Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
113
Lauantaina 7.3. tilattu muutama Yllätyslaatikko Netprisiltä, ei ole liikkunut. Joillekin täällä oli tullut viestiä, ettei yllätyslaatikoita voida toimittaa, mutta minulle ei. Mahtaakohan johtua koronasta vai onko myyty eioota? Täytynee aspaan kirjotella lähipäivinä jossei liiku.
Tuskin tulet niitä tuotteita saamaan. Kun hävinneet nyt jo tuolta tuotteistakin kaupan puolelta. . Rahat tuli ainakin itselle sovitusti takaisin. Tai itse asiassa olivat jo vähentäneet alun perin ne tilauksen kokonaissummasta.

Tuo PN mobiiliappi toimi ainakin itsellä hyvin noiden pakettien seurannassa. Paitsi tuon viimeisen kanssa luki sovelluksessa että tulisi x päivänä mutta eipäs tullutkaan vaan olikin vasta seuraavan viikon alkupuolella. Toki tekstiviestit noista tuli vielä erikseen kun olivat noudettavissa.
 
Liittynyt
27.01.2020
Viestejä
69
Ensimmäinen tilaus Viinahuudosta kotiutui tänään.
6.3 tilaus sisään, 13.3 lähti matkaan ja tänään sai noutaa lähi marketista paketit.

Ei mikään älyttömän nopea, muttei pahakaan näin ensimmäiselle alkoholi tilaukselle ulkomailta. Postikulut suhteessa oli itselle ok. Jatkossa varmaan ellei tuota aitoa lonkeroa tai makuversiota tee mieli, tulee suunnattua tilaus saksanmaalle
 

Liitteet

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 234
Mikä noista alkostore24 oluista on paras vehnäolut?
Makuasioita sanoi koira kun muniaan nuoli. Minä tykkään Paulanerista ja halpis Mecklenburger oli myös hyvää varsinkin hinta-laatusuhteeltaan. Erdinger taas oli mielestäni liian vetistä ja "pliisua" vehnäolueksi, hintaansa nähden varsin huonoa.
 
Liittynyt
09.02.2018
Viestejä
124
Eli et ollut laittanut puhelinnumeroa tilaukseen, ainoastaan meiliosoitteen?
Kuten tuossa kirjoitin,Puh.numero oli.Ja oli shippiillä mun meilikin kun tilauksesta tarkastin.
Sain kuin sainkin hakukoodin.Pistin illalla meiliä Shippiille että voivatko lähettää mun meiliosoitteen Postnordille johon sitten voisivat laittaa sen lokerokoodin.Vastaus tuli tänään joskus klo 10 että ei voida,arkaluontoista tietoa nääs.Soitappa tähän numeroon.Siis Suomessa.(Eri numero kuin pn.aspa jossa eilen kundi siis vastasi ensin että ei voida tehdä mitään ja käski kysyä sitä meilin laittoa shippiiltä.)
No erittäin viehättävä ääninen nainen sieltä sanoi että lisätään se meiliosoite ja koodi pitäisi tulla siihen meiliin,puoli tuntia.
Tunti meni,ei tullut,soitin taas ja tarkisteltiin puh.numero ja meiliosoite.molemmat oikein.Ei vaan tule viesti eikä meili läpi.(sitä ennen tuli kyllä pn.tyytyväisyyskysely läpi tästä ekasta soitosta tekstarina)No sitten kysyin mitäs tehdään? Paketti palautuu paikallisen Matkahuollon kautta että jos soitat sinne tai käyt niin ehkä ne osaa neuvoa.kiitos ja hei hei.
Minä jo ihan hiilenä että ei helvetti.Ja sitten,pling,viesti jossa koodi ,tuli tekstarina.Ja kummasti oli tullut säilytysaikaa lisää viikko.
Eli oliko saapumisviesti jäänyt laittamatta vaikka näin väittivät vai mikä oli? Mutta sai kyllä soitella ja meilailla pitkin poikin.No paketin sain ja kaikki oli kyydissä.
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
375
Kuten tuossa kirjoitin,Puh.numero oli.Ja oli shippiillä mun meilikin kun tilauksesta tarkastin.
Sain kuin sainkin hakukoodin.Pistin illalla meiliä Shippiille että voivatko lähettää mun meiliosoitteen Postnordille johon sitten voisivat laittaa sen lokerokoodin.Vastaus tuli tänään joskus klo 10 että ei voida,arkaluontoista tietoa nääs.Soitappa tähän numeroon.Siis Suomessa.(Eri numero kuin pn.aspa jossa eilen kundi siis vastasi ensin että ei voida tehdä mitään ja käski kysyä sitä meilin laittoa shippiiltä.)
No erittäin viehättävä ääninen nainen sieltä sanoi että lisätään se meiliosoite ja koodi pitäisi tulla siihen meiliin,puoli tuntia.
Tunti meni,ei tullut,soitin taas ja tarkisteltiin puh.numero ja meiliosoite.molemmat oikein.Ei vaan tule viesti eikä meili läpi.(sitä ennen tuli kyllä pn.tyytyväisyyskysely läpi tästä ekasta soitosta tekstarina)No sitten kysyin mitäs tehdään? Paketti palautuu paikallisen Matkahuollon kautta että jos soitat sinne tai käyt niin ehkä ne osaa neuvoa.kiitos ja hei hei.
Minä jo ihan hiilenä että ei helvetti.Ja sitten,pling,viesti jossa koodi ,tuli tekstarina.Ja kummasti oli tullut säilytysaikaa lisää viikko.
Eli oliko saapumisviesti jäänyt laittamatta vaikka näin väittivät vai mikä oli? Mutta sai kyllä soitella ja meilailla pitkin poikin.No paketin sain ja kaikki oli kyydissä.
Et sinä kyllä tuossa ensimmäisessä viestissä maininnut mitään, että puhelinnumero olisi ollut mukana tilauksessa.
Ja tiedäthän, että kun käyttää välilyöntiä niin kirjoitusta on mukavampi lukea.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Mikä noista alkostore24 oluista on paras vehnäolut?
Ehdottomasti Erdinger.

E on tunnetuin ja yksi arvostetuimpia vehnäoluita Saksassa. Miedohko hienostunut vehnäisyys ja todella voimakas hedelmäisyys. Makumaailma muistuttaa jopa hedelmäisiä Belgi-Blondeja. Vaatii asiaankuuluvan tuopin, jotta erityisesti voimakas sitruuna pääsee kunnolla esiin ja dominoi makutunnelmaa. Helppo ja raikas juotava.

Paulaner on Saksalainen halpaolut, tai sellaista bulkkivehnää. Erdingerin tapaan tunnettu ja löytyy jokaisesta ruokakaupasta. "Ruokaisa" ja erittäin paksu suutuntuma. Paksuudesta johtuen piimämäistä ja ei niin helppoa juotavaa. Makuna voimakas, todella voimakas, banaani. Hieman voihappoa. Tätä voi juoda myös tölkistä. Tämä on Saksalaiseksi aika epätyypillinen vehnäolut.

Noi ovat niin erityyppisiä, jotta on hankala vertailla keskenään. Benediktiner on muistaakseni ihan raikasta perusvehnää.
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 234
Makuasioita edelleen, mutta minä tuossa edellisellä sivulla ehdin jo omalta osaltani lyttäämään Erdingerin. Itse ainakin haluan vehnäoluen voimakkaan makuisena nautiskeluoluena ja helposti juotavat litkuoluet on sitten oma kastinsa, jolle on oma aikansa ja paikkansa.

Jos ei ole varma mistä itse eniten tykkää niin ehdotan että hakee ensin alkosta/kaupasta yksittäiskappaleet makutestiin. Erdingerin kanssa samaan "epätyypilliseen vehnäolutkastiin "voisi lukea myös Kronenbourg 1664 Blancin.
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Kyselen tyhmiä mutta jos en ole kotona alkostrore tilauksen tuomisen aikaan niin minne se paketti sitten ohjataan? postiin?
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Makuasioita edelleen, mutta minä tuossa edellisellä sivulla ehdin jo omalta osaltani lyttäämään Erdingerin. Itse ainakin haluan vehnäoluen voimakkaan makuisena nautiskeluoluena ja helposti juotavat litkuoluet on sitten oma kastinsa, jolle on oma aikansa ja paikkansa.

Jos ei ole varma mistä itse eniten tykkää niin ehdotan että hakee ensin alkosta/kaupasta yksittäiskappaleet makutestiin. Erdingerin kanssa samaan "epätyypilliseen vehnäolutkastiin "voisi lukea myös Kronenbourg 1664 Blancin.
Kommentissasi paistaa vahvana läpi " muut ovat väärässä, minä oikeassa" - asenne, mutta kokeillaan pari kommenttia. Ensinnäkin, ei ollut morkata Paulaneria pahalla, mutta kyseinen olut on aika epätyypillinen maansa edustaja.

Väittäisin että molemmat vehnikset ovat rauhallisesti nautittavia maukkaita vehnäoluita. Erdinger on näistä sellainen tyypillinen vehnäolut, jossa on oikein leveä makumaailma.

Paulaner on sekin oikein juotavaa. Hieman yksinkertainen juotava, koska makuna lähinnä pelkkä tunkkainen banaani. Joten jos näistä kahdesta pitää sanoa, kyllä iso E on se nautiskeluolut. Paulaner on Saksassa erittäin halpaa ja hintaansa nähden oikein hyvää. Itävallassa pienpanimot tekevät paljon vastaavaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 233
Ehkä tyhmä kysymys mutta en löytäny ketjusta mitään... Onko kimppatilaus jotenki kielletty tuulin toimesta? 10 ukkoo tilaa kaljaa, mut yks tekee sen tilauksen nettifirmaan ja muut maksaa sille, meneekö taiteen sääntöjen mukaan?
Ainakin Tullin asenteen tuntien tuo on tietenkin jyrkästi kielletty. Kaipa se muutenkin katsottaisiin alkoholin välittämiseksi.
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 234
Kommentissasi paistaa vahvana läpi " muut ovat väärässä, minä oikeassa" - asenne, mutta kokeillaan pari kommenttia. Ensinnäkin, ei ollut morkata Paulaneria pahalla, mutta kyseinen olut on aika epätyypillinen maansa edustaja.

Väittäisin että molemmat vehnikset ovat rauhallisesti nautittavia maukkaita vehnäoluita. Erdinger on näistä sellainen tyypillinen vehnäolut, jossa on oikein leveä makumaailma.

Paulaner on sekin oikein juotavaa. Hieman yksinkertainen juotava, koska makuna lähinnä pelkkä tunkkainen banaani. Joten jos näistä kahdesta pitää sanoa, kyllä iso E on se nautiskeluolut. Paulaner on Saksassa erittäin halpaa ja hintaansa nähden oikein hyvää. Itävallassa pienpanimot tekevät paljon vastaavaa.
Yritin korostaa kyseessä olevan makuasia, ettei kenelläkään menisi tunteisiin, mutta....

Sanon nyt vielä kerran että Erdinger oli oikein juotavaa olutta, mutta MINUN mielestäni pettymys saksalaiseksi vehnäolueksi. Muilla on omat makumieltymyksensä ja that's fine. Mitäpä jos vaan annetaan jäsenen @Tansu testata itse valitsemansa merkit ja kertoa sitten omat mielipiteensä?
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
235
Yritin korostaa kyseessä olevan makuasia, ettei kenelläkään menisi tunteisiin, mutta....

Sanon nyt vielä kerran että Erdinger oli oikein juotavaa olutta, mutta MINUN mielestäni pettymys saksalaiseksi vehnäolueksi. Muilla on omat makumieltymyksensä ja that's fine. Mitäpä jos vaan annetaan jäsenen @Tansu testata itse valitsemansa merkit ja kertoa sitten omat mielipiteensä?
Paulaneriä on tullut ainakin useamman kerran juotua enkä tykkää mausta sitten yhtään. Weihenstepnhaner merkin oluen olleet monesti itselle parhaita omaan suuhun, täytyypä tuota Erdingeriä ottaa kaupasta testiin ennen tilausta. Sitäkin on varmaan joskus tullut juotua mutta ei mitään muistikuvaa mausta.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
538
tilasin just viinikauppa.comista 6x3l boksia valkkaria. tuli perille viikossa ja kaikki ok. harmittaa etten tilannut samalla enemmän niin olisin suhteessa saanut huomattavasti halvemalla vaikka jo nyt säästöä tuli dokabiliteetin suhteen 50% suomen hinnoista.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Tilaa niitä kaikkia vehnäoluita, sittempä tietää mitä jatkossa juo enempi. Niin minä tein ja omat suosikkini ei osunut yksiin taas täällä hehkutettuun.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 012
tilasin just viinikauppa.comista 6x3l boksia valkkaria. tuli perille viikossa ja kaikki ok. harmittaa etten tilannut samalla enemmän niin olisin suhteessa saanut huomattavasti halvemalla vaikka jo nyt säästöä tuli dokabiliteetin suhteen 50% suomen hinnoista.
No perhana, oma tilaus on noudettu 11.3, mutta vielä ei ole ovikello soinut. Tosin tilasin (taas) tyhmyyksissäni sillä nettikuski.comin kautta. Äkkiseltään noilla ei vieläkään ole mitään seurantaa tms. Olis pitäny ottaa DHL, hintakin varmaan olisi ollut sama??

Edit: PKS-alueella asun, ja etätöitä teen. Ei ole voinut käydä ninjanakaan kuski paikalla.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Tuskin tulet niitä tuotteita saamaan. Kun hävinneet nyt jo tuolta tuotteistakin kaupan puolelta. . Rahat tuli ainakin itselle sovitusti takaisin. Tai itse asiassa olivat jo vähentäneet alun perin ne tilauksen kokonaissummasta.

Tuo PN mobiiliappi toimi ainakin itsellä hyvin noiden pakettien seurannassa. Paitsi tuon viimeisen kanssa luki sovelluksessa että tulisi x päivänä mutta eipäs tullutkaan vaan olikin vasta seuraavan viikon alkupuolella. Toki tekstiviestit noista tuli vielä erikseen kun olivat noudettavissa.
Itseasiassa nyt kun katsoin, ei minulta ole edes mennyt rahoja tililtä. PayPalissa maksun tilana on "Odottaa", ja vieressä lukee, että rahat veloitetaan kun Netpris saa tilauksen valmiiksi. Eipä ole tullut tällaiseenkaan vielä törmättyä, mutta turhapa tuon perään on sitten kai edes kysellä. Tulee jos tulee.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
897
Makuasioita edelleen, mutta minä tuossa edellisellä sivulla ehdin jo omalta osaltani lyttäämään Erdingerin. Itse ainakin haluan vehnäoluen voimakkaan makuisena nautiskeluoluena ja helposti juotavat litkuoluet on sitten oma kastinsa, jolle on oma aikansa ja paikkansa.

Jos ei ole varma mistä itse eniten tykkää niin ehdotan että hakee ensin alkosta/kaupasta yksittäiskappaleet makutestiin. Erdingerin kanssa samaan "epätyypilliseen vehnäolutkastiin "voisi lukea myös Kronenbourg 1664 Blancin.
Kronenbourg 1664 Blanc on korianterilla ja jollakin sitruksella maustettu ja kuuluu samaan kategoriaan kuin esim. Hoegaarden. Minusta nämä eivät ole ahtaassa mielessä vehnäoluita lainkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
62
Kronenbourg 1664 Blanc on korianterilla ja jollakin sitruksella maustettu ja kuuluu samaan kategoriaan kuin esim. Hoegaarden. Minusta nämä eivät ole ahtaassa mielessä vehnäoluita lainkaan.
Tietysti ne ovat vehnäoluita. Ne eivät ole tyyliltään saksalaisia vehnäoluita, vaan edustavat belgialaista witbier-tyylisuuntaa. Ei se tee niistä sen vähempää vehnäoluita.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
897
Tietysti ne ovat vehnäoluita. Ne eivät ole tyyliltään saksalaisia vehnäoluita, vaan edustavat belgialaista witbier-tyylisuuntaa. Ei se tee niistä sen vähempää vehnäoluita.
Tietysti ja tietysti. Kirjoitin että "ahtaassa mielessä", sillä ne eivät ole tyyliltään saksalaisia vehnäoluita, vaan edustavat belgialaista witbier-tyylisuuntaa.
 

Roc

Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
17
Mitkä myyjät toimittavat smartpostiin tai matkahuollon vastaavaan lokeroon?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
62
Tietysti ja tietysti. Kirjoitin että "ahtaassa mielessä", sillä ne eivät ole tyyliltään saksalaisia vehnäoluita, vaan edustavat belgialaista witbier-tyylisuuntaa.
Ahtaassa mielessä tai missään muussakaan mielessä ne eivät ole saksalaisia vehnäoluita. Vehnäoluita ne kuitenkin ovat ihan joka kantilta. Turha tästä on sen enempää vääntää.
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Kulkeeko rahdit vielä?

Kulkee. Mietin viikonloppuna tehdä ajan kanssa tilauksen, mutta ehkä sen vois tänään illalla tehdä jo jos jaksaa. Alkostoressa ainakin etusivulla ihan maininta et "Toimitamme kaikki tilaukset toistaiseksi aivan normaalisti".

Tosin eihän sitä tiedä mitä tässä tapahtuu, tää on elämäni isoin mullistus, talous kyykkää, ihmiset ei tajua tän koko hässäkän vakavuutta. Ei siinä nyt kuolevat ihmishenget se isoin pointti ole. Vaan et talous sukeltaa ennennäkömättömästi ja tääkin maa saattaa olla pahemmassa lamassa kuin koskaan. Ja kun lukee uutisia niin ihmisit tosiaan idiootteja, kiukuttelevat ja kapinoivat nyt (muuten ollaan lampaita ja noudatetaan kaikkia turhiakin lakeja), nimittäin tätä menoa se on ulkonaliikkumiskielto ja sittenhän tästä kurjuudesta vasta "kivaa" tuleekin. Sori meni vähän offtopiciks. Mutta kulkee tavaraliikenne normaalisti ja toivottavasti kulkee jatkossakin.
 
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
49
Olikos noita isoja pulloja (+2L) myynnissä muualla kuin Licoreassa? Pitäisi lahjaksi löytää vähän isompaa törppöä:tdown::whistling:
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Täältä löytyy isoja ja pieniä pulloja.
Tässä vielä muutama kauppa.
 

M-J

Liittynyt
18.09.2019
Viestejä
104
Tosin eihän sitä tiedä mitä tässä tapahtuu, tää on elämäni isoin mullistus, talous kyykkää, ihmiset ei tajua tän koko hässäkän vakavuutta. Ei siinä nyt kuolevat ihmishenget se isoin pointti ole. Vaan et talous sukeltaa ennennäkömättömästi ja tääkin maa saattaa olla pahemmassa lamassa kuin koskaan. Ja kun lukee uutisia niin ihmisit tosiaan idiootteja, kiukuttelevat ja kapinoivat nyt (muuten ollaan lampaita ja noudatetaan kaikkia turhiakin lakeja), nimittäin tätä menoa se on ulkonaliikkumiskielto ja sittenhän tästä kurjuudesta vasta "kivaa" tuleekin. Sori meni vähän offtopiciks. Mutta kulkee tavaraliikenne normaalisti ja toivottavasti kulkee jatkossakin.
EIköhän täältäkin löydy sopiva ketju tuolle aiheelle ja pidetään tämä viinaksien tilaamisessa :)
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Menin ja tilasin 2. En tiedä mikä oikosulku päässä. piti tilata perus 6 bib punkkua, mutta 2 ja 2.. huoh. ei tarvis mainita noista täällä :mad::p
Eilen tuli sunnuntaina A24:stä tilatut Viikingit (ja pari rose-boxia) ovelle :D Laitoin kokeeksi yhden pakastimeen ja jäätymispisteessä kaadoin lasiin. Ei mikään makuelämys, mutta ei läheskään niin pahaa mitä pelkäsin. Sokkotestinä olisin sanonut olevan vahvaa lageria, mutta en ikinä olisi arvannut 12% sentään. Ihan hyvä ostos.

Kaikenlaista komboa yritin sovitella siihen 26 euron postimaksuluokkaan. 2 laatikkoa ja 2 bib oli se maksimi johon oli tyytyminen. Harmi sinänsä, koska pakettiin olisi selvästi mahtunut muutama litran viinapullo tai ainakin useampi 0.5pet. Painokin oli rahtikirjan mukaan vain 16.9kg.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Olen neljä kertaa tilannut tuolta, on se sitten bisseä tai punkkua niin aina tuo sama 16,9kg.
Niimpä näkyy nykyään olevan. Anyway, pari muovilätikkää ois menny silti myös painon puolesta sisään :asif: Jos toi Norrlog on "omaa" lafkaa, niin kuinkahan tarkka se 25kg on ulkopuolisen hinnoittelun kannalta. Kunhan mietin että lisäisi ihan kivasti myyntiä kun tyhjän tilan sijasta olisin pari halpaa viskiä lisännyt. Vai olenkohan poikkeus, kun yritän optimoida joka paketin viimiseen asti... Ovat jo vuoden verran mielestäni vähentäneet pakkausmateriaaliakin. Luonto kiittää.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
331
Itse taas olen hyvin iloinen tuosta "slottijärjestelmästä". Ärysttää muilla sivustoilla kun muka pakettiin ei mahdu kahta lootaa 0,5l tölkkejä, vaikka oikeasti mahtuu. (Tämä tuli todistettua Discandooon kanssa, kun Franziskaner oli laitettu 0,33l tölkkien mukaan, vaikka olivat 0,5l.)
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Itse taas olen hyvin iloinen tuosta "slottijärjestelmästä".
Samoin. Se vaan voisi olla hieman kehittyneempi. Esim A24:n 2xbib (4) ja 2x0.33keissi (8) = 12, eli täysi. Mutta kun se ei ole käytännössä läheskään täysi, vaan tilaa olisi vielä parille pullolle ihan kivasti. Mut se siitä.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
222
Alkosta ei kannata nyt hakea, kun voi tulla pöpöjä. Netistä tilaaminen on teko kansanterveyden puolesta.
Varmaan yhtä paljon tautisia käpäliä niitä viinoja hipelöi logistiikan takia, hait sitten alkosta tai tilaisit netistä. Tölkit turvassa laatikoiden sisässä, mutta varmaan yksittäiset pullot kannattaa huuhdella.
 
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
34
Varmaan yhtä paljon tautisia käpäliä niitä viinoja hipelöi logistiikan takia, hait sitten alkosta tai tilaisit netistä. Tölkit turvassa laatikoiden sisässä, mutta varmaan yksittäiset pullot kannattaa huuhdella.
Riittää kun on aiempaa tilausta vielä jäljellä kolme vuorokautta ennen uusimman korkkaamista.
 
Viimeksi muokattu:

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
Varmaan yhtä paljon tautisia käpäliä niitä viinoja hipelöi logistiikan takia, hait sitten alkosta tai tilaisit netistä. Tölkit turvassa laatikoiden sisässä, mutta varmaan yksittäiset pullot kannattaa huuhdella.
Alkon myymälässä myyjät ja asiakkaat yskii ja aivastelee sun päälle, nettikaupassa taas vähemmän...
 
Liittynyt
08.02.2020
Viestejä
83
Onkos kukaan ehtinyt vielä maistella tuota Alkostoren uutta Royal Weissbieriä? Löytyy 0,33l tölkeissä toisin kuin muut vehnäoluet. Mieli tekisi tilata, mutta ei viitsi tuhlata neljää paikkaa, jos ei olekaan hyvää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
135
Tuleeko alkostoresta normaalisti viikossa tilaukset vaikka on tämä nykyinen tilanne päällä?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 302
Viestejä
4 193 650
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom