Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma tilaus samalla kombolla 31.5 eikä vieläkään postin hallussa. Hieman epäilyttää olisko teipattavana..29.5. tilattu Alks+Fransberg testipaketti. Tänään kävin noutamassa Postista, ei teippejä ja muutakaan räpellystä
Mä tilasin Netpris+shippii kombolla 5.5 ja eilen tuli Netprisiltä vastausta kyselyyn, että "mahdollisesti tilauksenne on toimitettu tulliin". Jatkossa kyllä vältän tuota shippiitä jo ainakin olemattoman asiakaspalvelun vuoksi. Kyselyihin eivät ole vastanneet mitään.5.5. tilattu Discandoo + Shippii kombolla, 15.5. ilmeisesti lähti Discandoolta Shippiille ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Toivittavasti ei ole Tullin kynsissä, Discandoolta kysyin asiasta 6 pv sitten.
Shippiissä on vaihtoehtona eri kuljetus niin minkä valitsit. Itselleni valitsin Budbee kotiinkuljetuksella.Mä tilasin Netpris+shippii kombolla 5.5 ja eilen tuli Netprisiltä vastausta kyselyyn, että "mahdollisesti tilauksenne on toimitettu tulliin". Jatkossa kyllä vältän tuota shippiitä jo ainakin olemattoman asiakaspalvelun vuoksi. Kyselyihin eivät ole vastanneet mitään.
Postin, täällä ei o budbee mahollisuutta.Shippiissä on vaihtoehtona eri kuljetus niin minkä valitsit. Itselleni valitsin Budbee kotiinkuljetuksella.
Shippiissä on vaihtoehtona eri kuljetus niin minkä valitsit. Itselleni valitsin Budbee kotiinkuljetuksella.
Jännä että teillä ei paketit näy seurannassa?
kyllä mulle ilmesty omaposti sovellukseen heti piirinurga nimiseltä lähettäjältä paketti kun fransulta tuli viesti. Huomatkaa että siitä fransun viestissä olevasta koodista puuttuu yksi J-kirjain alusta.
Kappas, sama homma kuin Suolakalalla tuossa yllä. Toisella linkillä Bring seurannassa näkyy lähtevän jo terminaalista eteenpäin. Eikös se sitten sieltä.Oma tilaus samalla kombolla 31.5 eikä vieläkään postin hallussa. Hieman epäilyttää olisko teipattavana..
Ite päättelin tosta, että rekka on kaatunut vasemmalle kyljelleen ja lähimmän kylän deekut on varastaneet alkoholisi. Lastin olisi pitänyt olla jo 2.6 sun oven takana. Laita uutta tilausta31.5 tehty alko24plus /norrlogilla ei ole ilmestynyt postin seurantaan, eikä dhl:n seuranta ole edennyt 5.6 jälkeen, jolloin norrlog ilmoitti, että paketti on shipped. Mitä pitäisi päätellä? Viime vuonna vastaavat tulivat perille viikossa.
Nyt kuljetuksessaItelle tuli sama teksti
Ei tarvi mitään muuta kuin se tilausnumero ja sähköposti liittää sinne fransbergin tilaukseen. Muuten homma toimii automaattisesti heidän välillään. Minullekkin tosiaan tuli jo noihin aikoihin tilattu laatikko. Tilaamisen ja lähetyksen välillä meni 2 päivää. Alkaisin kyllä kohta kyselemään jos ei tosiaan ole mitään viestiä tuolta tullut. Tietysti roskapostithan kannattaa myös tarkistella...Tuli ensimmäistä kertaa laitettua Alks+Fransberg kokeiluun. Tilaus ja kuljetus tilattu 31.5. mutta ei ole vielä tullut mitään viestiä paketin lähetyksestä. Muille tuntunut jo tulleen perille samoihin aikoihin tehtyjä tilauksia. Olenko missannut jotain, eikai Alksille tarvitse itse toimittaa vielä jotain tietoja Fransbergilta tilatusta kuljetuksesta?
Tuli ensimmäistä kertaa laitettua Alks+Fransberg kokeiluun. Tilaus ja kuljetus tilattu 31.5. mutta ei ole vielä tullut mitään viestiä paketin lähetyksestä. Muille tuntunut jo tulleen perille samoihin aikoihin tehtyjä tilauksia. Olenko missannut jotain, eikai Alksille tarvitse itse toimittaa vielä jotain tietoja Fransbergilta tilatusta kuljetuksesta?
Tuli ensimmäistä kertaa laitettua Alks+Fransberg kokeiluun. Tilaus ja kuljetus tilattu 31.5. mutta ei ole vielä tullut mitään viestiä paketin lähetyksestä. Muille tuntunut jo tulleen perille samoihin aikoihin tehtyjä tilauksia. Olenko missannut jotain, eikai Alksille tarvitse itse toimittaa vielä jotain tietoja Fransbergilta tilatusta kuljetuksesta?
Niin tai eivät tule ollenkaan. Jos siis tullin mielestä se on etämyyntiä, niin sittenhän ne menevät hävitykseen, koska myyjä tuskin makselee veroja.jos viipyy niin ovat tullin huomassa ja tulevat sitten kun ehtivät.
Miksi haluat tilata väärällä nimellä ja osoitteella?Kaverin puolesta kyselen:
Onko alkoholin tilaaminen väärällä nimellä ja väärällä osoitteella rikos?
Miksi haluat tilata väärällä nimellä ja osoitteella?
Näin voi toimia. Kannattaa tilata keksityllä nimellä noutoautomaattiin. Jos se siitä huolimatta ajautuisi luovutettavaksi paikkaan, jossa tarkastetaan henkilöllisyys, niin voit noutaa sen valtakirjalla.En minä mutta kaveri.
Jos ei halua että tulli saa tietää kuka tilauksen on tehnyt ja on valmis hyväksymään tappion siinä tapauksessa että lähetys jää tulliin.
Maksupuoli varmaan tulee olemaan ongelma, jos haluat pysyä anonyyminä. Että kyllä se verottaja nekin tiedot kaivaa, jos niitä yrittää puijataKaverin puolesta kyselen:
Onko alkoholin tilaaminen väärällä nimellä ja väärällä osoitteella rikos?
Verrokkina voisi ottaa tuon Lapin Kullan 5,2%. Tuo on itse asiassa hyvää, mutta maksaakin sitten sen 20€ 12-päkki Suomessa...
Pari loodaa tuli tuota otettua (siis, jo ennen postaustasi) ja muutama muu siihen syrjään. Fransbergillä. Katotaas miten käy...Tuolla olisi halpaa Sakua, parasta ennen päiväys 9.9.:
Saku Antvärk Dark Lager 5.7% 24x0.5 l can ru Best Before: 09.09.2023
Alks.fi Saksan rajakaupasta löydät suomalaisten suosikkijuomat edulliseen hintaan. Tilaa alkoholia Saksasta kotiin juhliin tai omaan käyttöönalks.fi
Toimiikos Alksin kanssa Norrlog vai pelkkä Fransberggi?
Mutta miksi? Saman hintainen kuitenkin.Toimiikos Alksin kanssa Norrlog vai pelkkä Fransberggi?
Jaa onko saman hintainen. Katsoin, että tänne Norrlogicilla 26 €/kuljetuslaatikko ja Fransbergillä se n. 30 €/kuljetuslaatikko.Mutta miksi? Saman hintainen kuitenkin.
Norrlogilla on myös valinta anderer shop. En ole koskaan kokeillut.
Tuo on vissiin venäjän markkinoille tehtyä erää. Eipä kai sillä silti väliä oo kun ei venäjä tuon ostamisesta hyödy.Tuolla olisi halpaa Sakua, parasta ennen päiväys 9.9.:
Saku Antvärk Dark Lager 5.7% 24x0.5 l can ru Best Before: 09.09.2023
Alks.fi Saksan rajakaupasta löydät suomalaisten suosikkijuomat edulliseen hintaan. Tilaa alkoholia Saksasta kotiin juhliin tai omaan käyttöönalks.fi
Toimiikos Alksin kanssa Norrlog vai pelkkä Fransberggi?
No tässä optimoidaan huolellaJaa onko saman hintainen. Katsoin, että tänne Norrlogicilla 26 €/kuljetuslaatikko ja Fransbergillä se n. 30 €/kuljetuslaatikko.
Joo arvosteluissa sitä sanottiin makeaksi. Ei oikein lupaa hyvää.Mielestäni tuo Saku Antvärk Dark Lager 5.7% ei ole edes poistomyynnin hinnan arvoista,on surkeinta tummaa lageria mitä olen juonut.
Kerran oon tilannut jokunen vuosi sitten ja perille tuli. Silloin oli matkahuollon mainos etusivulla ja rahti.eu oli kuljetusfirma. Noihin hintoihin tulee vielä Viron pantit lisäksi.MyDrink vaikutti ihan pätevältä paikalta valikoiman suhteen, löytyykö palstalta kokemuksia ko. paikasta?
Mistä kuljetus tuonne tyypillisesti, onko joku tyypillinen kuljetusfirma?
Onko huonompata, kuin Liiterin väkevämpi Perlenbacher?Mielestäni tuo Saku Antvärk Dark Lager 5.7% ei ole edes poistomyynnin hinnan arvoista,on surkeinta tummaa lageria mitä olen juonut.
Enpä osaa sanoa kun en ole moneen vuoteen ostanut olutta suomesta,joten ei ole tuosta kysytystä mitään kokemusta.Onko huonompata, kuin Liiterin väkevämpi Perlenbacher?
On tullut testailtua esim tätä Suomen kansan valitsemaa Sandelssia, eikä käy minun makuuni...
Anyway, kyllä se kuitenkin kurkusta alas menee ;p