Sellainen varoitus että BerlinBottle paketti jätettiin ovelle kysymättä mitään viimeksi. Ei haitannut onneksi kun omakotitalo ja etuovelle ei näe helposti.
Toinen varoitus samasta, mutta alkostore24 puolelta. Aina ennen olen saanut viestin että tuodaanko ovelle, saako jättää vai viedäänkö postiin.
Noh, nyt tuttu kertoi ekaa kertaa tilatessaan, että ei ollut tullut mitään kyselyä, ja olivat jättäneet kerrostalon kämpän ovelle. Kyseessä on vielä alue jossa voi olettaa että saatetaan varastaa. Onneksi ei oltu viety.
Ihme touhua. Olin suositellut kauppaa kun tuttu on päivät töissä niin hakisi mielellään postista paketit.
Tuostahan muutama sivu takaperin aloitin keskustelua, joku siellä nyt mättää, posti väittää ettei ole puhelinnumeroa niin ei voi ilmoittaa kun kysyin, siis 3 lähetystä vai peräti 4 tän vuoden puolella ja kertaakaan ei ole kyselty toimitustapaa, yleensä en ole ollut kotona ja aina viety kauas pääpostiin ja siinä menee autottomalta kotiotilauksen idea ja myöskin lisäkustannuksia hakee se postista, hommata auto tai kyyti jne.. Kukaan ei tunnu saavan noita nykyään, ei ole spiritboxista ja a24:sta:sta tilattaessa tammikuun ihan alun jälkeen kertaakaan kysytty toimitustapaa ja sehän hieroo (minä nimenomaan haluaisin et jättävät ovelle, muttta eikun vievät helvetti takasin..), eilen just odotin et paketti tulee ettei taas tarvi hakea.. On se niin vaikeeta, entiedä kumpi tossa nyt oikeesti "säätää" posti vai ulkomaan toimija (norrlogissa varmistin et varmasti on oikea puhelinnumero ja sähköposti).. Ennen tuli tosiaan tekstiviestillä kysely ja myös sähköpostiin josta sen pysty valitseen, 2020 ei ollut mitään ongelmia tuossa.. Kyrsii jos kaikki puljut tekevät tuota nyt sitten..