Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskohan sitten ollu että joku viinaputeli päässy varastosta loppuu tai muuta ja eivät sitten ole ilmoitelleet sen kummemmin. Netpris itellekin aikaisemmin toimittanut todella nopeasti joten eipä tuota ainakaan kannata sen takia välttää että viivästykset pelottaisi.
tuli tehtyä pikku tilaus taas saksanmaalle ja viroon:unsure:
Seuraisikohan joku kohtalotoveri säitettä.
Löytyykö jostain Suomeen toimittavasta nettikaupasta gluteenittomia oluita?
Ihan oikein on mennytNoniin alcostoreen tehty eka tilaus viimeyönä, tuskin ennen maanantaita tapahtuu mitään, tilasin tuotteet 12/12 meni ja Norrlogin 26e kuljetusmaksun maksoin. Toi on vissiin ihan normaalia vielä et toimitustavassa lukee "Self Delivery" kun ei oo edennyt vielä viikonloppuna? Ja tilauksestakin vasta 12 tuntia.
Missa asustelet?Tänä aamuna tuli Postnordin pakettiautolla kotiin Netprisiltä 22.1 keskiviikkona tehty tilaus. Kuski soitteli n. vartti ennen että onko ketään kotosalla.
Eli ainakin Postnordin kotiinkuljetus näyttäisi toimivan
Sama homma täällä, ensimmäinen tilaus koskaan laitettu eilen sisään alkostoreen katotaan tuleeko ongelmitta perille ja kumman oma ehtii ensin, heh. Onkos ihmiset tavannut ottaa tuon Norrlogin vakuutuksen? Muutaman euron taisi kustantaa.Noniin alcostoreen tehty eka tilaus viimeyönä, tuskin ennen maanantaita tapahtuu mitään, tilasin tuotteet 12/12 meni ja Norrlogin 26e kuljetusmaksun maksoin. Toi on vissiin ihan normaalia vielä et toimitustavassa lukee "Self Delivery" kun ei oo edennyt vielä viikonloppuna? Ja tilauksestakin vasta 12 tuntia.
Olen nykyisin ottanut sen vakuutuksen. Pieni hinta siitä että jos jotain sattuu, niin ei tarvitse tapella.Sama homma täällä, ensimmäinen tilaus koskaan laitettu eilen sisään alkostoreen katotaan tuleeko ongelmitta perille ja kumman oma ehtii ensin, heh. Onkos ihmiset tavannut ottaa tuon Norrlogin vakuutuksen? Muutaman euron taisi kustantaa.
viinahuuto veloittaa osasta tuotteista viron pantin ei suomen panttiaViinahuudolle pointsit. Maanantaina tilasin ja tänään perjantaina hain r-kioskilta.
edit: miinusta siitä ettei seuranta toiminut
edit2: miinusta myös siitä että pantit veloitettiin mutta exporttia
ihan verkkokaupasta tilasin. ei tuo guuglettaminen nyt niin vaikeata oleLidlin tuotteita saksalaisen kaverin vai postin edelleenlähetyksen kautta?
Mulle tuli hyvitys tuosta tapauksesta, tosin maksoin luottokortilla, onkohan sinne sitten helpompaa palauttaa. Vaati kyllä myös muutaman sähköpostin että suostuivat palautukseen...Onko kukaan saanut rahojaan takaisin siitä Netprisin / Shippiin parin viikon takaisesta kuljetusongelmasta? Eli Postnordin 15,99€ kotiinkuljetus vaihtuikin Bringin 21,90€ noutopisteeseen kuljetukseksi.
Minulle Shippii myönsi heti, että syynä oli tekninen ongelma ja erotuksen tuosta rahasummasta palauttavat, kunhan paketti on ensin toimitettu.
Reilu viikko sitten ilmoitin heille, että paketti on nyt toimitettu / noudettu, ja että rahan voisi palauttaa. Vastausta ei kuulunut. Pari päivää sitten pistin heille vielä muistutusta, mutta ei vastausta siihenkään ole kuulunut. Mutta odotellaan nyt vielä.
Pahintahan tässä on se, että rahoja on aika vaikea karhuta takaisin, kun välissä ei ole Paypalia ja maksu on tehty debit-kortilla. Ja toisaalta Netpris+Shippii+Postnord on tällä hetkellä itselle melko edullinen ja kätevä combo, joten sitä joutunee käyttämään jatkossakin.
Sama homma täällä, ensimmäinen tilaus koskaan laitettu eilen sisään alkostoreen katotaan tuleeko ongelmitta perille ja kumman oma ehtii ensin, heh. Onkos ihmiset tavannut ottaa tuon Norrlogin vakuutuksen? Muutaman euron taisi kustantaa.
@Brainsome Avaatko vähän tuota Foodistilta tilaamista kun ei tuo saksa oikein suju?
Keski-SuomiMissa asustelet?
@Brainsome Avaatko vähän tuota Foodistilta tilaamista kun ei tuo saksa oikein suju?
Tein illalla tunnukset ja keräsin koriin 26 pulloa erilaisia oluita, yhteishinta 49,30 €. Kun ostosten yhteissumma ylitti 49 € niin hintalaskurissa jokin kohta poistui/muuttui vihreäksi. Sain syötettyä maksukortin tiedot ja yritin hyväksyä maksun mutta tabletin näytölle ruudulle jäi vaan jokin "ratas pyörimään"eikä homma mennyt eteenpäin vaikka odotin monta minuuttia. Luottokorttia ei ole veloitettu ja ne ostokset näkyvät edelleen ostoskorissa jos menen sivuille tabletilla. Tietokoneen kautta kirjautuessa ostoskori näyttää tyhjää. Lisäksi tilillä näkyy kirjautuessa joku 10 € promokoodi tms.
@Brainsome Mitenkäs ne paketin painot tuolla Foodistissa? Kahdeksaan euroon ei nyt kai ihan mahdottomia saa tulemaan.
Ei ole ikinä tulleet rajat vastaan, vaikka kerrankin tilasin lähemmäs 300 eurolla viskejä, viinejä, oluita yms. En siis tiedä, että onko siinä edes rajoja. Pakko kait jotkut olla, mutta en osaa sanoa tarkemmin.
Mitä on Foodistin postikulut Suomeen? Selsailin sivuja, mutten löytänyt infoa tuosta.
Ihan hyvää tuo oli. Semmoinen makea ja siinä ei ole vehnäoluen tunnusmakua ollenkaan. Mecklenburger taasen on maistuvampi.Perus Erdinger on Paulaneria vähän kevyempi, joku voisi sanoa jopa vetisempi.
Dunkel on omasta mielestä noista kahdesta se selkeästi parempi.
Oli molemmissa. Eikö sulta kysytty voiko jättää ovelle, jos ei ole kotona? Mulla toi tohon ikkunan alle, ei soittanut edes ovikelloa tällä kertaa.Onko alkostoren paketeissa puhelinnumero? Tässä hieman vituttaa kun päivän odotellut kotiinkuljetusta ja nyt tulee viesti, että haettavissa kaukaa postista.
Minä en lähtisi postista itse ainakaan hakemaan, kun ei ole autoa saatavilla. Olen saanut ne tuomaan pakettini aiemmin, kun olen asiasta valittanut. Odotin koko päivän kotona, eivät käyneet, kuin lapun viemässä laatikkoon.Asun kerrostalossa mutta laitoin silti sen jättämisen. Yleensä ovat vaivautuneet sentään soittamaan, nyt aika hankalaa saada se paketti kun itsellä eikä oikein kellään tutullakaan ole autoa. Auttaakohan mitään postiin valittaminen? Kai se paketti pitäisi tuoda jos semmoisesta palvelusta on maksettu..
Hello, I can see that we charges 21.90 EUR for the shipment with Bring, which is what that delivery method normally cost. It didn't seem like we actually charged you more.
Pistin shippiille mailia että paketti perillä, palauttakaahan erotus. Vastaus:
Samassa viestiketjussa aikaisemmin myöntävät teknisen vian sivustolla ja sanovat että voivat palauttaa erotuksen kun paketti perillä. Laitoin aika tiukkasanaista mailia menemään takaisin.
Sama homma täällä, ensimmäinen tilaus koskaan laitettu eilen sisään alkostoreen katotaan tuleeko ongelmitta perille ja kumman oma ehtii ensin, heh. Onkos ihmiset tavannut ottaa tuon Norrlogin vakuutuksen? Muutaman euron taisi kustantaa.
Sama homma täällä, pitäisi olla paketti lähetetty. Ei vaan oikein kerkeä olemaan kotona vastaanottamassa, niin postista varmaan joutuu noutamaan sitten.Mulla oli jo aamulla ite kaupassa status "lähetetty" ja Norrlogilta tuli 12:sta jälkeen emailia et packet sended ja seurantakoodit (samaan tapaan kun discandoolta, eiköhän tule sama kysymys pian kun postille siirtyy, että voiko jättää kuittaamatta oven taakse (kerran hakenut 5km päästä postista 2 laatikkoo, prkl mikä rahtaaminen + auton lainaaminen ensin). Harvoin oon kotona enään 13:30 jälkeen (koska työ) ja ovat yleensä 14-15 välissä juuri tuoneet. Mutta eiköhän kyseinen vaihtoehto tule tekstarilla ennen loppuviikkoa. Jos perjantaiks tulee on nopein lähetys vissiin koskaan, tai saattaa kerran olla tullut et ma lähetetty, pe ollut kotiovella. Mitenkäs teillä tuliko jo sama ilmoitus?
@swirde : Ei ollut vakuutusta, mikäli tulkitsin oikein niin se vakuutus olisi ennemminkin antanut mahdollisuuden peruuttaa tilaus ja saada rahaa takaisin kuin saada parempi vakuutus tuotteille. Saatoin kylläkin tulkita väärinkin
EDIT: Ja siis Postilta tuli ilmoitus, että tulossa ovat ja sai suoraan itse siitä valita toimitetaanko kotiin vai haetaanko Postista.
No sillä vähän lähdinkin olettamaan, että tuo ennemminkin olisi ollut vastaava palvelu kuin hotelliöitä varatessa maksettava mahdollinen lisähinta, jotta huoneen voi peruuttaa ilman llisähintaa / pienemmällä tappiolla lähempänä aiottua yöpymistä. Varsinkaan kun Norrlogin sivuilla ei mainittu mitään vakuutuksesta tai korvauksista. Sitä sitten en tiedä, että kuinka moni oikeasti, ainakaan kauppiaasta katsottuna ulkomailta, tuota käyttäisi toimituksen peruuttamiseksi...Lähetys on aina lähettäjän vastuulla. Joten ei tuollaisella vakuutuksella paljoa virkaa ole.
Noissa 9 paketissa jotka mulle tuli luki jokaisessa painona 16,7 kg tms, kuitenkin reilusti alakanttiin mitä oikeasti oli valtaosa laatikoista. Olisikohan noissa joku tehnyt laskelmat, että keskimäärin noilta lähtevä paketti painaa sen verran ja sen ilmoittavat eteenpäin sen suurempia punnitsematta.Perjantaina laitoin tilauksen alkostoreen ja maanantaina tuli ilmoitus postilta että toimitetaan lähipäivinä. Hieman joutuu vielä jännittään kun paketin paino ei mätsää tilatun kanssa.
Hirmu kovat on toimituskulut, toki silti kaikkineen puolet halvempaa kuin kaupasta haettuna. Luulis jostain saavan kohtuullisilla toimituskuluilla, en vaan löydä
Perjantaina laitoin tilauksen alkostoreen ja maanantaina tuli ilmoitus postilta että toimitetaan lähipäivinä. Hieman joutuu vielä jännittään kun paketin paino ei mätsää tilatun kanssa.
Hirmu kovat on toimituskulut, toki silti kaikkineen puolet halvempaa kuin kaupasta haettuna. Luulis jostain saavan kohtuullisilla toimituskuluilla, en vaan löydä
Ihan normaalit nuo toimituskulut on. Et löydä halvempaa kauppaa miedoille siksi kun sellaista ei ole. Löytyisi ihan varmasti tästä ketjusta. Riippuu tietysti aina tuotteista, mutta lähes samalle tasolle tai halvemmaksi Alkostoresta tilaaminen tulee verrattuna Netprisiin ja Discandoohon. Väkevissä taitaa tulla paljonkin halvemmaksi. Tein pienen vertailun maanantaina tilaamastani Paulanerista (24x0,5l) :
Alkostore24:ssa kahden korin tilauksella yhden korin hinnaksi tulee 33,99e
Netprisissä neljän korin tilauksella yhden korin hinta on 33,63e
Discandoossa kolmen korin tilauksella yhden korin hinta on 35,65e
Hintaerot ovat niin pieniä, että kannattaa tilata kaupasta, jota on eniten kehuttu Tärkeintä on muistaa napsutella koreja tilaukseen sen verran, että selviää suhteessa pienimmillä postikuluilla per kori. Pidän hyvänä asiana, että Alkostoresta voi tilata pienimmän määrän verrattuna muihin. Jos tilaus menee esimerkiksi Postiin niin kahden korin hakemin ei tuota mitään ongelmaa, mutta neljä on jo vähän pirullisempi. Kuten täältäkin voi lukea niin toimitus on niin nopea, ettei ainakaan minua kiinnostaa säilyttää noita kotona kun käytännössä viikossa saa taas kaksi koria (tai kolme 0,33l koria) lisää.
Kaksi koria Paulaneria Alkostore24:sta maksaa 67,98e
Samat kaksi koria S-marketista maksaa 184,32e
Siinäpä se tärkein vertailu. Postikulujen takia noissa halvimmissa Ale Coqeissa yms ei säästä suhteessa niin paljoa verrattuna Suomen hintoihin kuin näissä kalliimmassa oluissa.
Vähän vaan on heikko valikoima mitään parempia oluita tuolla alkostoressa. Vehnäoluet kun ei oikein maistu omaan suuhun hyvälle, niin kaipailisin suosituksia tuolta tilattavaksi.Siinäpä se tärkein vertailu. Postikulujen takia noissa halvimmissa Ale Coqeissa yms ei säästä suhteessa niin paljoa verrattuna Suomen hintoihin kuin näissä kalliimmassa oluissa.
Tilasin ekan kerran tälle vuotta Netprisiltä 5pvä sitten. Miten nuo tilauksen ilmoittamiset nykyään menee? Olen saanut vain seuraavat kaksi sähköpostia:
Netpris kundeservice -- Netpris - Tilausvahvistus #NE1500XXXX (taisi tulla heti kun tein tilauksen)
Shippii -- Order Paid (heti kun kuljetus oli maksettu?)
Mitään muuta ei ole tullut..yleensä on tullut 2-4pvän päästä joku ilmoitus siitä että on laitettu postiin. Nyt ei semmoista tullut...toki as.pa vastannee mutta ajattelin kysyä ensin täältä että mitä viestejä nykyisellään Netpris laittaa kun tilauksen on tehnyt.
EDIT: ja siis olen tilannut tuolta moneen otteeseen mutta nyt tuo tilaaminen oli himpun muuttunut. Sen verran tarkistin että kuljetuksen maksu oli mennyt luottokortilta kyllä ok
Tuota myydään Alkossa ja ainakin Citymarketissa on tullut vastaan, niin jos haluaa niin voihan sitä yhden testata ennen tilausta. Toki hinta on vähän eri luokkaa kuin AlkostoressaOliskohan König Pilsener lähimpänä haettua? Ei tuota nyt olutsivustoilla kauheasti kehuta, mutta ei varsinaisesti haukutakaan.
Mä joskus maistoin muutaman noita en kyllä muista mitä, mutta ne oli kyllä makeita tyyliin Kopparberg.Onko kokemuksia tuosta Tempt-siideristä? Koitin googlailla, mutta ei oikein mitään tietoa löydy ja kuinkakohan makeaa mahtaa olla. Alkostoressa mix-koppa osui silmään ja kävi mielessä uskaltaisiko kokeilla, vaikka olut nyt ennemminkin uppoaa.