemmin siis kiroamaan kun en ehtinyt tilaamaan kun oli tilattavissa. No maistelun jälkeen tulos että eipä viitsi tuota tilata. Meinasin mennä tuohon halpaan kun joka paikassa kohkataan miten erinomaisen hyvää juomaa. No, jääpähän muille ns. osuuteni.
Makuasioita. Mun mielestä toi on parasta mitä lonkerorintamalla on pitkään aikaan tapahtunu. Parasta saunajuomaa. Raikas ilman että on liian makea.Olipa hyvä että ostin marketista purkin ananaslonkeroa maistiaisiksi. Ehdin jo aiemmin siis kiroamaan kun en ehtinyt tilaamaan kun oli tilattavissa. No maistelun jälkeen tulos että eipä viitsi tuota tilata. Meinasin mennä tuohon halpaan kun joka paikassa kohkataan miten erinomaisen hyvää juomaa. No, jääpähän muille ns. osuuteni.
Onko tiedossa kuinka kauan valkoviini säilyy noissa hanapakkauksissa? Punaviinit menee kyllä kevyesti toista vuotta. Valkkaria en ole testannut. Täytetty 18.05.2022 eli nyt hieman yli vuoden: The Real Deal Aussie Bag Chardonnay 12% 3L (Täytetty 18.05.2022)
Tänään saapuneet lonkerot suomeen ja maanantaiksi näyttää toimitusta.
Tai lähinnä poistunut se alennettu hinta. Hinnastossahan oli nuo hinnat jo aiemmin, mutta heillä oli tarjouskampanja joka nyt näyttäisi päättyneen. Noita hinnaston ihmeellisyyksiä esim. tilaamalla tietyn määrän (jonka jälkeen hinta/paketti saattaa taas kasvaa) tai kotiin halvempi on ollut muillakin kuriireilla välillä.Opo:llakin näemmä noussut neljällä eurolla paketin hinta. Ennen 21,99 noutopaikkaan, nyt 25,99.
Outoa että jos tilaa useamman kuin yhden laatikon, tulee kotiinkuljetus selvästi halvemmaksi
Tuli perille ilman ongelmia.Tuliko perille saakka ilman ongelmia? Tilausta samasta paikasta suunnittelen
Oikeassa olet. Tuota brandyä tuli tilattua sokkona kun jotkut kehui. Ei tahdo sekään upota, ei mulle, vaimolle eikä edes oikein kavereillekkaan. Kyllä harmaa on ehdottomasti parasta uusia makuja odotellessa.Makuja on monia. Mielestäni taasen (lähes) ainoa Hartwallin lonkuista, joka on oikeasti hyvää. Brandy on toinen bueno ja loput kauheaa kuraa.
Miten tuota standardia on taas ainakin alksilla valikoimassa, eikö pitäisi olla bannissa..?Onko muuten standardille hyviä vaihtoehtoja? Standard on kyllä parasta votkaa mitä olen itse testaillut.
Ehdottaisin oman maun mukaan esimerkiksiOnko muuten standardille hyviä vaihtoehtoja? Standard on kyllä parasta votkaa mitä olen itse testaillut.
Noutopiste.Ok kiitti. Kotiinkuljetus vai noutopiste?