Jännästi vaihtelee Netprisin toiminta. Itse tilasin 20.11 ja 30.11 oli paketit himassaEi hyvältä kuulosta, samasta paikasta tilattu 26.11, eikä mitään ole vielä tapahtunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jännästi vaihtelee Netprisin toiminta. Itse tilasin 20.11 ja 30.11 oli paketit himassaEi hyvältä kuulosta, samasta paikasta tilattu 26.11, eikä mitään ole vielä tapahtunut.
Veikkaan, että olutmies91 tekee kohta tänne testitilauksenTälläinen kauppa mainosteli Facebookissa: Spritxxl.net
Valikoima ja hinta tyypillistä saksalaiselle rajakaupalle. Toimitusvaihtoehdoksi tarjoaa mm. Pakettipojat, DETRAFIK, ParcelABC tai EcoParcel, mutta hintoja näille ei taida ostoskorista nähdä.
Itsellä ei tarvetta tilailla (ainakaan tästä kaupasta), mutta joku muu voi halutessaan selvitellä ja raportoida miten toimii.
Pitikö tosiaan ilmoittaa alkostorelle erikseen, että on tilattu kuljetus norrlogilta? No laitoin heille sähköpostia, mutta alkaa ärsyttää jo alkostore.
Et ole vissiin pariin kuukauteen sieltä tilaillu.En ole kertaakaan mitään ilmoituksia tehnyt ja hyvin on tullut.
Tuliko tilausvahvistus sähköpostiisi? Kesällä viimeksi tilasin täältä , en saanut silloinkaan tilausvahvistus tai muutakaan. 3 viikkoa kesti kesäkuussa. Pari päivää sitten tilasin jouluksi laatikon, jossa kolme laatikkoa. Ei tilausvahvistusta tai muutakaan infoa tullut taaskaan. Eilen kysyin tilausvahvistusta, vastaus:Hello! Everything it's ok with your order! Olisi kiva tietää kysymättä menikö tilaus läpi..ei ilmeisesti suuria ruuhkia ainakaan vielä alkc...Kiitos tämän ketjun, niin tuli vihdoin testattua tätäkin. Kokemusten perusteella tuli tehtyä tilaus alkc.fi:stä. Tuli lähes viimeistä grammaa myöten tilattua tuotteita tuohon 25.5 kg rajaan asti kotiinkuljetuksella. Tilaaminen ja erillinen kuljetuksen tilaus oli selkeää ja maksu hoitui helposti Paypalin kautta. Mielestäni siellä taisi olla vaihtoehtona jopa Klarnakin.. Tein tilauksen viime keskiviikkona ja tänään Matkahuollon kuski toi tilauksen kotiovelle.
Tuo kuljetus.eu -yhtiö ei ollut laittanut puhelinnumeroa pakettiin, mutta olin onneksi laittanut ovikoodin osoitekenttään. Muuten olisi varmaan kuski käynyt raskaan paketin kanssa vain kääntymässä pihalla. Jatkossa pitää varmaan laittaa puhelinnumerokin osoitekenttään varmuuden vuoksi, jos ei sattuisikaan olemaan kotona. Kiitos etätyöskentelyn, niin pelkkä ovikoodi riitti tällä kertaa.
Tuotteet oli ihan suht hyvin pakattu, vaikka lasipulloille olisi ehkä enemmän pehmusteita kaivannut. Kaikki oli kuitenkin ehjänä ja valmiiksi kylmiä.
BrewDogin paketti saapui tänää moitteettomassa kunnossa kotia asti. 22.11 tilattu. Taidanpa tilata joskus uudestaan, kunhan oluet olen maistellut läpi
Olen enkä ole kauppaan mitään ilmoitusta tehnyt. Norrlogilta tilannut kuljetuksen ja hyvin ovat paketit kotiin tulleet. EI siis TARVITSE kaupppaan ilmoittaa kuljetuksesta. Veikkaan että itse et ole tilannut, mutta viisastelet kuitenkin.Et ole vissiin pariin kuukauteen sieltä tilaillu.
Brewdogilla myös Saksan varasto josta rahdit 9€ jokaiselle tilaukselle, mutta oluiden hinta hitusen kalliimpi.Ota sitten Brexitin toimeenpano huomioon vuoden vaihteessa.
Osaako joku arvioida miten vaikuttaa briteistä tilattaviin tuotteisiin?
Olen enkä ole kauppaan mitään ilmoitusta tehnyt. Norrlogilta tilannut kuljetuksen ja hyvin ovat paketit kotiin tulleet. EI siis TARVITSE kaupppaan ilmoittaa kuljetuksesta. Veikkaan että itse et ole tilannut, mutta viisastelet kuitenkin.
Brewdogilla myös Saksan varasto josta rahdit 9€ jokaiselle tilaukselle, mutta oluiden hinta hitusen kalliimpi.
Alkoholijuomat
alkot.eu
Tuolta tilasin keskiviikkona 6 laatikkoa olutta. Pistin palautetta kun olin epävarma paljonko toimituskulut.
Sieltä oltiin torstaina yritetty soittaa. Laittoivat sitten sähköpostilla tiedot maksusta. Tänään sain tekstiviestin että eivät saa tilaustani lähetettyä tänään. Lähtee viimeistään tiistaina eteenpäin. Latvia laittaa alkoholikaupat kiinni viikonlopuksi. T. Perille.eu
edit: korjattu lauseita
Täytyypä laittaa omat kokemukset alkostore24:stä. Pääsiäisen aikaan tilasin trukkilavallisen juomia tuolta. Kolmen viikon päästä tilauksesta laitoin kyselyä asiakaspalveluun, koska tilaus oli edelleen as24:n sivuilla "Valmis" ja "tuotteet lähetetty", mutta Norrlogilla tilausseuranta näytti vain "dokumentit tulostettu". No, kyselyn jälkeen homma lähti toimimaan ja noin viikko sen jälkeen paketti oli kotipihassa ehjänä ja hyvin pakattuna. Keväällä tuolla oli ruuhkaa, mutta ilmeisesti myös vähän sekoilua. Asiakaspalvelu kuitenkin vastasi melko nopeasti ja oikeat tuotteet tuli ehjänä perille, joten ei pahaa sanottavaa.
Nyt noin kaksi kuukautta sitten kaveri tilasi lavallisen juomaa alkostore24:stä. Linkit kuriiripalveluiden sivuille oli jo sivuilta poistettu. Verovirastosta tuli puhelu, että verot tulisi maksaa lähetyksestä. Kaveri sitten selvitti, että yhteistyö on toiminut alkostoren ja kuriiripalvelun välillä ennenkin ja että toimii edelleen, mutta vain vähän eri tavalla. Vastaus oli jotakuinkin se, että tämän kerran menee näin ja ensi kerralla verot peritään tilaajalta. Paketti tuli perille sen jälkeen ongelmitta.
Pointtina se, että varsinkin isompia määriä as24:stä tilatessa on mahdollisuus siihen, että ainakin kyselyä tulee.
Taas luotu käyttäjä vain tätä viestiä varten? Turhanpäiväistä pelottelua?
Taas luotu käyttäjä vain tätä viestiä varten? Turhanpäiväistä pelottelua?
Et ole vissiin pariin kuukauteen sieltä tilaillu.
Turhanpäiväisestä pelottelusta en tiedä, mutta verottajan väitetty "tämän kerran menee näin" -kommentti viimeistään osoitti tarinan heikkouden. Verottaja voi tehdä oikeita tai vääriä verotuspäätöksiä, mutta mitään "tällä kertaa näin" -päätöksiä se ei tee. Ei edes alkoholituonnin osalta.
Viinikauppa.com ja netpris -kauppojen tarjoukset.Tuotteiden ja kuljetusten hinnat vaihtelevat. Mikä on foorumin näkemys kokonaisedullisimmasta ostopaikasta?
Mikä sinun mielestä olisi motiivini kertoa tästä kokemuksesta, jos se ei pidä paikkaansa?
En tiedä, enkä edes ottanut kantaa muuta kuin verottajaan. Se ei todellakaan harrasta toimintatapaa, jossa kerrotaan että nyt selviät veroitta, mutta ensi kerralla verotetaan.
Itse asiassa harrastaa, ja monessa eri verolajissa. Vero on nykytoimintatavoiltaan melko lailla asiakaslähtöinen, ja ensi kontaktin tarkoitus on neuvoa ja ohjata asiakas kohti oikeaa toimintatapaa. Ja omassa lähipiirissäni siis on parikin Verolla työskentelevää henkilöä.En tiedä, enkä edes ottanut kantaa muuta kuin verottajaan. Se ei todellakaan harrasta toimintatapaa, jossa kerrotaan että nyt selviät veroitta, mutta ensi kerralla verotetaan.
Mun lähetyksessä oli kuohareita sisältävä laatikko paskonut jo Barcelonassa. Viikko takaperin otin kauppaan yhteyttä sen contact osion kautta ja eilen sähköpostin kautta kun ei mitään vastausta ole kuulunut.pistikös porukka osoitteeseen info@latramuntana.store osoitteeseen viestiä niistä rikkoituneista lähetyksistä, rahathan ne lupas palauttaa vai postittaa uudet kamat? Kauanko vastauksen saaminen kesti? Itse pistänyt maanantaina, hiljaista ollut, toisen viestin ajattelin pistää ens maanantaina ja jos ei mitään kuulu niin sitten luottokorttifirmaan rekkulaa...
Mulla meni ainakin sen verran kamaa palasiksi että BB:stä olisin saanut osapuilleen samaan rahaan - todennäköisesti jopa halvemmalla- vaikka rahdinkin maksaisi.Itselle tuli La Tramuntanalta 6 pakettia ja olin jo etukäteen henkisesti varautunut siihen että jos jotain pientä puuttuu tai on hajalla niin en edes jaksa alkaa nillittämään kun juomat tuli kuitenkin harvinaisen edullisesti. Ihmeissäni olin kun kaikki olikin varsin hyvin pakattu, ehjiä ja tilaamani 0.7litran Morgan pullojen tilalla olikin litraset
"Ilmoitathan meille, noudatko juomat itse vai noutaako jokin kuljetusliike ne. Aloitamme tilauksen käsittelyn ilmoituksen jälkeen." Tollasta vaan ilmoittaa Alkostoren sivuilla. Ite laitoin s.postiilla kuljetusliikkeen, mut ei vissiin tarvi. Nyt meni kymmenen arkipäivää että lasti lähti liikkeelle, tilaus 20.11 lähetetty 4.12Itse tilasin noin kuukausi sitten paketin ja perille tuli ilman Norrlogista mainitsemista. Nyt tein noin viikko sitten uuden tilauksen; se ei ole vielä lähtenyt, mutta Norrlogin sivuilta näkyy että rahtidokumentit on tulostettu.
No Foodist ainakin on yksi vaihtoehto.mistä kannattais tilata vähän erikoisempia oluita? Eli "pienpanimo" tavaraa, ipaa, souria jne. Lähinnä mistä halvinta
saaks ton jotenki englanniks en edes tiedä mikä on olut saksaksiNo Foodist ainakin on yksi vaihtoehto.
Biersaaks ton jotenki englanniks en edes tiedä mikä on olut saksaksi
saaks ton jotenki englanniks en edes tiedä mikä on olut saksaksi
no kerran käyny kaljat löyty, ,mitä tuol on postit?Jahas, sitä ollaan taas ensimmäistä kertaa internetin ihmeellisessä maailmassa.
Jos et jotain asiaa ymmärrä niin google auttanee.
Pari kertaa tilannut pienehkön erän ja 8€ on ollut kummallakin kerralla.no kerran käyny kaljat löyty, ,mitä tuol on postit?
Ei tarvi ilmoittaa. Pari viikkoa sitten tilasin LAVALLISEN olutta ja perille tuli ilman erillistä ilmoitusta.Pitikö tosiaan ilmoittaa alkostorelle erikseen, että on tilattu kuljetus norrlogilta? No laitoin heille sähköpostia, mutta alkaa ärsyttää jo alkostore.
Minkälaiset kuljetushinnat on tarjolla tuolla? Esim. Laatikko, jossa 3xlonkero laatikkoa. En löytänyt sivuilta rahtihintoja...Tänään tuli 02.12.2020 tehdyn tilauksen matkahuollon seurantakoodi.Alkoholijuomat
alkot.eu
Minkälaiset kuljetushinnat on tarjolla tuolla? Esim. Laatikko, jossa 3xlonkero laatikkoa. En löytänyt sivuilta rahtihintoja...
Kiitos!Perille
Tarjoamme mahdollisimman nopeat ja tehokkaat kuljetusvaihtoehdot Latvian, Viron ja Suomen välillä.perille.eu
Tsiigaapa sieltä.
Ihan alecoq:ia tilasin. Mutta maksoin vasta torstai-iltana kuljetuksen. Luulen että tämä viivästytti lähetetystä ensi viikolle.Itse tilasin myös keskiviikkona, tänään perjantaina yritettiin soittaa ja viesti perään: "Teidän tilaus on varastossamme. Huomenna saame lähetettyä ja Tracking koodisi. T. Perille"
Ihan jees kokemus kaupasta tähän saakka, sulla taitaa olla jotai eri tavaraa jota ei ole saanut vaan hommattua.
Ihan alecoq:ia tilasin. Mutta maksoin vasta torstai-iltana kuljetuksen. Luulen että tämä viivästytti lähetetystä ensi viikolle.