Pakko jakaa omat negatiiviset Netpris-kokemukset. Sori pitkä ja polveileva teksti.. Tilaus 29.4., sisältäen yhden keissin olutta, 13 viinipulloa, yksi ginipullo ja yksi sipsipussi kun painorajassa oli tilaa. 6.5. Shippii otti käsittelyyn. Tässä vaiheessa PostNordin sovelluksella näkyi kaksi reilun 8 kg:n pakettia rekisteröityneenä. Ei mitenkään voinut nämä sisältää kaikkia tilattuja tuotteita painon perusteella. No, ajattelin että painot on PostNordilla väärin tai että vielä yksi paketti lähettämättä. 12.5. oli eka paketti automaatissa ja sisällä oli 6 viinipulloa. Tässä vaiheessa alkoi vähän ihmetyttämään kun toinen tulossa oleva paketti oli saman painoinen ja mitään uutta pakettia ei ollut rekisteröitynyt. Laitoin viestiä Neptrisin aspaan josta suht nopeasti vastattiinkin, että olutkeissi, yksi viinipullo ja sipsipussi oli jätetty pois, jotta "en joutuisi odottelemaan tilaustanin niin pitkään". Eli 6 viinipulloa ja gini oli tuleva seuraavassa paketissa. Ei siinä mitään, mutta ikävä homma kun olutta varsinkin odottelin paljon, ja ihan älytöntä että eivät A) kysele asiakkaalta mitä tehdään kun puolet tilauksesta ei pystytäkään toimittamaan tai edes B) vaivautuisivat itse ilmoittaman että tilaus lähtee reilusti vajaana. Tarkistin PayPalin ja laskin että olivat hyvittäneet n. 10 € enemmän kuin tuotteet jotka he kertoivat että puuttuu. Jes, ajattelin että tajusivat itse hyvittää osan postikuluista, kun eivät saaneet toimitettua kuin n. puolet Shippiin painorajasta. No, yllätys olikin suuri kun 15.6. toinen paketti saapui ja osoittautui että myös gini puuttui. Laskin uudelleen mitä olivat minulta veloittaneet, ja se "ylimääräinen" 10 € olikin sen ginipullon hinta, eli eivät olleet hyvittäneet mitään postikuluista ja lisäksi olivat unohtaneet mainita ginin puuttumisesta.
Samana päivänä 16.5. kun toka paketti tuli noudettua pyysin heitä hyvittämään osan postikuluista, joka mielestäni olisi vähintään kohtuullista ottaen huomioon kaiken yo:n. Eilen laittelin uutta viestiä ja kainosti pyysin hyvitystä, kun mitään eivät olleet vastanneet. Luin tästä ketjusta että porukka on tosiaan saanut hyvitystä postikuluista samanlaisissa tilanteissa, joten mistähän nyt sitten kiikastaa..? No, takataskussa on vielä maksutapana luottokortti + PayPal, niin sitä kautta voi vielä alkaa vaatimaan palautusta jos Neptris aloittaa radiohiljaisuuden. Toki ei jaksaisi kaikkea tätä säätöä pikkurahan takia, mutta toisaalta hommaan motivoi se miten huonosti kys. pulju on hoitanut koko tämän minun tilaushomman.