Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä toistaiseksi shippii tarjoaa Drinkologylle vain Big Buck$ kuljetusmuotoa joka aika huonosti soveltuu kaupan valikoimaan.Ja taas päivän aikana shippiille 2 kauppaa lisää, Berevita ja Drinkology.
E: Mutta alks hävinnyt listalta nyt.
Kahden minuutin selaamisen perusteella en näe mitään syytä miksi tilaisin tuolta.FinEstAlko. kokemuksia kiitos.
Odottelen ensimmäistä Alks tilaustani juurikin Saksasta saapuvaksi. Minkälaisia välivaiheita saamallasi seurantakoodilla sinulla oli lähetyksen vastaanottajana mahdollisuus havaita ja karkeasti minkälaisin aikamerkein? Itsellä ollut status jos parisen päivää "Shipment is on the way to Omniva" ja toki mielenkiinnolla odottelen mitä pitäisi seuraavaksi tapahtua.9 päivää tällä hetkellä alks toimitus aika. Saksan varastolta Oulun suunalle. Viime viikon tiistai iltana tein tilauksen tänään aamulla tuli lava limpparia pihaan. Eli alkaa palautuu normaaliksi tilauksen kesto.
Kauan porukalla kestänyt portugal vineyards toimitukset? Laitoin toissapäivänä 24 viinipulloa tulemaan ja vielä payment confirmed tilassa.
Samaa katselin. Lonkerot ja siiderit vaikuttaa ihan ok-hintaisilta, mutta kuljetuksineen ei tule niin halvaksi että jaksaisi tämänkin virolaisen kanssa arpomaan ja odottelemaan.Kahden minuutin selaamisen perusteella en näe mitään syytä miksi tilaisin tuolta.
En sano olevan kusetusta, mutta haisee räpellys eikä hinnatkaan houkuta.
Odottelen ensimmäistä Alks tilaustani juurikin Saksasta saapuvaksi. Minkälaisia välivaiheita saamallasi seurantakoodilla sinulla oli lähetyksen vastaanottajana mahdollisuus havaita ja karkeasti minkälaisin aikamerkein? Itsellä ollut status jos parisen päivää "Shipment is on the way to Omniva" ja toki mielenkiinnolla odottelen mitä pitäisi seuraavaksi tapahtua.
Lähettivät paketin tilausta seuranneena päivänä, matkalla läntiseen Suomeen meni 12 työpäivää.Kauan porukalla kestänyt portugal vineyards toimitukset? Laitoin toissapäivänä 24 viinipulloa tulemaan ja vielä payment confirmed tilassa.
Saitko jotain herätettä saapuneesta paketista vasta kun oli Vantaalla. Asentelin Matkahuollon Paketit sovelluksen luuriin, niin eikös tuo paketti ilmesty sinne ihan itsekseen ja siitähän sovellus antaa ilmoituksen.Älä hätäile, mulla meni nyt viisi päivää kun tila muuttui tuosta "shipment..." siihen että oli saapunut sorteerimiskeskukseen. Siitä sitten pari päivää niin oli Vantaalla. Ja oletan että huomenna saan bisseni.
Saitko jotain herätettä saapuneesta paketista vasta kun oli Vantaalla. Asentelin Matkahuollon Paketit sovelluksen luuriin, niin eikös tuo paketti ilmesty sinne ihan itsekseen ja siitähän sovellus antaa ilmoituksen.
Minä olen laittanut Aftership sovelluksen puhelimeen, nappaa paketit seurantaan sähköpostissa olevien seurantakoodien mukaan.En ole mitään sovelluksia asennellut, nettisivuilta seuraillut. Sinne se ainakin sitten lopulta ilmaantui ajastaan. Eiköhän ne tekstiviestin lähetä kun saavat kannettua bisset tuohon lähi Shellille. Luulisi sovelluksen piippaavan kyllä kun sinne paketti ilmaantuu.
Lisäät seurantakoodin tonne appiin ja sitten kun paketti aktivoituu matkahuollossa niin itsellä ainakin tulee ilmoitus niinkuin myös kuljetuksen vaiheista.Saitko jotain herätettä saapuneesta paketista vasta kun oli Vantaalla. Asentelin Matkahuollon Paketit sovelluksen luuriin, niin eikös tuo paketti ilmesty sinne ihan itsekseen ja siitähän sovellus antaa ilmoituksen.
Ok, ennen Suomeen saapumista, nuo tapahtumat melko vaihtelevasti päivittyvät eri järjestelmiin. Esimerkiksi paketti Tulivesi/Volts/Postnord ei jättänyt mitään jälkeä kun siirtyi Tallinnasta Suomen jakelupisteelle.Lisäät seurantakoodin tonne appiin ja sitten kun paketti aktivoituu matkahuollossa niin itsellä ainakin tulee ilmoitus niinkuin myös kuljetuksen vaiheista.
Berevitasta kannattaa tilata heidän oman rahtilinkin kautta - taatusti kaukomyyntiä ja verovastuu myyjällä - oletettavasti ...Vielä toistaiseksi shippii tarjoaa Drinkologylle vain Big Buck$ kuljetusmuotoa joka aika huonosti soveltuu kaupan valikoimaan.
Lisäksi Drinkology ei ainakaan vielä kelpuuta suomalaista osoitetta.
Täytyy seurailla tilannetta
Ja minulla myös aina lähtenyt seuraavana arkipäivänä ja reilussa viikossa kotiovella.Kauan porukalla kestänyt portugal vineyards toimitukset? Laitoin toissapäivänä 24 viinipulloa tulemaan ja vielä payment confirmed tilassa.
Ei varmaan kannata kaverin kuljetusyhtiötä käyttää...Ensimmäinen veropetossyyte ...
Tuohan on vasta haaste, mikä oli tuomio.....jos jotai edes tuli.Ensimmäinen veropetossyyte ...
Eikös tuo Alkostore24 ole tämän säikeen mukaan etämyyjä?Ei siis kannata ostaa etäostona vaan etämyyntinä. Kuten tässä ketjussakin on lukemattomia kertoja kerrottu. Ja verohallintohan ohjeistaa edelleen:
Kysymys on etämyynnistä silloin, kun myyjä osallistuu kuljetuksen järjestämiseen ja tuotteiden vastaanottaja on yksityishenkilö. Kun kyse on etämyynnistä, verovastuu ei siirry tuotteet tilanneelle yksityishenkilölle, vaikka vastuun siirtymisestä olisi maininta verkkokaupan tilaus- tai toimitusehdoissa.
Laitoin 11.1. tilaukseen 12 pulloa skumppaa. 17.1. lähti toimitukseen, on vielä matkalla. DHL:n seurannan mukaan eilen lähtenyt Hollannista jatkamaan matkaa.Kauan porukalla kestänyt portugal vineyards toimitukset? Laitoin toissapäivänä 24 viinipulloa tulemaan ja vielä payment confirmed tilassa.
En ota kantaa siihen mutta tuossahan mainitaan että oli ystävänsä kuljetusyhtiön kautta hankkinut joten tällöinhän on kyse etäostostaEikös tuo Alkostore24 ole tämän säikeen mukaan etämyyjä?
Aivan, totta tosiaan eli kyseessä ei ole perinteiset Shippiit tai Norrlogit.En ota kantaa siihen mutta tuossahan mainitaan että oli ystävänsä kuljetusyhtiön kautta hankkinut joten tällöinhän on kyse etäostosta
Onko joku väittänyt et alkostore24 ois etämyyntiä? Kuten täälä on monesti sulle kerrottu me tilataan etämyyjiltä ei harrasteta etäostoa. Sulla on nyt mennyt puurot ja vellit pahasti sekaisinEnsimmäinen veropetossyyte ...
Mikä se netti kaupan nimi onkaan missä kerroit joskus olevas töissä?Berevitasta kannattaa tilata heidän oman rahtilinkin kautta - taatusti kaukomyyntiä ja verovastuu myyjällä - oletettavasti ...
Jos totta niin saksalaiset myyjät luovuttaneet tilaushistoriat.
Jos viittaat tuohon väitettyyn haasteeseen ja siinä eriteltyyn tilausmääriin ja summiin, niin ei sitä kaupan tarvitse mitään luovuttaa. Jos Tulli tutkii tilauksen, niin se näkee sen tilauksen määrät ja summat lähetelistasta joka on tilauksen mukana.Jos totta niin saksalaiset myyjät luovuttaneet tilaushistoriat.
Jos viittaat tuohon väitettyyn haasteeseen ja siinä eriteltyyn tilausmääriin ja summiin, niin ei sitä kaupan tarvitse mitään luovuttaa. Jos Tulli tutkii tilauksen, niin se näkee sen tilauksen määrät ja summat lähetelistasta joka on tilauksen mukana.
Pullo24 tilaus näköjään saapunut tänään turkuun.
Mietin, kun aika usein täällä joku kysyy onko x verkkosivulta ostaminen etämyyntiä vai ostoa niin olisiko johon hyvä tehdä lista, johon listattaisiin kumpaa mistäkin kaupasta ostaminen olisi. Tällöin ei tarvitsisi kaikkien kysyä erikseen onko etämyyntiä vai ostoa.Alkoholin tilaaminen ulkomailta
Etämyynnillä tarkoitetaan myyntiä, jossa yhdessä EU-jäsenvaltiossa jo verotettuja tuotteita myydään toisessa jäsenvaltiossa olevalle yksityishenkilölle siten, että tuotteiden lähetyksen tai kuljetuksen hoitaa myyjä tai joku tämän puolesta.www.vero.fi
Tässä sivusto josta valitset kohdat tilauksen mukaan niin näet miten asia menee.
Tämä siis omaan käyttöön tilauksille joten jos määrä on "kohtuuttoman iso" siis trukkilava tai kaksi kannattaa varmistaa että synttärit tai häät on tulossa.
Tämä sivu varmaan kaikille tuttu mutta jos nyt joku uusi tänne eksyy ja ihmettelee.
Sehän ei ole kaupasta kiinni vaan toimitustavasta. Tuo syytekirjelmänkin tilaus oli tehty kaupasta, joka myi ainakin tuohon aikaan myös etämyyntinä ja tarjosi kuljetuksen, mutta jostain syystä syytteen kohde oli järjestänyt TOIMITUKSEN ITSE, jolloin tilaus muuttui etäostoksi.Mietin, kun aika usein täällä joku kysyy onko x verkkosivulta ostaminen etämyyntiä vai ostoa niin olisiko johon hyvä tehdä lista, johon listattaisiin kumpaa mistäkin kaupasta ostaminen olisi.
Kyllä, ymmärrän sen että kuljetustapa ratkaisee. Artikuloin ehkä epäselvästi sillä viittasinkin juuri tuohon kuljetukseen että mitkä kaupat osallistuvat kuljetukseen ja mitkä eivät. Tietysti joillain kaupoilla voi olla molemmat. Olen itse vain huomannut(korjatkaa jos olen väärässä) että monilla on vain se yksi vaihtoehto toimutukseen ja se on kuljetuksen itsejärjestäminen.Sehän ei ole kaupasta kiinni vaan toimitustavasta. Tuo syytekirjelmänkin tilaus oli tehty kaupasta, joka myi ainakin tuohon aikaan myös etämyyntinä ja tarjosi kuljetuksen, mutta jostain syystä syytteen kohde oli järjestänyt TOIMITUKSEN ITSE, jolloin tilaus muuttui etäostoksi.
Käytännössä kaikki kaupat sanovat, että kuljetus on järjestettävä itse. Se on oleellinen osa niiden yrittäessä välttää verovastuu.Kyllä, ymmärrän sen että kuljetustapa ratkaisee. Artikuloin ehkä epäselvästi sillä viittasinkin juuri tuohon kuljetukseen että mitkä kaupat osallistuvat kuljetukseen ja mitkä eivät. Tietysti joillain kaupoilla voi olla molemmat. Olen itse vain huomannut(korjatkaa jos olen väärässä) että monilla on vain se yksi vaihtoehto toimutukseen ja se on kuljetuksen itsejärjestäminen.
Pullo24 tilaus näköjään saapunut tänään turkuun.
Olin pudota sohvalta...... Äkkiä katsomaan ja oma tilaus vielä lahden toisella puolella. Tai siis ainakin se ilmoitus
Saas nähdä toimitetaanko kotiin asti kuten sähköpostissa luvattiin.At 15.01.2022 11:32, Riga :: Consignment is registered
At 17.01.2022 22:22, Riga :: We are waiting for the consignment to deliver
At 18.01.2022 04:53, Riga :: Consignment is being processed
At 19.01.2022 21:38, Ferries Riga :: The consignment is registered for a Ferry
At 20.01.2022 22:54, Ferries Riga :: The consignment is on its way
At 21.01.2022 05:18, Turku :: The consignment is ready to continue its journey at Turku
At 21.01.2022 05:40, Turku :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Turku