- Liittynyt
- 06.08.2020
- Viestejä
- 1 432
No tämä näyttäisi menevän nyt ihan hyvin. Laitoin vielä Netprisille viestiä, ja sieltähän tuli ihan suomenkielinen vastaus, että kerro mitä puuttuu, niin hyvittävät tuotehinnat välittömästi.
Edelliskerralla kun jouduin Netprisin kanssa kinaamaan, tuli minulle hajallinen olutlaatikko, joka ei ollut voinut mitenkään vaurioitua kuljetuksessa, koska silloinhan ulompi pakkauslaatikkokin olisi ollut kastunut / vaurioitunut. Eli valmiiksi viallista oli postitettu. Silloin tuli vaan viestiä, että valita rahtiliikeelle. No laitoin sitten PayPalin kautta riitautuksen ja taas maininnan että ongelma ei voi johtua kuljetuksesta. Hyvittivät olutlaatikon ja siitäkin tuli mutinaa vielä jälkikäteen.
Mutta joka vanhoja muistelee... Tällä kertaa Netprisin puolelta toimittu kuten pitää. Ei urputusta, vaan lupaus hyvityksestä. + + + + + Vaikka mun mielestä se on kyllä rahtiliike, joka tässä nyt tällä kertaa on tunaroinut.
Edelliskerralla kun jouduin Netprisin kanssa kinaamaan, tuli minulle hajallinen olutlaatikko, joka ei ollut voinut mitenkään vaurioitua kuljetuksessa, koska silloinhan ulompi pakkauslaatikkokin olisi ollut kastunut / vaurioitunut. Eli valmiiksi viallista oli postitettu. Silloin tuli vaan viestiä, että valita rahtiliikeelle. No laitoin sitten PayPalin kautta riitautuksen ja taas maininnan että ongelma ei voi johtua kuljetuksesta. Hyvittivät olutlaatikon ja siitäkin tuli mutinaa vielä jälkikäteen.
Mutta joka vanhoja muistelee... Tällä kertaa Netprisin puolelta toimittu kuten pitää. Ei urputusta, vaan lupaus hyvityksestä. + + + + + Vaikka mun mielestä se on kyllä rahtiliike, joka tässä nyt tällä kertaa on tunaroinut.