Pitäisi löytää kauppa josta saa Finlaggania ja kohtuuhintaisia Japanilaisia viskejä.
Onko muita kuin KUHNsin Saksalainen nettikauppa?
Onko muita kuin KUHNsin Saksalainen nettikauppa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan onnistunut saamaan 5% alennusta discandoosta?
Kovasti mainostavat sitä sivuillaan, mutta sähköpostiin ei alekoodia kuulu.
Pakko tarttua sen verran tähän ja kysyä miksi Discandoon toiminnasta on jäänyt kusetuksen maku suuhun?No ei se hinta kiinnosta ainakaan itseä, jos on aina kusetuksen maku suussa... Vertaa nyt vaikka Alkostore24, tulee mitä tilaa, tuotteita ei vaihdella omin päin.
Se on vain ensimmäisestä tilauksesta.
Jaa että yleensä liikkeet vaihtavat halvempaan ja vanhentuneeseen? Minulla ei ole tuollaisesta kokemuksia, enkä ole kyllä koskaan kuullut että sellaista tapahtuisi yleisesti.Tästä löytyy esimerkkiä mm. tästä ketjusta hakusanoilla "lebensmittel", "edeka-lebensmittel" jne. vanhoista viesteistä. Ja eikö vasta edellisellä sivulla yksi sanonut että valkoviinejä vaihdettu roseviineihin mikä alkaa olla jo aika epäkuranttia
Edit. Näkyyhän tuo lisäksi olevan tuolla ei suositeltavissa kaupoissa etusivulla "Edeka-lebensmittel" mainittu...
Tätä samaa keskustelua on käyty vuosikausia kun osa liikkeistä vaihtaa tuotteet toisiin, jotta saavat purettua tilausjonoa. Aikaisemmin muistaakseni Gourmondo ja Edeka tulivat kuuluisaksi siitä, että eivät lähettäneet mitään korvikkeena ja omatoimisesti piti reklamoida puuttuvista tuotteista. Siinä mielessä minua ei haittaa jos bulkkilagerin tilalle on laitettu bulkkipilsneria. Ja jos vaihto ei ole mennyt nappiin niin lähes aina ovat antaneet aspan kautta hyvitystä.Jaa että yleensä liikkeet vaihtavat halvempaan ja vanhentuneeseen? Minulla ei ole tuollaisesta kokemuksia, enkä ole kyllä koskaan kuullut että sellaista tapahtuisi yleisesti.
Eikai täällä muuta ruikutusta ole puljun toiminnasta ollut kuin se amatöörien kitinä kun tuotteita on vaihdettu heidän omasta suostumuksestaan?
Ihan itse osasin heti ensimmäisellä kerralla ottaa rastin pois kyseisestä kohdasta.
Aina on tuotteet olleet mitä pitääkin ja saapuneet kohtuullisessa ajassa.
shop-whisky-vodka-rum.com
Tälläinen kauppa tuli vastaan. Varsinkin väkevien osalta ihan kiinnostava ja sopuhintainen valikoima näyttäisi olevan. Myös olutta, viiniä ja likööreitä löytyy.
Maksutavoissa Paypal.
Toimitusmaksu Suomeen kiinteä 30€. Olettaisin, että tuohon mahtuu pullo poikineen.
Omia kokemuksia ei ole.
Epäilyttävästä urlista huolimatta tuli tämä kokeiltua. Paketti saapui reilun viikon päästä tilaushetkestä, todella hyvin paketoituna. Toimitus kulki DHL - Posti - nouto. Tällä kertaa tilaukseen tuli vain neljä pulloa väkeviä, pois lukien yhtä 6l tonkkaa Franziskaneria. Suosittelen lämpimästi!
Mihin lyöt tuon oluttonkan kiinni?
Miksi ihmiset täälläkin tilaa tuollaisesta kaupasta, kuten Discandoo tai esim. virolaiset puljut, jota jättää homman tilauksen jälkeen puolitiehen tai toimittaa mitä sattuu? Tuntuu, että ne ovat suosituimpia paikkoja tilata? en ymmärrä...
Mä otin viimeisimmästäkin tilauksesta ruksin pois, ja silti korvattiin tuotteita mielivaltaisesti. Satuin nappaamaan screenshotinkin tilausruudusta talteen. Ja jostain syystä eivät ole kahteen kyselymailiin aiheesta vastanneet. Voisi jopa sanoa ettei näin.
Minun Discandoo tilaus saapui tänään. Otin tilatessa raksin pois kohdasta että hyväksyisin korvaavia tuotteita. Kuitenkin Hardy's VR shiraz BIB (14,44 €) oli vaihdettu ilman minun suostumusta halvempaan (11,99 €) Afrikkalaiseen punkkuun.
Toinen vielä pahempi ongelma oli siinä että tilasin suht kalliilla hinnalla (22,5 €) 24 tölkkiä Red Stripeä, koska tiedoissa luki että tölkit ovat 440 ml. Myös tilauksen paino laskettiin sen mukaan. Kuitenkin lähetyksessä oli vain 24 kpl tavallisia 330 ml tölkkejä. (sentään oikeaa merkkiä) Mutta nopeasti laskettuna nyt jäi 8 pienen tölkin verran tavaraa tulematta. Noin kymmenen euron vajaus kun huomioi myös postikulut.
Joten kyllä tässä kusetuksen maku jäi vahvasti, ja laitoin jo palautetta. Saa nähdä mitä sanovat jos vastaavat. Kirjoitin että PayPal dispute lähtee jos asia ei korjaannu. Sen takia noin rajusti, koska joskus aiemmissa tilauksissa on joidenkin karkkien painot olleet väärin nettisivulla (minun häviöksi), niin niistä tuli vain pahoittelut eikä mitään hyvitystä.
Aattelin kokeilla tällästä:
Jännityksellä testataan miten toimii.
Mulla oli kahvi väärä, liian pieni purkki. Laitoin siitä kuvan ja viestin, ei mitään vastausta vieläkään. Ei mitään.
Minun Discandoo tilaus saapui tänään. Otin tilatessa raksin pois kohdasta että hyväksyisin korvaavia tuotteita. Kuitenkin Hardy's VR shiraz BIB (14,44 €) oli vaihdettu ilman minun suostumusta halvempaan (11,99 €) Afrikkalaiseen punkkuun.
Toinen vielä pahempi ongelma oli siinä että tilasin suht kalliilla hinnalla (22,5 €) 24 tölkkiä Red Stripeä, koska tiedoissa luki että tölkit ovat 440 ml. Myös tilauksen paino laskettiin sen mukaan. Kuitenkin lähetyksessä oli vain 24 kpl tavallisia 330 ml tölkkejä. (sentään oikeaa merkkiä) Mutta nopeasti laskettuna nyt jäi 8 pienen tölkin verran tavaraa tulematta. Noin kymmenen euron vajaus kun huomioi myös postikulut.
Joten kyllä tässä kusetuksen maku jäi vahvasti, ja laitoin jo palautetta. Saa nähdä mitä sanovat jos vastaavat. Kirjoitin että PayPal dispute lähtee jos asia ei korjaannu. Sen takia noin rajusti, koska joskus aiemmissa tilauksissa on joidenkin karkkien painot olleet väärin nettisivulla (minun häviöksi), niin niistä tuli vain pahoittelut eikä mitään hyvitystä.
Keskiviikkoaamuna tuli lähetys kuvan mukaisesti. Kaikki paskana ja posti pakannut uudestaan. Ilmoitin heti Discandoon helppiin. Automaattivastaus tuli että käsittelevät n. vuorokauden kuluessa. Torstai iltapäivänä laitoin uuden viestin lisäkuvilla. Ei vastausta. Kenelleköhän tästä pitäisi ensisijaisesti reklamoida? Myyjälle, Crobolle vai postille? Vai pitäisikö laittaa dispute esim. ensi keskiviikkona jos ei Discandooolta kuulu siihen mennessä mitään? Olen useamman kerran tilannut ja kaikki mennyt hyvin tähän asti. Haluaisin myyjältä muutakin kuin automaattivastauksen.
Onkohan Discandooon omistaja vaihtunut?For questions, please contact us at help@discandooo.com(service on workdays from 10-18h)!
Maanantaina laitoin viestiä, tänään uudestaan. Paypallilla onneksi maksoin. Se on nähtävästi näiden kauppojen kanssa se varmin tapa toimia.
Tjoo, kenties Discandooolla on tuo laatu laskenut. Tuo vastaamattomuus on kyllä ikävää.
Mulle ei tullut edes mitään automaattivastausta.
olemme sulkeneet Ruotsin kauppamme tällä hetkellä
Post North estää kaikki alkoholipakkaukset ja lähettää ne takaisin
Tällä hetkellä kuljetusyritykset eivät voi toimittaa ruotsia
älä lähetä tilauksia tämän sivuston kautta
Koska eivät verotussyistä itse mukamas ole järjestämässä kuljetusta, niin ohjaavat sinut todennäköisesti Discandoosta ottamaan yhteyttä Croboon. Koska siis sinulla ei ole kuljetussopimusta Discandooon kanssa vaan Crobon. Itsellä oli vastaava keissi Alkostore24:n/Norrlogin kanssa, kun yksi viinitonkka oli hajonnut ja vuotanut pakettiin. Norrlogin vastaus oli, että eivät korvaa, koska en ottanut lisämaksullista vakuutusta. En jaksanut alkaa ehtoihin perehtymään, mutta mututuntumalla haiskahtaa bullshitiltä. Ikään kuin rahtifirmalla ei olisi mitään vastuuta tavarasta, jos sille ei erikseen ole otettu jotain lisämaksullista vakuutuspalvelua. Jos jotain isompaa tulisi tai tuo kävisi uudestaan, niin lähtisin varmaan kuluttajaneuvonnan kautta selvittämään asiaa - ihan periaatteesta.
Tuskin noi tilausmäärät järjettämiä on. Tilausnumerohan näkyy tilausvahvistuksessa. Viimeisestä tilauksestani on tosin puoli vuotta aikaa, mutta kahden viimeisimmän tilauksen välillä ehti kulua 90 päivää ja tilausnumeroista laskemalla tuolloin Discandoohon oli tullut tänä aikana keskimäärin 26 tilausta päivässä. Eli lukumääräisesti puhutaan aika pienistä määristä. Toki osa tilauksista saattaa olla lavallisia, mutta ei lavan kokoomiseen nyt kauaa aikaa mene, jos toiminta on vähänkään järkevästi järjestettyä.En yhtään ihmettele jos Discandooo vähän oikoo. Tuntuu, että kaikki puhuvat tuosta puljusta ja tilausmäärät varmasti aivan järjettömiä. Samaa sanoi postilla töissä oleva tyyppi jonka kanssa juttelin. Jopa duunissa tekevät kimppatilauksia joka kertoo jo aika paljon miten hommasta on tullut kokokansan hupia.
Todennäköisesti pelkkää kukkua. Vastaisivat nyt sähköposteihin edes.
Mulla on ainakin Saksalaisten yritysten kanssa huonoja kokemuksia. Ne eivät palauta postimaksuja lupauksistaan huolimatta, jos heille lähettää palautuksen.
Sopivat, että jos he hyväksyy palautuksen, niin postimaksut palautetaan, mutta niin ei tapahdu. Sinne lähettäminen maksaa normipaketti jo 32 euroa.
Tuli taas Discandoolta tilattua 9 laatikkoa jotka saapuivat 1.5 viikossa. Mutta normi lonkeron ja vesimelonin tilalle oli laitettu 2xkarpalo. Olin ruksittanut tuon että saa vaihtaa tuotteen jota ei ole varastossa sopivaan korvikkeeseen, mutta mielestäni jos tilaan makulonkeroa/normaalia niin niille ei sopivaa korviketta löydy ? Noh, viestiä laitettu ja katsotaan mitä vastaavat. Muilla ollut vastaavia tilanteita ?
Anteeksi MITÄ VITTUA. Discandoo tilattu:
Guinness 4,2% 24 x 440ml - COM €34.02
Paulaner Hefeweißbier naturtrüb 5,5% 24 x 500ml - COM €21.61
No arvatkaa mitä vittu oli guinnesin tilalla? 24x HEINEKEN :-----------------------D
Heineken Lager Beer 5% 24 x 330ml
Miten vitun puusilmä saa olla kamoja pakatessa?
Mites nää kaupat perutaan? Lähetetään Discandoolle viestiä että haluan peruttaa kaupat ja palauttaa tuotteet. He maksaa mulle takaisin postit, paluupostit ja tuotteiden rahat?
Ja jos homma ei toimi niin sitten paypalin/luottokorttiyhtiön kautta rahat takaisin? Heinekeniä en huoli edes ilmaiseksi. Paulanerit voin pitää jos saan 74:stä takaisin puolet posteista ja Guinnesin hinnat.
Olisko tuolla alcoshopin omistajat asialla? Ei oikein facebookin Alkokauppa sivutkaan herätä luottamusta, kun taustakuva on otettu jostain tel avivin viski baarista https://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipN8YoMaYTSdO3eGlwAXca3M1cS6QKVdOSPOUEeV=w537-h582-p-k-noMielenkiintoista...
Alkokaupan "about us" englanninkielisessä tekstissä kerrotaan näin: Nordikwein has been a family owned and operated Nordikwein online shop, located in Bremen Germany.
Domaini johtaa Viroon https://whois.domaintools.com/alkokauppa.shop
Samalla nimipalvelimalla myös tällainen viritys: External Shipping
Olisko tuolla alcoshopin omistajat asialla? Ei oikein facebookin Alkokauppa sivutkaan herätä luottamusta, kun taustakuva on otettu jostain tel avivin viski baarista https://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipN8YoMaYTSdO3eGlwAXca3M1cS6QKVdOSPOUEeV=w537-h582-p-k-no
Valitsin Juomakeisarin A24:n korvikkeeksi ja tehnyt tässä kuussa kaksi tilausta sieltä, kummallakin kerralla oli paketoitu kahdessa tunnissa tilauksesta ja DHL:n käsissä samana iltana, suomessa parissa päivässä. Toimii.Mikäs firma on sellainen josta vielä tänä kesänä voisi juomaa saada? Paulaner ja Guinness nyt himottavat. Juomakeisari lienee ok?
Minä tilasin discandoosta 1.7.
Tre Kronor Guld 5,9%
Kopparbergs Skogsbär Cider 7,5%
Tre Kronor Premium Lager 5,2%
Kopparberg Pear Cider 7%
Ja oikeat tuotteet sain. Eli taisin tilata just ennen kuin ne loppuivat ja teille pisti sitten korvaavia tuotteita.
Kävit ottamassa kotona vastaan tulevaisuudessa?18.7 Tilasin discandoolta Paulaneria ja bulkkiolutta, saapui 26.7 kotiinkuljetettuna, koko tilaus oikein. Nopeaa ja halpaa oli.
Kävit ottamassa kotona vastaan tulevaisuudessa?