Myyty Alan Wake 2 -pelikoodi

Liittynyt
19.01.2021
Viestejä
72
Tuote: Alan Wake 2-pelikoodi
Hinta: 25
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop 25.11.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):
Toimitustapa: s-posti
Maksutapa: mobilepay


Kuva:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 018
Saako tämän lunastettua ilman sopivaa näyttistä? Jos saa olen kiinnostunut.
 
Liittynyt
19.01.2021
Viestejä
72
Hankin Proshopista 4070 ti-näyttiksen ja koodi tuli bundlena. Se lunastetaan GeForce experiencen sivuilta. Katselin juuri Proshopin sivuilta kysymyksiinne vastausta, mutten sitä
löytänyt. Varma en ole, mutta saattaa vaatia yhteensopivan näyttiksen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 018
Hankin Proshopista 4070 ti-näyttiksen ja koodi tuli bundlena. Se lunastetaan GeForce experiencen sivuilta. Katselin juuri Proshopin sivuilta kysymyksiinne vastausta, mutten sitä
löytänyt. Varma en ole, mutta saattaa vaatia yhteensopivan näyttiksen.
Joo jos vain tuon kautta saa koodin, niin vaatii, että on 4000 sarjan näyttis ellei anna erillistä koodia minkä voi lunastaa suoraan Epicciin.
 
Liittynyt
03.08.2017
Viestejä
1 289
GeForce Experience rekisteröintiä varten 4000-sarjalainen pitää löytyä koneesta + kampanjakuponki. Ja kun ns. rekisteröinti on tehty, niin GeForce Experience tilille liitettyyn sähköpostiin tulee pelin -lunastuskoodi, joka aktivoidaan ihan tavallisesti Epic Games:n kautta, ilman mitään vaatimuksia.

Myyntiä ajatellen, niin kannattaa myyjän käydä tuo rekisteröinti tekemässä, kun ei ihan jokaisella ole 4000-sarjalaista koneessa. :thumbsup:

Edit: Nyt on selkeämpi viesti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.01.2021
Viestejä
72
Onnistuu muuten, mutta koodi ei jostain syystä toiminut. Olen ollut Proshopiin yhteydessä, toivott. huomenna saan sieltä vastauksen ja uuden koodin:thumbsup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 018
Onnistuu muuten, mutta koodi ei jostain syystä toiminut. Olen ollut Proshopiin yhteydessä, toivott. huomenna saan sieltä vastauksen ja uuden koodin:thumbsup:
Laita vaikka YVta jos tilanne selviää niin hoidetaan sitten loppuun.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Onnistuu muuten, mutta koodi ei jostain syystä toiminut. Olen ollut Proshopiin yhteydessä, toivott. huomenna saan sieltä vastauksen ja uuden koodin:thumbsup:
Koodia kannattaa yrittää lunastaa parikin kertaa.. itsellä herjasi muutaman kerran jotain erroria, mutta meni lopulta Geforce Experiencessä läpi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 119
Viestejä
4 225 778
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom