Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
05.07.2017
Viestejä
72
Itse pistin tilauksen Netpristä 28.11 ja Budbeen mukaan paketti ei ole edes vielä lähtenyt liikkeelle. Ilmeisesti jokin tuote tilauksesta on loppu varastosta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
163
Tälläinen kauppa mainosteli Facebookissa: Spritxxl.net

Valikoima ja hinta tyypillistä saksalaiselle rajakaupalle. Toimitusvaihtoehdoksi tarjoaa mm. Pakettipojat, DETRAFIK, ParcelABC tai EcoParcel, mutta hintoja näille ei taida ostoskorista nähdä.

Itsellä ei tarvetta tilailla (ainakaan tästä kaupasta), mutta joku muu voi halutessaan selvitellä ja raportoida miten toimii.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
377
Tälläinen kauppa mainosteli Facebookissa: Spritxxl.net

Valikoima ja hinta tyypillistä saksalaiselle rajakaupalle. Toimitusvaihtoehdoksi tarjoaa mm. Pakettipojat, DETRAFIK, ParcelABC tai EcoParcel, mutta hintoja näille ei taida ostoskorista nähdä.

Itsellä ei tarvetta tilailla (ainakaan tästä kaupasta), mutta joku muu voi halutessaan selvitellä ja raportoida miten toimii.
Veikkaan, että olutmies91 tekee kohta tänne testitilauksen :rofl:
 
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
37
BrewDogin paketti saapui tänää moitteettomassa kunnossa kotia asti. 22.11 tilattu. Taidanpa tilata joskus uudestaan, kunhan oluet olen maistellut läpi
 
Liittynyt
22.03.2020
Viestejä
114
Kiitos tämän ketjun, niin tuli vihdoin testattua tätäkin. Kokemusten perusteella tuli tehtyä tilaus alkc.fi:stä. Tuli lähes viimeistä grammaa myöten tilattua tuotteita tuohon 25.5 kg rajaan asti kotiinkuljetuksella. Tilaaminen ja erillinen kuljetuksen tilaus oli selkeää ja maksu hoitui helposti Paypalin kautta. Mielestäni siellä taisi olla vaihtoehtona jopa Klarnakin.. Tein tilauksen viime keskiviikkona ja tänään Matkahuollon kuski toi tilauksen kotiovelle.

Tuo kuljetus.eu -yhtiö ei ollut laittanut puhelinnumeroa pakettiin, mutta olin onneksi laittanut ovikoodin osoitekenttään. Muuten olisi varmaan kuski käynyt raskaan paketin kanssa vain kääntymässä pihalla. Jatkossa pitää varmaan laittaa puhelinnumerokin osoitekenttään varmuuden vuoksi, jos ei sattuisikaan olemaan kotona. Kiitos etätyöskentelyn, niin pelkkä ovikoodi riitti tällä kertaa.

Tuotteet oli ihan suht hyvin pakattu, vaikka lasipulloille olisi ehkä enemmän pehmusteita kaivannut. Kaikki oli kuitenkin ehjänä ja valmiiksi kylmiä. :thumbsup:
Tuliko tilausvahvistus sähköpostiisi? Kesällä viimeksi tilasin täältä , en saanut silloinkaan tilausvahvistus tai muutakaan. 3 viikkoa kesti kesäkuussa. Pari päivää sitten tilasin jouluksi laatikon, jossa kolme laatikkoa. Ei tilausvahvistusta tai muutakaan infoa tullut taaskaan. Eilen kysyin tilausvahvistusta, vastaus:Hello! Everything it's ok with your order! Olisi kiva tietää kysymättä menikö tilaus läpi..ei ilmeisesti suuria ruuhkia ainakaan vielä alkc...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
La tramuntana tilaus, 6 pulloa, 26.11 ja toimitus äsken (dhl kämmi, toimitus piti olla jo eilen). Kaikki ehjiä, mutta pakkaus oli kyllä kotikutoisin mihin on tullut törmättyä tässä 6 (näköjään eka tilaus gourmondo, 30.1.2014) vuoden aikana mitä on tullut netistä juomat tilattua. No, kaikki oli ehjiä, joten pääasia.
 
Liittynyt
14.05.2020
Viestejä
328
BrewDogin paketti saapui tänää moitteettomassa kunnossa kotia asti. 22.11 tilattu. Taidanpa tilata joskus uudestaan, kunhan oluet olen maistellut läpi
Ota sitten Brexitin toimeenpano huomioon vuoden vaihteessa.

Osaako joku arvioida miten vaikuttaa briteistä tilattaviin tuotteisiin?
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Olen enkä ole kauppaan mitään ilmoitusta tehnyt. Norrlogilta tilannut kuljetuksen ja hyvin ovat paketit kotiin tulleet. EI siis TARVITSE kaupppaan ilmoittaa kuljetuksesta. Veikkaan että itse et ole tilannut, mutta viisastelet kuitenkin.
Ei tarvitse ilmoittaa, aivan normaalisti tilaukset liikkuu.

Jos jouluksihalajaa, kannattaa tilata heti. Aiempina jouluina AS24 (ja muutkin) ovat menneet aivat tukkoon joulukuussa. Nyt on jo varoitukset pidentyneistä toimitusajoista ja tänä syksynä tilaajia taitaa olla valtavasti enemmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229

Tuolta tilasin keskiviikkona 6 laatikkoa olutta. Pistin palautetta kun olin epävarma paljonko toimituskulut.
Sieltä oltiin torstaina yritetty soittaa. Laittoivat sitten sähköpostilla tiedot maksusta. Tänään sain tekstiviestin että eivät saa tilaustani lähetettyä tänään. Lähtee viimeistään tiistaina eteenpäin. Latvia laittaa alkoholikaupat kiinni viikonlopuksi. T. Perille.eu

edit: korjattu lauseita
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
26
Pakko todeta tähän olutlavakeskusteluun, että kyllä termi "lava" on ollut puhekielessä niin kauan kuin koreista ja pulloista siirryttiin nykyisiin massatuotteisiin. Syy on luultavasti siinä, että osa varsinkin ulkomailta kannetuista oluista tulee todellakin puoliavonaisessa pahvilavassa, eikä laatikossa. Juomien tilaaminen trukkilavoittain on kuitenkin huomattavasti uudempi ilmiö, ainakin isommassa mittakaavassa. jonka myötä "lava" on saanut uusia merkityksiä. Termi on toki logistiikassa vakiintunut, mutta ei olutkauppaan mentäessä. Tässä Ilta-Sanomien uutinen, jossa poliitikon kerrotaan kantavan olutlavaa.

Se semantiikasta. Sitten asiaan.

Tuotteiden ja kuljetusten hinnat vaihtelevat. Mikä on foorumin näkemys kokonaisedullisimmasta ostopaikasta?

Omassa tarkastelussa on yksityishenkilön pientilaukset, eikä trukkilavat. Eli sanotaan vaikka tilauksille joiden kokoluokka on 3-10 x 24-pack olutta? Netprisissa uusi kuljetusyhtiö Budbee alensi kustannuksia niin että heidän kilpailukyky parani - hinnathan siellä ovat kalliimmat kuin esimerkiksi Alkostore24:ssa. Viro-Latvian kaupoissa sama homma, eli hintataso (ja valikoima) huonompi, mutta kuljetus halvempi. Eli jos mennään lompakko edellä, niin mistä kannattaa ostaa kesän mökkioluet?
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372

Tuolta tilasin keskiviikkona 6 laatikkoa olutta. Pistin palautetta kun olin epävarma paljonko toimituskulut.
Sieltä oltiin torstaina yritetty soittaa. Laittoivat sitten sähköpostilla tiedot maksusta. Tänään sain tekstiviestin että eivät saa tilaustani lähetettyä tänään. Lähtee viimeistään tiistaina eteenpäin. Latvia laittaa alkoholikaupat kiinni viikonlopuksi. T. Perille.eu

edit: korjattu lauseita
Itse tilasin myös keskiviikkona, tänään perjantaina yritettiin soittaa ja viesti perään: "Teidän tilaus on varastossamme. Huomenna saame lähetettyä ja Tracking koodisi. T. Perille"
Ihan jees kokemus kaupasta tähän saakka, sulla taitaa olla jotai eri tavaraa jota ei ole saanut vaan hommattua. :hmm:
 
Liittynyt
04.12.2020
Viestejä
62
Täytyypä laittaa omat kokemukset alkostore24:stä. Pääsiäisen aikaan tilasin trukkilavallisen juomia tuolta. Kolmen viikon päästä tilauksesta laitoin kyselyä asiakaspalveluun, koska tilaus oli edelleen as24:n sivuilla "Valmis" ja "tuotteet lähetetty", mutta Norrlogilla tilausseuranta näytti vain "dokumentit tulostettu". No, kyselyn jälkeen homma lähti toimimaan ja noin viikko sen jälkeen paketti oli kotipihassa ehjänä ja hyvin pakattuna. Keväällä tuolla oli ruuhkaa, mutta ilmeisesti myös vähän sekoilua. Asiakaspalvelu kuitenkin vastasi melko nopeasti ja oikeat tuotteet tuli ehjänä perille, joten ei pahaa sanottavaa.

Nyt noin kaksi kuukautta sitten kaveri tilasi lavallisen juomaa alkostore24:stä. Linkit kuriiripalveluiden sivuille oli jo sivuilta poistettu. Verovirastosta tuli puhelu, että verot tulisi maksaa lähetyksestä. Kaveri sitten selvitti, että yhteistyö on toiminut alkostoren ja kuriiripalvelun välillä ennenkin ja että toimii edelleen, mutta vain vähän eri tavalla. Vastaus oli jotakuinkin se, että tämän kerran menee näin ja ensi kerralla verot peritään tilaajalta. Paketti tuli perille sen jälkeen ongelmitta.

Pointtina se, että varsinkin isompia määriä as24:stä tilatessa on mahdollisuus siihen, että ainakin kyselyä tulee.
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Täytyypä laittaa omat kokemukset alkostore24:stä. Pääsiäisen aikaan tilasin trukkilavallisen juomia tuolta. Kolmen viikon päästä tilauksesta laitoin kyselyä asiakaspalveluun, koska tilaus oli edelleen as24:n sivuilla "Valmis" ja "tuotteet lähetetty", mutta Norrlogilla tilausseuranta näytti vain "dokumentit tulostettu". No, kyselyn jälkeen homma lähti toimimaan ja noin viikko sen jälkeen paketti oli kotipihassa ehjänä ja hyvin pakattuna. Keväällä tuolla oli ruuhkaa, mutta ilmeisesti myös vähän sekoilua. Asiakaspalvelu kuitenkin vastasi melko nopeasti ja oikeat tuotteet tuli ehjänä perille, joten ei pahaa sanottavaa.

Nyt noin kaksi kuukautta sitten kaveri tilasi lavallisen juomaa alkostore24:stä. Linkit kuriiripalveluiden sivuille oli jo sivuilta poistettu. Verovirastosta tuli puhelu, että verot tulisi maksaa lähetyksestä. Kaveri sitten selvitti, että yhteistyö on toiminut alkostoren ja kuriiripalvelun välillä ennenkin ja että toimii edelleen, mutta vain vähän eri tavalla. Vastaus oli jotakuinkin se, että tämän kerran menee näin ja ensi kerralla verot peritään tilaajalta. Paketti tuli perille sen jälkeen ongelmitta.

Pointtina se, että varsinkin isompia määriä as24:stä tilatessa on mahdollisuus siihen, että ainakin kyselyä tulee.
Taas luotu käyttäjä vain tätä viestiä varten? Turhanpäiväistä pelottelua? :hmm::D
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Taas luotu käyttäjä vain tätä viestiä varten? Turhanpäiväistä pelottelua? :hmm::D
Turhanpäiväisestä pelottelusta en tiedä, mutta verottajan väitetty "tämän kerran menee näin" -kommentti viimeistään osoitti tarinan heikkouden. Verottaja voi tehdä oikeita tai vääriä verotuspäätöksiä, mutta mitään "tällä kertaa näin" -päätöksiä se ei tee. Ei edes alkoholituonnin osalta.
 
Liittynyt
04.12.2020
Viestejä
62
Taas luotu käyttäjä vain tätä viestiä varten? Turhanpäiväistä pelottelua? :hmm::D
En nyt ole ihan varma oliko tämä sarkasmia vai ei.

Viime keväänä ensimmäistä ulkomaan tilausta tehdessäni eksyin tälle forumille lukemaan keskustelua aiheesta. Täällä oli hyvin tietoa eri paikoista. Nyt kun omaan lähipiiriin sattui tämä vähän erikoinen verottajan yhteydenotto, niin ajattelin olla sen verran hyödyksi, että asiasta infoan myös tänne, josta itsekin tietoa ja vinkkejä löysin. Toki tällä forumilla näyttää olevan paljon muutakin kiinnostavaa ja asiallista keskustelua eri aiheista, joten osallistun varmasti myös muita aiheita koskeviin topicceihin jatkossa.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Et ole vissiin pariin kuukauteen sieltä tilaillu.
Itse tilasin noin kuukausi sitten paketin ja perille tuli ilman Norrlogista mainitsemista. Nyt tein noin viikko sitten uuden tilauksen; se ei ole vielä lähtenyt, mutta Norrlogin sivuilta näkyy että rahtidokumentit on tulostettu.
 
Liittynyt
04.12.2020
Viestejä
62
Turhanpäiväisestä pelottelusta en tiedä, mutta verottajan väitetty "tämän kerran menee näin" -kommentti viimeistään osoitti tarinan heikkouden. Verottaja voi tehdä oikeita tai vääriä verotuspäätöksiä, mutta mitään "tällä kertaa näin" -päätöksiä se ei tee. Ei edes alkoholituonnin osalta.
Mikä sinun mielestä olisi motiivini kertoa tästä kokemuksesta, jos se ei pidä paikkaansa? Itse voisin milloin tahansa tehdä isomman tilauksen nettikaupasta, jossa jollain tavalla ohjataan tai suositellaan käyttämään jotain tiettyä kuriirifirmaa, mutta esimerkiksi AS24:stä en välttämättä tekisi isompaa tilausta henkilökohtaisesti.

Itse luulen, että tässä on kyseessä joku ihmeellinen veroviranomaisen pelotteluyritys, kun tullilta on tullut lähetyksestä ilmoitus, mutta mitään todellisia toimivaltuuksia ei ole minkään isomman päätöksen tekemiseen asiassa. Nämä on näitä pelkkiä veikkauksia, joista ei ole mitään varmuutta.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Mikä sinun mielestä olisi motiivini kertoa tästä kokemuksesta, jos se ei pidä paikkaansa?
En tiedä, enkä edes ottanut kantaa muuta kuin verottajaan. Se ei todellakaan harrasta toimintatapaa, jossa kerrotaan että nyt selviät veroitta, mutta ensi kerralla verotetaan.
 
Liittynyt
04.12.2020
Viestejä
62
En tiedä, enkä edes ottanut kantaa muuta kuin verottajaan. Se ei todellakaan harrasta toimintatapaa, jossa kerrotaan että nyt selviät veroitta, mutta ensi kerralla verotetaan.
Tämä varmasti totta. Tuollainen toimintatapa ei kestäisi päivän valoa. Tässä oli kyse minun nähdäkseni ennemminkin sanailusta, eli yksinkertaisemmin siitä, että ensi kerralla asiaan paneudutaan enemmän. Eli haastattelu ja pieni varovainen uhkailu. Tällaista haastattelua saattaa olla toisinaan tullin toimesta, jos olet tuomassa isompaa settiä alkoholia maahan.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 090
En tiedä, enkä edes ottanut kantaa muuta kuin verottajaan. Se ei todellakaan harrasta toimintatapaa, jossa kerrotaan että nyt selviät veroitta, mutta ensi kerralla verotetaan.
Itse asiassa harrastaa, ja monessa eri verolajissa. Vero on nykytoimintatavoiltaan melko lailla asiakaslähtöinen, ja ensi kontaktin tarkoitus on neuvoa ja ohjata asiakas kohti oikeaa toimintatapaa. Ja omassa lähipiirissäni siis on parikin Verolla työskentelevää henkilöä.

Edit: tarkoitus ei ole siis antaa asiakkaalle kuvaa, että katsotaan sormien läpi, ei myöskään uhkailla. Vaan kertoa asiakkaalle miten ensi kerralla on syytä toimia, jotta osaa noudattaa lakeja ja -asetuksia.
Tietysti asia on sitten niin, että sillä mahdollisella ensi kerralla, kun on jo aiemmin ohjeistettu, saatetaan mahdollinen veroja välttelevä toiminta tulkita toiminta tietoiseksi ja tahalliseksi. Mutta sillä asialla uhkailu ei ole tarkoitus.

Tulli on sitten kokonaan eri asia... siitä en mene sanomaan mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 727
pistikös porukka osoitteeseen info@latramuntana.store osoitteeseen viestiä niistä rikkoituneista lähetyksistä, rahathan ne lupas palauttaa vai postittaa uudet kamat? Kauanko vastauksen saaminen kesti? Itse pistänyt maanantaina, hiljaista ollut, toisen viestin ajattelin pistää ens maanantaina ja jos ei mitään kuulu niin sitten luottokorttifirmaan rekkulaa...
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 026
Itselle tuli La Tramuntanalta 6 pakettia ja olin jo etukäteen henkisesti varautunut siihen että jos jotain pientä puuttuu tai on hajalla niin en edes jaksa alkaa nillittämään kun juomat tuli kuitenkin harvinaisen edullisesti. Ihmeissäni olin kun kaikki olikin varsin hyvin pakattu, ehjiä ja tilaamani 0.7litran Morgan pullojen tilalla olikin litraset :tup:

En kyllä myöskään usko että tulli sanoisi lavallisesta alkoholia että "menköön tämän kerran", mutta kerran on niin käynyt itselleni kun kyseessä oli pelikonsoli.

Joskus kun GameCube oli uusi laite niin tilasin sellaisen modattuna suoraan Japanista ja päälle vielä jotain muuta hilpettä eli maksoi ihan rahaakin.
Silloin ei ollut mitään yleistä lentopostitullia, vaan paketti tuli paikalliseen tullin toimistoon mistä se piti noutaa. Sieltä noutaessa vielä kysyivät arvoa ja kerroin oikean johon virkailija sitten sanoi "Kyllähän tästä pitäisi alvit ja tullit maksaa, mutta menköön nyt". Köyhälle opiskelijalle se oli mieluinen päätös :thumbsup:
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
346
pistikös porukka osoitteeseen info@latramuntana.store osoitteeseen viestiä niistä rikkoituneista lähetyksistä, rahathan ne lupas palauttaa vai postittaa uudet kamat? Kauanko vastauksen saaminen kesti? Itse pistänyt maanantaina, hiljaista ollut, toisen viestin ajattelin pistää ens maanantaina ja jos ei mitään kuulu niin sitten luottokorttifirmaan rekkulaa...
Mun lähetyksessä oli kuohareita sisältävä laatikko paskonut jo Barcelonassa. Viikko takaperin otin kauppaan yhteyttä sen contact osion kautta ja eilen sähköpostin kautta kun ei mitään vastausta ole kuulunut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 727
Itselle tuli La Tramuntanalta 6 pakettia ja olin jo etukäteen henkisesti varautunut siihen että jos jotain pientä puuttuu tai on hajalla niin en edes jaksa alkaa nillittämään kun juomat tuli kuitenkin harvinaisen edullisesti. Ihmeissäni olin kun kaikki olikin varsin hyvin pakattu, ehjiä ja tilaamani 0.7litran Morgan pullojen tilalla olikin litraset :tup:
Mulla meni ainakin sen verran kamaa palasiksi että BB:stä olisin saanut osapuilleen samaan rahaan - todennäköisesti jopa halvemmalla- vaikka rahdinkin maksaisi.

Niinkuin täällä minä ja muut maininnut niin tuo paketointi oli luokkaa ”just pysyy ehjänä jos kauppias itse kuljettaa seat ibizan takaluukussa 3 korttelia”...
 
Liittynyt
17.12.2018
Viestejä
24
Itse tilasin noin kuukausi sitten paketin ja perille tuli ilman Norrlogista mainitsemista. Nyt tein noin viikko sitten uuden tilauksen; se ei ole vielä lähtenyt, mutta Norrlogin sivuilta näkyy että rahtidokumentit on tulostettu.
"Ilmoitathan meille, noudatko juomat itse vai noutaako jokin kuljetusliike ne. Aloitamme tilauksen käsittelyn ilmoituksen jälkeen." Tollasta vaan ilmoittaa Alkostoren sivuilla. Ite laitoin s.postiilla kuljetusliikkeen, mut ei vissiin tarvi. Nyt meni kymmenen arkipäivää että lasti lähti liikkeelle, tilaus 20.11 lähetetty 4.12
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
47
mistä kannattais tilata vähän erikoisempia oluita? Eli "pienpanimo" tavaraa, ipaa, souria jne. Lähinnä mistä halvinta
 
Liittynyt
11.09.2018
Viestejä
294
Taisi käydä niin että jäi ensimmäisen kerran oluet saamatta. Kauppana Landbierparadies24 - Shop | Ihr Fachhändler für fränkische Biere und andere Spezialitäten.

Kauppa lähetti kyllä tuotteen, ja hermes lähetti seurantakoodin. Paketti eteni johonkin lajittelukeskukseen, josta se ilmeisesti parin viikon päästä palautettiin lähettäjälle. Hermes tai kauppa eivät vastaa mihinkään yhteydenottoihin mitään.

No, tulee testatuksi paypalin dispute. Avasin sen edellisviikolla, ja ensi viikolla eskaloin asian.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
Itse tilasin myös keskiviikkona, tänään perjantaina yritettiin soittaa ja viesti perään: "Teidän tilaus on varastossamme. Huomenna saame lähetettyä ja Tracking koodisi. T. Perille"
Ihan jees kokemus kaupasta tähän saakka, sulla taitaa olla jotai eri tavaraa jota ei ole saanut vaan hommattua. :hmm:
Ihan alecoq:ia tilasin. Mutta maksoin vasta torstai-iltana kuljetuksen. Luulen että tämä viivästytti lähetetystä ensi viikolle.
 
  • Tykkää
Reactions: jll

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Ihan alecoq:ia tilasin. Mutta maksoin vasta torstai-iltana kuljetuksen. Luulen että tämä viivästytti lähetetystä ensi viikolle.
Jossain taisivat ilmoittaakin että 2x/vko lähettävät paketteja, sen verta uusi (tilausnro oli mulla joku +40) kauppakin että varmaan mitään erikoista löydy välttämättä heti, tai entiedä miten toimivat kun alkc sama varasto osoitekkin, vai onko vaan joku tukku mistä hakevat tuotteensa. Hienoa myös kun soittivat/txt että tilaus lähetetty eikä automaattiviestejä. :lol: :lol: :hmm:

alkot.eu siis kyse.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
424
Netprisin halpiksia on tullut hieman tänään maisteltua ja en tiedä miten suuri synti on juoda ruoåttalaista kaljaa itsenäisyyspäivänä mutta Tre knonor on kyllä suht juotavaa, eipä juurikaan eroa näistä Suomen perusoluista mitenkään.

Toinen positiivinen yllätys oli tämä melkein ilmainen rosee, kelpasi myös vaimolle.


Pitänee heti laittaa uutta tilausta sisään, budbee toimitti halvalla ja helposti kotiovelle, tai Hemmo ainakin täällä Turun päässä.
 
Liittynyt
29.11.2020
Viestejä
9
Huomenta. Tiedän olevani hirveä panikoija, mutta onko kukaan tilannut Supermarkt24h.de Ihr Lebensmittel Onlineshop! :stä ihan tässä lähipäivinä ja saanut vuorokauden (tai edes kolmen) sisään jonkinlaista vahvistusta?
Tosiaan tein tilauksen 30.11 ja en ole MITÄÄN tietoa saanut kyseiseltä mestalta, en siis tilausvahvistusta tai automaattiviestiä, että meillä on juuri nyt ruuhkaa. Ja joo, kyllä minä ymmärrän, että jos on kiirus, mutta tulee epäluotettava fiilis, kun on ihan radiohiljaisuus (+ että jotain sähläilin salasanan kanssa ja yritin kohdasta "Forgot password", eikä siltikään tullut mitään viestiä läpi. Spostiosoite on ihan oikea. Onneksi pääsin kuitenkin kirjautumaan sähläilyjeni jälkeen).

Jos tänään ei mitään kuulu, niin soitan heille kyllä, mutta olisi mukava tietää, miten näinä lähipäivinä tilanteet on edenneet muilla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 194
Viestejä
4 194 429
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom