Seuranta Ilmestyi postin sovellukseen itsekseenLuulis sen jo kohta ilmestyvän jo omapostiinkin.
En pyydellyt mitään erikseen.
Mitään ei ilmoiteltu missään vaiheessa mutta ~2vk ja juomat postissa.
Tilaan todennäkösesti toistekki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuranta Ilmestyi postin sovellukseen itsekseenLuulis sen jo kohta ilmestyvän jo omapostiinkin.
Sama juttu, ei mitään kyselyä Postin sovelluksesta, mutta kantoivat kyllä kotiin eli siinä mielessä ei ollut mitään ongelmaa.
Nyt oli ennätys nopea toimitus Alkcista. Viikonloppuna tilaus ja äsken käytiin hakemassa laatikot kotio. Eli about kolmessa päivässä. Nyt on hyvä taas saunan jälkeen korkata jokunen jotain
Jos meinaat 5.9% tai 5.2% niin tuo laimeempi on parempaa omaan makuun. Åbron lagerit on kyllä parempia, vaikka sinänsä aika vähän lagereita juo nykysin. Bulkkeja molemmat.Kumpi Tre Kronor - oluista on parempaa?
Äsken tuli viestiä että paketti haettavissa postista, elikkä 10 päivää kesti tilauksesta tulla. Ihan ok nopeus.Itseäkin kiinnostaa just toi Danish gold ja Premium gold, että niitä pitää jossain kohtaa päästä maistelemaan, näin "vahvempien" oluiden ystävänä. Keppanasta tulee vain pahamieli ja iso masu .
Mikäli jaksat ja viitsit voisit myöhemmin myös kertoa millon paketti/paketit tuli kotiin/oli haettavissa. Uskoisin että Saksan varastosta ei voi tulla niin nopeasti mitä Latvian varasto toimittaa yleensä (2-5 arkipäivää).
Orange ainakin ihan hyvää.Äsken tuli viestiä että paketti haettavissa postista, elikkä 10 päivää kesti tilauksesta tulla. Ihan ok nopeus.
Seuraavaksi taidan tilata tuolta Alkc:ltä Original lonkeroa, esim 3 laatikkoa. Itse juonut vain perus lonkeroa sekä karpaloa, mitä mieltä muut noista muista mauista, lemon, lime, orange? Voisi ottaa testiin uusia makuja
Mulla on jo paketti matkassa. Veikkaan, että tossa tarjoussysteemissä on virhe ja sen kuuluis laskea todelliset maksettavat hinnat yhteen. Itsellä tuli kuljetus maksamaan enemmän kuin tuotteet.Täällä lähti kanssa Alko24plus kokeiluun. Tuli kyllä halvaksi lonkerot, vaikka ei nyt ihan se ensisijainen juoma olekkaan itselle. Tuo "tilaa vähintään 60 eurolla ja saat ne alehintaan" on hyvin hämäävä, sillä nuo lonkerot täyttävät sitä jo itsessään niiden normaalin hinnan mukaan. Helposti ajattelisi, että tarjoushintoineen tuo 60€ tilaussumma tulisi ylittyä tarjouksen saamiseksi, mutta ei tarvinnut. osasin myös tämän perusteella odottaa sähköpostilinkin Norrlogiin.
Seuraavaksi taidan tilata tuolta Alkc:ltä Original lonkeroa, esim 3 laatikkoa. Itse juonut vain perus lonkeroa sekä karpaloa, mitä mieltä muut noista muista mauista, lemon, lime, orange? Voisi ottaa testiin uusia makuja
Itse tilasin 21.3 ja 22.3 tuli lähetystunnukset. Laatikot kävin hakemassa noutopisteestä 24.3. Itselle joka kerta tullut.Tuleeko noilta Alkc.fi ja kuljetus.eu mitään sähköpostivahvistuksia? Itse en ainakaan saanut mitään Alkc.fi kyselin ja heille oli tilaus mennyt, mutta kuljetuksesta en ole vielä kysellyt, kuljetus tilattu 17.3.
Lemon on ainakin järkyttävän makuista, todella hapanta. Kerran ostin tölkin kaupasta ja viemäriin meni. Original ja Orange hyviä, Karpalokin muistaakseni ihan jees, Limestä en niin välittänyt.Äsken tuli viestiä että paketti haettavissa postista, elikkä 10 päivää kesti tilauksesta tulla. Ihan ok nopeus.
Ensimmäisellä kerralla kun tuolta tilasin, ei tullut mullekkaan vahvistusta. Ota yhteyttä sähköpostilla niin pistävät sen ja seurantakoodin kyllä sitten. Tosin seurantakoodista ei ole kertaakaan ollut mitään hyötyä, kun se on aina päivittynyt vasta sitten kun paketti on jo noudettavissa.Tuleeko noilta Alkc.fi ja kuljetus.eu mitään sähköpostivahvistuksia? Itse en ainakaan saanut mitään Alkc.fi kyselin ja heille oli tilaus mennyt, mutta kuljetuksesta en ole vielä kysellyt, kuljetus tilattu 17.3.
Tulee linkki kuljetusliikkeisiin joten ei ole itse järjestetty kuljetus.Onko siis niin että alkostore24 ei kannata tilata, kun joutuu itse järjestämään kuljetuksen juomille.Sivuilla ei ole linkkiä kuljetukselle eikä he mainosta ketään. EU:n tulli- ja veroalueelta tilattuja alkoholijuomia ei tarvitse tulliselvittää. Jos tilaat alkoholijuomia EU-maasta ja myyjä järjestää tuotteiden kuljetuksen Suomeen, kyse on niin sanotusta etämyynnistä, ja sinun ei tarvitse maksaa tuotteista veroja. Mutta jos järjestät tuotteiden kuljetuksen itse, kyseessä on niin sanottu etäosto, ja juomista pitää maksaa valmisteverot eli alkoholiveroa ja juomapakkausveroa. Tilatut juomat eivät jää tulliin, mutta voiko myöhemmin tulla nuo verot maksettavaksi?
Noi voi puhua ja kirjoitella mitä tykkäävät, mutta jos myyjä VÄHÄNKÄÄN auttaa/vihjaa/mainostaa/lähettää mailia kuljetuksesta niin se on silloin myyjän vastuulla. Tääkin on ollu täällä miljoona kertaa.En ole linkkiä löytänyt. Tämä teksti kopioitu alkostore24 sivuilta. "Me emme järjestä kuljetusta vaan asiakkaaan on itse huolehdittava siitä. Emme lähetä kuljetusliikkeiden linkkejä."
Noi voi puhua ja kirjoitella mitä tykkäävät, mutta jos myyjä VÄHÄNKÄÄN auttaa/vihjaa/mainostaa/lähettää mailia kuljetuksesta niin se on silloin myyjän vastuulla. Tääkin on ollu täällä miljoona kertaa.
Niin ja linkki kuljetusliikkeille tulee kun tilaus on tehty. Ennen oli suoraan sivuilla maininta mutta koska suomen viranomaiset niin poistivat sen mutta koska edelleen tulee linkki kuljetuksiin niin se on myyjän ja sillähyvä.
Sieltä tulee ehdotuksia kuljetusliikkeistä jolloin myyjä vihjaa kuljetuksesta ja se lasketaan silloin etämyynniksi.Siis.. Ei Alkostore24:sta tule yhtään mitään linkkiä kuljetukseen. Sieltä tulee tuo sama teksti kuin mikä ylempänä laitettiin.
Itselläni nämä eivät ole jääneet tulliin, mutta tuo on hieman kyseenalainen onko tuo etämyyntiä.
Hommahan toimii siis niin, että menee norrlogin sivuille, laittaa sinne tilausnumeron ja kaikki tiedot täyttyvät itsestään. Eli vaikuttaa Vero-ohjeistuksen mukaan vieläkin etämyynniltä. Mutta varmempi on tilata Alkc.fi tai Netpris esim.
Sieltä tulee ehdotuksia kuljetusliikkeistä jolloin myyjä vihjaa kuljetuksesta ja se lasketaan silloin etämyynniksi.
E: vai hetkinen, onks tää eri firma? Ei noissa pysy enää mukana..
Juu, eri firma. Alkostore24 on ollut yksi parhaista, mutta saa nähdä milloin häviää tuokin, että menee automaattisesti tiedot Norrlogiin. Sitten ei ainakaan ole enää etämyyntiä.
On kyllä edullisin paikka ja tilaukset hoitunut erittäin hyvin. Tuo kuljetusliikkeiden linkki homma sai vain epäilemään asiaa.Juu, eri firma. Alkostore24 on ollut yksi parhaista, mutta saa nähdä milloin häviää tuokin, että menee automaattisesti tiedot Norrlogiin. Sitten ei ainakaan ole enää etämyyntiä.
Mulle tuli just kaks mystistä paketti-ilmoitusta. Oliskohan jotain vanhojen tilauksien tietoja? Jotain niillä on nyt sekasin siellä..Norrlogilta viestiä että olisi alko24plus paketti tulossa vaikka en ole lokakuun jälkeen mitään sieltä tilannut. Mielenkiintoista.
Vanhoja viestejä. Mullekin tuli joulukuun alun tilauksen ilmoitus.Mulle tuli just kaks mystistä paketti-ilmoitusta. Oliskohan jotain vanhojen tilauksien tietoja? Jotain niillä on nyt sekasin siellä..
Vanhoja viestejä. Mullekin tuli joulukuun alun tilauksen ilmoitus.
Se tilaus on jo juotu!
Tein tilauksen discandooohon ja sain sähköpostiin linkin, jota kautta kuljetus tilataan. Linkki ei kuitenkaan avaudu lainkaan. Vastasinkin jo viestiin, mutta onko homma toiminut muilla? Lisäksi huomasin, että discandooon sivuilla pyörivä kuljetuslaskuri ei toimi lainkaan.
täysin sama tilanne täällä. Tilaus sisään ja klikkailemaan sähköpostin kuljetus nappulaa. Mitään ei tapahdu :/
Samma här. Marraskuussa viimeiksi tilannut.Norrlogilta viestiä että olisi alko24plus paketti tulossa vaikka en ole lokakuun jälkeen mitään sieltä tilannut. Mielenkiintoista.
Sieltä tulee ehdotuksia kuljetusliikkeistä jolloin myyjä vihjaa kuljetuksesta ja se lasketaan silloin etämyynniksi.
E: vai hetkinen, onks tää eri firma? Ei noissa pysy enää mukana..
Mulla kanssa näkyy seurannassa että ei oli muka numeroa. Sama teksti aina ennenkin ollut. Vaikka numeron sinne antanut.Postin seuranta ilmoitti, että A24+ / Norrlog -lähetyksestä puuttui puhelinnumero. Tätä ongelmaa oli ilmeisesti monella muullakin ollut.
Sähköposti lähetykselle kuitenkin löytyi, ja pääsin sen kautta antamaan jättöluvan ovelle. Harmi vaan, että rapun ovi on lukittu, ja kuriirit yleensä soittelevat päästäkseen siitä. Postin pakettikuskit tosin tuntuvat ainakin välillä pääsevän tuostakin
No pistin joka tapauksessa Norrlogille viestiä, että puhelinnumero puuttuu lähetykseltä, ja on puuttunut viimeaikoina muistakin lähetyksistä. Laitoin samalla linkin Postin palveluun, josta voisivat tuon puhelinnumeron tilaukselleni lisätä, mutta tuskinpa sitä joutavat tekemään.
Oletko päässyt asiassa eteenpäin? Itse en ole saanut yhteyttä kauppaan. Mitäköhän tuon Discandooon kanssa on meneillään, kun se rahtilaskuri ei näytä vieläkään toimivan.täysin sama tilanne täällä. Tilaus sisään ja klikkailemaan sähköpostin kuljetus nappulaa. Mitään ei tapahdu :/
Vähän kuin joulua odottas, ei mitään hajua mikä jäi viime lokakuun tilauksesta puuttumaan.
Pelkät ehdotukset ei riitä etämyynniksi tulkitsemiseksi, ellei jostain linkistä aukea suoraan tilausta koskeva kuljetussopimus. Tässä sun kuvassa toki näyttää siltä että norrlogin linkki ohjaa suoraan tilaukseesi, eli olisi etämyyntiä. DHL, UPS jne ovat vain geneerisiä linkkejä.
Spritboxista esim poistunut norrlogin kuljetussopimuksiin suorat linkit ja lisätty DHL ja UPS, eli mennään senkin puljun suhteen harmaalla alueella. Norrlogin sivuille kun täyttää tietoja niin se kuitenkin hakee henkilötiedot Spritboxista eli en tiedä onko tuo sitten puitesopimus Norrlogin ja Spritboxin välillä, jolloin kyse olisi etämyynnistä.