Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Oma arvaus?
Olisiko liian iso tilaus? Eikös tuolla Netprisissä ole rajoitettu ostomäärät?


"Ohjetasot alkoholijuomien omaan käyttöön ovat seuraavat:

  • 110 l olutta (yli 0,5 %)
  • 10 l muita alkoholijuomia (yli 1,2 %, etyylialkoholi, esim. väkevät juomat, etyylialkoholista valmistetut long drinkit)
  • 20 l välituotteita (max 22 %, kuten aperitiivit, mm. vermutit, katkerot, sherry)
  • 90 l viiniä, josta kuohuviiniä saa olla 60 l (sisältää käymisteitse valmistetut long drinkit ja siiderit)"

No on tuolta mielestäni tämänkin palstan veijarit lavallisia tilannut. Kuitenkin tilaus vielä näkyy niiden sivuilla eikä maksaessa ollut mitään ongelmaa.
 
Mitä helvettiä jokin postimyyntifirma referoi tullin antamia ohjetasoja matkustajatuontiin :confused::confused::confused:

Varmaankin sen takia kun nämä tämäntyyliset kaupat yrittävät kiertää EU valmisteverosääntöjä joista tässäkin ketjussa väänetään muutaman sivun välein.

Eli:
"Ei me mitään toimiteta, se on tämä meidän pöytälaatikkofirma johon me linkataan ostoksen päätteeksi joku ihan muu joka ne vie rajan yli jos vie. Me vaan pakataan ja laitetaan ostajan nimi post-it lapulla varustettuna tähän lastauslaiturille. Siitä ne johonkin katoaa, ei mitään havaintoa."
"Ai niin, koska mehän ei mitään toimiteta mutta tavaraa tilailtaan ulkomailta niin varmaan ne hakee itse matkustajatuontina, tässäpä siis nämä EU matkustajatuontirajat koska siis mehän ei oikeasti myydä ulkomaille. Joo."
 
Hieman kyllä ihmetyttää Alkostoren kesäloma parhaaseen sesonkiaikaan, juuri kun kauppa näyttäisi käyvän paremmin kuin koskaan. Saas nähdä aukeaako enää milloinkaan.

Edit: Tein eilen 1.7. aamupäivällä tilauksen Alkostoreen ehkä vain n. tuntia ennen kuin sivuille tuli ilmoitus kesätauosta. Olen siis todennäköisesti viimeisten joukossa, jotka onnistuivat tekemään sieltä tilauksen. Voisin vaikka spekuloida, että jos Alkostore vielä aukeaa, hinnat ovat nousseet. Tällä hintatasolla kysyntä selvästi ylitti heidän resurssinsa.


Tilasin kanssa 1.7 aamuyöstä kesäjuomia alcostorelta ja saman huomion tein että jäivät lomalle myöhemmin samana päivänä. Otin yhteyttä ja tämä on suora kopio vastauksesta minkä sain:
Hello,
at the moment we have a very high order volume due to summertime, so our parcels are delayed. But your order will be prepared as normal, but please allow 2-3 weeks for preparation.
1f60a


Have a nice and sunny day!

Mit freundlichen Grüßen/Ystävällisin terveisin/Med vänliga hälsningar

Daniela Freitag

Juu eikä ole vielä ainakaan liikahtanu tilaus mihinkään!!!
 
Kyselin tuossa torstaina mikä tilanne Alkostoressa, kuulemma 24.6 tehdyt tilaukset olivat paraikaa pakattavana.
 
A24:stä 22.6 (la) tilattu huomenna seurannan mukaan kotona, eli sen 3vk kesti.
Ei aiheuta valittamista.
 
A1000 tulee Suomeen, toivottavasti pian, pääsee edullisemmin ruoka-ostoksista. Mun mielestä kannattaa mielummin hakea jostain Latviasta, kun tilata postissa.
 
Tilasin kanssa 1.7 aamuyöstä kesäjuomia alcostorelta ja saman huomion tein että jäivät lomalle myöhemmin samana päivänä. Otin yhteyttä ja tämä on suora kopio vastauksesta minkä sain:
Hello,
at the moment we have a very high order volume due to summertime, so our parcels are delayed. But your order will be prepared as normal, but please allow 2-3 weeks for preparation.
1f60a


Have a nice and sunny day!

Mit freundlichen Grüßen/Ystävällisin terveisin/Med vänliga hälsningar

Daniela Freitag

Juu eikä ole vielä ainakaan liikahtanu tilaus mihinkään!!!
Eihän sulla ole kulunut edes tuota luvattua 2-3 viikkoa:btooth:
 
Aina kun löytyy netistä joku uusi paikka mistä voisi tilata, niin siellä lukee, että toimitamme kaikkiin EU maihin paitsi Suomeen. Joskus myös Ruotsi mainitaan tuossa yhteydessä. En tiedä miksi, ehkä sielläkin holhotaan kansalaisia liikaa...

Ne pelkäävät Suomen valtiota ja tullia. Ei siinä muuta syytä oo. Yksikin mun vanha vakipaikka ilmoitti, ettei enää toimita Suomeen. Mutta tilauksen pystyi silti tekemään ja meiliin tuli linkki kuljetusyhtiölle. Juomat tulivat kotiin yhtä hyvin kuin ennenkin.
 
Oletteko tilannut supermarkt24h.destä? DHL ja UPS näyttäisi paketit kuljettuvan suomeenkin. Etämyyntiä näyttäisivät tekevän.
....

Väärät tuotteet lähteneet matkaan, yli puolet tilauksesta vääriä, osa kuitenkin oikeita

....
Edit 2: Laitoin tuonne viestiä, että onko tilausta vielä mahdollista katsoa, että tulisi oikeat tuotteet tai lähettäisivät jälkikäteen. Jos eivät näytä tälle vihreää valoa, niin taidan pyytää refundin jokaisesta väärästä tuotteesta? :confused:
Aika häikäilemätöntä toimintaa omasta mielestä toimittaa eri tavaraa kysymättä asiakkaalta kuin mistä maksettu? Entä jos vaihtoehtoinen tuote on vaikka paljon halvempaa tai huonompaa laatua tai ei ole ollenkaan omaan mieleen?

Perjantaina laitettu viestiä, ja laitoin vielä toisen peräänkin sähköpostilla asiakaspalvelu emailiin (kontakt@Supermarkt24h.de). Ei ainakaan vielä vastausta. Huonolta vaikuttaa, sillä liike/yritys kuitenkin väittää olevansa 24/7 auki kotisivuillaan (en sitten tiedä ASPAsta). Pyydetty oikeita tuotteita lähetettäväksi tai palautusta/refundia jokaisesta väärästä tuotteesta, jos ei lähe kuulumaan minkäänlaista vastausta niin lähtee PayPalilta dispute vetämään.
 
Lähetyksen yhteydessä laittoivat saatteen/invoicen, jossa luki useamman tuotteen kohdalla että korvattu vaihtoehtoisella tuotteella ("alternativ produkt"). Mitään eivät kysyneet tai kyselleet lupaa ennen tätä eli siinä mielessä ei etukäteen ilmoitusta vaan lähetyshetkellä ilmoittivat. 4 eri tuotetta vaihdettu korvaavaan tuotteeseen. Koska muutamaa näistä tuotteista tilasin useamman kappaleen tekee se korvaaviksi vaihdettujen osuuden yli puolet tilauksen tuotteiden kappalemäärästä.
 
Tilasin kanssa 1.7 aamuyöstä kesäjuomia alcostorelta ja saman huomion tein että jäivät lomalle myöhemmin samana päivänä. Otin yhteyttä ja tämä on suora kopio vastauksesta minkä sain:
Hello,
at the moment we have a very high order volume due to summertime, so our parcels are delayed. But your order will be prepared as normal, but please allow 2-3 weeks for preparation.
1f60a


Have a nice and sunny day!

Mit freundlichen Grüßen/Ystävällisin terveisin/Med vänliga hälsningar

Daniela Freitag

Juu eikä ole vielä ainakaan liikahtanu tilaus mihinkään!!!

No yllätyitkö? Aika-arvio 2-3 vkoa, kulunut vajaa 2.
 
Moro. Onko kellään tullut vastaan netprisin kanssa tälläistä ongelmaa, 5.7 tein tilauksen 850€+kuljetus 267€. Tilauksen status olluy kokoajan behandles på lager. Tänään sitte. 13.7 rahat palautuivat tilille mutta status on sama. Käytin paypalia maksuun.

Itse tilasin laatikollisen viime viikon sunnuntaina, tilauksen status sama kuin sulla, jostain syystä rahat ei tunnu siirtyvän Netprisille tällä hetkellä.
 
No yllätyitkö? Aika-arvio 2-3 vkoa, kulunut vajaa 2.
Tuliko sulle muuta! Ei, en edes odottanut että tulisi kun noin toivottavasti kuukauden sisään mutta kun kyseinen lafka on ennen toimittanut juomat reilussa viikossa ni kiva yllätys oli toi että sain tilata samana päivänä ja sitten kaverit lähtee lomalle ja ilmoittaa että saat joskus tulevaisuudessa. Elikkä en olisi tässä tapauksessa noita juomia tilannut tuolta. Ja uusi tilaus eri firmaan lähti kuin sain kyseisen sähköpostin...siis en jälleenkään kuole janoon.
 
Tilasin kanssa 1.7 aamuyöstä kesäjuomia alcostorelta ja saman huomion tein että jäivät lomalle myöhemmin samana päivänä. Otin yhteyttä ja tämä on suora kopio vastauksesta minkä sain:
Hello,
at the moment we have a very high order volume due to summertime, so our parcels are delayed. But your order will be prepared as normal, but please allow 2-3 weeks for preparation.
1f60a


Have a nice and sunny day!

Mit freundlichen Grüßen/Ystävällisin terveisin/Med vänliga hälsningar

Daniela Freitag

Juu eikä ole vielä ainakaan liikahtanu tilaus mihinkään!!!

25.6. tilauttu eikä mitään tapahtunut maksun jälkeen.
 
Lähetyksen yhteydessä laittoivat saatteen/invoicen, jossa luki useamman tuotteen kohdalla että korvattu vaihtoehtoisella tuotteella ("alternativ produkt"). Mitään eivät kysyneet tai kyselleet lupaa ennen tätä eli siinä mielessä ei etukäteen ilmoitusta vaan lähetyshetkellä ilmoittivat. 4 eri tuotetta vaihdettu korvaavaan tuotteeseen. Koska muutamaa näistä tuotteista tilasin useamman kappaleen tekee se korvaaviksi vaihdettujen osuuden yli puolet tilauksen tuotteiden kappalemäärästä.
Nyt tänään 3 sähköposti laitettu sekä yritetty ottaa yhteyttä verkkokaupan contact formilla. Ei vastausta firmalta. Dispute uhkaus laitettu. Jos ei ala nyt kuulumaan niin lähtee dispute paypalille.
 
24.6 tehty alkostore tilaus lähti lopultakin matkaan. Ehkä hyvällä tuurilla kerkeää viikonlopuksi...
 
Nyt tänään 3 sähköposti laitettu sekä yritetty ottaa yhteyttä verkkokaupan contact formilla. Ei vastausta firmalta. Dispute uhkaus laitettu. Jos ei ala nyt kuulumaan niin lähtee dispute paypalille.
Noniin. Laitettu dispute uhkausta, kylläpä alkoikin yhtäkkiä tulemaan vastausta ja vielä aika nopeastikkin... elikkä kauppa kertoi että voivat antaa hyvityksenä kompensaatiota muutaman euron vääristä tuotteista, mutta palautus ja täysi refund vääristä / oikeiden lähettäminen tilalle ei ole mahdollista eivätkä voi tehdä muuta tämän tilauksen suhteen. Naurettava pulju, en suosittele tilaamaan kenellekkään. Kyseessä siis supermarkt24h.de (eli entinen edeka-lebensmittel kai). Asiakaspalvelu ja viesteihin vastaaminen päin peetä, palautukset ei onnistu, ja jos tulee väärät tuotteet/vajaa lähetys niin asiakas saa kärsiä sillä refundia eivät anna tai lähetä oikeita tuotteita. Onkohan paypalilta mahdollista saada täyttä hyvitystä/refundia noista vääristä tuotteista?
 
Noniin. Laitettu dispute uhkausta, kylläpä alkoikin yhtäkkiä tulemaan vastausta ja vielä aika nopeastikkin... elikkä kauppa kertoi että voivat antaa hyvityksenä kompensaatiota muutaman euron vääristä tuotteista, mutta palautus ja täysi refund vääristä / oikeiden lähettäminen tilalle ei ole mahdollista eivätkä voi tehdä muuta tämän tilauksen suhteen. Naurettava pulju, en suosittele tilaamaan kenellekkään. Kyseessä siis supermarkt24h.de (eli entinen edeka-lebensmittel kai). Asiakaspalvelu ja viesteihin vastaaminen päin peetä, palautukset ei onnistu, ja jos tulee väärät tuotteet/vajaa lähetys niin asiakas saa kärsiä sillä refundia eivät anna tai lähetä oikeita tuotteita. Onkohan paypalilta mahdollista saada täyttä hyvitystä/refundia noista vääristä tuotteista?
Dispute kehiin vaan. Ei se ota jos ei annakkaan.
 
Kyllä, ohi ketjun aiheesta.

Ihan hyvä kuitti tuohon laivaviestiin, joka meni ohi aiheesta. Laivalta saa halvalla, kaupasta kalliilla ja ulkomailta kohtuuhintaan. Laiva ei kuitenkaan tule jokaisen kotiovelle.

Licorealla oli vissiin ruuhkaa kun paketin liikkeelle lähteminen kesti yli 2 viikkoa. Onneksi ei ollut kiirettä. Eihän tuo silti haittais, vaikka vähän päivitettäis toimitusaikoja mikäli ne heittää noinkin paljon. Jos tulee oikeat juomat niin tuosta tulee ainakin meikäläisen vakipaikka.
 
26.6. alcostore24 tilattu paketti lähti tänään kohti suomea. Eli hyvin piti paikkansa se 3 viikon viive tilauksiin. Rapajuopolle tuo ehkä olisi ongelma, mutta itsellä on reilusti jäljellä edellisiäkin. Rehellisyyden nimissä on todettava, että on omakin kulutus hieman noussut kun tuota on jatkuvasti kotona saatavilla. Veropolitiikka kun olisi toinen, niin ei tarvitsisi isompia määriä pitää varastossa.
 
Itse olen tässä kesän aikana käynyt laivalla, tallinnassa, ja netistä tilannut. Mielestäni hinnat ovat olleet kaikissa halvat, menee penninvenytykseksi ruveta hifistelemään mitään oleellisia eroja noiden välillä. Oleellinen ero tulee siitä, että ei osta Suomesta...

Discandoon DHL shipping muuttui Postin toimitukseksi. Olisivat kotiin tuoneet, mutta enhän mä siellä ole. Tekstarilla kyseltiin toimituksesta, vaihtoehtona ei ollut "haen itse postista". Valitsin sitten smartpostin, katotaan mahtuuko sinne :D En tajua miksi "hae itse postista" ei voi olla toimitusvaihtoehto. Tavarat olisivat menneet postiin vasta sitten, kun olisivat ensin yrittäneet niitä turhaan mulle toimittaa kotiin.
 
Itse olen tässä kesän aikana käynyt laivalla, tallinnassa, ja netistä tilannut. Mielestäni hinnat ovat olleet kaikissa halvat, menee penninvenytykseksi ruveta hifistelemään mitään oleellisia eroja noiden välillä. Oleellinen ero tulee siitä, että ei osta Suomesta...

Discandoon DHL shipping muuttui Postin toimitukseksi. Olisivat kotiin tuoneet, mutta enhän mä siellä ole. Tekstarilla kyseltiin toimituksesta, vaihtoehtona ei ollut "haen itse postista". Valitsin sitten smartpostin, katotaan mahtuuko sinne :D En tajua miksi "hae itse postista" ei voi olla toimitusvaihtoehto. Tavarat olisivat menneet postiin vasta sitten, kun olisivat ensin yrittäneet niitä turhaan mulle toimittaa kotiin.
Jos et vastaa kyselyyn ja yrittävät tuoda paketin kotia, jos et olet paikalla vievät Postiin.
 
26.6. alcostore24 tilattu paketti lähti tänään kohti suomea. Eli hyvin piti paikkansa se 3 viikon viive tilauksiin. Rapajuopolle tuo ehkä olisi ongelma, mutta itsellä on reilusti jäljellä edellisiäkin. Rehellisyyden nimissä on todettava, että on omakin kulutus hieman noussut kun tuota on jatkuvasti kotona saatavilla. Veropolitiikka kun olisi toinen, niin ei tarvitsisi isompia määriä pitää varastossa.

Alkostore24:n 25.6. tehty tilaus lähti tänä aamuna myös. Discandoohon tehty tilaus 8.7. ja lähetys tänään perillä.
 
alcostore24 pystyy jälleen tilaamaan ja hinnatkin näyttäis olevan samat ku aikasemminkin
Kuin myös pakkausviive ennallaan.

"Pakkausaika
Kesäsesongin johdosta tilausten pakkausaika pitkittyy:
Tämänhetkinen pakkausaika on noin 10 - 14 päivää. Huomioithan tämän tilausta tehdessäsi!"
 
Oletteko tilannut supermarkt24h.destä? DHL ja UPS näyttäisi paketit kuljettuvan suomeenkin. Etämyyntiä näyttäisivät tekevän.

Edit: Paketti ainakin lähdöillään, mutta yli puolet tilauksesta näköjään tilauslähetysvahvistuksen mukaan vaihettu vaihtoehtoisiin tuotteisiin ("alternativ produkt")? Mitähän ihmettä, varatossa niitä alkuperäisiä tuotteita näyttäisi kuitenkin olevan ja lähetettävänä yhtälailla kuin muitakin? :D Onkohan noista vääristä tuotteista mahdollista saada hyvitystä, kun olen tsekannut paketin kun tulee perille tai jälkikäteen lähettäisivät oikeat.

Edit 2: Laitoin tuonne viestiä, että onko tilausta vielä mahdollista katsoa, että tulisi oikeat tuotteet tai lähettäisivät jälkikäteen. Jos eivät näytä tälle vihreää valoa, niin taidan pyytää refundin jokaisesta väärästä tuotteesta? :confused:
Aika häikäilemätöntä toimintaa omasta mielestä toimittaa eri tavaraa kysymättä asiakkaalta kuin mistä maksettu? Entä jos vaihtoehtoinen tuote on vaikka paljon halvempaa tai huonompaa laatua tai ei ole ollenkaan omaan mieleen?

Tätä on tapahtunut itselleni ainakin siitä saakka kun ensimmäisen alkotilauksen laitoin netin kautta menemään. Niin Discandoossa, Lebensmittelissä kuin netprississä. Discandoossa ei aina auta vaikka laitat täpän "älkää korvatko muilla tuotteilla", niin silti omavaltaisesti vaihdellaan. Lebensmittelissä taas vaihtui valkkareita roseviineihin jne.
 
Eivät laittaneet mihin tuotteisiin on vaihdettu, kertoivat vaan että vaihdettu on, sen kertoivat että mitkä tuotteet on vaihdettu. Surkeaa tästä tekee sen että olisin halunnut nimenomaan kyseisiä tilaamiaini ja maksamiani tuotteita, ja kun tietää näiden "korvaavaan" vaihto käytännöt. Muutenkin yleensä tälläisissä tilanteissa vaihtavat vissiin halvempaan tuotteeseen tai korvaavat ovat vanhinta erääntyvää varastoa/ylijäämää, ei ole korvaava tuote välttämättä edes siinä mielessä lähellä alkuperäistä tai samankaltainen, tottakai että ei tehtäisi varmasti yhtään tappiota.

Disputen aion kyllä PayPalille laittaa. Hieman kyllä v***ttaa kyseisen firman toiminta.
 
Itse kyllä oletan, että jos tilaan 24 paulaneria ja 24 guinnesia, niin paketista löytyy 24 paulaneria ja 24 guinnesia. Jos ei, niin liike harjoittelee niin pitkään, kunnes onnistuu toimittamaan tilatut tavarat, tai palauttaa rahat. Ei kannata mitään paskaa postitella, vaikka etenkin saksalaiset firmat tätä monasti yrittää, esim. autodoc korvailee randomilla osia ja laittaa välillä mitä lystää tulemaan...
 
Itse kyllä oletan, että jos tilaan 24 paulaneria ja 24 guinnesia, niin paketista löytyy 24 paulaneria ja 24 guinnesia. Jos ei, niin liike harjoittelee niin pitkään, kunnes onnistuu toimittamaan tilatut tavarat, tai palauttaa rahat. Ei kannata mitään paskaa postitella, vaikka etenkin saksalaiset firmat tätä monasti yrittää, esim. autodoc korvailee randomilla osia ja laittaa välillä mitä lystää tulemaan...
Itsekään en kyllä tuommoista toimintaa ymmärrä, olettaisi saavan sitä mistä maksetaan ja mitä tilattu on. Muussa tapauksessa pitäisi kyllä kysyä lupaa vaihtoon tai vaihtoehtoisesti odotella että tulee varastoon tai palauttaa rahat. Ihmetyttää kun varasto tilanteen mukaan noita kaikkia tuotteita näytti olevan yhtälailla lähetettävissä ja yhtä pitkä toimistusaika arvio. Varmaan jotain lähetys jonon purkamisen maksimointia, voittojen maksimointia tai vanhasta erääntyvästä varastosta/ylijäämästä eroon pääsemistä, jokatapauksessa ihme touhua.
 
Ihan hyvä kuitti tuohon laivaviestiin, joka meni ohi aiheesta. Laivalta saa halvalla, kaupasta kalliilla ja ulkomailta kohtuuhintaan. Laiva ei kuitenkaan tule jokaisen kotiovelle.

Mitä laivalta saa halvalla? Verrataan pari tuotetta mallin vuoksi:

Jägermeister litra: Viking Line 31.90, Alko, 42.99, saksalainen verkkokauppa 17.99.
Ardbeg 10: Viking Line 54.50, Alko 66.95 (0.7l pullo!), saksalainen verkkokauppa 39.99

Verkkokaupan postit 16 euroa loota. Laivamatka x euroa, autolla kilometrejä y + menee vähintään päivä hukkaan elämästä.
 
Mitä laivalta saa halvalla? Verrataan pari tuotetta mallin vuoksi:

Jägermeister litra: Viking Line 31.90, Alko, 42.99, saksalainen verkkokauppa 17.99.
Ardbeg 10: Viking Line 54.50, Alko 66.95 (0.7l pullo!), saksalainen verkkokauppa 39.99

Verkkokaupan postit 16 euroa loota. Laivamatka x euroa, autolla kilometrejä y + menee vähintään päivä hukkaan elämästä.

Noita kyseessä olleita lonkeroita ja ilmeisesti jotain muutakin. Juuri tuon takia ei tulis mieleenkään lähteä hakemaan erikseen juomia laivalta ja siksi kommentoinkin, ettei laivahommat kuulu ketjun aiheeseen :)
 
Onko kukaan onnistunut saamaan 5% alennusta discandoosta?

Kovasti mainostavat sitä sivuillaan, mutta sähköpostiin ei alekoodia kuulu.
 
Muutenkin yleensä tälläisissä tilanteissa vaihtavat vissiin halvempaan tuotteeseen tai korvaavat ovat vanhinta erääntyvää varastoa/ylijäämää, ei ole korvaava tuote välttämättä edes siinä mielessä lähellä alkuperäistä tai samankaltainen, tottakai että ei tehtäisi varmasti yhtään tappiota.
"Vissiin". Ainakaan minulle ei ole koskaan vaihdettu halvempaan tai epäkuranttiin. Ehkä joillekin on, ja siitä olisi hyvä kuulla. Spekuloida osaan itsekin.
 
"Vissiin". Ainakaan minulle ei ole koskaan vaihdettu halvempaan tai epäkuranttiin. Ehkä joillekin on, ja siitä olisi hyvä kuulla. Spekuloida osaan itsekin.
Tästä löytyy esimerkkiä mm. tästä ketjusta hakusanoilla "lebensmittel", "edeka-lebensmittel" jne. vanhoista viesteistä. Ja eikö vasta edellisellä sivulla yksi sanonut että valkoviinejä vaihdettu roseviineihin mikä alkaa olla jo aika epäkuranttia :confused:
Edit. Näkyyhän tuo lisäksi olevan tuolla ei suositeltavissa kaupoissa etusivulla "Edeka-lebensmittel" mainittu...
 
Viimeksi muokattu:
Miksi ihmiset täälläkin tilaa tuollaisesta kaupasta, kuten Discandoo tai esim. virolaiset puljut, jota jättää homman tilauksen jälkeen puolitiehen tai toimittaa mitä sattuu? Tuntuu, että ne ovat suosituimpia paikkoja tilata? en ymmärrä...:confused:
 
Miksi ihmiset täälläkin tilaa tuollaisesta kaupasta, kuten Discandoo tai esim. virolaiset puljut, jota jättää homman tilauksen jälkeen puolitiehen tai toimittaa mitä sattuu? Tuntuu, että ne ovat suosituimpia paikkoja tilata? en ymmärrä...:confused:

Hinnoilla ei liene asian kanssa tekemistä...
 
Noita kyseessä olleita lonkeroita ja ilmeisesti jotain muutakin. Juuri tuon takia ei tulis mieleenkään lähteä hakemaan erikseen juomia laivalta ja siksi kommentoinkin, ettei laivahommat kuulu ketjun aiheeseen :)

Näytti olevan Siljalla halvin lonkerolaatikko A.LE COQ 24 laatikko 14.90 ja siiderilaatikko 15.90, kyllähän nuo hinnat on tullut nyt veronalennuksien jälkeen myös laivalla alaspäin, se on sitten että millä tyylillä kukin haluaa juomansa kotiin saada, aika moni asuu kehä 3 ulkopuolella kuitenkin. Kyllähän tässä varmaan kun eri verkkokaupat saa varastojaan täydennettyä niin virosta saa kätevästi suoraan kotiovelle postin kautta nykyistä edullisempia juomia.
 
Alkostore24:sta olisi saanut samaan hintaan paulaner+guinness korit kuin Discandoosta. Valitettavasti alkostoren toimitukset ovat olleet "tauolla" jo pidempään, vissiin taas nyt tavara alkaa liikkua. Jos Discandoo kusee niin täytyy katsoa seuraavan kerran sitten muita liikkeitä. Ei kannata liikaa masistella etukäteen, kun kamat ovat vielä matkalla Discandoolta..
 
Alkostore24:sta olisi saanut samaan hintaan paulaner+guinness korit kuin Discandoosta. Valitettavasti alkostoren toimitukset ovat olleet "tauolla" jo pidempään, vissiin taas nyt tavara alkaa liikkua. Jos Discandoo kusee niin täytyy katsoa seuraavan kerran sitten muita liikkeitä. Ei kannata liikaa masistella etukäteen, kun kamat ovat vielä matkalla Discandoolta..
Juomakeisarilla ei pahasti kesäruuhkaa, ei ihan pärjää hinnoissa A24 kaupalle, mutta toiminta on ollut aina täsmällistä.
 
Laitoin discandooolle tilauksen kyllästyttyäni alkostore24:n pahasti hidastuneeseen toimintaan, mutta enpä tiennyt, että voivat vaihtaa tuotteita, vaikka otin kyseisen vaihtoehdon pois. Aika ylimielistä toimintaa kieltämättä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 182
Viestejä
4 485 135
Jäsenet
74 179
Uusin jäsen
Flere-Imsaho

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom