Pystyn katsomaan Spiritboxin sivuilta kyllä mut olen laiska niin kysyn suoraan
@Groomlake :lta että mitä oli postit (ilmeisesti) 6 viinitonkan tilaukselle? Olen tilannut useita kertoja Netprisistä mut nyt viimeisin tilaus on kestänyt jo yli 3vkoa matkata tänne (eikä ole perillä vieläkään) niin ehkä olisi aika kokeilla muitakin toimittajia.. Juuri tuollainen satsi olisi suunnitteilla ottaa seuraavaksi taas Netprisistä niin sillä kysyn.
Ja jos toimitushintoja miettii niin Netpris:
3 tonkkaa 15e
6 tonkkaa 22e
12 tonkkaa 44e
(en muista tuleeko vielä joku yksittäinen euro päälle mutta laskuri näyttää sivuilla noin) ja viinitonkat mitä olen ostellut on yleensä 15e luokkaa,satunnaisesti kokeilen noita tarjouksiakin.
Bulkkikamaa pääosin tilailen mutta mitä laajempi valikoima niin tietysti sen parempi, yleensä siis "tavallisia" punaviini-tonkkaa mutta sit testailun vuoksi yksittäisiä vähän parempia ja kalliimpia punaviini-pulloja ja tasaisesti myös joku viinapullokin. Netprisistä olen tilannut yleensä sen halvimman postikulun verran kamaa eli pieniä tilauksia kun siellä ei taida halpua suhteessa toimituskulut yhtään vaikka tilailisi enemmänkin (KORJAUS: siis halvin porras on suhteessa kallein mutta toiseksi kalleimman jälkeen hinta ei juurikaan kohoa), tuon takia pitkät toimitusajat ei ole juurikaan haitanneet. Myös kokemusta on Netprisin asiakaspalvelusta että ovat vastanneet kyllä ripeästi kun on ollut kysymyksiä mut tosiaan tämä viimeisin tilaus on venynyt piiiiitkäään.
Ja vastaavat jutut on kyl käyty ketjussa aiemminkin läpi mutta ajattelinpahan vaan kysellä ihan uunituoreet hintakokemukset, joten pahoittelut pitkän linjan alkotilaajille jos tulee kovin paljon toistoa