Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Samalla periaatteella limu on limu jolloin kola, jaffa ja sitruunalimut on keskenään vaihdettavissa.

Ei sen nyt ihan noin pitäisi mennä. Kolan voi korvata kolalla ja jaffan jaffalla, mutta ei kolaa jaffalla.

Greippilonkeron voi korvata greippilonkerolla, muttei karpalolonkerolla tai Jack Daniels&cola-lonkerolla jne.
Pitää osata suhtauttaa siihen valikoimaan. Jos valikoimaan kuuluu vain muutamia erilaisia siidereitä, lonkeroita ja kaljoja niin se vastaavan tuotteen määritelmä on varmasti aika laaja. Vastaavasti jossain viiniverkkokaupassa vastaava tuote on juuri kyseisen hintaluokan ja alueen rypäleistä tehtyä viiniä.

Minusta tässä on vieläkin toimittu juuri niin kuin voisi olettaa tuollaisen verkkokaupan kohdalla ja toimintatapa on ollut ihan yleinen vuosikausia muissakin vastaavanlaisissa paikoissa. On tuo parempi toimintatapa kuin olla lähettämättä mitään ja asiakas joutuu reklamoida puuttuvista tuotteista (Gourmondo) tai lähettävät ihan mitä tahansa pullon näköistä korvaavana (Edeka Lebensmittel). Mutuilemalla voisin väittää, että suurimmalla osalla se on aivan sama mitä bulkkikaljaa, -viiniä tai -lonkeroa sieltä tulee. Jos ei ole tyytyväinen vaihdettuun tuotteeseen niin aina voi reklamoida. Nytkin varmasti saa rahat takaisin kun tarpeeksi valittaa ettei voi juoda karpalolonkeroa.
 
Täältä sain selville että kaukokiito toimittaa meidän alueella niin kävin pyörähtämässä iha kaukokiidon terminaalilla josta lähetys löytyikin osoitteella.

Nimellä ei löytynyt lähetystä mutta onneksi virkailija muisti että minun osoitteeseeen oli iso ”paketti” majaillut pitkään hallin nurkassa.

Rahtikirjan numeroa ei saatu mistään jolla olisi saanut jäljitettyä lähetyksen.

Just. Laitoin Kaukokiidon selvitykseen viestin, jossa oli kaikki tiedot tilauksesta. Siellä ei tiedetty mitään.

Norrlogin supporttiin tehnyt jo kaksi tikettiä, eikä niihin ole vastattu mitään. Eikä ko. puljuun ole edes puhelinnumeroa. Vittu mikä lafka.
 
Pitää osata suhtauttaa siihen valikoimaan. Jos valikoimaan kuuluu vain muutamia erilaisia siidereitä, lonkeroita ja kaljoja niin se vastaavan tuotteen määritelmä on varmasti aika laaja. Vastaavasti jossain viiniverkkokaupassa vastaava tuote on juuri kyseisen hintaluokan ja alueen rypäleistä tehtyä viiniä.

Minusta tässä on vieläkin toimittu juuri niin kuin voisi olettaa tuollaisen verkkokaupan kohdalla ja toimintatapa on ollut ihan yleinen vuosikausia muissakin vastaavanlaisissa paikoissa. On tuo parempi toimintatapa kuin olla lähettämättä mitään ja asiakas joutuu reklamoida puuttuvista tuotteista (Gourmondo) tai lähettävät ihan mitä tahansa pullon näköistä korvaavana (Edeka Lebensmittel). Mutuilemalla voisin väittää, että suurimmalla osalla se on aivan sama mitä bulkkikaljaa, -viiniä tai -lonkeroa sieltä tulee. Jos ei ole tyytyväinen vaihdettuun tuotteeseen niin aina voi reklamoida. Nytkin varmasti saa rahat takaisin kun tarpeeksi valittaa ettei voi juoda karpalolonkeroa.

Sähköpostia on jo asiasta laiteltu, jos saisi jonkinlaisen "hyvityksen" sovittua. Ja en millään negatiivisellä sävyllä kysellyt, ajattelin vain kysyä onko muilla ollut vastaavia tapauksia. Mutta mielestäni edelleen jos jotain tiettyä makua tilaa niin ei sen tilalle voi eri makua laittaa. Esim juuri tuo cola/fanta vertaus. Mutta jokainen ajattelee erilailla. Noh, ensi kerralla jos tulee lonkeroa tilattua niin en ruksita että saa vaihtaa sopivaan korvikkeeseen.
 
Just. Laitoin Kaukokiidon selvitykseen viestin, jossa oli kaikki tiedot tilauksesta. Siellä ei tiedetty mitään.

Norrlogin supporttiin tehnyt jo kaksi tikettiä, eikä niihin ole vastattu mitään. Eikä ko. puljuun ole edes puhelinnumeroa. Vittu mikä lafka.
Mihin päin suomea tilaus on tulossa? Norrlog käyttää lavakuljetuksissa Frejaa ja suomeen saapuessa siirtyy tilaus kaukokiidolle.
 
Just. Laitoin Kaukokiidon selvitykseen viestin, jossa oli kaikki tiedot tilauksesta. Siellä ei tiedetty mitään.

Norrlogin supporttiin tehnyt jo kaksi tikettiä, eikä niihin ole vastattu mitään. Eikä ko. puljuun ole edes puhelinnumeroa. Vittu mikä lafka.

Norrlogilta ei ikinä meillekkään mitään vastausta tullut.

Alkostorelta kuitenkin oltiin hyvinkin avuliaita auttamaan ja etsimään lähetystä


Saitko jostain selville kollinumeron tai rahtikirjan numeron? Norrlogin sivuilla olevat numerot kun ei kerro mitään lähetyksestä.
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin kolme laatikkoa Original-lonkeroa (1xgreippi, 1xcranberry, 1xvodkalime) alcoshop.fi:stä viime viikolla. Kuski oli soittanut perjantaina, pääsin vasta tänään vastaamaan kun soitti uudestaan. Sovittiin että tuo tavarat huomenna työpaikalle, koska en ole kotona heidän jakoaikoina. Tähän asti toiminut siis hienosti, raportoin vielä huomenna loppuraportin.

29,99€ per laatikko, postikuluja kolmelle laatikolle 17€ eli tuommoinen 36€ postikuluineen per lodju.

Hienosti pelasi, kuski soitti 5-10min ennen kuin oli tulossa, ja ehdotti vielä itse että voidaan nähdä parkkipaikalla että saan juomat siirrettyä suoraan konttiin. :kippis:
 
Meidän tilauksella oliki surullinen loppu, norrlog hukannut lavan, pimittänyt tätä tietoa meiltä usean viikon ja vasta kun ulkomaisista numeroista soittelimme sinne vastasivat. Eilen myönsivät sitten meille, että ollut hukassa jo useamman viikon. Tänään ilmoittivat, että ei löydy mistään ja korvaavat juomien ja rahdin hinnan takaisin. Vituttaa aikalailla.
 
Toi on aika perseestä,otan osaa.Kun olen täältä lukenut Norrlogista näitä melko ristiriitaisia kommenttteja niin olen suosiolla jättänyt sieltä tilaamatta.Juhannuskaljat tulossa Discandoosta, tiistaina tilasin ja oli eilen lähtenyt härmää kohti.Samalla tilasin tiistaina lonkerot mydrinkistä ja nyt niitä jo täällä tuhoan...
 
Tuli taas Discandoolta tilattua 9 laatikkoa jotka saapuivat 1.5 viikossa. Mutta normi lonkeron ja vesimelonin tilalle oli laitettu 2xkarpalo. Olin ruksittanut tuon että saa vaihtaa tuotteen jota ei ole varastossa sopivaan korvikkeeseen, mutta mielestäni jos tilaan makulonkeroa/normaalia niin niille ei sopivaa korviketta löydy ? Noh, viestiä laitettu ja katsotaan mitä vastaavat. Muilla ollut vastaavia tilanteita ?

Discandoolla ainakin on melko laaja käsitys "vastaavasta tuotteesta", minullakin oli tuo raksi jäänyt päälle joskus niin vaihtoivat punaviinit valkoviiniin. Aika eri asia mielestäni ja siitä reklamoin, sain sitten jotain hyvitystä.
 
Discandoolla ainakin on melko laaja käsitys "vastaavasta tuotteesta", minullakin oli tuo raksi jäänyt päälle joskus niin vaihtoivat punaviinit valkoviiniin. Aika eri asia mielestäni ja siitä reklamoin, sain sitten jotain hyvitystä.

Jees, itse sain ainakin samantien refundin noista kahdesta laatikosta.
 
Meidän tilauksella oliki surullinen loppu, norrlog hukannut lavan, pimittänyt tätä tietoa meiltä usean viikon ja vasta kun ulkomaisista numeroista soittelimme sinne vastasivat. Eilen myönsivät sitten meille, että ollut hukassa jo useamman viikon. Tänään ilmoittivat, että ei löydy mistään ja korvaavat juomien ja rahdin hinnan takaisin. Vituttaa aikalailla.

Jaaha, taidan itse tehdä ensi viikolla luottokuntaan viestin kusetuksesta.
 
Meidän tilauksella oliki surullinen loppu, norrlog hukannut lavan, pimittänyt tätä tietoa meiltä usean viikon ja vasta kun ulkomaisista numeroista soittelimme sinne vastasivat. Eilen myönsivät sitten meille, että ollut hukassa jo useamman viikon. Tänään ilmoittivat, että ei löydy mistään ja korvaavat juomien ja rahdin hinnan takaisin. Vituttaa aikalailla.

Laittakaa takasin kunnon palaute. Jos noin pieni "laatikko" häviää, nii aika retuperällä on toiminta.
 
Kukaan tilannut viime aikoina viinahuuto.com? Muutamia vuosia sitten homma toimi hyvin mutta facebookin perusteella taitaa ongelmia nykyisin olla. Ainoa paikka josta löytynyt kohtuuhintaisesti tuttuja (virolaisia) oluita ja halvoilla toimituskuluilla.
 
Kukaan tilannut viime aikoina viinahuuto.com? Muutamia vuosia sitten homma toimi hyvin mutta facebookin perusteella taitaa ongelmia nykyisin olla. Ainoa paikka josta löytynyt kohtuuhintaisesti tuttuja (virolaisia) oluita ja halvoilla toimituskuluilla.
Itsellä on tilaus sisässä.

Tilauksen tila
2018-05-29 Käsittelyssä varastolla 2
2018-05-29 Maksu käsitelty
 
Lebensmittel Versandin oluet ja kuohuviinit tulivat viime viikolla ja samalla huomasin, että osa Oettinger oluista oli vaihtunut, yksi kuiva Cava oli vaihtunut makeaksi ja neljä olutta puuttui tilauksesta kokonaan. Pakkaus oli kuitenkin ensiluokkaista ja tilaus tuli todella nopeasti. Aspa ei ole kuitenkaan vastannut kolme päivää sitten lähettämääni mailiin ja siitä vähän miinusta.
 
Lebensmittel Versandin oluet ja kuohuviinit tulivat viime viikolla ja samalla huomasin, että osa Oettinger oluista oli vaihtunut, yksi kuiva Cava oli vaihtunut makeaksi ja neljä olutta puuttui tilauksesta kokonaan. Pakkaus oli kuitenkin ensiluokkaista ja tilaus tuli todella nopeasti. Aspa ei ole kuitenkaan vastannut kolme päivää sitten lähettämääni mailiin ja siitä vähän miinusta.
Täällä samankaltaisia kokemuksia. Paketti saapui torstaina, ja esim 5 ginistä vain 1 löysi perille. Olivat laittaneet tilalle yhden kermaliköörin, mutta se ei vieläkään selitä kolmea kadonnutta pulloa. Noin 30 euron sijasta ovat laskuttaneet liikoja, ei vielä toistaiseksi vastausta.
 
Tässä itsellänikin alkaa usko loppua näihin alkoholitilauksiin ja toimituksiin. Aluksi alkostoren ja norrlogin sekoilut aiheutti sen että kulketus kesti kuukauden ensimmäiselle lastille. Nyt odotellaan pientä tilausta netpris:lta ja siitäkin jo 2 viikkoa mennyt eikä mitään ole kuulunut. Shippii paketin seuranta vain näyttää että ilmoitus paketista on muttei ole haettu/lähtenyt liikenteeseen.. taitaa vaan olla mulla huono tuuri näiden tilausten kanssa .
 
Jaaha, taidan itse tehdä ensi viikolla luottokuntaan viestin kusetuksesta.

Norrlogin kuitista löytyi numero, josta saimme kiinni. (Tuhannen suomalaisesta puhelimesta soittamisen jälkeen lainasimme saksalaista liittymää johon vastasivat heti.) Alkostore24 asiakaspalvelu on auttanut ainakin minua älyttömän hyvin tässä jupakassa, kannattaa pyytää sieltä apua, jos ei ole vieläkään kuulunut mitään.

Mekin turhaa käytiin kaikki maholliset lähialueiden terminaalit läpi, että oisko vaan jäänyt jonnekkin matkan varrelle, mutta ilmeisesti tanskassa hukattu alkostoren mukaan. Saksasta skannattu tanskaan lähteväksi, mutta tanskassa ei ole koskaan skannautunut eteenpäin.

Voin kyllä sanoa, että palautteesta minkä vielä lähetän heille ei pitäisi jäädä epäselväksi meidän mielipide kyseisestä firmasta.
 
Norrlogin kuitista löytyi numero, josta saimme kiinni. (Tuhannen suomalaisesta puhelimesta soittamisen jälkeen lainasimme saksalaista liittymää johon vastasivat heti.) Alkostore24 asiakaspalvelu on auttanut ainakin minua älyttömän hyvin tässä jupakassa, kannattaa pyytää sieltä apua, jos ei ole vieläkään kuulunut mitään.

Onnistuiko puhelu kuitenkin englanniksi, kun lopulta saitte kiinni?

Alkostore vastasi aluksi nopeasti viestiin, mutta myöhemmin lähetin heille sähköpostia asiasta (lähetystä ei ole kuulunut ja Norrlog ei vastaa ticketteihin), niin ei ole kuulunut mitään.

Pitää vaan jatkaa selvittelyä. Vituttaa, kun olisin käynyt Latviasta itse hakemassa halvemmalla, mutta ajattelin maksaa hieman ekstraa helppoudesta (ja paskat).
 
Täällä samankaltaisia kokemuksia. Paketti saapui torstaina, ja esim 5 ginistä vain 1 löysi perille. Olivat laittaneet tilalle yhden kermaliköörin, mutta se ei vieläkään selitä kolmea kadonnutta pulloa. Noin 30 euron sijasta ovat laskuttaneet liikoja, ei vielä toistaiseksi vastausta.
Samaa vikaa itsellänikin. Oluita kokonaisuudessaan tuli oikea määrä mutta joitain laatuja tuli enemmän kuin piti ja joitain vähemmän. 3 pulloa punkkua ja pullo giniä puuttui kokonaan. Lähetin perjantaina sähköpostia aspaan, toistaiseksi ei vastausta.
 
Samaa vikaa itsellänikin. Oluita kokonaisuudessaan tuli oikea määrä mutta joitain laatuja tuli enemmän kuin piti ja joitain vähemmän. 3 pulloa punkkua ja pullo giniä puuttui kokonaan. Lähetin perjantaina sähköpostia aspaan, toistaiseksi ei vastausta.

Sama tilanne muuten itselläkin. Yksi viinipullo puuttui. Oluet pitää vielä tsekata. Tuotteet oli pakattu erittäin hyvin ja kuski ei edes ensimmäisen epäonnistuneen yrityksen jälkeen vienyt pakettia postiin, vaan yritti seuraavana päivänä uudestaan. UPS-aspan kautta olisi pystynyt myös vaihtamaan toimitusosoitteen esim. työpaikalle.
 
Sama tilanne muuten itselläkin. Yksi viinipullo puuttui. Oluet pitää vielä tsekata. Tuotteet oli pakattu erittäin hyvin ja kuski ei edes ensimmäisen epäonnistuneen yrityksen jälkeen vienyt pakettia postiin, vaan yritti seuraavana päivänä uudestaan. UPS-aspan kautta olisi pystynyt myös vaihtamaan toimitusosoitteen esim. työpaikalle.
Sellainen huomio vielä omasta lähetyksestä, että paketissa oli ihan tyystin random puhelinnumero joka ei ollut edes käytössä kun lähetti koitti siihen soittaa, kun en ollut kotona pakettia vastaanottamassa. Tämän takia jouduin hakemaan paketin paikalliselta UPS paketteja jakavalta firmalta itse (koska en halunnut odottaa oluitani maanantaihin). Todella hyvin oli tosiaan tuotteet pakattu, siitä plussaa.
 
Sellainen huomio vielä omasta lähetyksestä, että paketissa oli ihan tyystin random puhelinnumero joka ei ollut edes käytössä kun lähetti koitti siihen soittaa, kun en ollut kotona pakettia vastaanottamassa. Tämän takia jouduin hakemaan paketin paikalliselta UPS paketteja jakavalta firmalta itse (koska en halunnut odottaa oluitani maanantaihin). Todella hyvin oli tosiaan tuotteet pakattu, siitä plussaa.

Sama homma itselläkin.. Puhelinnumero oli lisäksi 04X ja sen perässä 8 numeroa eli ei olisi voinut ollakaan mikään oikea numero.
 
Lebensmittelin lähetyksessä aika paljon puutteita itsellänikin. Puuttuvia tuotteita ei ollut edes lähetyslistassa, mutta verkkokaupan tilaussivulla kyllä. Aspaan laitettu viestiä ja nyt odotellaan. Kokemuksieni mukaan useamman päivän saa odottaakin, mutta kyllä puutteet on yleensä jollain tavalla korvattu. Varmaan nyt kestää vielä kauemmin, kun tuntuu monella muullakin olevan reklamoitavaa.

Ja puhelinnumero on tosiaan todella usein ollut väärä (nyt kuitenkin oikein). Valitettavasti kuitenkin numero on ollut jonkun muun käytössä, eli joku tuntematon on saanut automaattiset tekstarit + välillä myös UPS-kuskin soitot.
 
Onnistuiko puhelu kuitenkin englanniksi, kun lopulta saitte kiinni?

Alkostore vastasi aluksi nopeasti viestiin, mutta myöhemmin lähetin heille sähköpostia asiasta (lähetystä ei ole kuulunut ja Norrlog ei vastaa ticketteihin), niin ei ole kuulunut mitään.

Pitää vaan jatkaa selvittelyä. Vituttaa, kun olisin käynyt Latviasta itse hakemassa halvemmalla, mutta ajattelin maksaa hieman ekstraa helppoudesta (ja paskat).

Hieman huonoa englantia, mutta selvisi asiat kutenkin. Kerran saksaa puhuva tuttava hoiti puhelun puolestamme.

Alkostore on tällä hetkellä kovin työllistetty, kannattaa melkeempä sinnekkin soittaa. Juhannuksen alla, kun on tullut niin paljon tilauksia ja yhteydenottoja, että vähän varmaan hidastaa spostiinkin vastailua. Puhelimeen ovat joka kerta vastanneet ja ystävällisesti auttaneet.

Mekin tässä mietimme lähteäkkö latviaan vai kuljettaisiko norrlog korvauksena uuden tilauksemme ilmaiseksi perille. Noh, ei vielä näy juomien ja rahdin rahojen palautus tilillä, että ootellaampa ihan rauhassa ekaksi ne...
 
Lebensmittel-Versand kusasi tilauksen.
UPS kurvasi pihaan pienen laatikon kanssa ja pakkauslista ei sisältänyt oluita.
Jäi Weizenit tulematta.
Maksoin 17,85€ yhdestä Famous Grouse ja 2 halpispunkun toimituksesta.
Kortilta kyllä veloittivat täyden tilauksen hinnan 2 viikkoa sitten.
 
Norrlogin kuitista löytyi numero, josta saimme kiinni. (Tuhannen suomalaisesta puhelimesta soittamisen jälkeen lainasimme saksalaista liittymää johon vastasivat heti.) Alkostore24 asiakaspalvelu on auttanut ainakin minua älyttömän hyvin tässä jupakassa, kannattaa pyytää sieltä apua, jos ei ole vieläkään kuulunut mitään.

Mekin turhaa käytiin kaikki maholliset lähialueiden terminaalit läpi, että oisko vaan jäänyt jonnekkin matkan varrelle, mutta ilmeisesti tanskassa hukattu alkostoren mukaan. Saksasta skannattu tanskaan lähteväksi, mutta tanskassa ei ole koskaan skannautunut eteenpäin.

Voin kyllä sanoa, että palautteesta minkä vielä lähetän heille ei pitäisi jäädä epäselväksi meidän mielipide kyseisestä firmasta.
Soittelin tänään kaukokiidon etelän ja keskisen suomen terminaalit missä nostettiin kädet pystyyn heti. Frejalla koittivat järjestelmästä etsiä että olisiko skannattu kyytiin minun millään tiedolla mutta ei löytynyt mitään, eli lava ei ole saapunut suomeen. 25.3. on alkostoresta lava noudettu mutta sen jälkeen ollut hiljaista.

Soitin sitten suoraan Alkostoreen josta suomeksi puhumalla saikin palvelua, tosin ilmoitettiin vain että norrlogilla on aivan kamalat ruuhkat ja tästä syystä 3-4viik toimitus. Jos ei loppuviikosta ala näkymään niin uutta puhelua ja selvitellään. Onhan tässä vielä tavallaan toivoa saada juhannukseksi simat mutta luottoa ei kyllä ole.

Voisin vielä koittaa huomenna itsekkin soitella tuonne norrlogille, tuskin vastaavat. Numero tosiaan löytyy pdf kuitista.
 
Sellainen huomio vielä omasta lähetyksestä, että paketissa oli ihan tyystin random puhelinnumero joka ei ollut edes käytössä kun lähetti koitti siihen soittaa, kun en ollut kotona pakettia vastaanottamassa. Tämän takia jouduin hakemaan paketin paikalliselta UPS paketteja jakavalta firmalta itse (koska en halunnut odottaa oluitani maanantaihin). Todella hyvin oli tosiaan tuotteet pakattu, siitä plussaa.
Täällä oli myös ihan sama juttu, sen takia kuski oli ehtinyt käydä viitisen minuuttia ennen kuin saavuin kotipihaan. USP:n aspa kuitenkin järkkäsi uuden kuljetuksen puolen tunnin sisään ja tavarat sai saman päivän aikana.

Samaa ei voi taaskaan sanoa Discandooosta joka lähettää Deutsche Postilla, jonka toimituksen hoitaa Posti. Ei vaikka miten yritin sopia postin aspan kanssa toimitusaikaa ennen tuota ensimmäistä toimitusta, niin silti niitä yritettiin toimittaa tyhjään taloon kello 13 arkipäivänä. Nyt pienessä K-Marketissa on odottamassa 75 kiloa juomia, että saan sumplittua jonkun autokyydin. Olen tätä aikaisemminkin kironnut ja en mitenkään ymmärrä ketä tuo palvelee, että tavaroita kuskataan ympäri kylää kun ihmiset ovat töissä ja lopulta roudataan posteihin odottamaan noutoa.
 
Onko kellään kuka on netpris:lta tilaillu niin toiminut tuo lähetyksen seuranta? Kuljetus on tilattu shippii/bringin kautta.
 
Onko kellään kuka on netpris:lta tilaillu niin toiminut tuo lähetyksen seuranta? Kuljetus on tilattu shippii/bringin kautta.
Viidesti (viimeksi huhtikuussa) Netprisistä tilanneena Shippiin/Bringin lähetyksenseuranta ei ole koskaan päivittynyt, kuin vasta silloin kun paketti on saapunut Suomeen, joten olen käyttänyt Postin omaa seurantaa; se kun on aina näyttänyt samat paketin liikkeet kuin Shippiin/Bringin paketinseuranta, ehkä jopa enempi reaaliajassa.
 
Onko kellään kuka on netpris:lta tilaillu niin toiminut tuo lähetyksen seuranta? Kuljetus on tilattu shippii/bringin kautta.

Tilasin jo aika päivää sitten, mulla näkyy vain tieto 1.6 postin sivuilta, että lähetys ei ole saapunut kuljetukseen. Tästä on shippiistä tullut tieto myös sähköpostiin. Aikaisemmin paketti on tullut perille alle viikossa, mutta nyt siis tilauksesta ja maksusta jo yli puolitoista viikkoa. No, odotellaan, mutta en kyllä hetkeen aio netprisistä tilailla yhtikäs mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä toimi ihan hyvin n. 20t asukkaan kaupungissa :D Kuski ties et ollaan työmaalla niin oli sanonu työkaverilleen että ei se kotona oo et vie tonne.. Posteljooni tuli kyseleen et otatteko pakettia vastaan..
 
Tilasin jo aika päivää sitten, mulla näkyy vain tieto 1.6 postin sivuilta, että lähetys ei ole saapunut kuljetukseen. Tästä on shippiistä tullut tieto myös sähköpostiin. Aikaisemmin paketti on tullut perille alle viikossa, mutta nyt siis tilauksesta ja maksusta jo yli puolitoista viikkoa. No, odotellaan, mutta en kyllä hetkeen aio netprisistä tilailla yhtikäs mitään.

Minä tilasin 30.5 ja ei ole näkynyt..

Viidesti (viimeksi huhtikuussa) Netprisistä tilanneena Shippiin/Bringin lähetyksenseuranta ei ole koskaan päivittynyt, kuin vasta silloin kun paketti on saapunut Suomeen, joten olen käyttänyt Postin omaa seurantaa; se kun on aina näyttänyt samat paketin liikkeet kuin Shippiin/Bringin paketinseuranta, ehkä jopa enempi reaaliajassa.

Kiitoksia tästä infosta, pitääkin seurata postin kautta jos näkyisi liikkeitä suomen puolella. Työkaveri vain kehui nopeutta netprisn kautta että aina paketit tulleet viikossa vaan eipä nyt tulleetkaan
 
Discandooo:lta tilattu juhannusjuomia viime sunnuntaina, ovelle pitäisi tulla suoraan, mutta jännityksellä odotan. Paypalilla maksettu ja 2 viikkoa aikaa juhannukseen. Toivottavasti kerkeää, tai joutuu hakemaan perinteiset setit Alkosta.

edit: kaveripiirin huhujen mukaan on kuulemma "juhannusruuhkat" aika mittavat juomatilauksissa, kun kestää.

edit2: Juuri tulikin tekstiviesti että tilaus on rekisteröity ja osittain hyvitetty takaisin. Ei ollu yhtä tuotetta ja vaikka oli lupa korvata tilalle toinen, niin eivät laittaneet vaan hyvittivät tuotteen hinnan takaisin. Silti sama postimaksu...hmph...

edit3: ei ollutkaan vielä lähtenyt Suomea kohti, en noita saksankielisiä tilausvahvistuksia ymmärtänyt, vaan luulin että olisi jo tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
Discandooo tilaus 05.06.

Seurannan mukaan tilaus on edelleen lähettämättä. Aspan mukaan varastossa puutteita, eli myyty siis tyhjää.

Ei vakuuta.
 
Oisko sitä kuuluisaa juhannusruuhkaa, kun viime perjantaina laitettu discandootilaus ei vielä ole lähtenyt. Yleensä on lähtenyt heti seuraavana päivänä.

Toivottavasti tulisi jussiksi kuitenkin.
 
Netpris tilaus tehty 19.5 eikä kuulu eikä näy.... Aspaan soitettu 5 kertaa ja aina sanottu että tänään lähtee . Rahatkin palautuneet takaisin tilille mutta netpriksessä sanotaan kaiken olevan ok !
 
Netpris tilaus tehty 19.5 eikä kuulu eikä näy.... Aspaan soitettu 5 kertaa ja aina sanottu että tänään lähtee . Rahatkin palautuneet takaisin tilille mutta netpriksessä sanotaan kaiken olevan ok !
Jos rahat todella on palautettu, niin lähetystä on turha enää odotella. Ovatkohan Suomen veroviranomaiset onnistuneet estämään myynnin Suomeen vaatimalla Netprisiltä valmisteveroja? Onko kukaan saanut sieltä lähetystä toukokuun lopun jälkeen?
 
Jos rahat todella on palautettu, niin lähetystä on turha enää odotella. Ovatkohan Suomen veroviranomaiset onnistuneet estämään myynnin Suomeen vaatimalla Netprisiltä valmisteveroja? Onko kukaan saanut sieltä lähetystä toukokuun lopun jälkeen?

Meille vain ilmoittivat lonkeron olevan lopussa ja toimittajalla on ollut vaikeuksia toimittaa tuotetta. Laitoin viestiä että lonkerot voi korvata ja he lupasivat lähettää tilauksen... En vain ymmärrä miten heillä voi olla maksu ok jos se meillä on poistunut katevarauksista ja palautunut tilille:eek:
 
Sama homma itselläkin.. Puhelinnumero oli lisäksi 04X ja sen perässä 8 numeroa eli ei olisi voinut ollakaan mikään oikea numero.
Saksalaisella puljulla on tietysti saksalainen numero eikä suomalainen. 040 on Hampurin aluetunnus ja saksassa on käytössä 8 numeroa. Kyllä se varmaan on ihan oikea numero, Saksan ulkopuolella vaan joutuu laittamaan +49 maatunnuksen eteen.
 
Discandooo. tilasin 31.5. 5.6. kysyin meilitse miksei mitään ole tapahtunut. tatjana valitteli tavarapuutteita. 6.6. ilmoitus viimeiset kin tavarat matkalla. 12.6. hain paketin postista josta puuttui keissi kaljaa ja ginpullo. laitoin meiliä, eivät vielä vastanneet. ei ole eka kerta kun ongelmia. tämän jälkeen riittää. varokaa ko. discandooo.com puljua
 
Lebensmittel-Versand kusasi tilauksen.
UPS kurvasi pihaan pienen laatikon kanssa ja pakkauslista ei sisältänyt oluita.
Jäi Weizenit tulematta.
Maksoin 17,85€ yhdestä Famous Grouse ja 2 halpispunkun toimituksesta.
Kortilta kyllä veloittivat täyden tilauksen hinnan 2 viikkoa sitten.

Itse hain juuri jakeupisteestä paketin, joka sisäsi alle puolet tilauksesta. Nyt oli kyllä ilmestynyt upsin henk. kohtasille sivuille uusi paketti jonka toimitus tällä viikolla. Paino kyllä viittaisi siihen, ettei vieläkään ole koko tilaus siinä. Ei kyllä kovin järkevää lähetellä noita useassa paketissa.
 
Tilattu Berevitasta 5.6 ja tänään tuli ovelle :)


No. 1 Premium Vodka 3 liter BiB €28.95 x 2=57,90

No. 1 Premium Rum 3 liter BiB €29.99

Liquor 43 Cuarenta Y Tres 31.0% 1,0 l €19.29

Xante Liqueur from Sweden 1 Litre 38% €24.79

Koskenkorva Salmiakki Salty Liquorice 32% 0,5 l €7.89

De Kuyper Dropshot Liqueur 0,7 l €9.49


Kuljetuksineen n.180€
 
Netpris tilaus tehty 19.5 eikä kuulu eikä näy.... Aspaan soitettu 5 kertaa ja aina sanottu että tänään lähtee . Rahatkin palautuneet takaisin tilille mutta netpriksessä sanotaan kaiken olevan ok !


Laitoitko sähköpostia kyseiseen lafkaan? Itse laitoin viimeviikon perjantaina viestiä muttei mitään ole kuulunut.

Näinköhän joutuu vaan nöyrtymään ja ostaa kaikki viinat vaa kalliilla alkosta kun ei taida mitenkää onnistua kohta tilaukset ulkomailta.
 
Rauhottukaas nyt poijjat.. Tässä nyt ei varmasti ole kyse kuin normi viivästyksistä joita on ollut kyllä ennenkin. Nyt veikkaisin että volyymit tilauksiin on kasvanut reilusti tietoisuuden levittyä ympäriinsä.
:kippis:
 
Kerran tilasin Netprisistä ja toista kertaa en sitä tee. Toimituksesta jäi puolet juomista pois, koska ei kuulemma ollut varastossa. Yhtä juomaa löytyi kyllä seuraavina päivinä viikkojen ajan sivuilta. Aivan helvetin paskaa toimintaa, kun ei voida mitenkään kommunikoida tuotteiden puuttumisesta ennen kuin se toimitus täytetään ja asiakas maksaa täydet rahdit. Myös sivut ovat aivan suolesta, asiakaspalvelu ei osaa ymmärrettävää englantia. Sanoisin 0/5.
 
Laitoitko sähköpostia kyseiseen lafkaan? Itse laitoin viimeviikon perjantaina viestiä muttei mitään ole kuulunut.

Näinköhän joutuu vaan nöyrtymään ja ostaa kaikki viinat vaa kalliilla alkosta kun ei taida mitenkää onnistua kohta tilaukset ulkomailta.

Laitoin 3 sähköpostia mihin yhteen vastattiin viikko sitten että tilauksesi lähtee tänään (tästä siis viikko). Eilen soitin aspaan ja sanottiin että tänään lähtee että otappa tästä siis selvää...Laitoin myös viestiä shippiin mutta sieltä vaan ilmoitettiin etteivät ole saaneet mitään tilausta.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
259 405
Viestejä
4 511 458
Jäsenet
74 363
Uusin jäsen
wlliamwill

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom