Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
197
Onkos porukalla minkälaisia mielipiteitä tuosta alkostore24 halppis vehnä Oettinger Weißbierstä?
Lisäksi löytyykö jostakin jonkunsortin vahvempia ipa oluita laatikoittain?
 
Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
71
Onkos porukalla minkälaisia mielipiteitä tuosta alkostore24 halppis vehnä Oettinger Weißbierstä?
Lisäksi löytyykö jostakin jonkunsortin vahvempia ipa oluita laatikoittain?
Oli ihan ok, mutta mielestäni parempaa oli tuo halvempikin
Mecklenburger Weißbier
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
388
Miksi ihmeessä joku vielä tilaa Discandoosta tai Netprisistä, kun kaikki lähetykset kuuluu menevän aina päin per*että ja kallistakin vissiin on? Vaihtoehtoisia hyvin toimivia nettikauppojahan on pilvin pimein. Itse olen tilannut lukuisia kertoja alkoa ulkomailta (Belvini, Vinosonline, Viinahuuto, Alkostore24 jne.) ilman ainoatakaan ongelmaa lähetyksessä, toimituksessa tai laskutuksessa.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
264
Miksi ihmeessä joku vielä tilaa Discandoosta tai Netprisistä, kun kaikki lähetykset kuuluu menevän aina päin per*että ja kallistakin vissiin on? Vaihtoehtoisia hyvin toimivia nettikauppojahan on pilvin pimein. Itse olen tilannut lukuisia kertoja alkoa ulkomailta (Belvini, Vinosonline, Viinahuuto, Alkostore24 jne.) ilman ainoatakaan ongelmaa lähetyksessä, toimituksessa tai laskutuksessa.
Saa kertoa mistä saa bulkkinelosta halvemmalla? Discandoolta taitaa nyt lähteä 13,5€ per loota kun käyttää -10% alennuksen...
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
388
Saa kertoa mistä saa bulkkinelosta halvemmalla? Discandoolta taitaa nyt lähteä 13,5€ per loota kun käyttää -10% alennuksen...
Alkostore24 muiden muassa täysin samoissa hinnoissa tai jopa edullisempi bulkkikaljoissa (esim. Storessa Harboe pilsner 7,29€ kun Discandoolla 9,29€ loota) ja samoin postikuluissa. Ainoa vaan, ettei niiden kanssa ole ikinä tarvinnut vääntää mistään - homma pelaa kuin se kuuluisa junan vessa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Onko viinahuudolla ollut millaiset toimitusajat? Mietin että ehtiikö kahdessa viikossa perille.

Ei taida olla muita kauppoja mistä saisi aitoa lonkeroa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
577
Alkostore halpa, mutta eihän sieltä saa tilattua mitään pienempää erää halvalla? Pitää tilata aina lavallinen?
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 351
Alkostore halpa, mutta eihän sieltä saa tilattua mitään pienempää erää halvalla? Pitää tilata aina lavallinen?
26e toimitus on laatikko, eikai sen pienempää viitsi edes tilata? Siihen menee 3x 24päkki
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 378
Miksi ihmeessä joku vielä tilaa Discandoosta tai Netprisistä, kun kaikki lähetykset kuuluu menevän aina päin per*että ja kallistakin vissiin on?
Siksi ihmeessä, että Whiskysite lopetti postittelun Suomeen ja Netpris toiminut ongelmitta ja tilatut tuotteet olleet ihan ok hintaisia. Ei tuolla mitään pro valikoimaa ole, mutta tietyt ok viskit, rommit ja muut alkossa vähän kalliimmat on saanut ihan hyvään hintaan. Noin 1500€:lla tilauksia ja ainoa ongelma on ollut se, että lähettävät välilä samaan rahaan litran viskipulloja nollaseiskojen sijaan. En tilaa tölkkikamaa tai muuta bulkkia, siksi ei varmaan ole ongelmiakaan.

Jos vaikka alla olevalta listalta heittää sen edukkaimpien postien maksimin 16 pulloa koriin, niin sisällöstä riippuen säästää (~) useamman satasen Alkoon verrattuna.

Jäger ~20€
Matusalem 15 ~20€
Laphroaig 10 ~20€
Lagavulin 16 ~30€
Glenfarclas 12 (1L) ~45€
Zacapa 23 ~50€

Eipä tuolta mitään yhtä kahta pulloa tule tilattua, vaan aina täysi 16 pullon koppa yhteisiin rientoihin ja illanistujaisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
577
Miksi ihmeessä joku vielä tilaa Discandoosta tai Netprisistä, kun kaikki lähetykset kuuluu menevän aina päin per*että ja kallistakin vissiin on? Vaihtoehtoisia hyvin toimivia nettikauppojahan on pilvin pimein. Itse olen tilannut lukuisia kertoja alkoa ulkomailta (Belvini, Vinosonline, Viinahuuto, Alkostore24 jne.) ilman ainoatakaan ongelmaa lähetyksessä, toimituksessa tai laskutuksessa.
Mitä jos laskisit ne hinnat toimituskulujet kera, ilman että tilaa täyttä lavaa.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Netpris yllätti kyllä yllärilootallansa. :D Tuli osittain mitä tilasin (eli olutta), osa jäi tulematta (eli korvattu siiderillä ja päiväysvanhalla siiderillä). Osa tölkeistä säilytetty ehkä ulkona jossain joessa?
Samaan tilaukseen laitoin pari pulloa vähän vahvempaa juomaa joiden kummankin pullon pelkkä yksittäinen arvo enemmän kuin esim nuo pari yllätyslootaa yhteensä. Kumpaakaan pulloa ei näkynyt.
Yksi tölkki oli kyllä kaikkein yllärein, josta voisi laittaa kuvan. Katsotaas nyt ensin mitä vastaa netprisin aspa...

EDIT:
Ei mennyt kun vähän reilu 10min niin tuli vastaus.
Itsehän tähän veikkasin kahta vaihtoehtoa, joko lähettävät puuttuvat tuotteet tai kokonaan refund.
Aspan viestissä kysyinkin, että tulevatko lähettämään puuttuvat tuotteet vai miten menettelevät. Täysi refundihan sieltä tuli, kuten ikävä kyllä arvailin.
Oli kuulemma mennyt "toisen henkilön kanssa tilaukset sekaisin", joopa.
Siinä mielessä ikävä, että rahdin hinnalla jäi käteen about 13 litraa "ehkä" juotavaa olutta. Ja nuo pari arvokkaampaa pulloa joiden tuloa enemmän odottelin jäivät saamatta.
Vanhentuneet siiderit ja nuo siiderit ylipäätään voi olla, että menevät viemäristä alas... ehkä myös muutamat Tre-kronorit:

Vaikka olisi "mennyt toisen henkilön kanssa tilaukset sekaisin", ihmettelen silti miten tuollaista edes kehtaavat lähetellä.
Älä viemäriin kaada, anna vaikka mulle ennemmin (pl. kuvan tölkki) :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 884
Näin tilatessa arvelinkin. Tosin olin siinä uskossa, että tulisi kuitenkin olutta kuten tuotekuvaksessa mainittu. Sekä olisi edes juomakelpoista.
Tällä kokemuksella ei tule Netprisistä enää tilattua. Sanoisiko näin että, parhaimmassa huonoimmassas tapauksessa otat takkiin vain rahdin hinnan ja oman ajan.
Bulkkikalja ei mene miksikään vaikka olisi pari vuotta vanhaa jos tölkki on ehjä,käsityöläis ja muut herkemmät oluet vanhenee nopeammin.Itse olen juonut 15-20 vuotta(en enää muista tarkkaa aikaa) sitten vanhaksi mennyttä olutta ja siideriä,eikä siitä sairastunut,hiilihapot oli vähissä ja maku laimentunut mutta muuten ok.Toki jos irtotölkkejä niin kannattaa pestä ennen aukaisua mutta muuten eikun ääntä kohden,nykyään on porukka peloteltu hygieniä asioilla ihan pilalle.
 
Liittynyt
16.12.2019
Viestejä
5
En löydä Licorean sivuilta postikulujen hintaa???

Products Qty Total:
Finca Collado Original Crianza 2013 2nd Bottle -50%
Varadero Añejo Reserve 2nd Bottle -50% (Cuba)
Varadero Reserve 7 Years 2nd Bottle -50% (Cuba)
Glenfiddich Reserve 12 Years Old (Highland)
Famous Grouse Smoky Black 1 Liter
Famous Grouse The Black Grouse 1 Liter
1
1
1
1
1
1
EUR 12,68
EUR 20,92
EUR 26,92
EUR 23,80
EUR 24,50
EUR 24,50
Sub-Total: EUR 133,32

(
):
EUR 33,50

Total: EUR 166,82

Elikkä tilasin ite 8 pulloo ja postit näkyy olevan 33.50 ja oli erinomaisesti pakattu.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Bulkkikalja ei mene miksikään vaikka olisi pari vuotta vanhaa jos tölkki on ehjä,käsityöläis ja muut herkemmät oluet vanhenee nopeammin.Itse olen juonut 15-20 vuotta(en enää muista tarkkaa aikaa) sitten vanhaksi mennyttä olutta ja siideriä,eikä siitä sairastunut,hiilihapot oli vähissä ja maku laimentunut mutta muuten ok.Toki jos irtotölkkejä niin kannattaa pestä ennen aukaisua mutta muuten eikun ääntä kohden,nykyään on porukka peloteltu hygieniä asioilla ihan pilalle.
Vaikka ymmärrän mitä tarkoitat, ja olet jopa osin oikessa, mutta näin ammatillisesta näkökulmasta täytyy esittää vähän eriävä mielipide, eli avautuminen. Kliininen mikrobiologia ja oluen valmistuksen mikrobiologia on mulle tuttua.


Vahvoissa ale oluissa, esim. Belgi trippelit, alkoholipitoisuus lähtökohtaisesti heikentää tavanomaisten bakteerien kasvun. Tämä ei yksinään vielä riitä, kuten vahvemmalla viinillä, mutta pullokäymisen (alessa pullotukseen lisätään hiivaa hiilihappoa luomaan) aikana hiivan immuunijärjestelmä desinfioi oluen lopuista bakteereista. Vaikka hiiva kuolee viimeistään muutamassa vuodessa, ei olueen usein jää bakteereja ja se säilyy vuosikausia usein jopa kypsyen paremmaksi.


Bulkkipilsneri sen sijaan aloittaa pilaantumisen välittömästi. Mikrobiologisesti kyse on tuoretuottesta, jossa hiiva on poistettu ja pullotuksen aikana olueen jääneet bakteerit alkavat hiljalleen lisääntyä pilaten tuotteen. Tölkityksessä olueen jää yleensä maitohappobakteereja ja joskus jopa etikkahappo- tai ulosteperäisiä bakteereja.

Bulkkioluessa pystyn itse maistamaan jo muutaman kuukauden jälkeen virhemaun. Tässä on täysin erä- ja tölkkikohtaista kuinka nopeasti olut on mielestäni pilalla.

Toki bulkkiolut ei pilaannu täysin, eli bakteerit lisääntyvät niin maltillisesti jotta paskatautia et siitä saa. Mutta päiväykseen mennessä oluessa on jo selvästi erotettava rikkivetyjen maku, jota en ainakaan itse hyväksy oluelta. Siis sellainen kanamunapierun aromi. Joitain se ei haittaa, mutta ei paskanmakuisesta oluesta kieltäytyminen mitään bakteerikammoa ole.

Olen itse ilmoittanut kerran oluesta, jossa virhemaku oli liian voimakas jo puolen vuoden päästä tölkityksestä (vkp vuoden päästä tölkityksestä). Tiesin jo mausta mitä myöhemmin vastataan, eli testasivat erästä tehtaan säilytystölkin ja huonon puhtauden vuoksi erän maitohappobakteerit ylittivät tason joka on panimo päättänyt viimeiselle käyttöpäivälle. Vastaus oli myös, että sitä sattuu ja ei ole terveydelle haitallista, koska maltilliset bakteeritasot vain pilaavat maun.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
577
Nopeaa toimintaa netprisiltä. Tilasin 28.1 ja tänään jo paketti perillä. Tuolla on muuten virhe jägermeisterin 24x2cl lavassa, tulee painoa vain 5g koko lavasta kun siirtää ostoskoriin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 521
Eiks toi Belgium in a box normaalihinta paketille ollu joku 17e? Eli 2e alennusta? Vai onko hinnat noussu.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Eiks toi Belgium in a box normaalihinta paketille ollu joku 17e? Eli 2e alennusta? Vai onko hinnat noussu.
34€/ltk on mulla ollu viimetilauksessa postit.
Tosin olen tilannut viimeksi 2017 eli on voinut muuttua välissä.
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
170
31,5kg asti muistaakseni belgiuminaboxissa postit normaalisti 17€. Eli ei ollut kyllä suuri alennus, mutta noissa monipakkauksissa oli myös hyviä alennuksia, joten tuli tilattua 28kg laatuoluita. Näitä paikkoja tänne saisi linkata lisää, tylsää kun keskustelussa vain bulkkikaljat, joita saa myös Prismasta (tosin vähän kalliimmalla).
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
15
31,5kg asti muistaakseni belgiuminaboxissa postit normaalisti 17€. Eli ei ollut kyllä suuri alennus, mutta noissa monipakkauksissa oli myös hyviä alennuksia, joten tuli tilattua 28kg laatuoluita. Näitä paikkoja tänne saisi linkata lisää, tylsää kun keskustelussa vain bulkkikaljat, joita saa myös Prismasta (tosin vähän kalliimmalla).
Kävin tarkistamassa edellisen tilauksen, ja 17€ per 31,5 kg oli tosiaan postit. Näitä kaipailisin minäkin enemmän, ei tunnu löytyvän paikkaa mistä tilailla kohtuu hintaan Tappeja tai Schneiderweisseja. Paulaner on tosin sentään ihan menevää tavaraa noilla Alkostoren hinnoilla.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
264
Juu tottahan sitä "premium" kaljaa kiskois mielellään joka kerta kun olutta ottaa mutta valitettavasti ei lompsa kestäisi moista nautiskelua. Helposti kuitenkin menee se puolikas laatikko viikossa olutta niin bulkkinelonen ajaa asiansa siinä. Toki tulee aina silloin tällöin ostettua ne muutamat kalliimmat herkut bulkin kylkeen.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
214
Juu tottahan sitä "premium" kaljaa kiskois mielellään joka kerta kun olutta ottaa mutta valitettavasti ei lompsa kestäisi moista nautiskelua. Helposti kuitenkin menee se puolikas laatikko viikossa olutta niin bulkkinelonen ajaa asiansa siinä. Toki tulee aina silloin tällöin ostettua ne muutamat kalliimmat herkut bulkin kylkeen.
Totta. Ois kyl upeeta olla miljonääri, vois vaan heittää ostoskorin täyteen kaikkia herkkuja eikä loppusummalla ois mitää merkitystä. Tällä hetkellä tulee tilailtua työkavereiden kanssa eurolavalla sitä halvinta paskaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
15
Kyllähän sitä bulkilla mennään täälläkin, pl. nuo euron Paulanerit mitä aina tarttuu tilauksiin mukaan. N. kerran pari vuodessa kaverin kanssa tilaillaan laatikko premiumia puoliksi, joita hitaasti sitten lipitellään. Miljonäärinä ei tarvitsisi tilailla, vaan voisi harkita ostavansa jopa Hartwallia Alkosta. :sori:
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Huomatkaa, Alkostoressa on pudonnut Erdingerin hinta, nyt vain 22 €, posteineen 36 €

Aiemmin ollut kaikkialla lähemmäs viittäkymppiä. Vinkkinä jos jotakuta Paulanerin tunkkaisuus tai ruokaisuus kyllästyttää.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
585
Miten ne saksalaiselle menevän paketin Suomeen on saaneet?
Itse en kyllä alkaisi lähettelemään mitään takaisin, ehkä ottaisin kuitenkin myyjään yhteyttä ja vaikka maksaisin ne rouvan oluet ja käskisin lähettämään hänelle uudet. Miksi ihmeessä edes tilailevat netistä kun varmaan saavat halvemmalla lähikaupasta? Oliko jotain erikoisempia sitten kö?

Tämmöistä 12 kpl, en tykännyt. Juon silti!
Kiitos!
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
388
Hei, kukas se olikaan Juomakeisarilta tilannut? Menikö se konkurssiin vai mitä kävi? Itelle saapui tänään Alkostoresta pari laatikkoa bisseä ja yksi sidua. Toimitus tasan viikko ja kaikki kohdillaan.
 

Sepek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Onko Juomakeisari kadonnut? Pari kertaa tilaisin, toimitukset ok. En kaipaa, mutta yksi vaihtoehto vähemmän.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 378
Bulkkikalja ei mene miksikään vaikka olisi pari vuotta vanhaa ... Itse olen juonut vanhaksi mennyttä olutta ja siideriä,eikä siitä sairastunut,hiilihapot oli vähissä ja maku laimentunut mutta muuten ok ... nykyään on porukka peloteltu hygieniä asioilla ihan pilalle.
Tuskin muutaman kuukauden parasta ennen päivämäärän ylittäneestä oluesta kovin sairaaksi tulee. Kuitenkin nuo mainitsemasi hiilihapot oli vähissä ja maku laimentunut muutokset ovat syy miksi en itse joisi vaikka olisi vuosia aikaa parasta ennen pvm vanhenemiseen. Joskus unohtunut muutama olut kaapin perälle ja mennyt pari kuuta vanhaksi. Ei ollut nautinto ja kaadoin kaikki tölkit viemäriin. Kyllä kai niillä pään sekaisin olisi saanut, jos se on ainoa tarkoitus. Tosin niin saa kiljullakin. Mieluummin kuitenkin teen sen raikkaalla ja hyvän makuisella oluella tai muulla oman suun mukaisella juomalla.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
170
Taas Licorean tilaus meni ihan chattaukseksi. Tätä ei saa ja tuota ei saa ja otakko tuon tilalle tuon. Ja vaikka lupasin vaihtaa pullon niiden ehdottamaan niin sitä ei ole kai tehty kun tuli refund paypalliin sillä summalla. Saapa nähä mitä sielä kyydissä on hos sieltä joskus paketti tulee.

Tilauksesta reilu viikko ja eilen tuli että liikkeellä on. Ei vastaa enää viesteihin kun kysyin syytä refundiin. Vituttaa tuo vänkäys. Kolmella viime tilauksella oon aina koittanu tilata saman pullon saamatta sitä kertaakaan. Silti ei voi merkitä out of stock tuotteen kohdalle.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
214
Edelleenkin mietin että miksi helvetissä jengi tilaa jostain muualta kuin alkostoresta? Jatkuvasti saa lukea täältä että kaupan X tilaukset menneet jälleen kerran pisin vittua jne. Toki jos jotain erikoisempaa tilailee, alkostoressa on vain tuota halpaa bulkki kamaa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
170
Joo Alcostorea arvelin. Vähä köyhä tuo viskien seutu, mutta eiköhän sillä pärjää. Vois ottaa olittaki vähä. Noilta hispaaneilta ei juuri hyvejää ostaa kun väkevää kun postit nousee.
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
388
Joo Alcostorea arvelin. Vähä köyhä tuo viskien seutu, mutta eiköhän sillä pärjää. Vois ottaa olittaki vähä. Noilta hispaaneilta ei juuri hyvejää ostaa kun väkevää kun postit nousee.
Näin juuri, eli tiukat Iberiasta ja kevyemmät Baltiasta / Saksasta. Paras hinta-laatu näin toimien.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Mitäs sille jonkun io-foorumistin web-sivuprojektille kävi missä oli listattu näitä vendoreita ja muuta? Oli hyvä alku ja idea!

Juomakeisari toimi kyllä kohtuullisesti, mutta lopetin tilaamisen ja suosittelut siihen kun alkuaikoina vastasin niitten tyytyväisyyskyselyyn rehellisesti että bulkkipunkut saa halvemmalla usein muualta jne.. ihan omalla nimellään sitten laittoivat yksityispostiini viestiä että luettele tuotteet ja toimittajat ja kaikki mahdollinen mihin viittaan jne. ja kohteliaisuudesta vastasin eikä edes kiitosta kuulunut. Siinä palkkio pienestä kilpailija-analyysistä. Keisari :rage:

:lol::lol::lol:
 
Liittynyt
26.01.2019
Viestejä
157
Vähän ollut taukoa tilailusta, niin ikävä yllätys odotti Discandooolla :( Vaikka kuljetuksen hinta viime vuonna nousi, niin silti se oli ihan kohtuullinen. Mutta mitä tämä nykyinen oikein on? Hinta nousi ja maksimikilot laski. Eihän tuohon 20 kg mahdu oikein mitään.

Laitoin kokeeksi alkostorelta tilauksen tulemaan, mutta ei se ole sama... Discandoo oli niin pomminvarma, tutut rutiinit ja tuotteet, että ei paljon tarvinut tilauksia jännittää. Ja alkostorella ei onnistu se perussetti, että ottaisi 2xkaljalaatikko+punaviini+valkoviini+pullo jotain väkevää. Se oli jotenkin optimaalinen "puuhapaketti" ja mahtui juuri siihen 25 kg.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Ja alkostorella ei onnistu se perussetti, että ottaisi 2xkaljalaatikko+punaviini+valkoviini+pullo jotain väkevää. Se oli jotenkin optimaalinen "puuhapaketti" ja mahtui juuri siihen 25 kg.
Miten niin ei onnistu?
2x 24 tölkin laatikko
1 pullo punaviiniä
1 pullo valkoviiniä
1 pullo kirkasta
= 11 paikkaa, vielä mahtuu yksi pullo jotain ja postikulut 26e.

Jos taas tarkoitit 3l viinitonkkia, niin sitten täytyy jättää se kirkas pois.
2x 24 tölkin laatikko
3l valkoviini
3l punaviini
= 12 paikkaa, postikulut 26e
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Huomatkaa, Alkostoressa on pudonnut Erdingerin hinta, nyt vain 22 €, posteineen 36 €

Aiemmin ollut kaikkialla lähemmäs viittäkymppiä. Vinkkinä jos jotakuta Paulanerin tunkkaisuus tai ruokaisuus kyllästyttää.
Eikös tuo ilmoita, että pkulut on alkaen 26e?
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Veikkaan että ajatuksena on tilata kaksi laatikkoa kerralla. Silloin täsmää.
Njoo, kyllähän noita vehnäoluita voisi heti sen verran tilata. Paulander on tullut jo tutuksi, mutta noita kahta aiemmin mainittua pitää kokeilla.
Tuosta toisesta on tuo tumma versio Erdinger Dunkel. Onko kellään siitä kokemusta?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Onko discandoon toimituskulut kasvaneet järkyttävästi? Lisäsin ostoskoriin 5 laatikkoa olutta niin toimituskuluina näkyi lähes 40€.. viimeksi kun tilasin saman niin oli alle 30€ (oiskohan ollut 27€). Tästä on nyt jo useita kuukausia aikaa kun viimeksi tilasin. Tosin en ole ihan varma olinko kirjautunut sisään kun tuon havainnon tein, eli tajusiko sivu että olen Suomesta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Njoo, kyllähän noita vehnäoluita voisi heti sen verran tilata. Paulander on tullut jo tutuksi, mutta noita kahta aiemmin mainittua pitää kokeilla.
Tuosta toisesta on tuo tumma versio Erdinger Dunkel. Onko kellään siitä kokemusta?
Perus Erdinger on Paulaneria vähän kevyempi, joku voisi sanoa jopa vetisempi.
Dunkel on omasta mielestä noista kahdesta se selkeästi parempi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 431
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom