Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Itse tilasin 29.05.2018 ja kuulemma ensiviikolla pitäisi saapua. Miten ison tilauksen teit? ja oletko ollut yhteydessä Alkostoreen?
Olen. Sanoivat että tulossa on, heillä ei ole mahdollisuutta seurata tilausta kun se on lähtenyt. Hääjuomat tulossa, että olisi ihan kiva jos saapuisivat...

Eikös tuolla pitänyt maksaa rahti erikseen? Olet kai sen hoitanut.
Eikai nyt kukaan rahtifirma hae tavaraa, jos sitä ei ole maksettu? :D
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
375
Olen. Sanoivat että tulossa on, heillä ei ole mahdollisuutta seurata tilausta kun se on lähtenyt. Hääjuomat tulossa, että olisi ihan kiva jos saapuisivat...


Eikai nyt kukaan rahtifirma hae tavaraa, jos sitä ei ole maksettu? :D
Eli rahti maksettu. :tup:
 
Liittynyt
09.02.2018
Viestejä
124
Viron lonkerolaatikosta löytyi tullin terveiset.On kuulemma valmiste veron alaista tavaraa ja infoavat verohallintoon.Haistakoot pitkän paskan.Tulli,tee työtä jolla on tarkoitus.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
329
Viron lonkerolaatikosta löytyi tullin terveiset.On kuulemma valmiste veron alaista tavaraa ja infoavat verohallintoon.Haistakoot pitkän paskan.Tulli,tee työtä jolla on tarkoitus.
Saatko otettua vaikkapa kuvan tuosta lapusta? Olisi ihan mielenkiintoista nähdä moinen
 
Liittynyt
09.02.2018
Viestejä
124
Mydrink.ee Olenkohan nyt neljästi tilannut ja tässä viimeisimmän lootan pohjalta löysin kun viimeisen päkin nostin käyttöön.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 521
Mitään verojahan ei tarvitse maksaa riippumatta tullin lapuista jos kyseessä on ollut etämyynti, eli myyjä on osallistunut kuljetusta koskeviin järjestelyihin tai ohjannut käyttämään tiettyjä kuljetusliikkeitä.
 
Liittynyt
09.02.2018
Viestejä
124
Joo minäkään en ymmärrä mitä eroa siinä on jos käyn Tallinnassa ja tuon 3 keissiä lonkeroa.Tekisivät jotain oikeasti hyödyllistä eikä kiusaisi köyhää juoppoa.Vituttaa maksaa veroja tuon kaltaiseen täysin turhaan puuhasteluun.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Missä vaiheessa tuossa sanotaan että joutuisit maksamaan yhtään mitään? Tuossahan on, että päätös tulee (tuskin tulee) verohallintolta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
301
Tuo lappu vaikuttaa taas hyvin epämääräiseltä pelottelulta aivan kuten viime kerrallakin. Varsinkin tuo kohta "tulli ilmoittaa tarkastuksen tiedot Verohallinnolle". Tarkoittaako tuo nyt yleisellä tasolla, että esim tammi-toukokuussa tuli ainakin näin ja näin paljon alkoholia Suomeen tai muuta tilastonippeliä faktaa ja tämäkin lähetys tilastoidaan siihen mukaan.

Positiivista, että ovat saaneet määrärahoja väripatruuniin. Itse kun olen moisen lapun viimeksi saanut, niin se oli melkeinpä lukukelvoton haalistuneen ulkoasunsa vuoksi.
 
Liittynyt
09.02.2018
Viestejä
124
No enpä minä mitään maksuja tässä pelkääkään,vaan kkritisoin tuota kyttäystä ja pelottelua mikä on ihan helvetin naurettavaa.EU.ssa ollaan,tavaran pitäisi saada liikkua vapaasti kuten,jos joku vanha jäärä minun lusäksi muistaa,oli se peruskivi jota liittymisen positiivisena juttuna mainostettiin.Ei rajoja tavaralle,kaikki yhtä suurta onnellista aluetta.Jos se kusee Suomen etuja se ei sovi Suonelle,aika hassua eikö?
 
Liittynyt
04.06.2018
Viestejä
7
25.5 tilattiin Alkostoresta juomat, paino 247kg, kuljettajana Norrlog. Tänään tuli eväät perille. Saksalainen tehokkuus kunniaan :smoke:
Mihin päin suomea tuli tilaus? Itse olemme tehneet tilauksen 13.5 ja norrlog kuljettaa, mutta ei vieläkään näy. Mikä firma toimitti perille suomessa? Odotellaan siis oulussa.
 

SPu

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
128
Vinkatkaapas mistä nettikaupasta (etämyyntiä harjoittava sellainen tietty) voisi tilailla Hartsun "aitoa" original-lonkeroa?

Yleensä noilla näyttää olevan vain tuota litkumallista...

btw. Ei mene Discandoolla hyvin. Kesti 2.5vk ja silti väärä tuote (siksi kesti kun oli loppu, ja olin merkannut etten halua vaihtoehtoja, mutta silti pistävät väärää tavaraa). Noh, katsotaan hyvittävätkö vai otanko rahat takaisin Paypalin kautta.. (Ja Diacandoollahan tuo Crobo-kuljetuspalvelu on samaa firmaa (kts.yhteystiedot) jos joku ei ole huomannut, en tiedä miksi yrittävät esittää ne eri putiikeiksi..;) )
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
273
Vinkatkaapas mistä nettikaupasta (etämyyntiä harjoittava sellainen tietty) voisi tilailla Hartsun "aitoa" original-lonkeroa?

Yleensä noilla näyttää olevan vain tuota litkumallista...
Eestistähän tuota saa, esim. mydrink.ee
 
Liittynyt
04.06.2018
Viestejä
7
Okei, kiitos paljon! Kaukokiidoltakin kysyin, mutta eivät ilmeisesti olleet vielä lavaa saaneet kuljetettavaksi, mutta jospa vielä toivoa olisi, että ehtivät häihin ajoissa..
 

Victor

Minä olen munamies
Tukijäsen
Team Apple
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14
Vinkatkaapas mistä nettikaupasta (etämyyntiä harjoittava sellainen tietty) voisi tilailla Hartsun "aitoa" original-lonkeroa?

Yleensä noilla näyttää olevan vain tuota litkumallista...

btw. Ei mene Discandoolla hyvin. Kesti 2.5vk ja silti väärä tuote (siksi kesti kun oli loppu, ja olin merkannut etten halua vaihtoehtoja, mutta silti pistävät väärää tavaraa). Noh, katsotaan hyvittävätkö vai otanko rahat takaisin Paypalin kautta.. (Ja Diacandoollahan tuo Crobo-kuljetuspalvelu on samaa firmaa (kts.yhteystiedot) jos joku ei ole huomannut, en tiedä miksi yrittävät esittää ne eri putiikeiksi..;) )
Tilasin kolme laatikkoa Original-lonkeroa (1xgreippi, 1xcranberry, 1xvodkalime) alcoshop.fi:stä viime viikolla. Kuski oli soittanut perjantaina, pääsin vasta tänään vastaamaan kun soitti uudestaan. Sovittiin että tuo tavarat huomenna työpaikalle, koska en ole kotona heidän jakoaikoina. Tähän asti toiminut siis hienosti, raportoin vielä huomenna loppuraportin.

29,99€ per laatikko, postikuluja kolmelle laatikolle 17€ eli tuommoinen 36€ postikuluineen per lodju.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Väkevät perille viinikadulta.
Nopea toimitus ja hyvin pakattuna.
5/5 vaikka pk olivatkin nousseet edellisestä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Näköjään Alcoshop on tullut Klarna laskutuslisä 1,24€ ja Pakkauskustannukset 8€. Jää tuolta ainakin tilaamatta.
 

SPu

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
128
Tilasin kolme laatikkoa Original-lonkeroa (1xgreippi, 1xcranberry, 1xvodkalime) alcoshop.fi:stä viime viikolla.
Njoo, pakkauslisä 8 eur, maksutapalisä 4.5% jne. Olkoot... :facepalm:

(ja ostoskorikin kaatuu johonkin pilipalivirheeseen: "Tuotetta (..Pantti) ei ole enää saatavilla tällä määrällä. Voit jatkaa tilausta vasta kun muutat määrää.")
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
529
Njoo, pakkauslisä 8 eur, maksutapalisä 4.5% jne. Olkoot... :facepalm:

(ja ostoskorikin kaatuu johonkin pilipalivirheeseen: "Tuotetta (..Pantti) ei ole enää saatavilla tällä määrällä. Voit jatkaa tilausta vasta kun muutat määrää.")
Silti halvimmat aidot lonkerot. :kippis:
 
Liittynyt
17.03.2018
Viestejä
44
Onko tilauksestasi kuulunut mitään?

Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta mutta lähetys löytyi lopulta ja oluet saatiin kotiin. Alkostore oli lätkäissyt lähetyksen kylkeen puhelin numeron aivan väärin joten lähetys seisoi paikallisen kuljetusliikkeen terminaalissa 3 viikkoa.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Alkostore24:stä tilaus tehty. 4 x 24 x 0,5L Harboe 5% Pilsneriä, yhden keissin hinta vain 8e. Kuljetus kallis (66e), mutta kalja niin halpaa, että litrahinnalta päästiin lähes Discandooon Tre Kronorin hintoihin. Vaihtelu virkistää :)

Perille saapui, hyvin toimii.

Enää olis Viinikauppa.com koeajamatta. Mites siellä homma toimii? Tuleeko perinteistä DHL - Posti -reittiä vai jollain muulla kuviolla. Kauanko toimitus? jne jne.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
454
Toimittaako yksikään noista viro/latvia-alkoista henry westons Vintagea tai Old rosieta?

Näyttää olevan aika hintsusti liikkeellä toimittavilta puljuilta...
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta mutta lähetys löytyi lopulta ja oluet saatiin kotiin. Alkostore oli lätkäissyt lähetyksen kylkeen puhelin numeron aivan väärin joten lähetys seisoi paikallisen kuljetusliikkeen terminaalissa 3 viikkoa.
Miten osasit soittaa ja kenelle?
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
392
Tuli taas Discandoolta tilattua 9 laatikkoa jotka saapuivat 1.5 viikossa. Mutta normi lonkeron ja vesimelonin tilalle oli laitettu 2xkarpalo. Olin ruksittanut tuon että saa vaihtaa tuotteen jota ei ole varastossa sopivaan korvikkeeseen, mutta mielestäni jos tilaan makulonkeroa/normaalia niin niille ei sopivaa korviketta löydy ? Noh, viestiä laitettu ja katsotaan mitä vastaavat. Muilla ollut vastaavia tilanteita ?
 
Liittynyt
17.03.2018
Viestejä
44
Miten osasit soittaa ja kenelle?
Täältä sain selville että kaukokiito toimittaa meidän alueella niin kävin pyörähtämässä iha kaukokiidon terminaalilla josta lähetys löytyikin osoitteella.

Nimellä ei löytynyt lähetystä mutta onneksi virkailija muisti että minun osoitteeseeen oli iso ”paketti” majaillut pitkään hallin nurkassa.

Rahtikirjan numeroa ei saatu mistään jolla olisi saanut jäljitettyä lähetyksen.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 251
Tuli taas Discandoolta tilattua 9 laatikkoa jotka saapuivat 1.5 viikossa. Mutta normi lonkeron ja vesimelonin tilalle oli laitettu 2xkarpalo. Olin ruksittanut tuon että saa vaihtaa tuotteen jota ei ole varastossa sopivaan korvikkeeseen, mutta mielestäni jos tilaan makulonkeroa/normaalia niin niille ei sopivaa korviketta löydy ? Noh, viestiä laitettu ja katsotaan mitä vastaavat. Muilla ollut vastaavia tilanteita ?
Minun mielestäni tuossa on juuri korvattu samanlaisella tuotteella. Jos vesimelonilonkerot olisi korvattu olutlaatikolla tai viinipänikällä niin olisi menty metsään.

Tilasin muuten tuossa viikko sitten Discandooolta viiniä ja eilen palauttivat rahat parista laatikosta. Sinänsä jännä kun olin antanut heille oikeuden korvata vastaavalla tuotteella, mutta tällä kertaa päättivät palauttaa rahat ja vasta sen jälkeen postittaa juomat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
140
Minun mielestäni tuossa on juuri korvattu samanlaisella tuotteella. Jos vesimelonilonkerot olisi korvattu olutlaatikolla tai viinipänikällä niin olisi menty metsään.

Tilasin muuten tuossa viikko sitten Discandooolta viiniä ja eilen palauttivat rahat parista laatikosta. Sinänsä jännä kun olin antanut heille oikeuden korvata vastaavalla tuotteella, mutta tällä kertaa päättivät palauttaa rahat ja vasta sen jälkeen postittaa juomat.
Niin no... Islay viskin voi korvata highlandilla ja konjakin brandyllä? Samaa tavaraa eri alueelta.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 251
Niin no... Islay viskin voi korvata highlandilla ja konjakin brandyllä? Samaa tavaraa eri alueelta.
No, minusta nuo lonkeroiden korvaamiset toisella vastaavalla juomasekoituksella ei ole niin paha ja on juurikin sitä mitä tuolla vastaavalla tuotteella tarkoitetaan. Samalla tavalla chardonnay on monesti vaihtunut sauvignon blanciin ja lager pilsneriin.

Viskeistä en tiedä mitään joten en osaa sen tarkemmin vastata kysymykseesi. Todennäköisesti viskien kanssa tuossa vaihdossa on vähän enemmän tarkkuutta ja käsittääkseni ovat vaihtaneet noita väkeviä useimmiten kalliimpiin vastaaviin tuotteisiin (ainakin tällaisia kommentteja on näkynyt).
 
M

mustekylpy

Vieras (tunnus poistettu)
Lähtökohtaisesti ei pitäisi itse antaa lupaa vaihtaa korvaavaan, jos on tarkka siitä mitä hyväksyy korvaavaksi. Lonkero on lonkero, viski on viski, valkoviini on valkoviini jos noin halpakaupalta tai perusasiakkaalta kysytään.
 
Liittynyt
09.02.2018
Viestejä
124
Mulla on ollut tuo lupa vaihtoon aina ja pari kertaa on vaihdettu bulkkia lager toiseen joten tietoinen ja hyväksytty riski.Tämä siis Discandoosta.Netpris oni lähettänyt viinit ja viskit mitä olen tilannut paitsi kerran oli likööri vaihtunut kalliimpaan.Nämä olen hyväksynyt sen vaivan takia kun puhelimesta olen joutunut näyttämään muutaman rivin ja tavara on tuotu pihaan.Tai no kaupoareisulla joutuu pistäytymään MH.ssa ja pakettiautomaatista.pääasia ertei penniäkään tule enää tämän maan viinakassaan.Nimimerkillä Vittuilakseni heilutin
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
140
Lähtökohtaisesti ei pitäisi itse antaa lupaa vaihtaa korvaavaan, jos on tarkka siitä mitä hyväksyy korvaavaksi. Lonkero on lonkero, viski on viski, valkoviini on valkoviini jos noin halpakaupalta tai perusasiakkaalta kysytään.
Samalla periaatteella limu on limu jolloin kola, jaffa ja sitruunalimut on keskenään vaihdettavissa.

Ei sen nyt ihan noin pitäisi mennä. Kolan voi korvata kolalla ja jaffan jaffalla, mutta ei kolaa jaffalla.

Greippilonkeron voi korvata greippilonkerolla, muttei karpalolonkerolla tai Jack Daniels&cola-lonkerolla jne.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
529
Discandooo Tilaus peruttiin juuri äskettäin kun tossa maanantaina pyysin Tatiaanalta sitä. En jaksanut enää 3vk jälkeen odotella lähetystä... Mistäs nyt sitä juhannussimaa tilaisi :think:

Tekis mieli vain tilata Alcoshopista tuota Hartwallin Stronkia :comp:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 446
Viestejä
4 162 164
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom