Niin myydään, mutta halvintahan se on tuossa kolmen litran koossa. Luulin pahvilaatikossa olevan kolme pulloa.Sitähän myydään myös pulloissa ja useampaa kokoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin myydään, mutta halvintahan se on tuossa kolmen litran koossa. Luulin pahvilaatikossa olevan kolme pulloa.Sitähän myydään myös pulloissa ja useampaa kokoa.
Luulin Jeltsin vodkan olevan kolmen pullon monipakkaus. Eipä tarvitse sitten tuotakaan tilata.
Kolme viikkoa hiljaiseloa viettänyt UPSn seuranta Nielsenin tilauksesta heräsi aamukymmeneltä eloon Helsingistä. Puolenpäivän aikaan saapuikin jo tänne Turun suunnalle. Nopeaa toimintaa UPSltä siis. Viime viikolla tuli kysyttyä suoraan UPSltä, että mikä mättää, ja vastasivatkin että UPS pääsee BigBuckseihin käsiksi vasta Suomessa. Epäilivät, että Suomeen kulkevat jollain mahdollisimman halvalla rahdilla, joka kerätään ensin täyteen, ennenkuin liikahtaa. Täten sitten BigBucksia saadaan myytyä edullisesti. Eli vaikea sanoa, oliko hidastelu Nielsenistä vai valitusta kuljetuksesta kiinni. Tilauksessa kaikki kuitenkin oikein ja ehjänä, joten loppu hyvin kaikki hyvin. BigBucksia käyttäessä siis kannattaa varautua pitkiin toimitusaikoihin.
Spekulointina voisin vielä heittää, että voisikohan tuo BigBucks-tilausten "täyttyminen" olla kauppakohtaista, ja täten mitä suositumpi kauppa, sitä nopeammin tavara liikkuu? Jos en ihan väärässä ole, niin täällä oli raportteja Alkostore24stä ja Netprisistä lyhyellä BigBucks-toimitusajalla tässä alkuvuoden aikana. Epäilisin että ovat tutumpia kauppoja suomalaisille, kuin Nielsen, joten heille noita tilauksia tullee nopeammin. Mene ja tiedä - kunhan kävi mielessä. Tällä hetkellä on sisässä tilaus Alko24Plussalle tarjous-Slotseista. Tästä saa vähän verrokkia asiaan.![]()
Mites tälläne ilmotus tuli?Huomenna pitäis ups tuoda pullo24 tilauksen .
Eli oliko seurannan ensimmäinen tapahtuma vasta Helsingissä eli ei Saksasta mitään? Ainakin Alkostoren osalta BigBucks:in trackin oli heti alusta saakka mukana tapahtumissa kun loppuvuodesta tilasin ja lähetys toimi paremmin kuin Norrlog.
Itsellä nyt roikkunut kaksi viikkoa ilman mitään elonmerkkejä. Laitoin Shippiille kyselyä viime keskiviikkona ja vastasivat eilen saman tarinan kuin jollekin muullekin täällä että pahvit on lähetetty Nielsenille ja heidän pitäisi tehdä jotain. Pitää nyt seuraavaksi laittaa Nielsenille viestiä ja kiusata heitä asian suhteen ja sitten varmaan pitää kokeilla UPS:ää myös. Oliko kukaan ollut vielä yhteydessä Nielsenille suoraan mitä tuumaavat tilanteesta?
Kiire asialla ei onneksi ole mutta tuossa Nielsenissä ei ole oikein ole vaihtoehtoista toimittajaa niin ei viitsi alkaa rähjäämään Shippiin kanssa huolella (ainakaan vielä). Amexin pojat ja tytöt hoitaa kyllä rahat takaisin jommalta kummalta jos on selkeä non-performance mutta vähän epäilen että ei saa molemmilta.
Olet varmaan oikeassa että tuolta Nielseniltä on tilaukset etenkin Suomeen sen verran marginaalisia että se aiheuttaa tässä ongelmia. Muutenhan ko. putka on hyvin tunnettu Saksassa ja etenkin Tanskalaiset käyttää sitä paljon.
MyDrinkissä olisi 17,90 €:Täällä kun on tietoa, mistä lonkerot halvimmalla etämyyntinä? Aina parempi jos valikoimassa karpalo sinerbrychoff
E.mailiin tuli UPS:lta.Näkyy myös UPS sovelluksessa.Nämä tilattu ennen joulua.
Niin myydään, mutta halvintahan se on tuossa kolmen litran koossa. Luulin pahvilaatikossa olevan kolme pulloa.
Juuri näin,mulla on kylmä ulkovarasto jossa on jotain noita väkeviä.. Jeltsin on just näppärä koska se voi olla siellä ja kunhan tuollainen käyttöpullo (0,5ltr muovinen vodka-pullo) tyhjenee niin käy sieltä täyttämässä.. Itselle on paljon käytevämpi kuin lasipullot. Mutta makuja on moniaJos itseltä suinkin löytyy muutama pullo, joihin tuon voi tyhjentää (tai edes yksi pullo ja jättää loput aluksi boksiin), niin tuollainen laatikko on paljon parempi kuljetusturvallisuuden ja painon kannalta. Lasipullot voi hajota ja painaa paljon enemmän.
Ajattelin noita lähinnä lahjapulloiksi, joita antaa kiitokseksi pienistä palveluksista, mutta taitaa olla liian heikkotasoista siihen tarkoitukseen. Varmaan pitäisi hankkia jotain vähän parempaa.Juuri näin,mulla on kylmä ulkovarasto jossa on jotain noita väkeviä.. Jeltsin on just näppärä koska se voi olla siellä ja kunhan tuollainen käyttöpullo (0,5ltr muovinen vodka-pullo) tyhjenee niin käy sieltä täyttämässä.. Itselle on paljon käytevämpi kuin lasipullot. Mutta makuja on moniaja tosiaan kun on rahdattua juomaa niin helpompaa ja halvempaa on varmasti kuskailla tonkkatavaraa kuin pulloja.
Miten tämä näkyisi vain yhdellä henkilöllä, eikä useammalla? Itsekin olen tilannut ennen joulua.E.mailiin tuli UPS:lta.Näkyy myös UPS sovelluksessa.Nämä tilattu ennen joulua.
Miten tämä näkyisi vain yhdellä henkilöllä, eikä useammalla? Itsekin olen tilannut ennen joulua.
On se kymmenen kertaa parempaa kun joku Koskenkorva. Et kyllä sitä lahjaksi kehtaa antaaAjattelin noita lähinnä lahjapulloiksi, joita antaa kiitokseksi pienistä palveluksista, mutta taitaa olla liian heikkotasoista siihen tarkoitukseen. Varmaan pitäisi hankkia jotain vähän parempaa.
Itselläkin näyttää turkua Fastlinesin seuranta.Miten tämä näkyisi vain yhdellä henkilöllä, eikä useammalla? Itsekin olen tilannut ennen joulua.
On se kymmenen kertaa parempaa kun joku Koskenkorva. Et kyllä sitä lahjaksi kehtaa antaa
Miten tämä näkyisi vain yhdellä henkilöllä, eikä useammalla? Itsekin olen tilannut ennen joulua.
Eilen pistin viestiä Norrlogille, että onko paketti lähetetty ja juuri nyt sain vastauksen, että tilaus lähetetään tänään. Jos tosiaan lähetetään, niin se ois viisi päivää tilauksesta lähetykseen (huom. viikonloppu välissä). Liekö ylimääräinen kysely pistänyt rattaita pyörimään.
Kylläpäs täällä viljellään salaliittoteorioita.Taitaa olla Sergein oma tili, kun on liittynytkin vasta kaksi viikkoa sitten ja 8/10 viestiä liittyy pullo24 tilauksiin.
Kylläpäs täällä viljellään salaliittoteorioita.![]()
Heti jos yksikin on joukosta poikkeava niin alkaa epäilyt.
Paketista paljastuu villasukat ja tyhjiä pullojaKylläpäs täällä viljellään salaliittoteorioita.
Kyllähän tämä pullo24 on ollut merkillisin case mitä tämän ketjun tilauksiin liittyy. Uskon että kaikki mahdolliset käänteet ovat mahdollisia tämän suhteen. Aika oudolta tuntuu että UPS näitä vielä alkaisi jakeleeKylläpäs täällä viljellään salaliittoteorioita.
Kyllähän tämä pullo24 on ollut merkillisin case mitä tämän ketjun tilauksiin liittyy. Uskon että kaikki mahdolliset käänteet ovat mahdollisia tämän suhteen. Aika oudolta tuntuu että UPS näitä vielä alkaisi jakelee
Kyllä tuota juo ainakin lantrattuna. Boolissa meni mainiosti.Joku kyseli edullista vodkaa. Nyt on halpaa. Mausta en tiedä Zarewitsch Vodka 37,5% 70 cl
Saapuiko tilaus?Huomenna pitäis ups tuoda pullo24 tilauksen .
Alko24plussasta eilen tilasin tarjous-slotsit ja muuta big buck$sillä ja tänään lähteneet jo liikenteeseen.
Kokemuksia Viskin tilaamisesta? Missä OK hintataso ja toimiva toimitus?
25,99e, paitsi joihinkin postinumeroihin 8,50e lisämaksu.Paljon big buck$s kuljetus 3 lootalle kaljaa?
Ei voi suositella. Toimitusaika yli kk tai ei saavu koskaan. Asiakaspalvelu vastaa vain saksaksi vaikka erikseen pyytäisi kommunikoimaan englanniksi. Valikoimaa olisi toki vaikka kuinka.voisi olla a1whisky.
Niin mitä ja missä??Olen huomannut, että monesti puolen litran tölkeissä on halvempi litrahinta.
Oluissa. Esim. Alkostore24:ssä.Niin mitä ja missä??
Niin nollapostaus kuin olla ja voi...
Mulla oli ihan asiaakin tänne: Netpris&Budbee toimii atm erittäin mallikkaasti, tilaus sisään ma 17.1. ja eilen illalla tuli kotiin (Turku). Kaikki oikein (ei vaihtareita vaikka oli joitain viimeisiä pulloja ostoskorissa) ja jälleen hyvin pakattu. 4x24-pack olutta, 3x3L punkkua ja 5x50-100CL lasipulloa kuljetus 36€.
Niinhän se monesti on.Oluissa. Esim. Alkostore24:ssä.
Tuolla on noin juu.Oluissa. Esim. Alkostore24:ssä.
eWhiskyltä oli myös minun Amazon-viskitilaukseni. Tilasin tarpeen mukaan kerrallaan 3-5 pulloa, toimituskulut 16-20 eur ja samoin saapuivat alle kahdessa viikossa.Itse pari kertaa tilannut Amazon.de:n kautta, eWhiskyltä. Toinen ihan hyvältä vaikuttava mesta voisi olla a1whisky. Postikulut yhden laatikon tilauksessa ollut luokkaa 22-25€ ja toimitus kesti reilun viikon.
Oma Pullo24 tilaus siirtynyt tänään Turusta Helsinkiin. Mystisiä on liikkeet.. Jos siellä Sergein veli odottelee pitkällä Sprintterillä paketteja kyytiin.
No kohta pääsee Borista maistelemaan kun discandooo/shippii/budbee kombo teki ennätyksen, 20. päivä illalla tehty tilaus ja tänään jo tuodaan myöhemmin illalla ovelle. Olin jo tottunut siihen 1,5-2 viikon toimitusaikaan.
ok. Mulla edelleen Turussa ja tulossa pks:lle. OutoaKuopion seudulle.
ok. Mulla edelleen Turussa ja tulossa pks:lle. Outoa
Juu se selviää tuolta nettisivulta ihan lukemalla:Nuo hinnat pätee vain isommissa kaupungeissa.