Halpaa Crown Royalia näkynyt missään?
Itse iselleni ja RandomJargille vastaten, spiritbox.com.
Litran Crown Royal 24,79€. En voinut vastustaa. Saa kertoa jos jostain halvemmalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halpaa Crown Royalia näkynyt missään?
Kerran hölmöyttäni tilasin, aivan karmean makusita litkua.
Tässä kyllä varmasti halvimmat kännit mitä mahdollista saada mistään tilattuna. Tuohan olis sama ku jois viiniä olis 1,40€ litra. 3 laatikoa tuota ja 26€ postit
Alkostoren toimitus sivulla on kerrottu. Eli nyt siis tilasit 2 postituspakettia (postikulut 52 euroa), joista toiseen pakettiin jäi tyhjää 10 paikkaa? Aika kalliit postit kahdelle viinipullolle.Alkostore24 tilaus tiistaina ja seuraavana aamuna DHL laittanut jo laivaan. En vain kuollakseni muistanut miten saa parhaiten optimoitua lähetykset.
Pääasia, että nyt sain 2 x 24x0,5 Benediktiner Weissbieriä ja pari pulloa viiniä. Ehkä Seuraavaksi tarvitseekin laittaa Newcastle Brown Alea tulemaan ja jotain muuta kyytipojaksi.
Norrlog käyttää pakettikuljetuksissa postituslaatikoita, joissa on 12 paikkaa.
- 1 pullo = 1 paikka
- 1 twin-pack = 1 paikka
- 1 hanapakkaus 3,0l = 2 paikkaa
- 1 olut-/siiderilaatikko (24x0,33l) = 4 paikkaa
- 1 olutlaatikko (24x0,44l/24x0,5l) = 6 paikkaa
- 1 oluttynnyri = 4 paikkaa
- 1 olutpullolaatikko = 12 paikkaa
Kai tiedät, että rikkot lakia, jos jälleenmyyt alkoholia?
Tää vois kans olla aika hyvä 12 pulloa tätä.
Sit jos myisi vaikka muutaman pullon tutuille ni sais postit maksettua
Joku valitteli makua..mutta mun mielestä ihan ok olut jos oikealla tavalla nauttii. Näissä vahvoissa oluissa on se että niitähän ei oo tarkoitettu hissukseen "nautiskeluun". Itsellä kun on ollut jotain noinkin vahvaa olutta niin voi olla kiva juoda ensimmäisenä oluena tuollainen aikalailla jääkylmänä. Tai sit vaikka kaverin kans puoliksi. Että ei sellaiseen perus saunatissutteluun...voi muuten tulla noutaja
Tässä kyllä varmasti halvimmat kännit mitä mahdollista saada mistään tilattuna. Tuohan olis sama ku jois viiniä olis 1,40€ litra. 3 laatikoa tuota ja 26€ postit
Hauska vitsi vaaKai tiedät, että rikkot lakia, jos jälleenmyyt alkoholia?
Kanttaa muuten koittaa sekoittaa sitä tavalliseen olueesee50/50 suhteellaKannattaa tosiaan maistaa tuota Viikinkiä ennen kun isompia määriä alkaa tilailemaan. Se on kyllä aika erikoisen makuista. Itse maistoin vesiselvänä suoraan tölkistä, kiitos ja näkemiin. Varmaan tuopista kylmänä muutaman oluen jälkeen menis jo ihan eri tavalla...
Vai ostaisiko suoraan sellaista olutta, mikä on hyvää ja sopivan vahvuista?Kanttaa muuten koittaa sekoittaa sitä tavalliseen olueesee50/50 suhteella
Kannattaa tosiaan maistaa tuota Viikinkiä ennen kun isompia määriä alkaa tilailemaan. Se on kyllä aika erikoisen makuista. Itse maistoin vesiselvänä suoraan tölkistä, kiitos ja näkemiin. Varmaan tuopista kylmänä muutaman oluen jälkeen menis jo ihan eri tavalla...
Kai tiedät, että rikkot lakia, jos jälleenmyyt alkoholia?
Myydä ilman palkkiota? Antaa?Väärin. Saa myydä täysi-ikäisille, kunhan ei ota palkkiota.
Myydä ilman palkkiota? Antaa?
Kuvitteletko ihan tosissasi että yksityishenkilö saa myydä alkoholia toiselle omakustannehintaan? Edes Suomesta ostettua, saati ulkomailta tuotua?Antaa tai myydä omalla hankintahinnalla. Ilman preemiota siis.
Kuvitteletko ihan tosissasi, että et saa hakea kaverille esim keppanalaatikkoa kaupasta tai kossupulloa alkosta?Kuvitteletko ihan tosissasi että yksityishenkilö saa myydä alkoholia toiselle omakustannehintaan? Edes Suomesta ostettua, saati ulkomailta tuotua?
Laissa sanotaan näin:Kuvitteletko ihan tosissasi että yksityishenkilö saa myydä alkoholia toiselle omakustannehintaan? Edes Suomesta ostettua, saati ulkomailta tuotua?
Tätä alkuperäinen kirjoittaja ei tarkoittanut, sillä hänen ajatuksenaan oli maksaa postikulut myyntituloilla. No voiko netistä tilattua alkoholia myydä edes hankintahintaan? Ulkomailta itse tuotuja alkoholijuomia et saa myydä mihinkään hintaan. Ilmaiseksi voit antaa. Alkosta ostettua voit sen sijaan myydä omakustannushintaan. Miten mahtaa olla etämyydyn alkoholin kanssa? Tätä tuskin tietää kukaan tällä hetkellä, mutta en kyllä haluaisi olla ennakkotapaus. Pelkästään jo etämyynnistä ostamisen laillisuus on kyseenalainen jälleenmyynnistä puhumattakaan.Antaa tai myydä omalla hankintahinnalla. Ilman preemiota siis.
Tätä alkuperäinen kirjoittaja ei tarkoittanut, sillä hänen ajatuksenaan oli maksaa postikulut myyntituloilla. No voiko netistä tilattua alkoholia myydä edes hankintahintaan? Ulkomailta itse tuotuja alkoholijuomia et saa myydä mihinkään hintaan. Ilmaiseksi voit antaa. Alkosta ostettua voit sen sijaan myydä omakustannushintaan. Miten mahtaa olla etämyydyn alkoholin kanssa? Tätä tuskin tietää kukaan tällä hetkellä, mutta en kyllä haluaisi olla ennakkotapaus. Pelkästään jo etämyynnistä ostamisen laillisuus on kyseenalainen jälleenmyynnistä puhumattakaan.
2.3 siis tilasin, ja 9.3 tuli kotiovelle. Hyvin pakattuna. Vahva suositus.Hyvä vinkki tuo berlinbottle.de. Kiitoksia! Laitoin kanssa "muutaman" viskin tilaukseen, järjestäen 20e halvempia kuin Alkossa.
"Omaan käyttöön tuleviksi luetaan tuotteet, jotka matkustaja on hankkinut toisesta EU:n jäsenvaltiosta verolliseen hintaan omaan käyttöönsä ja jotka hän itse kuljettaa mukanaan Suomeen. Omalla käytöllä tarkoitetaan paitsi matkustajan henkilökohtaista käyttöä myös hänen perheensä käyttöä tai lahjaa. Mitä tahansa vastiketta vastaan luovutettavat tuotteet katsotaan kaupalliseen tarkoitukseen tuoduiksi.Höpö höpö. Turhaa paniikinlietsontaa.
Etämyytyä alkoholia saa välittää vastikkeetta.
84 §
Alkoholijuoman välittäminen ja luovuttaminen
Alkoholijuomaa ei saa välittää eikä luovuttaa palkkiota vastaan. Alkoholijuoman välittäminen ja luovuttaminen on kielletty myös ilman palkkiota henkilölle, jolle 37 §:n mukaan ei saa myydä alkoholijuomaa.
Ei mitään vaikutusta. Raskas liikenne menee ihan eri puolelle laivaa, kuin henkilöautot lastatessa.Paatit seilaa aika tyhjinä niin rahtikin liikkuu.
Menin ja tilasin 2. En tiedä mikä oikosulku päässä. piti tilata perus 6 bib punkkua, mutta 2 ja 2.. huoh. ei tarvis mainita noista täällä
Ei rajojen sulku estä rahdin kulkemista.Mitenkäs, saksakin sulkee rajansa ja lähes kaikki maat (paitsi Suomi ja Ruotsi tällä hetkellä), ei tarvi tilailla vissiin hetkeen mitään vai mitäh? :O
Ei rajojen sulku estä rahdin kulkemista.
Eli et ollut laittanut puhelinnumeroa tilaukseen, ainoastaan meiliosoitteen?Netprisin tilauksen kanssa (Postnordin) ongelmia.Tein kaksi viikkoa sitten tilauksen ja aloin ihmettelemään kun ei kuulu.Seurannassa ei mitään tietoa.Pistin Netprisiin kyselyä niin olivat lähettäneet jo 5.3.Kyselyä Shippiille,pistivät linkin Postnordille jossa löytyi seurannasta että ollut perillä jo 10.3 ja txt noutokoodi lähetetty.ja uudestaan tänään aamulla,eipä ole näkynyt kumpaakaan.Soittelin sitten PN aspaan, huomenna lähtee lähetys takasin.Pyysin voiko lähettää meiliin noutokoodin,ei voi kun sitä ei ole lähettäjän tiedoissa.Kävin tarkistamassa lähetyslistan,oli siellä meiliosoite.No aspa pyysi mua pistämään pyynnön Shippiille että laittavat meilitiedot postnordille että voivat sitten laittaa noutokoodin mulle .No laitoin mutta kiire tulee.Vmp ja isosti.Oli viimeinen kerta pn kuljetusta.
Lauantaina 7.3. tilattu muutama Yllätyslaatikko Netprisiltä, ei ole liikkunut. Joillekin täällä oli tullut viestiä, ettei yllätyslaatikoita voida toimittaa, mutta minulle ei. Mahtaakohan johtua koronasta vai onko myyty eioota? Täytynee aspaan kirjotella lähipäivinä jossei liiku.
Netprisin tilauksen kanssa (Postnordin) ongelmia.Tein kaksi viikkoa sitten tilauksen ja aloin ihmettelemään kun ei kuulu.Seurannassa ei mitään tietoa.Pistin Netprisiin kyselyä niin olivat lähettäneet jo 5.3.Kyselyä Shippiille,pistivät linkin Postnordille jossa löytyi seurannasta että ollut perillä jo 10.3 ja txt noutokoodi lähetetty.ja uudestaan tänään aamulla,eipä ole näkynyt kumpaakaan.Soittelin sitten PN aspaan, huomenna lähtee lähetys takasin.Pyysin voiko lähettää meiliin noutokoodin,ei voi kun sitä ei ole lähettäjän tiedoissa.Kävin tarkistamassa lähetyslistan,oli siellä meiliosoite.No aspa pyysi mua pistämään pyynnön Shippiille että laittavat meilitiedot postnordille että voivat sitten laittaa noutokoodin mulle .No laitoin mutta kiire tulee.Vmp ja isosti.Oli viimeinen kerta pn kuljetusta.
Mulla on tullut aina sekä s-posti että tekstari (kun olen laittanut noi molemmat yhteystietoihin). Onhan tuo kyllä melkoista säätämistä ja kyllä joka paketista pitäisi ilmoitus tulla. Jos @Tankard olit saanut s-posti-ilmoituksen niin se on voinut mennä roskiin? Mulla meni kerran joku Netprisin ilmoitus roskapostiin (no se taisi olla joskus vuos sitten se tilauksen kuittaus/lähetys -ilmoitus)..jännä että se yhdesti meni roskapostiin ja muilla kerroilla aina inboxiin. Ja nyt kun tarkemmin ketjua luen niin näyttääpä yllä olevan @Voitonavain samanlaista kokemusta.Eli et ollut laittanut puhelinnumeroa tilaukseen, ainoastaan meiliosoitteen?
Netprisin tilauksen kanssa (Postnordin) ongelmia.Tein kaksi viikkoa sitten tilauksen ja aloin ihmettelemään kun ei kuulu.Seurannassa ei mitään tietoa.Pistin Netprisiin kyselyä niin olivat lähettäneet jo 5.3.Kyselyä Shippiille,pistivät linkin Postnordille jossa löytyi seurannasta että ollut perillä jo 10.3 ja txt noutokoodi lähetetty.ja uudestaan tänään aamulla,eipä ole näkynyt kumpaakaan.Soittelin sitten PN aspaan, huomenna lähtee lähetys takasin.Pyysin voiko lähettää meiliin noutokoodin,ei voi kun sitä ei ole lähettäjän tiedoissa.Kävin tarkistamassa lähetyslistan,oli siellä meiliosoite.No aspa pyysi mua pistämään pyynnön Shippiille että laittavat meilitiedot postnordille että voivat sitten laittaa noutokoodin mulle .No laitoin mutta kiire tulee.Vmp ja isosti.Oli viimeinen kerta pn kuljetusta.
Voisikohan tuo tekstarin tulemattomuus johtua käyttäjästä? Numero jäänyt ilmoittamatta tai ollut väärin?Tekstarin tulemattomuus toki outoa ja hankalaa, ja Shippiin sietäisi myös oma-aloitteisesti ilmoittaa PN:n seurantatunnus asiakkaalle, mutta jos PostNordin mobiiliappiin laittaa oman mailiosoitteen, niin tuleva lähetys ilmestyy sinne itsestään.
Jos tilaa kotiinkuljetuksella, niin saa vähintään sen mailin, jossa kysytään sopivaa toimitusaikaa. Eipä sieltä muutoin tainnut kuulua mitään.
onkohan viinahuudolla ongelmia tavaran saatavuudessa kun perus original poistunut valikoimasta ja tullut tuota kiljulonkeroa tilalle? muutenkin esim olutvalikoimiin tullut slots yms saksassakin myytävät oluset. Myös toimituskulut nousseet esim 30kg paketti oli aikaisemmin n.17e ja nyt 27e. eli ei tartte tuoltakaan enää tilailla