AliExpress, eBay yms. tilaaminen ja kokemuksia

Aliexpressistä niiden omalla postituksella tulee Suomen Postilaitoksen seurantakoodi ja se tulee heti Postin seurantaan näkyviin.
 
Onko kellään kokemuksia led lamppujen (siis hehku) tilaamista ebaysta tai alista? Itse ihan vihreä näissä ostoksissa, muutamat ensimmäiset ostokset tulossa vasta ja mietin juttuja mitä voisi tilata. Noi ledit on useamman euron kappale Suomessa, mutta menee hyvin pieneen tilaan joten voisi kuvitella että näppäriä tilata.. Mutta toisaalta hyvälaatuiset sitten kestää vuosia joten ei niin väliksi jos Suomesta saa normikaupasta laadukkaampaa tavaraa. Lähinnä siis tota laatuhommaa ja kokemuksia mietin jos jollakulla on?
 
Onko kellään kokemuksia led lamppujen (siis hehku) tilaamista ebaysta tai alista? Itse ihan vihreä näissä ostoksissa, muutamat ensimmäiset ostokset tulossa vasta ja mietin juttuja mitä voisi tilata. Noi ledit on useamman euron kappale Suomessa, mutta menee hyvin pieneen tilaan joten voisi kuvitella että näppäriä tilata.. Mutta toisaalta hyvälaatuiset sitten kestää vuosia joten ei niin väliksi jos Suomesta saa normikaupasta laadukkaampaa tavaraa. Lähinnä siis tota laatuhommaa ja kokemuksia mietin jos jollakulla on?

Ostaisin Suomesta. Ei perus esim. E14-kantainen LED-lamppu maksa nykyäänkään kuin muutaman euron perus kaupassa.

Joskus tilasin testiksi Aliexpressistä noita halpoja LED-lamppuja, jäi käyttämättä. Ainakin kyseinen yksilö sirisi ikävästi kun oli päällä.
 
Onko kellään kokemuksia led lamppujen (siis hehku) tilaamista ebaysta tai alista? Itse ihan vihreä näissä ostoksissa, muutamat ensimmäiset ostokset tulossa vasta ja mietin juttuja mitä voisi tilata. Noi ledit on useamman euron kappale Suomessa, mutta menee hyvin pieneen tilaan joten voisi kuvitella että näppäriä tilata.. Mutta toisaalta hyvälaatuiset sitten kestää vuosia joten ei niin väliksi jos Suomesta saa normikaupasta laadukkaampaa tavaraa. Lähinnä siis tota laatuhommaa ja kokemuksia mietin jos jollakulla on?

Perus e27 on esim ikeassa euron kappale ja tehokkaammat pari euroa enemmän.
Vai haetaanko tässä jotain erikoiskannalla olevia?
 
Ei kait sen nopeempaa, mut kiva homma jos voi seurata suoraan Postinkautte ettei tarvi miettiä et katosiko lähetys, kun siitä ei kuulu mitään.
2 kuukautta ainakin menee et paketti tulee, nyt jo 2.5kk ollut tulossa mutta yksitellen niitä pikkuhiljaa tippuu maahan.
 
Perus e27 on esim ikeassa euron kappale ja tehokkaammat pari euroa enemmän.
Vai haetaanko tässä jotain erikoiskannalla olevia?
Ok, mä ostin noita yhden mallisia joskus vuosi sitten useamman kappaleen (taitaa olla niitä about 10 talossa). Jäi mieleen että olisivat olleet ainakin 5€ kpl hintaisia lähimarketissa. Sitä mietin juuri että jos jonkun 10kpl ostais jemmaan niin 1€ vs 5€ niin tuo kannattaa tilata. Mut pitääpä tutkailla mikä se hinta on, ihan perus hehkuja/ledejä nuo on. Harvoinhan noita muutenkin menee.. mutta jos Ikeasta saa tohon hintaan niin ehkei maksa vaivaa tilata Kiinasta :)

EDIT: about tämmönen led taitaa olla kyseessä ja hinta Tokmannilla näemmä ton 5€:
jos tuollaista saa postilaatikkoon halvalla niin se kiinnostaisi
EDIT2: ja Verkkokaupassa sama led 7.90€:
alkaa olla hinnoissaan. Mutta kuten todettua en edes seuraillut näiden hintoja kun tätä ketjua lukiessa vaan tuli mieleen että nämä olisi pieniä tuotteita jotka aika hinnakkaan oloisia Suomessa että olisiko järkevää tilata muualta
 
Viimeksi muokattu:
Ebayn huutokaupat kyllä pistää välillä vituttamaan. Huusin toissapäivänä yhtä korttia pari kertaa, mutta joku huusi niin korkealle, että jätin suosiolla muille. Ostin sitten tänään muualta, niin eiköhän siellä oo kaveri tullut katuman päälle ja mahdollisesti tulossa ylimääräistä romua taas kotiin.
 
Onko muilla vieläkään turkin basaksehir kautta tulevia paketteja loppuvuodelta tullut? Toki noista on rahat palautettu ja yksi uudelleen lähetetty paketti jo kotiutunut mutta ihan uteliaisuudesta.

Edit: Itselle tullut 2/5. Ihan ok jos turkkilaiset harrastavat manuaalilastausta :cautious:
 
Ebayn huutokaupat kyllä pistää välillä vituttamaan. Huusin toissapäivänä yhtä korttia pari kertaa, mutta joku huusi niin korkealle, että jätin suosiolla muille. Ostin sitten tänään muualta, niin eiköhän siellä oo kaveri tullut katuman päälle ja mahdollisesti tulossa ylimääräistä romua taas kotiin.
Avaatko vähän tätä? Itsellä huutokaupasta ebayssä niin pitkä aika että en ymmärrä: Jos olet 2 korkein huutaja ja voittaja peruu niin myyjä saa lähettää sulle kysymättä ensin?
 
Avaatko vähän tätä? Itsellä huutokaupasta ebayssä niin pitkä aika että en ymmärrä: Jos olet 2 korkein huutaja ja voittaja peruu niin myyjä saa lähettää sulle kysymättä ensin?
Siis huusin yhtä tuotetta tässä pari päivää sitten. Siihen huusi joku toinen enemmän, niin jätin suosiolla sille. Nyt se on sitten perunut huutonsa ja oon nyt siinä korkein huutaja. Hinta on kyllä vielä sen verran alhaalla, että ehkä tosta joku vielä korottaa. Yli vuorokausi jäljellä.
Paska juttu on vaan että sain jo romut muualta, kun ajattelin tän toisen huutajan olevan tosissaan.

E: tarvii vaan toivoa että joku muu korottaa, ettei tarvii säätää.
 
AE: seuranta antaa näköjään vähän paremman kuvan kuin onkaan. Lähetys näyttäisi että on tulossa lentorahtina suoraan:
ae1.jpg

No, track17 paljastaa että paketti pyörii kyllä kaikkien bussiterminaalien kautta kuten tietty economy pakettien kuuluukin...
ae2.jpg
 
Ensimmäinen koronan aikaan tilattu Aliexpress standard shipping saapui perille, ja 2 muuta pakettia ovat jo ulkomaanterminaalissa. Myöskin banggoodin "Priority Direct Mail"-paketti saapui nätisti perille.

Ebayn huutokaupat kyllä pistää välillä vituttamaan. Huusin toissapäivänä yhtä korttia pari kertaa, mutta joku huusi niin korkealle, että jätin suosiolla muille. Ostin sitten tänään muualta, niin eiköhän siellä oo kaveri tullut katuman päälle ja mahdollisesti tulossa ylimääräistä romua taas kotiin.
Ebayssa on idea että huudat viimeisillä sekunneilla jolloin kukaan ei kerkeä enää korottamaan omaa huutoaan voittavan huudon päälle.
 
Siis huusin yhtä tuotetta tässä pari päivää sitten. Siihen huusi joku toinen enemmän, niin jätin suosiolla sille. Nyt se on sitten perunut huutonsa ja oon nyt siinä korkein huutaja. Hinta on kyllä vielä sen verran alhaalla, että ehkä tosta joku vielä korottaa. Yli vuorokausi jäljellä.
Paska juttu on vaan että sain jo romut muualta, kun ajattelin tän toisen huutajan olevan tosissaan.

E: tarvii vaan toivoa että joku muu korottaa, ettei tarvii säätää.
Jaa...
Mulle täysin uusi asia että huudon voi perua.
Nyt tietysti tulee mieleen että miksi et itse peru huutoasi kun et tavaraa tarvitse?
 
Jaa...
Mulle täysin uusi asia että huudon voi perua.
Nyt tietysti tulee mieleen että miksi et itse peru huutoasi kun et tavaraa tarvitse?
Joo olihan se mullekin uus juttu :)
Pitäis perustella ilmeisesti miksi sen huudon peruu. Täytyy vähän tutkia tota.
 
Joo olihan se mullekin uus juttu :)
Pitäis perustella ilmeisesti miksi sen huudon peruu. Täytyy vähän tutkia tota.
No eiköhän toi että olit häviämässä huutokauppaa ja ostit jo siitä syystä muualta, ole ihan riittävä peruste.

Syyhän ei ole sun vaan ebayn jos kerta peruminen onnistuu.
 
Minäkään en oo tiennyt että huutokauppakohteen voittaja voisi perua ja kukaan ei oo ikinä perunu mua enemmän huutaneista. Jos tuo on totta niin tuo mahdollistaa helpot vedätykset.
 
Ei se merkkkaa, että mihinkään silti liikkuisi

Minulla ainakin kyllä liikkunut kiitettävästi siihen nähden, että reilussa kuukaudessa viimeistään tullut tuolla perille. Muut perus kuskaukset on jääneet välille. Jos nyt alista tilaa niin otan aina tuon aliexpress standard tai dhl ecommerence jos kohtuu hintaan tarjolla.
 
Mikähän on kun Alissa ei voi tehdä disputea? Ne kuitenkin lähettää sähköposteja, joissa sanovat toimitusajan lopun lähestyvän ja sitten kun yrittää tehdä disputea, tulee tuo alla oleva teksti. On samassa tilanteessa aiemmin (pari viikkoa sitten) onnistunut, joten mikähän tuossa lähetyksessä on erona? Tuo "sorting center" ehkäpä? Mitä tuo "after" tarkoittaa, siis minkä jälkeen? Vai puuttuuko siitä tekstiä ja siinä pitäisi olla joku päivämäärä?

Our records show that your order has arrived at the sorting center and is currently in transit. Normally, most packages will be delivered as the seller promised. However, if you don’t receive your order after , you can continue to open a dispute.
 
Mikähän on kun Alissa ei voi tehdä disputea? Ne kuitenkin lähettää sähköposteja, joissa sanovat toimitusajan lopun lähestyvän ja sitten kun yrittää tehdä disputea, tulee tuo alla oleva teksti. On samassa tilanteessa aiemmin (pari viikkoa sitten) onnistunut, joten mikähän tuossa lähetyksessä on erona? Tuo "sorting center" ehkäpä? Mitä tuo "after" tarkoittaa, siis minkä jälkeen? Vai puuttuuko siitä tekstiä ja siinä pitäisi olla joku päivämäärä?

Our records show that your order has arrived at the sorting center and is currently in transit. Normally, most packages will be delivered as the seller promised. However, if you don’t receive your order after , you can continue to open a dispute.
Odota, että se aika menee loppuun niin onnistuu viimeistään silloin ainakin.
 
Muilla kokemuksia AliExpress Premium Shippingistä? Varsinkin korona-aikaan? Onko mitään etua verrattuna Standardiin? Tilaukseni vaikuttaa olevan jollain lentorahtifirmalla jumissa, mutta lukemani perusteella seuraavaa seurantamerkintää saan odottaa päivistä kuukausiin...

wQR0zSj.png
 
Muilla kokemuksia AliExpress Premium Shippingistä? Varsinkin korona-aikaan? Onko mitään etua verrattuna Standardiin? Tilaukseni vaikuttaa olevan jollain lentorahtifirmalla jumissa, mutta lukemani perusteella seuraavaa seurantamerkintää saan odottaa päivistä kuukausiin...

wQR0zSj.png

Jotain eri postitusmenetelmiä testanneena (tai myyjä tarjonnut) niin en ole juuri eroa keskenään huomannut - tällä hetkellä kaikki normaalilähetykset tuntuvat takkuavan. Jos Kiinasta jotain nopeasti haluaa, kannattaa turvautua vaikka DHL:n pakettiin. Itselle tuli DHL:n paketti noin viikossa, kun pari kuukautta sitten tein yhden tilauksen.
 
Eilen saapui suomeen(hki-vantaa) 20.4 tilattu tuote alin standardina. Nyt kun Ali on jatkanut toimitusaikoja niin uskoni on vahva että tulli ja posti hoitaa tuon jonnekkin ajoissa.
Ettei ihan offtopic niin naapuri tilasi premium shippingillä viikkoa aikaisemmin tavaraa mutta saman koneen kyydissä ovat olleet.
 
Näyttävästi nyt radio vihdoin tullut suomeen kiinasta. Mutta 2 muuta pakettia jossain missälie..

Puolasta tulossa oleva paketti ei ole liikkunut mihinkään, tuli tuollanen viesti aliexpressiltä, miten tuo siis menee nyt?? Eli rahat palautetaan luottokortille, tuote tulee vai mitä tapahtuu?


Dear Antti Leskinen,
Regarding for your order:3003867979437613, AliExpress has intervened to help you solve the dispute. You can still negotiate with the seller for a mutual agreement or agree to the solution provided by AliExpress during this period.



Recently your dispute on Order No. 3003867979437613 has been finished. You may check your dispute result here.


1590140170252.png
 
Näyttävästi nyt radio vihdoin tullut suomeen kiinasta. Mutta 2 muuta pakettia jossain missälie..

Puolasta tulossa oleva paketti ei ole liikkunut mihinkään, tuli tuollanen viesti aliexpressiltä, miten tuo siis menee nyt?? Eli rahat palautetaan luottokortille, tuote tulee vai mitä tapahtuu?


Dear Antti Leskinen,
Regarding for your order:3003867979437613, AliExpress has intervened to help you solve the dispute. You can still negotiate with the seller for a mutual agreement or agree to the solution provided by AliExpress during this period.



Recently your dispute on Order No. 3003867979437613 has been finished. You may check your dispute result here.


1590140170252.png

"View details"
 

Niin, kyllä sen älysin. Mutta siellä lukee että rahat palautetaan, mutta mitenkä tuo tuotteen käy, kun se on kuitenkin postitettu?? Eli jos se tulee sittenkin joskus postista, niin saako ilmaiseksi sen, lähetän takasin vai miten?
 
Viimeksi muokattu:
16.04 tilatut usb-piuhat saapui Alin seurannan mukaan tänään Suomeen, samana päivänä ja hieman aikaisemmin tilatuista tavaroista ei ole kuulunut Kiinasta poistumisen jälkeen mitään... Brittiamazonista tuli kuulokkeet perille alle viikossa (se tuli tosin "prime"-paketissa joten en tiedä oliko siinä ilmaiseksi jokin nopeampi toimitustapa).

Itse ehkä jopa saattaisin maksaa tavaran myyjälle jotakin kautta ihan vain hyvää hyvyyttäni vaikka tavara tulisikin perille buyer protectionin päätyttyä, ei se myyjän syy ole jos posti ei vain kulje... Etenkin jos olisi kyse jostakin vähänkin kalliimmasta tilauksesta, johonkin kymmenen egen autoradioon nyt ei varmaan kenenkään myyjän bisnekset vielä kaadu.
 
Toimiiko tuo Klarna maksutapa muilla Alissa? Itse en saanut tilausta tehtyä sillä.
 
5.1.2020 tilasin Ebaystä fillariin takavalon, lähti matkaan Laosista ja hävisi matkalla jonnekin Laosin postiin.
Maaliskuussa kyselin perään, kun arvioidusta viimeisestä saapumispäivästä oli kulunut 1kk.
Myyjä käski vielä odottelemaan viikon ja odotin.
Tämän jälkeen pyysin lähettämään uudelleen tuotteen. 2.4.2020 uusi lähetys matkaan ja 12.4.2020 paketti lähtenyt Kiinasta kohteena Ahvenanmaa?
Miksi tuo paketti vietäisiin Ahvenanmaalle?

Toinen tilaus misodikosta on Hong Kongista 10.4.2020 lähtenyt statuksella "Hand over to airline.,HK". Tuon jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Eli kyllä tuntuu kairaavan tuolta Aasian suunnalta tavaran saaminen. :zoom:

Pari viikkoa sitten Saksan Amazonista tehty tilaus tuli viikossa.

Ensimmäisenä mainittu lähetys on seurannan mukaan saapunut Suomeen.
2020-05-20 15:12 FI, HELSINKI, Arrived in country
2020-04-13 00:33CN, SHENZHEN, Flight departed from origin country

Toisena mainittuun lähetykseen tullut juonenkäänteitä ja vaihtunut meriteitse kuljetukseen :confused:
2020-05-19 15:34:00 Despatched to overseas,FIHEL
2020-04-10 23:30:59 Hand over to airline.,HK
 
Miten menee kaupan peruutus myyjän toimesta ebayssa?

Mikä hommassa ideana:
Ostan tuotteen josta myyjä sitten meilaa että firma jota käyttää ei ota tuotetta kuljetukseen.
Myyjä palauttaa rahan ja avaa "requestin" syyksi merkitsee:
Ostaja ei halua tuotetta.

Olen siis saanut rahan, ei siinä mitään.
Requestin suhteen mulla on kaksi vaihtoehtoa: hyväksyä tai hylätä pyyntö.

Lopputulos on kuitenkin molemmissa sama: Request sulkeutuu.

Mikä tuossa on edes idea kysyä ostajan kantaa asiaan, kun lopputulos on molemmissa sama?
 
Toisena mainittuun lähetykseen tullut juonenkäänteitä ja vaihtunut meriteitse kuljetukseen :confused:
2020-05-19 15:34:00 Despatched to overseas,FIHEL
2020-04-10 23:30:59 Hand over to airline.,HK
Overseas tarkoittaa ulkomaille/ulkomailla, ei merikuljetusta, jos siitä hämäännyit. Eli lähetys on lähetetty ulkomaille :)
 
Täällä alkanut paketteja putoilla - jo 3/10 koronapaketeista perillä. Ei mitään logiikkaa tilausajan tai toimitustavan suhteen, ihan randomilla tulee.
 
Ebayn huutokaupat kyllä pistää välillä vituttamaan. Huusin toissapäivänä yhtä korttia pari kertaa, mutta joku huusi niin korkealle, että jätin suosiolla muille. Ostin sitten tänään muualta, niin eiköhän siellä oo kaveri tullut katuman päälle ja mahdollisesti tulossa ylimääräistä romua taas kotiin.
Tämän kanssa muuten kävi niin, että kaveri lupasi ottaa tuon itselleen, jos olisin voittanut huutokaupan sillä omalla korkeimmalla huudolla, niin jätin sinne tarjouksen odottelemaan.
Kortti meni lopulta jollekin muulle, mutta tarkistin ihan piruuttani huudot vielä jälkikäteen. Joku oli huutanut yhdellä täsmäkorotuksella muutamaa sekuntia ennen loppumista kortin itselleen. Sieltä historiasta näkyi se peruutettu huuto, jolloin myös mun korkein tarjous oli tiedossa. Se huutonsa peruuttanut tili oli aika uusi, joten saattoi olla pientä sääntöjen "vapaata tulkintaa" tässä :D

Sinänsä ei kyllä harmita ollenkaan, kun ei ollut tuolle sitten lopulta tarvetta. Pitää vaan olla tarkkana, jos siellä noita korkeita huutoja jatkossa perutaan.
 
Joo huutoja on nätti perua kevein perustein.

Kävipäs itselle sitten näin:


Myin rikkinäisen tietokonekomponentin jossa jo otsikossa luki että faulty ja Condition: For parts or not working. Kaupat päättyi noin 500 € rahasummaan. Ja tässäkin muuten 10s ennen huutoa joku huusi yli 700€ ja sitten sekuntia paria ennen perui ja toinen huusi sen juuri edellisen huutajan yli menevän summan. Saksalaisia tilejä kumpikin.

Ostaja maksoi heti, laitoin paketin postiin ja ajattelin että se siitä. No ei ollut. Seuranta näytti että paketti oli mennyt perille ja luovutettu vastaanottajalle. Viikkoa(!) myöhemmin ostaja avasi eBayn kautta casen siitä että ei ole tuotetta saanut. PayPal tietysti jäädytti balancesta myyntisumman + postikulut.

Noh, tämän kanssa sitten jahkattiin sen pari viikkoa minkä ebay antoi asian kanssa jahkata ja kun aika loppui niin toimitin ebaylle todisteet seurantanumeron kanssa ja siitä meni n. puoli tuntia ja case suljettiin myyjän eduksi. Tuotekin sitten ilmeiseti "löytyi" sinä aikana. PayPal perui rahojen jäädytyksen

Kelataan kolme viikkoa eteenpäin ja tupsahti taas sähköpostiin viesti että ostaja on avannut uuden casen, tällä kertaa "Item doesn't match description or photos"

Tässä sitten oli taustalla ihan tekninen näkemysero, ostajan mielestä tuote oli jollain tavalla väärin rikki ja mikä pahinta niin se ei käyttäytynyt tarkalleen sillä tavalla kuin olin omassa testisetupissani havainnut. Kyse oli siitä että kun minulla tuulettimet pyöri ja ostajalla ei. Sorruin siis liian tarkkaan tuotekuvaukseen. PayPal jäädytti jälleen balanssilta n. 500€.

Tästäkään ei sovintoon päässyt, yritin olla tiukasti sitä mieltä että ostaja sai mitä halusi mutta kun eBay viimein hyppäsi peliin mukaan niin hävisin casen niin että suhina kävi. PayPal palautti rahat ja jouduin toki vielä hyvittämään takaisinpostituksen. Sain sentään tuotteen räpeltämättömänä takaisin ja onnistuin myymään sen toista kautta lähes samaan rahaan. Tappioita tässä nyt tuli n. 50€ postikuluista.

PayPal pelkää niin kovasti luottokorttifirmoja näissä riitatilanteissa että pienimmästäkin mikroskooppisesta syystä hyppäävät ostajan selän taakse ja myyjä saa syödä paskaa.
 
Siis mitä ihmettä oikein..
Aliexpressistä tuli viestiä joku aika sitten, että palauttaa rahat kun tuotetta ei kerta ole tullut tiettyyn päivämäärään mennessä. Eilen tulikin tuo n. 12€ summa, näkyi luottokortilla.

Nyt tämä myyjä on laittanutkin viestiä, että pitäisi maksaa? ihme venkslausta.. Miksi aliexpress lähti sitten säätämään tämän kanssa edes..

Eli pitää nyt kysyä tuolta myyjältä mihin helkutin osotteeseen mie maksun lähetän, vai mitekä.
nimetön.png
 
Siis mitä ihmettä oikein..
Aliexpressistä tuli viestiä joku aika sitten, että palauttaa rahat kun tuotetta ei kerta ole tullut tiettyyn päivämäärään mennessä. Eilen tulikin tuo n. 12€ summa, näkyi luottokortilla.

Nyt tämä myyjä on laittanutkin viestiä, että pitäisi maksaa? ihme venkslausta.. Miksi aliexpress lähti sitten säätämään tämän kanssa edes..

Eli pitää nyt kysyä tuolta myyjältä mihin helkutin osotteeseen mie maksun lähetän, vai mitekä.
nimetön.png
Oletko siis saanut tuotteen jo itsellesi? Usein noilla myyjillä saattaa olla paypal mihin sen voi maksaa tai sitten ostat haamutuotteen.
 
En ole saanut, mutta seurannan mukaan on nyt liikkunut parina päivänä paljon, ja tullut suomehen tänään.
Onko se postin seurannassa näkyvä lähetys? Jos ei niin muiden seurannat ei pidä usein paikkaansa tuon saapumisen osalta. Jokatapauksessa ennen, kuin sen olet sen saanut niin älä missään nimessä maksa mitään.
 
Onko se postin seurannassa näkyvä lähetys? Jos ei niin muiden seurannat ei pidä usein paikkaansa tuon saapumisen osalta. Jokatapauksessa ennen, kuin sen olet sen saanut niin älä missään nimessä maksa mitään.

Ookkeit, juu käytin tuota 17track:kiä ja alin omaa.. Ootellaan, jos tulee niin maksan, mutta jos ei, niin en maksa tietenkään.
 
Ostin alista premium shippingillä tavaraa, luvattu toimitusaika 7-15pv joka tulee kohta täyteen eikä paketti ole päässyt edes kiinasta ulos vielä. Tuolla tilaussivulla kuitenkin lukee "If your order does not arrive on 2020-08-15 , you can apply for a refund by opening a dispute. " Pitääkö tuossa oikeasti odottaa tuo pari kk disputea, vai voiko laittaa suoraan kun luvattu toimitusaika tulee täyteen?
 
Ostin alista premium shippingillä tavaraa, luvattu toimitusaika 7-15pv joka tulee kohta täyteen eikä paketti ole päässyt edes kiinasta ulos vielä. Tuolla tilaussivulla kuitenkin lukee "If your order does not arrive on 2020-08-15 , you can apply for a refund by opening a dispute. " Pitääkö tuossa oikeasti odottaa tuo pari kk disputea, vai voiko laittaa suoraan kun luvattu toimitusaika tulee täyteen?
Et pysty tekemään disputea edes vielä.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 311
Viestejä
4 490 714
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom