https://www.viinikauppa.com/catalog...1-24x0-5-l.?osCsid=lr22ueklm9fj4em6k9i40qqu26
Hinta halvempi, laatu heikompi, mutta miten noita nyt arvottaa? Paulaner on parempaa? Itse tilasin useasti kesällä tarjousoluita pari laatikkoa euron loota, ja 4 euron viinitonkat, sekä pari lastikkoa vehnäoluita ja vähän parempia viinejä tai Label 5:sta. Näillä sai sen 60 kg ja yli 80 euroa jolloin kokonaiskustannukset olivat ennen järkevimmät kaikista kaupoista.
Olet tehnyt suunnilleen identtisiä tilauksia minun kanssani. Mecklenburger on ihan juotava olut, mutta laatu tosiaan selkeästi heikompi. Nyt täytyy malttaa olla tilaamasta Viinikaupasta mitään, sillä minäkin olen täydentänyt tilauksia paino- tai tilaussummamäärien suhteen optimaalisiksi tuolla Label 5 -viskillä siinä määrin, että pulloja taitaa olla nyt parikymmentä jemassa.
Paulanerista vielä sen verran. että itse olen tilannut sitä Alkostoresta (22 e / laatikko). Jos nyt ostaisin, tilaisin Alkojuomista, jossa on 15 %:n alekampis päällä. Listahinta Alkojuomissa on 25 e, eli hinnaksi jää reilu 21 euroa ja toimituskin on nopeampi kuin Alkostoressa.