- Liittynyt
- 28.11.2022
- Viestejä
- 3
Tähän jatkoa. Nyt tuli shippiiltä tälläinen viestiMoikka! Olisi kysymys netpris tilauksesta jonka tein lokakuussa.
-kyselin viimeviikolla shippiiltä että missä tilaus viipyy ja he sanoivat että tulli on pysäyttänyt tilauksen, ja ohjasivat ottamaan yhteyttä netprissiin.
- netpris vastasi:
Mikäli tulli on pysäyttänyt tilauksen, tulee heidän olla sinuun yhteydessä koskien valmisteverojen maksua. Voit tietenkin myös itse heihin ottaa yhteyttä. Tälläinen ohjeitus on meille tullut.
Koska kyse on etäostosta, tullin ei pitäisi säilyttää tilauksia vaan laittaa ne matkaan ja lähettää jälkikäteen sitten maksuohjeet tuosta valmisteverojen maksusta.
Todennäköisesti tullilla on aikamoinen kiire tällä hetkellä ja yhteydenotot / pakettien uudelleenohjaukset saattavat kestää jopa viikkoja.
Tietenkin pahoittelemme tilannetta meidän puolelta!
- miten tässä tulisi toimia nyt? Käytin siis shippiitä kuljetuksen tekemiseen. Onko tilaukseni tehty etäostona, vaikka netpris sivuillaan mainitsee shippiin yms.
"
+++ PLEASE WRITE YOUR ANSWER ABOVE THIS LINE .. THANK YOU +++
Customer service (Shippii)
Dec 21, 2022, 06:53 GMT+1
Hyvä Shippiin asiakas,
Suomen tulli on ilmoittanut meille, että rekkakuorma, jossa pakettisi ovat olleet on nyt laitettu takaisin kuljetukseen.
Tulli on joutunut avaamaan kaikki paketit sekä lavalähetykset ja meidän tulee ne nyt noutaa sekä pakata ja uudelleentarroittaa tarkoittaen kaikkia paketteja.
Valitettavasti tästä ylimääräisestä kulusta meidän on pyydettävä sinua maksamaan ylimääräinen käsittelymaksu:
5€ per paketti
Olemme tehneet alle maksulinkin tilauksellesi ja pakkaamme sekä lähetämme tilauksen heti kun se on maksettu.
[Linkki tässä]
TÄRKEÄÄ: Teemme uudelleen pakkaamisen näinä päivinä Vantaalla, joten on pieni mahdollisuus, että tavarasi saapuvat ennen joulua, mutta emme ikävä kyllä voi taata tätä.
Pahoittelemme todella paljon tästä aiheutunutta vaivaa, mutta Tullin toimet eivät olleet mitenkään meidän hallinnassamme.
Toivotamme tästä huolimatta oikein Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta ja ilman muuta toivomme näkevämme sinut jälleen asiakkaanamme vuonna 2023.
Parhain terveisin
Shippii tiimimme
Shippii Customer Service
"
Oletan että tuollaista maksua minun ei tarvitse maksaa?