Tarina on päättynyt, sain kuin sainkin postista tuotteeni, eli jos muille tapahtuu sama niin kandee olla valmiina ja mennä nopsaan sinne postiin korjaamaan vastaanottaja, UPS hylkäsi tämän todenteolla.Noniin jaataampas seuraava kokemus/varoitus. Tilattu nyt yhteensä 4 kertaa netprisiltä, 2020 tuli lavallinen laatikoita, joku kuljetusyhtiö toi rekalla ja kaikki ok. nyt tänä vuonna taas lavallinen laatikoita, itse postin rekka toi ja kaikki ok. tein erillisen viinatilauksen kotiovelle UPSin toimittamana ja kaikki ok.
No nyt vissiin sitten on tullut UPSille paniikki tai jotain ihmeellistä. Nyt uusimman tilauksen piti tulla jo aikoja sitten, eilen vielä luki seurannassa että tuodaan 21.10 eli tänään toimituskohteeseen joka oli ainoa paikka Raumalla jonne he toimittavat, ei siis ollut kotiovelle toimitus. Nyt tänään katsoin seurantaa ja kuljetus olikin muuttunut takaisin "matkalla" vaikka eilen se oli muka saapunut kohteeseen. Soitin UPSin asiakaspalveluun ja siellä nainen ei osannut kertoa mitään muuta kuin että on matkalla nyt. Sitten yhtä-äkkiä kilahti viesti postilta että heillä on nyt paketti ja se toimitetaan tähän paikkaan "ovelle" siis kaupan ovelle... Noh onneksi olin fiksu ja menin heti postin toimipaikkaan ja esitin asian ettei se kauppa ole vastaanottajana vaan minä, siinä sitten se naikkonen soitteli vähän ja sai korjattua sen että minä saankin paketin eikä se kauppa ja hän vielä vahvisti että ne olisi sen muutoin saanut. Nyt joudun vielä lisää toki odottamaan mutta lievästi sanottuna ottaa aika kalloon UPSin toiminta, ne vaan dumppasi sen laatikon (13 pulloa kirkkaita) postille ja lähtivät karkuun. Ei mitään ilmoitusta UPSilta, ei sähköpostia/tekstaria. Ainoastaan meitin puhelinnumero pelasti tilanteen. Se ei siis olisi mennyt sen kaupan pakettiautomaattiin. Kandee siis ihmiset olla nyt hereillä jos teillä on UPS, ne hylkäilee laatikoita postille ja vastaanottaja saattaa olla vain se missä se itse postiautomaatti sijaitsee muttei se mene itseautomaattiin. Näin olisi itselle siis käynyt ja joku kauppias olisi ollut onnen kukkulalla minun juomilla. Meni kyllä UPS omasta puolesta boikottiin.