Tänään kotiutu nämä, oli eilen yrittänyt postihenkilö toimittaakin niitä, mutta en ollut kotosalla. Tänään "käväsin" postista hakee nämä. Ensiksi postin täti alko inttää että ei me pystytä antaa pelkällä seurantakoodilla, että pitää odottaa sitä saapumisilmoitusta. Totesin että varmana pystytte. Varmaan 10min se siinä suhasi jotaan ja useampi myyjä siinä kävi. No sieltä paketti löytyi. Myyjä kysyi nimeäni niin sanoin SUKUNIMEN. Kuittailtiin paketti vastaan otetuksi yms. Aloin autolle kantamaan pakettia että ompas keveän oloinen. Koko kyllä täsmäsi ja ETUNIMI mutta sukunimi ei ollut sinne päinkään eikä lähetystunnus tai osoite. Noh, eihän se ollut minun paketti.. (mitä ne kattoo siinä kun pitää ajokorttia näyttää että on varmasti mun paketti minkä haen?
) Ei siinä, jonon perälle ja kerroin että ei nyt oo ihan mun paketti tämä. Siinäpä se suhaaminen vasta alkokin, että mitäs nyt kun mulla väärä paketti ja kuitattu vastaanotetuksi, taas lisää myyjiä paikalle... Loppu hyvin kaikki hyvin jääkaapissa tuoreella päiväyksellä olevaa olutta