25.5 tilattiin Alkostoresta juomat, paino 247kg, kuljettajana Norrlog. Tänään tuli eväät perille. Saksalainen tehokkuus kunniaan
Mitä paskaa. Minun tilaus on haettu 9.5. ja ei ole vieläkään näkynyt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
25.5 tilattiin Alkostoresta juomat, paino 247kg, kuljettajana Norrlog. Tänään tuli eväät perille. Saksalainen tehokkuus kunniaan
Itse tilasin 29.05.2018 ja kuulemma ensiviikolla pitäisi saapua. Miten ison tilauksen teit? ja oletko ollut yhteydessä Alkostoreen?Mitä paskaa. Minun tilaus on haettu 9.5. ja ei ole vieläkään näkynyt...
Eikös tuolla pitänyt maksaa rahti erikseen? Olet kai sen hoitanut.Mitä paskaa. Minun tilaus on haettu 9.5. ja ei ole vieläkään näkynyt...
Jos tila on "haettua" niin oletan että on kuljetuspalvelu?Eikös tuolla pitänyt maksaa rahti erikseen? Olet kai sen hoitanut.
Olen. Sanoivat että tulossa on, heillä ei ole mahdollisuutta seurata tilausta kun se on lähtenyt. Hääjuomat tulossa, että olisi ihan kiva jos saapuisivat...Itse tilasin 29.05.2018 ja kuulemma ensiviikolla pitäisi saapua. Miten ison tilauksen teit? ja oletko ollut yhteydessä Alkostoreen?
Eikai nyt kukaan rahtifirma hae tavaraa, jos sitä ei ole maksettu?Eikös tuolla pitänyt maksaa rahti erikseen? Olet kai sen hoitanut.
Eli rahti maksettu.Olen. Sanoivat että tulossa on, heillä ei ole mahdollisuutta seurata tilausta kun se on lähtenyt. Hääjuomat tulossa, että olisi ihan kiva jos saapuisivat...
Eikai nyt kukaan rahtifirma hae tavaraa, jos sitä ei ole maksettu?
Alkostoresta ei saa aitoa lonkeroa.
Saatko otettua vaikkapa kuvan tuosta lapusta? Olisi ihan mielenkiintoista nähdä moinenViron lonkerolaatikosta löytyi tullin terveiset.On kuulemma valmiste veron alaista tavaraa ja infoavat verohallintoon.Haistakoot pitkän paskan.Tulli,tee työtä jolla on tarkoitus.
Mikä kauppa oli kyseessä?Terveisiä perseestä:
Itsellä on toimittanut suomessa kaukokiito.Mihin päin suomea tuli tilaus? Itse olemme tehneet tilauksen 13.5 ja norrlog kuljettaa, mutta ei vieläkään näy. Mikä firma toimitti perille suomessa? Odotellaan siis oulussa.
Vinkatkaapas mistä nettikaupasta (etämyyntiä harjoittava sellainen tietty) voisi tilailla Hartsun "aitoa" original-lonkeroa?
Yleensä noilla näyttää olevan vain tuota litkumallista...
Tampereen lähikuntaan. Suomessa kaukokiito toimitti.Mihin päin suomea tuli tilaus? Itse olemme tehneet tilauksen 13.5 ja norrlog kuljettaa, mutta ei vieläkään näy. Mikä firma toimitti perille suomessa? Odotellaan siis oulussa.
Vinkatkaapas mistä nettikaupasta (etämyyntiä harjoittava sellainen tietty) voisi tilailla Hartsun "aitoa" original-lonkeroa?
Yleensä noilla näyttää olevan vain tuota litkumallista...
btw. Ei mene Discandoolla hyvin. Kesti 2.5vk ja silti väärä tuote (siksi kesti kun oli loppu, ja olin merkannut etten halua vaihtoehtoja, mutta silti pistävät väärää tavaraa). Noh, katsotaan hyvittävätkö vai otanko rahat takaisin Paypalin kautta.. (Ja Diacandoollahan tuo Crobo-kuljetuspalvelu on samaa firmaa (kts.yhteystiedot) jos joku ei ole huomannut, en tiedä miksi yrittävät esittää ne eri putiikeiksi.. )
Tilasin kolme laatikkoa Original-lonkeroa (1xgreippi, 1xcranberry, 1xvodkalime) alcoshop.fi:stä viime viikolla.
Njoo, pakkauslisä 8 eur, maksutapalisä 4.5% jne. Olkoot...
(ja ostoskorikin kaatuu johonkin pilipalivirheeseen: "Tuotetta (..Pantti) ei ole enää saatavilla tällä määrällä. Voit jatkaa tilausta vasta kun muutat määrää.")
Onko tilauksestasi kuulunut mitään?
Alkostore24:stä tilaus tehty. 4 x 24 x 0,5L Harboe 5% Pilsneriä, yhden keissin hinta vain 8e. Kuljetus kallis (66e), mutta kalja niin halpaa, että litrahinnalta päästiin lähes Discandooon Tre Kronorin hintoihin. Vaihtelu virkistää
Toimittaako yksikään noista viro/latvia-alkoista henry westons Vintagea tai Old rosieta?
Näyttää olevan aika hintsusti liikkeellä toimittavilta puljuilta...
Ja alle 10kg.Onko tästä kellään kokemuksia: AustrianSupermarket.com - The taste of Austria! ?
Ilman toimituskuluja lupaavat toimittaa yli 100 €:n tilaukset EU-maihin...
Ja sen jälkeen 9,90 € alkava 10 kg, joten postien suhteen mennään hyvällä mallilla. Halvin vodka oli myyty loppuun, joten tuskin saa kauheaa suomalaisten ryntäystä.Ja alle 10kg.
Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta mutta lähetys löytyi lopulta ja oluet saatiin kotiin. Alkostore oli lätkäissyt lähetyksen kylkeen puhelin numeron aivan väärin joten lähetys seisoi paikallisen kuljetusliikkeen terminaalissa 3 viikkoa.
Käytännössä kympin alennus satasen ostokseen, ei muuta. Alle satasen ostosten toimituskulut 9,9e per 10kg.Ja sen jälkeen 9,90 € alkava 10 kg, joten postien suhteen mennään hyvällä mallilla.
Miten osasit soittaa ja kenelle?
Minun mielestäni tuossa on juuri korvattu samanlaisella tuotteella. Jos vesimelonilonkerot olisi korvattu olutlaatikolla tai viinipänikällä niin olisi menty metsään.Tuli taas Discandoolta tilattua 9 laatikkoa jotka saapuivat 1.5 viikossa. Mutta normi lonkeron ja vesimelonin tilalle oli laitettu 2xkarpalo. Olin ruksittanut tuon että saa vaihtaa tuotteen jota ei ole varastossa sopivaan korvikkeeseen, mutta mielestäni jos tilaan makulonkeroa/normaalia niin niille ei sopivaa korviketta löydy ? Noh, viestiä laitettu ja katsotaan mitä vastaavat. Muilla ollut vastaavia tilanteita ?
Niin no... Islay viskin voi korvata highlandilla ja konjakin brandyllä? Samaa tavaraa eri alueelta.Minun mielestäni tuossa on juuri korvattu samanlaisella tuotteella. Jos vesimelonilonkerot olisi korvattu olutlaatikolla tai viinipänikällä niin olisi menty metsään.
Tilasin muuten tuossa viikko sitten Discandooolta viiniä ja eilen palauttivat rahat parista laatikosta. Sinänsä jännä kun olin antanut heille oikeuden korvata vastaavalla tuotteella, mutta tällä kertaa päättivät palauttaa rahat ja vasta sen jälkeen postittaa juomat.
No, minusta nuo lonkeroiden korvaamiset toisella vastaavalla juomasekoituksella ei ole niin paha ja on juurikin sitä mitä tuolla vastaavalla tuotteella tarkoitetaan. Samalla tavalla chardonnay on monesti vaihtunut sauvignon blanciin ja lager pilsneriin.Niin no... Islay viskin voi korvata highlandilla ja konjakin brandyllä? Samaa tavaraa eri alueelta.
Samalla periaatteella limu on limu jolloin kola, jaffa ja sitruunalimut on keskenään vaihdettavissa.Lähtökohtaisesti ei pitäisi itse antaa lupaa vaihtaa korvaavaan, jos on tarkka siitä mitä hyväksyy korvaavaksi. Lonkero on lonkero, viski on viski, valkoviini on valkoviini jos noin halpakaupalta tai perusasiakkaalta kysytään.