Minun A24+ tilaustani ei näy vieläkään postin seurannassa. Matkalla siis edelleen?.. ja 10.12 tilaus, tänään noudettu.
Tilattu 2 päivää aiemmin kuin tuo sinun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun A24+ tilaustani ei näy vieläkään postin seurannassa. Matkalla siis edelleen?.. ja 10.12 tilaus, tänään noudettu.
12.12. tilattu Alks ja Fransberg, yksi paketti. Äsken tuli kotiovelle ilman tullin teippejä tai muita hämäryyksiä. Lähetys oli muuttunut kotitoimitukseksi matkan varrella.
Kenenkään mielestä tuo 80kg 70€ ei ole (ensimmäinen) _hyvä_ vaihtoehto. JA vähän aikaa sitten oli eri hinnat. Nyt saat tuolla 50 eurolla (49,99€) kuus keissiä eli kaksi laatikkoa.
Minun A24+ tilaustani ei näy vieläkään postin seurannassa. Matkalla siis edelleen?
Tilattu 2 päivää aiemmin kuin tuo sinun.
Big Bucksilla saa viidellä kympillä yhdeksän keissiä. Toimii kuin Junan vessa Alkostorelta tai Netprisiltä ja pääosin näköjään ilman tullin ongelmia.
Vastasin vaan vieläkin, kun itsehän sä edellisessä viestissä kehuit tuon ensimmäisen olevan kaikista vaihtoehdoista edullisin
Muut kaupat tarjoaa 30-40 euroa per laatikko, joten ei tuo 15 eurosta 25 euroon ole edes yhtään paha hintahaarukka.
Millä kuljetuksella saa 9 keissiä 50 eurolla?
vanha hinnasto, itsellä mitä joulukuus ehtinyt 3keissiä oli 29,99, 6keissiä 49,99 - ja stadiin, vaikka edellämainitun näin itseki tilauksen yhteydessä! (kusetusta julkaista pätemätön hinnasto)
49 kpl tsekki oluita kotiutui.Parempi myöhään ku silloinkaan.Ei tullin vaikutteita nähtävissä.7.11 oli shipped beerdomesta.Sit ei mitään missään varsinkaan dhl.ssä.Lukuisia kyselyitä.16.12 laittoivat uuden paketin.Eilen se seikkaili postin toimesta Seinäjoella.Utsjoelle tulossa.Hyvällä tsägällä saa uuden vuoden juomat.
Huomasin tämän itsekkin kun olin tilaamassa kahta bigbuck$ laatikkoa superalkolta. Niin hinta oli shippiii bigbuck$ 54,99€, aiemman ups bigbuck$ 35,99€ tilalla, siis tänne mun postinumeroon.
Saman ups collectin valkkasin itse. Ja 3 labelia näyttää olevan.Huomasin tämän itsekkin kun olin tilaamassa kahta bigbuck$ laatikkoa superalkolta. Niin hinta oli shippiii bigbuck$ 54,99€, aiemman ups bigbuck$ 35,99€ tilalla, siis tänne mun postinumeroon.
No tilasin sitten ups collect pisteeseen hintaan 49,99€ ja labelien mukaan tilaus on jaettu kolmeen pahvilaatikkoon. Painoa tilauksella oli 47kg.
Eli aikamoinen korotus on näköjään tullut sitten noihin bigbuck$ toimituskuluihin.
Onko lavastasi kuulunut mitään?Arvon palstalaiset, kuinka kannattaisi toimia seuraavassa tilanteessa:
Huikat on jumissa tullilla Hangossa. Superalko.de ei asiaa aio edistää omalta osaltaan. Ottaako nyt yhteyttä meritulliin Hankoon, ja vaatia tavaraa liikkeelle? Vai kannattaako nyt vaan odottaa, jotta virkahenkilö ehtii perkaa kuormia, ja tehdä ratkaisuja?
Mulle tuli sama viesti, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.Tähän jatkoa. Nyt tuli shippiiltä tälläinen viesti
"
+++ PLEASE WRITE YOUR ANSWER ABOVE THIS LINE .. THANK YOU +++
Customer service (Shippii)
Dec 21, 2022, 06:53 GMT+1
Hyvä Shippiin asiakas,
Suomen tulli on ilmoittanut meille, että rekkakuorma, jossa pakettisi ovat olleet on nyt laitettu takaisin kuljetukseen.
Tulli on joutunut avaamaan kaikki paketit sekä lavalähetykset ja meidän tulee ne nyt noutaa sekä pakata ja uudelleentarroittaa tarkoittaen kaikkia paketteja.
Valitettavasti tästä ylimääräisestä kulusta meidän on pyydettävä sinua maksamaan ylimääräinen käsittelymaksu:
5€ per paketti
Olemme tehneet alle maksulinkin tilauksellesi ja pakkaamme sekä lähetämme tilauksen heti kun se on maksettu.
[Linkki tässä]
TÄRKEÄÄ: Teemme uudelleen pakkaamisen näinä päivinä Vantaalla, joten on pieni mahdollisuus, että tavarasi saapuvat ennen joulua, mutta emme ikävä kyllä voi taata tätä.
Pahoittelemme todella paljon tästä aiheutunutta vaivaa, mutta Tullin toimet eivät olleet mitenkään meidän hallinnassamme.
Toivotamme tästä huolimatta oikein Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta ja ilman muuta toivomme näkevämme sinut jälleen asiakkaanamme vuonna 2023.
Parhain terveisin
Shippii tiimimme
Shippii Customer Service
"
Oletan että tuollaista maksua minun ei tarvitse maksaa?
NoupOnko lavastasi kuulunut mitään?
Kai nyt katsoit mistä osoitteesta tuo maili tuli? Siis ihan oikea mailiosoite eikä se maskeeraus. Ainakin Gmailissa näkyy kun klikkaa sitä lähettäjän nimeä.Mulle tuli sama viesti, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Support@shippii.zendesk.comKai nyt katsoit mistä osoitteesta tuo maili tuli? Siis ihan oikea mailiosoite eikä se maskeeraus. Ainakin Gmailissa näkyy kun klikkaa sitä lähettäjän nimeä.
Onko lavastasi kuulunut mitään?
Mulle ei oo tullu tommosta t kohta 2kl tullissa jumissa mut hain jo alkosta pullot uv nii ihansamaPaitsi että nyt tuli shippiiltä mailia että 30e pitäs maksaa, jotta saavat lavan liikkeelle tullista. Se on sit vissiin 30e/kuormalava, ja 5e/pakettilähetys. Ihan legitiltä näytti osoite mistä tuli mailia.
Uskaltaako tuollaisen lisämaksun maksaa? Toimitusehdot ainakin shippiin sivuilla on sanoisinko aika mallia "shippii ei vastaa mistään mitään".
Laittelin eilen viestiä Norrlogille A24+ tilauksestani ja nyt sieltä tuli vastaus, että se on kadonnut.Onko Alko24plussasta Vestfyen tarjouskeppanoita tilanneet jo saaneet juomansa?
Itse tilasin 8.12 ja ei näy vielä edes Postin seurannassa.
Odottelin oluiden ehtivän jouluksi, mutta turhaan.
No ehkä sitten uudeksi vuodeksi saisi kostuketta. Ootellaan vaan kiltisti.
Vielähän noita on jäljellä jos tohtii uudestaan koittaa.Harmittaa kuitenkin, kun jäi halvat tarjouskaljat saamatta.
No onneksi on varastoa uudeksi vuodeksi.
Mites tuo onnistuu? Pitääkö minun pistää tämä tilaus A24+ dispute Paypal:iin ja tehdä kokonaan tilaus uusiksi?Vielähän noita on jäljellä jos tohtii uudestaan koittaa.
Sama setti tänään myös.Matkahuolto toimitti kotia Alks + Fransberg setin, kuski vaan tuumas, että tässä vähän juotavaa. . Tullista ei mitään viitteitä.
Tuote | Yhteensä |
---|---|
Jalokahvi 28% PET 0.5L × 1 | 6.99€ |
Halti Viina 32% 0.5 pet × 1 | 3.99€ |
Halti vodka 40% 0.5 L pet × 1 | 4.99€ |
Valge Viin Vodka 40% 0.5L PET × 1 | 4.99€ |
Jäggu Herb Liqueur 35% 0.5 L PET × 1 | 4.99€ |
Kingsmill Gin 38% 0.5L PET × 1 | 5.99€ |
Halti Mint Liquer 40% 0.5 L pet × 1 | 6.55€ |
CLAUDIO Sangria Maria Olé 7% 3L BIB × 1 | 5.99€ |
Gran Santiago Merlot 13.5% 3L BIB × 1 | 6.99€ |
Gran Santiago Special blend 12.5% 3L BIB × 1 | 6.99€ |
Gran Santiago Merlot Shiraz 13.5% 3L BIB × 1 | 6.99€ |
NEON Sauvignon blanc Moldova 12% 3L BIB × 1 | 6.99€ |
Sun of Africa Cape Red 13% 3.0L BIB × 1 | 5.99€ |
Faminingham Chardonnay 13% 3L BIB × 1 | 6.99€ |
Välisumma: | 85.42€ |
Juuri noin tekisin itse.Mites tuo onnistuu? Pitääkö minun pistää tämä tilaus A24+ dispute Paypal:iin ja tehdä kokonaan tilaus uusiksi?
Maksaa se uudestaan ja odottaa PayPalille rahojen palautusta vai mikä tässä olisi paras/helpoin tapa toimia?
Ei varmaan ole 1. kerta kun paketti hukkuu eli miten olette ratkaisseet pulman?
Itselläni saman paikan paketti kadonnut. Odotellaan siis.Jaa-a- Saas nähä mitä tapahtuu A24+ tilaus oli vaurioitunut ja palautettu lähettäjälle ja pistinmailia että entäs nyt? Vastausta odotellessa..
Ymmärrän ärsytyksesi. Kyllä itseäkin ketuttaisi noin nopea toimitus väliviikkona, kun maanantaikin oli vielä pyhäpäivä, eli kolme arkipäivää kesti se toimitusÄrsyttää, kun tilasin joulujuomat Superalkosta Saksasta jo 23.12., mutta saapuivat vasta torstaina 29.12. Onneksi sentään UPS:n Collektilla tuli 20kg tariffilla 24-pakki olutta + 4x3l punaviiniä. Lahjaksi, niin ei tarvitse hyvinvointiveroista huolehtia.
Eiköhän se karsea hintojen nostaja ole kumminkin Shippii eikä Budbee.Hei, koska Budbee on nostanut karseesti kotiinkuljetushintojaan. Mikähän 19.70 kg toimitukselle kotiin olisi paras tässä tapauksessa Tampereen alueelle? Onko tuo halvin UPS Collect 19.99€ kotiin vai lähimpään postipisteeseen. Ennen tuo oli yksinkertaisin valita Budbee sujuvan seurannan takia toimituspäivänä.
Hei, koska Budbee on nostanut karseesti kotiinkuljetushintojaan. Mikähän 19.70 kg toimitukselle kotiin olisi paras tässä tapauksessa Tampereen alueelle? Onko tuo halvin UPS Collect 19.99€ kotiin vai lähimpään postipisteeseen. Ennen tuo oli yksinkertaisin valita Budbee sujuvan seurannan takia toimituspäivänä.
Tässä yrittää pistää varman päälle koska ei ole autoa. Lähimpään postipisteeseen 2 km.Joutuisi kiikuttamaan pyörän tarakalla, jos kotiinkulljetus epävarma UPS:llä kommenttien perusteella.UPS Collect -paketit tulee UPSin Access Pointeihin, jonka pääsee itse valitsemaan.
UPS Access Point -toimitukset: UPS - Suomi
Elämän ei ole tarkoitus kulua paketteja odotellessa.www.ups.com
Piti käydä oikein tarkastamassa: oli siellä laatikossa lisäksi kaks puolen litran konua (PET). Poikkeuksellisesti väsyneenä parin oluen jälkeen en muistanu oikein. Ja saattoi tuo kommentti sisältää annoksen sarkasmia. Ei taida noita olutkeissejä edes SuperA:ssa olla alle 8kg, joten sitä ekstraa oli koomisen reilusti. Ja toimitus oli nopea.Ymmärrän ärsytyksesi. Kyllä itseäkin ketuttaisi noin nopea toimitus väliviikkona, kun maanantaikin oli vielä pyhäpäivä, eli kolme arkipäivää kesti se toimitus
Edit, Mutta hyvä että sait sitten 720g extraa siinä 20kg UPS collect pahvilootassa superalkon painojen mukaan (7,92kg + 4x3,2kg), joten se lämmittää mieltä varmaan edes hieman ja ärsytys laskee
Juuri edellämainitun tilasin Shipii UPS Collectilla Tren seudulle ja tällä kertaa ei tullut s-postiin seurantakoodia, vaan se piti hakea Shippiin sivuilta JA saapumisilmoitusta ei tullut puhelimeen, vaan ainoastaan s-postiin. Shippiin Home Delivery lienee jokin sama vanha palvelu uudella nimellä ja niissä (kotiin toimituksissa) yleensäkin tuntuu olevan isoja aluekohtaisia eroja ja paikallinen toimija voi hyvin olla paikallinen kuljetusyritys, jolta UPS / DHL / PostNord / yms. ostaa palvelun.Totta. Budbee on ollut takuuvarma toimittaja reaaliaikaseurannallaan. Nyt Shippiillä nuo painorajat /toimitushinnat vähän väliä muuttuu. Onko kokemuksia tuosta Shippii Home Deliverystä kellään?