- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 22 801
Tähän jatkoa. Nyt tuli shippiiltä tälläinen viesti
"
+++ PLEASE WRITE YOUR ANSWER ABOVE THIS LINE .. THANK YOU +++
Customer service (Shippii)
Dec 21, 2022, 06:53 GMT+1
Hyvä Shippiin asiakas,
Suomen tulli on ilmoittanut meille, että rekkakuorma, jossa pakettisi ovat olleet on nyt laitettu takaisin kuljetukseen.
Tulli on joutunut avaamaan kaikki paketit sekä lavalähetykset ja meidän tulee ne nyt noutaa sekä pakata ja uudelleentarroittaa tarkoittaen kaikkia paketteja.
Valitettavasti tästä ylimääräisestä kulusta meidän on pyydettävä sinua maksamaan ylimääräinen käsittelymaksu:
5€ per paketti
Olemme tehneet alle maksulinkin tilauksellesi ja pakkaamme sekä lähetämme tilauksen heti kun se on maksettu.
[Linkki tässä]
TÄRKEÄÄ: Teemme uudelleen pakkaamisen näinä päivinä Vantaalla, joten on pieni mahdollisuus, että tavarasi saapuvat ennen joulua, mutta emme ikävä kyllä voi taata tätä.
Pahoittelemme todella paljon tästä aiheutunutta vaivaa, mutta Tullin toimet eivät olleet mitenkään meidän hallinnassamme.
Toivotamme tästä huolimatta oikein Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta ja ilman muuta toivomme näkevämme sinut jälleen asiakkaanamme vuonna 2023.
Parhain terveisin
Shippii tiimimme
Shippii Customer Service
"
Oletan että tuollaista maksua minun ei tarvitse maksaa?
Ei ole pakko maksaa, mutta voi jäädä paketti saamatta tai Shippii voi pitää tuota velkaa voimassa, jos vaikka tulevaisuudessa tilailet - niin ei välttämättä onnistu ilman maksua.
Helpointa olisi vaan maksaa niille. Maksusta syyttäisin kyllä tullia, en Shippiitä. Tässä juuri vapaata liikkuvuutta rajoitetaan tällaisella toiminnalla, jossa paketteja revitään auki ja jätetään korjaamatta itse aiheutettu vahinko + laitetaan se kuljetusliikkeen vahingoksi. Ei ole joulumieltä nostavaa toimintaa tämä.