Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, taidan olla vieläkin humalassa viikonlopun jäljiltä. Meni viikolla pieleen, eli siis 11.7 tilattu ja 19.7 tuli.
Täällä moni tuntunut valittavan Discandooo:n vaihtavan tuotteita.
Oletteko huomanneet että ostaessa kysytään checkboxilla "I accept substitutes for out-of-stock items"
Täällä moni tuntunut valittavan Discandooo:n vaihtavan tuotteita.
Oletteko huomanneet että ostaessa kysytään checkboxilla "I accept substitutes for out-of-stock items"
2d. Product substitutions for (temporarily) unavailable items
In the unlikely case that items are out of stock when a order is packed, we reserve the right to replace a (temporarily) unavailable item with an appropriate substitute of the same or higher value - unless you explicitly opt out by unchecking "I accept substitutes for out-of-stock items" on the cart overview page prior to checking out.
Yli viikko mennyt, eikä mitään vastausta sieltäpäin. Kaksi viestiä lähetin varmuuden vuoksen. Toisen jokupäivä sitten.
Vaikka isosta asiasta ei ole kyse omalla kohdallani, niin pitää varmasti lähestyä paypallin kautte. Ehkä sitten alkaa vastausta tulla.
Ei pysty ymmärtämään noita toimitusaikoja, itselläni "Lähetys on matkalla. Arvioitu toimitusaika on 22.7.2019 klo 16:00 mennessä."
25.6 tilattu, en ole yhtään katkera
Jos paketti tänään tulee, niin eiköhän sieltä puutu tuotteita ja ne mitä tulee on vaihdettu toisiin
18.7 Tilasin discandoolta Paulaneria ja bulkkiolutta, saapui 26.7 kotiinkuljetettuna, koko tilaus oikein. Nopeaa ja halpaa oli.
Paypal ottaa tarvittaessa yhteyttä.Laitoinpa nyt PayPaliin disputen kun ei arvon Discandoo ole vieläkään vastannut mitään koskien tuota tuhoutunutta lähetystäni. Oli ensimmäinen dispute jota olen joutunut koskaan tekemään. Hassua sinänsä kun loggasin PayPaliin, niin sivusto oli suomenkielinen. Niinpä kirjoitin sitten asian suomeksi. Käsittääkseni viesti meni sitten kuitenkin Discandoolle sellaisenaan, eli on siinä heillä sitten kääntämistä. Käsitteleekö näitä PayPalin puolesta kuitenkin suomenkielinen henkilökunta? Englanti ei ole ongelma, mutta tulikö nyt kämmättyä?
Niillä on sitte useampi dispute ku minäki teinLaitoinpa nyt PayPaliin disputen kun ei arvon Discandoo ole vieläkään vastannut mitään koskien tuota tuhoutunutta lähetystäni. Oli ensimmäinen dispute jota olen joutunut koskaan tekemään. Hassua sinänsä kun loggasin PayPaliin, niin sivusto oli suomenkielinen. Niinpä kirjoitin sitten asian suomeksi. Käsittääkseni viesti meni sitten kuitenkin Discandoolle sellaisenaan, eli on siinä heillä sitten kääntämistä. Käsitteleekö näitä PayPalin puolesta kuitenkin suomenkielinen henkilökunta? Englanti ei ole ongelma, mutta tulikö nyt kämmättyä?
Oletko huomannut, että discandoon substitute ohjeissa sanotaan:
Heineken lager ei ihan ole samaa kamaa kuin Guinness stout. Vahvuus myös eri. Tölkkikoko eri. Hinta aivan eri, Guinness melkein tuplasti kalliimpaa... jne
laitoin reklamaatiota discandooolle mutta tuskin se etenee mihinkään mitä oon täältä lukenu....pitänee niellä tappiot
Tee paypaliin dispute, niin on niiden pakko siihen reagoida.
Toki, jos se täppä oli merkattuna, niin silloin voi syyttää itseään, jos sai kaljojen sijasta vissyä.
laitoin reklamaatiota discandooolle mutta tuskin se etenee mihinkään mitä oon täältä lukenu....pitänee niellä tappiot
Oletko huomannut, että discandoon substitute ohjeissa sanotaan:
Heineken lager ei ihan ole samaa kamaa kuin Guinness stout. Vahvuus myös eri. Tölkkikoko eri. Hinta aivan eri, Guinness melkein tuplasti kalliimpaa... jne
Itsellä myös pelkästään positiivisia kokemuksia. Mitään ei ole koskaan korvattu ja paketit aina viikossa perillä.
Eskaloin silloin heti perään ku tein disputenNiin minullakin tähän asti, monen tilauksen kokemuksella. Kunnes tuli tuo aiemmassa viestissäni täysin tuhoutunut lähetys. Sen jälkeen eivät ole vastanneet yhteenkään viestiin. Jotain on muuttunut. Kun paypal dispute täyttää ensi tiistaina viikon eskaloin sen elleivät ole vastanneet siihenkään. Tehkää muutkin samoin niin sillä on ehkäpä painoarvoa Paypalin suuntaan.
On selvennyksen vuoksi kysyttävä, että huomasitko sinä ottaa rastin pois kohdasta missä sallit tuotteiden vaihdon?Kaverilla kans discandoon tilauksesta puuttu tavaraa ja eivät vastaa maileihin.
Onko tämä keissi edennyt?Minun Discandoo tilaus saapui tänään. Otin tilatessa raksin pois kohdasta että hyväksyisin korvaavia tuotteita. Kuitenkin Hardy's VR shiraz BIB (14,44 €) oli vaihdettu ilman minun suostumusta halvempaan (11,99 €) Afrikkalaiseen punkkuun.
Toinen vielä pahempi ongelma oli siinä että tilasin suht kalliilla hinnalla (22,5 €) 24 tölkkiä Red Stripeä, koska tiedoissa luki että tölkit ovat 440 ml. Myös tilauksen paino laskettiin sen mukaan. Kuitenkin lähetyksessä oli vain 24 kpl tavallisia 330 ml tölkkejä. (sentään oikeaa merkkiä) Mutta nopeasti laskettuna nyt jäi 8 pienen tölkin verran tavaraa tulematta. Noin kymmenen euron vajaus kun huomioi myös postikulut.
Joten kyllä tässä kusetuksen maku jäi vahvasti, ja laitoin jo palautetta. Saa nähdä mitä sanovat jos vastaavat. Kirjoitin että PayPal dispute lähtee jos asia ei korjaannu. Sen takia noin rajusti, koska joskus aiemmissa tilauksissa on joidenkin karkkien painot olleet väärin nettisivulla (minun häviöksi), niin niistä tuli vain pahoittelut eikä mitään hyvitystä.
On selvennyksen vuoksi kysyttävä, että huomasitko sinä ottaa rastin pois kohdasta missä sallit tuotteiden vaihdon?
Huomasiko kaverisi tehdä poisrastituksen?
Tässä alkaa olemaan vaikea jo hahmottaa, että ketkä ketjuun kirjoittavista ovat näreissään siitä, että tavara ei ole ehtojen mukaisesti vaihdettu vastaavaan (saman arvoiseen tai kalliimpaan) vaan halvempaan täysin erityyppiseen tuotteeseen. Ja että ketkä ovat näreissään siitä, että ruksi oli pois, mutta tuotteita siitä huolimatta vaihdettu.
Nyt en hahmota miten pankkikortti on jotenkin parempi maksutapa kuin esim. Paypal, jos näihin dispute juttuihin viittaat? PayPal on vain järjestelmä välissä, jolla suojaa oman kortin tiedot, eli ei tarvitse näpytellä korttinsa tietoja nettikauppoihin missä se vain käytössä on. Eli käytännössä ihan sama kuin Visalla, Masterilla tms. maksaminen, jolloin ei ole riskiä, että voi hävitä sen 70€ toimittamattomasta tuotteesta. Luottokunta hoitaa rahat takaisin, jos kämmi on tapahtunut.Ja mieleeni tuli myös, että onko joillain ehkä liian herkästi "hiekkaa pimpissä" jos lähetys viipyy tai jotain vastaavaa? Itse olen aina maksanut pankkikortilla ja sillä asenteella että jos jossain 70€ tilauksessa tulee takkiin niin elämä on. Se 70 € on jo tullut säästettyä moneen kertaan, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Toki jos tilaa +300 litraa ja homma tökkii tai homma tökkii useamman kerran peräkkäin niin sitten ymmärrän itkemisen. Mutta jos tappio on "tankillinen bensaa" tai vähemmän niin minun mielestäni se menee harrastuksen piikkiin.
Jos visalla maksaessa saa senkin bensatankin hinnan takaisin käytännössä yhdellä sähköpostiviestillä, on rahan laittaminen hukkaan harrastuksen nimissä vähän hupsua.Itse olen aina maksanut pankkikortilla ja sillä asenteella että jos jossain 70€ tilauksessa tulee takkiin niin elämä on. ... Mutta jos tappio on "tankillinen bensaa" tai vähemmän niin minun mielestäni se menee harrastuksen piikkiin.
On selvennyksen vuoksi kysyttävä, että huomasitko sinä ottaa rastin pois kohdasta missä sallit tuotteiden vaihdon?
Huomasiko kaverisi tehdä poisrastituksen?
Tässä alkaa olemaan vaikea jo hahmottaa, että ketkä ketjuun kirjoittavista ovat näreissään siitä, että tavara ei ole ehtojen mukaisesti vaihdettu vastaavaan (saman arvoiseen tai kalliimpaan) vaan halvempaan täysin erityyppiseen tuotteeseen. Ja että ketkä ovat näreissään siitä, että ruksi oli pois, mutta tuotteita siitä huolimatta vaihdettu.[/Q
Siis tavaraa puuttui.onko siellä olemassa siis myös raksi kohta jossa kysytään että hyväksyn tuotteiden puuttumisenOn selvennyksen vuoksi kysyttävä, että huomasitko sinä ottaa rastin pois kohdasta missä sallit tuotteiden vaihdon?
Huomasiko kaverisi tehdä poisrastituksen?
Tässä alkaa olemaan vaikea jo hahmottaa, että ketkä ketjuun kirjoittavista ovat näreissään siitä, että tavara ei ole ehtojen mukaisesti vaihdettu vastaavaan (saman arvoiseen tai kalliimpaan) vaan halvempaan täysin erityyppiseen tuotteeseen. Ja että ketkä ovat näreissään siitä, että ruksi oli pois, mutta tuotteita siitä huolimatta vaihdettu.
Siis tavaraa puuttui.onko siellä olemassa siis myös raksi kohta jossa kysytään että hyväksyn tuotteiden puuttumisenOn selvennyksen vuoksi kysyttävä, että huomasitko sinä ottaa rastin pois kohdasta missä sallit tuotteiden vaihdon?
Huomasiko kaverisi tehdä poisrastituksen?
Tässä alkaa olemaan vaikea jo hahmottaa, että ketkä ketjuun kirjoittavista ovat näreissään siitä, että tavara ei ole ehtojen mukaisesti vaihdettu vastaavaan (saman arvoiseen tai kalliimpaan) vaan halvempaan täysin erityyppiseen tuotteeseen. Ja että ketkä ovat näreissään siitä, että ruksi oli pois, mutta tuotteita siitä huolimatta vaihdettu.
Siis tavaraa puuttui.onko siellä olemassa siis myös raksi kohta jossa kysytään että hyväksyn tuotteiden puuttumisen
Viinat on espanjassa vielä halvempaa ja viikossa perillä. Keskiketterää sieltä ei kylläkään taida saada. Eikä lonkeroa..Onko enää mitään hyvää viron paikkaa? Alcoshopissa lappu luukulla, viinahuuto toimittaa kun toimittaa, ja discandoo/juomakeisari/a24 onkin saksalaisia paikkoja. A24 on omalla listalla tällä hetkellä ykkönen toimituksen suhteen.
Hei, onko kukaan maistanut tuota A24 halpisolutta Axel Beer Premium Lageria 5,99e laatikko?
Tuskin mikään makuelämys, mutta meniskö saunaoluena?
Kokemuksia?
Olisko tuolla alcoshopin omistajat asialla? Ei oikein facebookin Alkokauppa sivutkaan herätä luottamusta, kun taustakuva on otettu jostain tel avivin viski baarista https://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipN8YoMaYTSdO3eGlwAXca3M1cS6QKVdOSPOUEeV=w537-h582-p-k-no
Viikon odotin Discandoolta sähköpostiin vastausta, mutta mitään ei kuulunut. Tänään sitten tein PayPaliin disputen ensimmäistä kertaa.Onko tämä keissi edennyt?
Viikon odotin Discandoolta sähköpostiin vastausta, mutta mitään ei kuulunut. Tänään sitten tein PayPaliin disputen ensimmäistä kertaa.
Viikon päästä eskaloin jutun jos mitään ei kuulu. Mielenkiinnolla seuraan miten muillakin asia etenee PayPalin kautta.
Tilattu 17.7. Supermarkt24:sta Olutta. En saanut kuittausta yms. muutakaan tilaukseen tai sen seurantaan liittyvää tietoa, ainoastaan Paypal:ta tuli kuitti.
Eilen 25.7 sain postia ilman otsikkoa että ovat saaneet palautuksena takaisin koko lähetyksen. Ei ole tainnut tuossa ajassa käydä suomessa, DHL tai UPS ei ole ainakaan ollut yhteyksissä ja eikös nämä paketit viivy nyt ainakin viikon suomessa ennen takaisin lähettämistä?