Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
192
Alksilta viime torstaina tilatut 18 lonkerokoppaa saapuivat juuri. Erikoista oli, että seurannassa ei ollut mitään. Kuski herätti päikkäreiltä kun en ollut varautunut juomien tulemiseen vielä
:sdrunk:
Sama homma täällä, 31.5 tilatut saapuivat tänään, kuski pamahti paikalle, eikä seuranta ollut päivittynyt mitenkää
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
664
tilattu 25.5 Alkostore24 + shippii/bigbucks kaksi pakettia, 6.6 posti tarjosi kotiintoimitusta, valitsin 7.6 ja paketit saapuivat ajallaan koskemattomina ja ehjinä.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
35
5.5. tilattu Discandoo + Shippii kombolla, 15.5. ilmeisesti lähti Discandoolta Shippiille ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Toivittavasti ei ole Tullin kynsissä, Discandoolta kysyin asiasta 6 pv sitten.
Mä tilasin Netpris+shippii kombolla 5.5 ja eilen tuli Netprisiltä vastausta kyselyyn, että "mahdollisesti tilauksenne on toimitettu tulliin". Jatkossa kyllä vältän tuota shippiitä jo ainakin olemattoman asiakaspalvelun vuoksi. Kyselyihin eivät ole vastanneet mitään.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 836
Mä tilasin Netpris+shippii kombolla 5.5 ja eilen tuli Netprisiltä vastausta kyselyyn, että "mahdollisesti tilauksenne on toimitettu tulliin". Jatkossa kyllä vältän tuota shippiitä jo ainakin olemattoman asiakaspalvelun vuoksi. Kyselyihin eivät ole vastanneet mitään.
Shippiissä on vaihtoehtona eri kuljetus niin minkä valitsit. Itselleni valitsin Budbee kotiinkuljetuksella.
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
664
Shippiissä on vaihtoehtona eri kuljetus niin minkä valitsit. Itselleni valitsin Budbee kotiinkuljetuksella.
ihan arpapeliä vaihtoehdot shippiillä. samankokoisia tilauksia tilaillut niin tullut kotiin ups:llä, budbeellä ja postilla. välillä voi valita ja välillä ei ole vaihtoehtoja.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
272
29.5. tilattu Alks+Fransberg paketti noudettu tänään, ei teippejä. Hieman jo jännitti miten käy, kun täällä oli sen verran juttuja tullin teipeistä.
Nyt riittää juomia kesäksi, syksyllä pitää sitten katsoa voiko vielä tilailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
18
Jännä että teillä ei paketit näy seurannassa?
kyllä mulle ilmesty omaposti sovellukseen heti piirinurga nimiseltä lähettäjältä paketti kun fransulta tuli viesti. Huomatkaa että siitä fransun viestissä olevasta koodista puuttuu yksi J-kirjain alusta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
11
Jännä että teillä ei paketit näy seurannassa?
kyllä mulle ilmesty omaposti sovellukseen heti piirinurga nimiseltä lähettäjältä paketti kun fransulta tuli viesti. Huomatkaa että siitä fransun viestissä olevasta koodista puuttuu yksi J-kirjain alusta.
Joo tuon j kirjaimen puuttumisen oon huomannut. Mut ei ollut eilen vielä muuta ku että paketti ei ole vielä saapunut postille tms. Bringin seurannassa näkyi että piirinurgalta on saatu notifikaatio paketista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Näköjään Bringin seurannassa näkyy kaikki vaiheet lootien liikkeistä. Olin vaan katellut sitä Postin seurantaa kun ne koodit sinne automaagisesti tulivat. Siellä tosin lukee edelleen, että lähetystä odotellaan.
Bring sitten kertoo kuten kuuluukin, että The shipment has been delivered.
No samapa tuo, vähän kummallista kuitenkin.
 
Liittynyt
11.04.2019
Viestejä
38
Oma tilaus samalla kombolla 31.5 eikä vieläkään postin hallussa. Hieman epäilyttää olisko teipattavana..
Kappas, sama homma kuin Suolakalalla tuossa yllä. Toisella linkillä Bring seurannassa näkyy lähtevän jo terminaalista eteenpäin. Eikös se sitten sieltä. :thumbsup:
Edit: Ja sieltä se tulikin. 8pv otti
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 875
Tuo nyt ei mitään uutta että postin seuranta jumittaa. Sitä myt tapahtuu välillä ihan sama mistä paketti on tuloss
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
93
31.5 tehty alko24plus /norrlogilla ei ole ilmestynyt postin seurantaan, eikä dhl:n seuranta ole edennyt 5.6 jälkeen, jolloin norrlog ilmoitti, että paketti on shipped. Mitä pitäisi päätellä? Viime vuonna vastaavat tulivat perille viikossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2019
Viestejä
47
31.5 tehty alko24plus /norrlogilla ei ole ilmestynyt postin seurantaan, eikä dhl:n seuranta ole edennyt 5.6 jälkeen, jolloin norrlog ilmoitti, että paketti on shipped. Mitä pitäisi päätellä? Viime vuonna vastaavat tulivat perille viikossa.
Ite päättelin tosta, että rekka on kaatunut vasemmalle kyljelleen ja lähimmän kylän deekut on varastaneet alkoholisi. Lastin olisi pitänyt olla jo 2.6 sun oven takana. Laita uutta tilausta
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
163
Nonniiiin! Taitaa nyt olla tyypillistä, että paketit pyörii jossain ennen toimitusta. Veikkaan vahvasti, ettei tänäänkään vielä ole haettavissa. Tuskin on kuljetusauton kyydissä ollut yötä

IMG_6987.jpeg
 
Liittynyt
29.10.2018
Viestejä
15
Tuli ensimmäistä kertaa laitettua Alks+Fransberg kokeiluun. Tilaus ja kuljetus tilattu 31.5. mutta ei ole vielä tullut mitään viestiä paketin lähetyksestä. Muille tuntunut jo tulleen perille samoihin aikoihin tehtyjä tilauksia. Olenko missannut jotain, eikai Alksille tarvitse itse toimittaa vielä jotain tietoja Fransbergilta tilatusta kuljetuksesta?
 
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
112
Tuli ensimmäistä kertaa laitettua Alks+Fransberg kokeiluun. Tilaus ja kuljetus tilattu 31.5. mutta ei ole vielä tullut mitään viestiä paketin lähetyksestä. Muille tuntunut jo tulleen perille samoihin aikoihin tehtyjä tilauksia. Olenko missannut jotain, eikai Alksille tarvitse itse toimittaa vielä jotain tietoja Fransbergilta tilatusta kuljetuksesta?
Ei tarvi mitään muuta kuin se tilausnumero ja sähköposti liittää sinne fransbergin tilaukseen. Muuten homma toimii automaattisesti heidän välillään. Minullekkin tosiaan tuli jo noihin aikoihin tilattu laatikko. Tilaamisen ja lähetyksen välillä meni 2 päivää. Alkaisin kyllä kohta kyselemään jos ei tosiaan ole mitään viestiä tuolta tullut. :rolleyes: Tietysti roskapostithan kannattaa myös tarkistella...
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
20
Tuli ensimmäistä kertaa laitettua Alks+Fransberg kokeiluun. Tilaus ja kuljetus tilattu 31.5. mutta ei ole vielä tullut mitään viestiä paketin lähetyksestä. Muille tuntunut jo tulleen perille samoihin aikoihin tehtyjä tilauksia. Olenko missannut jotain, eikai Alksille tarvitse itse toimittaa vielä jotain tietoja Fransbergilta tilatusta kuljetuksesta?
Itsekin tilasin samaan aikaan 31.5. ja seurannan mukaan tänään pitäisi paketin tulla.
 
Liittynyt
11.03.2021
Viestejä
22
MyDrink vaikutti ihan pätevältä paikalta valikoiman suhteen, löytyykö palstalta kokemuksia ko. paikasta?
Mistä kuljetus tuonne tyypillisesti, onko joku tyypillinen kuljetusfirma?
 
Liittynyt
25.09.2021
Viestejä
50
Tuli ensimmäistä kertaa laitettua Alks+Fransberg kokeiluun. Tilaus ja kuljetus tilattu 31.5. mutta ei ole vielä tullut mitään viestiä paketin lähetyksestä. Muille tuntunut jo tulleen perille samoihin aikoihin tehtyjä tilauksia. Olenko missannut jotain, eikai Alksille tarvitse itse toimittaa vielä jotain tietoja Fransbergilta tilatusta kuljetuksesta?
Oli sama yhdistelmä ja tilaus 31.5.. Piti tulla postilla ja yllättäen soittikin aivan eri yritys tiistaina, että on tulossa jo, mutta siirsin toimituksen keskiviikolle, välillä nämä toimivat omituisesti, mutta perille tuli ok. En ole toimittajalle yleensä mitään kyselyjä laittanut, jos viipyy niin ovat tullin huomassa ja tulevat sitten kun ehtivät.
 
Liittynyt
24.08.2017
Viestejä
149
Kaverin puolesta kyselen:
Onko alkoholin tilaaminen väärällä nimellä ja väärällä osoitteella rikos?
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
897
En minä mutta kaveri.:cool:
Jos ei halua että tulli saa tietää kuka tilauksen on tehnyt ja on valmis hyväksymään tappion siinä tapauksessa että lähetys jää tulliin.
Näin voi toimia. Kannattaa tilata keksityllä nimellä noutoautomaattiin. Jos se siitä huolimatta ajautuisi luovutettavaksi paikkaan, jossa tarkastetaan henkilöllisyys, niin voit noutaa sen valtakirjalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Varmasti on rikos, jos vaikka naapurin nimellä tilaa. Ne mätkyt on ulosottokelpoiset, että joutuu maksamaan kaikesta huolimatta - ja jos pistät naapurin/vihamiehesi maksamaan ne kulut, niin voi mennä poliisille tutkittavaksi rikos.

Tietenkin, jos tilaaja on "Matti Näsä Tampereelta" tai "James Potkukelkka", niin sitten en kyllä keksi, mikä tässä on se rikos (paitsi verojen maksamatta jättäminen).

Lisäksi vielä, jos on etäosto, eli menee pakettiautomaattiin ja lasku tulee perästä, niin niin.. enpä toimisi näin ainakaan oikean henkilön kanssa. Mikki Hiiret erikseen. Eiköhän niistäkin joku rikos löydy, viimeistään tekijänoikeusrikkomus.

--

Sekin on kyllä rikos, että myy tulliin jääneet viinat mätkyjen hinnalla kaverille. Tällaista se on asua Suomessa :(

1686324096012.png
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 451
Hyvin on pelannut Alks kyllä viime aikoina, puolenkymmentä tilausta tehnyt olutta, lonkeroo ja väkeviä sitten tehovalvonnan. Kaikki tullut sukkana läpi, jopa nopeammin kuin ennen tehovalvontaa.
Johtuu varmaan siitä että tilauksia vähemmän ja pystyvät vastaamaan kuluttajien kysyntään paremmin/nopeammin.
Tulee muuten Alksilta noita mainoksiakin s-postiin koko ajan ja tiheämpään tahtiin kuin ennen, ovat ilmeisesti markkinarakonsa löytäneet ainakin Suomesta. :D

Lavatilauksia en kuitenkaan koskaan ole tehnyt, enkä tee. Jos noissa ne vähän isompi riski piilee että otetaan syyniin tullin toimesta helpommin ja toisekseen jos lavallisen tilaa olutta, ym. nii päiväyshän noissa jo menee ennen kuin saa tuhottua.

3 salkkua oikeilla prosenteilla varustettua hyvänmakuista olutta kympillä ja postit 30€, se on silti vain 20€ salkku. I can live with that.
Voittaa 5-0 26€ maksavat laimennetuilla prosenteilla varustetut kusenmakuiset Rainbow- ja A Le Cock-kaljat.

Verrokkina voisi ottaa tuon Lapin Kullan 5,2%. Tuo on itse asiassa hyvää, mutta maksaakin sitten sen 20€ 12-päkki Suomessa...
 
Liittynyt
02.01.2018
Viestejä
836
Verrokkina voisi ottaa tuon Lapin Kullan 5,2%. Tuo on itse asiassa hyvää, mutta maksaakin sitten sen 20€ 12-päkki Suomessa...
Vielä muistutuksena tilaajille että saatat saada Tanskassa tehtyä lisenssi Lapin Kultaa joka ei ole hyvää IMO.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Tuolla olisi halpaa Sakua, parasta ennen päiväys 9.9.:


Toimiikos Alksin kanssa Norrlog vai pelkkä Fransberggi?
Pari loodaa tuli tuota otettua (siis, jo ennen postaustasi) ja muutama muu siihen syrjään. Fransbergillä. Katotaas miten käy...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
759
Mutta miksi? Saman hintainen kuitenkin.
Norrlogilla on myös valinta anderer shop. En ole koskaan kokeillut.
Jaa onko saman hintainen. Katsoin, että tänne Norrlogicilla 26 €/kuljetuslaatikko ja Fransbergillä se n. 30 €/kuljetuslaatikko.
 
Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
186
Tuolla olisi halpaa Sakua, parasta ennen päiväys 9.9.:


Toimiikos Alksin kanssa Norrlog vai pelkkä Fransberggi?
Tuo on vissiin venäjän markkinoille tehtyä erää. Eipä kai sillä silti väliä oo kun ei venäjä tuon ostamisesta hyödy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 896
Mielestäni tuo Saku Antvärk Dark Lager 5.7% ei ole edes poistomyynnin hinnan arvoista,on surkeinta tummaa lageria mitä olen juonut.
 
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
36
MyDrink vaikutti ihan pätevältä paikalta valikoiman suhteen, löytyykö palstalta kokemuksia ko. paikasta?
Mistä kuljetus tuonne tyypillisesti, onko joku tyypillinen kuljetusfirma?
Kerran oon tilannut jokunen vuosi sitten ja perille tuli. Silloin oli matkahuollon mainos etusivulla ja rahti.eu oli kuljetusfirma. Noihin hintoihin tulee vielä Viron pantit lisäksi.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Mielestäni tuo Saku Antvärk Dark Lager 5.7% ei ole edes poistomyynnin hinnan arvoista,on surkeinta tummaa lageria mitä olen juonut.
Onko huonompata, kuin Liiterin väkevämpi Perlenbacher?
On tullut testailtua esim tätä Suomen kansan valitsemaa Sandelssia, eikä käy minun makuuni...
Anyway, kyllä se kuitenkin kurkusta alas menee ;p
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 800
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom