Missä kaupassa?Myyjä tarjosi tällä hetkellä yli 60€ tilauksille ilmaisen toimituksen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä kaupassa?Myyjä tarjosi tällä hetkellä yli 60€ tilauksille ilmaisen toimituksen.
Piti olla ilmainen toimitus yli 60 euron tilauksille. Tuolla pitää tilata huomattavasti enemmän.
Alko24plussassa nyt Harboe Pils 2,99€ laatikko. Max 3kpl.
Missä kaupassa?
Näköjään tuo alennus on vieläkin voimassa. Harmi, että ilmoittavat sivuillaan verottomat hinnat tuotteilleen. Eivät olekaan sitten niin halpoja, kuin ensin kuvitteli.Login
www.latramuntana.store
Näköjään tuo alennus on vieläkin voimassa. Harmi, että ilmoittavat sivuillaan verottomat hinnat tuotteilleen. Eivät olekaan sitten niin halpoja, kuin ensin kuvitteli.
Niin mullakin näköjään näkyy nyt kassalla. Outoa.Kyllä mulla näkyy ainakin se verollinen hinta. Laitoin 90€ tilauksen tulemaan. Onkohan kellään kokemuksia kyseisestä kaupasta?
Alko24plussassa nyt Harboe Pils 2,99€ laatikko. Max 3kpl.
Itse olen tilannut ja tuotteet tulleet hyvin pakattuna perille.Kyllä mulla näkyy ainakin se verollinen hinta. Laitoin 90€ tilauksen tulemaan. Onkohan kellään kokemuksia kyseisestä kaupasta?
Mistäs tätä saa tähän hintaan?Oettinger Weissbier 10,90€ 24x0,5L - Halpa mutta hyvä vehnäolut pitkässä tölkissä.
Pitihän se tilaus tehdä kun ilman kotiin asti kuskaavatItse olen tilannut ja tuotteet tulleet hyvin pakattuna perille.
Login
www.latramuntana.store
Tervehdys! Ja kiitokset erittäin informatiivisesta ketjusta. Olen tilaillut käytännössä pelkkiä viskejä ja harmikseni Wein-Bastion näytti iskeneen Suomen osalta pillit pussiin.
BerlinBottle on ollut myös käytössä, mutta nyt tein ensimmäisen tilauksen Kuhns:lle, koska heillä oli valikoimissa viskejä joita ei löydy BB:sta.
Kuhnsilla näyttäisi kestävän tilauksen käsittely pidempään mitä noilla kahdella muulla, mutta rahat kyllä kelpasi joten kaipa sieltä on viskitkin jossain vaiheessa tuloillaan.
Tuon kolmikon lisäksi ei taida löytyä muita kauppoja joissa olisi laaja valikoima skottiviskejä?
Kiitos. Sitten lasketaankin päiviä siihen, että Suomi poistuu toimitusmaiden listalta.
Nopeeta toimintaa. Koe tilaus läks matkaan puolentoista tunnin päästä tilauksestaJos nyt edes iltaan asti on listoilla. Tuotesivut näemmä näyttävät ajankohtaisen varastosaldon, niin olen ihan varma että kun sivua vilkaisin oli Amstelin olutlaatikkoja varastossa jotain 90 kappaletta. Tällä hetkellä näyttää eioota. Esko Valtaojan tavoin olen valmis lyömään, ja samalla lyömään myös mallasviskipullon vetoa että joku täältä tilasi ne kaikki.
Ei meinaan kannata tilata, tilasin n. 200€ edestä sekalaista seurakuntaa ja *yksikään* paketti ei tullut. Vähän sinänsä harmittaa kun ei ollut maksuvaihtoehtona paypalia.Login
www.latramuntana.store
Ilmeisesti alkoi pelottaa että vakikauppa menee pilalle kun piti rekisteröityä laittaakseen tällaisen viestin?Ei meinaan kannata tilata, tilasin n. 200€ edestä sekalaista seurakuntaa ja *yksikään* paketti ei tullut. Vähän sinänsä harmittaa kun ei ollut maksuvaihtoehtona paypalia.
Itse olen tehnyt kolme tilausta kaupasta ja kaikki juomat ovat tulleet aina ehjänä perille.Ei meinaan kannata tilata, tilasin n. 200€ edestä sekalaista seurakuntaa ja *yksikään* paketti ei tullut. Vähän sinänsä harmittaa kun ei ollut maksuvaihtoehtona paypalia.
Joo, DHL:n kotitoimitus.Eli LaTramuntana kaupasta tilattaessa myyjä järjestää kuljetuksen eikä tilaaja joudu verottajan/tullin kanssa värkkään?
Eli LaTramuntana kaupasta tilattaessa myyjä järjestää kuljetuksen eikä tilaaja joudu verottajan/tullin kanssa värkkään?
Vaikea uskoa, etteivät saisi Amstelia ja aivan mitä tahansa muutakin tuotetta varastoonsa lisää. En myöskään ymmärrä tuota, kun joku mainitsi, että Suomi lähtisi pois toimitusmaiden listalta. Miksi lähtisi? Siksikö, että täällä palstalaiset ovat muka tilanneet niin paljon tavaraa? Naurettavaa.Laitoin itsekin 110€ tilauksen. Amstelit loppuivat ennen kuin vahvistin tilauksen.
Vaikea uskoa, etteivät saisi Amstelia ja aivan mitä tahansa muutakin tuotetta varastoonsa lisää. En myöskään ymmärrä tuota, kun joku mainitsi, että Suomi lähtisi pois toimitusmaiden listalta. Miksi lähtisi? Siksikö, että täällä palstalaiset ovat muka tilanneet niin paljon tavaraa? Naurettavaa.
Kai ne ovat siellä firmassa asian miettineet valmiiksi ja katsoneet kannattavaksi. Ja mä oon ollut siinä käsityksessä, että tämä on joku Singles Day tms. tarjous vain eli, että näin ei toimittaisi jatkuvasti. Eikö toi firma toimita samaa tavaraa muihinkin maihin?Jokainen voi miettiä paljonko firma tekee voittoa lähettäessään Suomeen satoja tölkkejä/pulloja halpaa bulkkikaljaa tai viinaa ilman toimituskuluja.
Mulla meni Nordean Mastercardilla maksu läpi.Yritin tuolta tilata OP:n Visa creditillä, mutta tuli joku Payment processing error.
Toimittaa samaa tavaraa muihinkin maihin.Kai ne ovat siellä firmassa asian miettineet valmiiksi ja katsoneet kannattavaksi. Ja mä oon ollut siinä käsityksessä, että tämä on joku Singles Day tms. tarjous vain eli, että näin ei toimittaisi jatkuvasti. Eikö toi firma toimita samaa tavaraa muihinkin maihin?
Taisi loppua ilmaiset toimarit tarjous. Noh kaks tilausta kerkes tekeen. Kiitos vinkkaajalle.
Taisi loppua ilmaiset toimarit tarjous. Noh kaks tilausta kerkes tekeen. Kiitos vinkkaajalle.
Kyllä toimii edelleen, minuutti sitten laitoin tilauksen sisään (alle 70€)Taisi loppua ilmaiset toimarit tarjous. Noh kaks tilausta kerkes tekeen. Kiitos vinkkaajalle.
Varmaan saa joo, mutta meinaat että on millään muotoa kannnattavaa toimittaa 10e olut laatikoita Suomeen ilmaisilla posteilla? Voin kyllä luvata että mitä enemmän myyvät niin sitä enemmän tulee takkiin.Vaikea uskoa, etteivät saisi Amstelia ja aivan mitä tahansa muutakin tuotetta varastoonsa lisää. En myöskään ymmärrä tuota, kun joku mainitsi, että Suomi lähtisi pois toimitusmaiden listalta. Miksi lähtisi? Siksikö, että täällä palstalaiset ovat muka tilanneet niin paljon tavaraa? Naurettavaa.
Nyt puhutaan kuitenkin kaljasta/oluesta joka on monessa maassa melkein halvempaa kuin vesi, joten mitäpä luulet että onko siellä käynyt mielessäkään että joku keksisi tilata kaljalaatikoita toiselle puolelle eurooppaaKai ne ovat siellä firmassa asian miettineet valmiiksi ja katsoneet kannattavaksi. Ja mä oon ollut siinä käsityksessä, että tämä on joku Singles Day tms. tarjous vain eli, että näin ei toimittaisi jatkuvasti. Eikö toi firma toimita samaa tavaraa muihinkin maihin?
Varmaan saa joo, mutta meinaat että on millään muotoa kannnattavaa toimittaa 10e olut laatikoita Suomeen ilmaisilla posteilla? Voin kyllä luvata että mitä enemmän myyvät niin sitä enemmän tulee takkiin.
Nyt puhutaan kuitenkin kaljasta/oluesta joka on monessa maassa melkein halvempaa kuin vesi, joten mitäpä luulet että onko siellä käynyt mielessäkään että joku keksisi tilata kaljalaatikoita toiselle puolelle eurooppaa. Tuollahan ei kaupoissa edes oikein ole 24packkeja vaan 6pack ja irto tölkkejä&pulloja, kun miksi sitä ostaa kotiin 100 24packkia kun kaljaa saa huokeasti alakerran kaupasta 24/7...
On kyllä erikoista jos kaupan systeemissä ei ole karkeaa checkkeriä: jos kate-rahti < ~0 -> ohjaa manuaaliseen käsittelyyn / jätä toimittamattasiinä saisi odotella tuotteitaan kaikessa rauhassa ...
Teollisuusrahtina kuormalava olisi ~100e luokkaa tuolta Suomeen eli nää viron/latvian 300-400e kulut on ihan keksittyjä/naurettavia. Saksasta DHL:llä saanut ja saa parhaillaan ihan yksityistilauksia ~50kg asti pakettirahtia (muunlaista kamaa kuin alkoholia) ~20e posteilla ja espanjasta on 2x matka. Tuosta voinee vähän päätellä todellisia kuljetuskustannuksia jos on hyvät sopimukset. Eli hyvillä soppareilla joku 10ltk on 90kg, jolloin rahti minimissään lienee min 40e pintaan - olettavasti eemmän -ja kun kaljat maksoi 100e niin niissä tuskin on 40e katetta...
PS. itse tilasin viinapulloja ~15kpl, yhteissumma 230e pintaan -> en usko raiskanneeni kauppiasta ainakaan ihan kovin pahasti, mutta vahvasti epäilen että ei tästäkään tilauksesta rahaa tlille juuri tule. Tuolla muuten osa pulloista "merkittävästi" BB:tä halvempia, esim. bombay 1L gini.
No näköjäänTaitaa vielä onnistua, kun tilaa vähän enemmän kerralla. 4 keissiä maksaa joku 60€ toimitus, mut 5 keissiä saa ilman kuluja (eli 80€ kuljetuksen maksutta)