Ajopeliketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja abc
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi PC2 ylitse AMS2?
Onhan AMS2:ssa hierottu ajofysiikat ihan eri tasolle.

AC, ACC, RF2, RRE, AMS2, iR
Siinähän niitä rata-autoiluun.

Vaan onko kysyjä enää edes maisemissa...:rolleyes:
Hyvä huomio. En ole kokeillut AM2:sta noitten ajofysiikkapäivityksien jälkeen.
 
Tuota ACC:tä tuli eilen kokeiltua onlinessa ja hauskaahan se oli. Ei yhtään peeloa radalla, vaan hitaammat(itseni mukaanlukien) tottelivat kiltisti lippuja ja tarpeettomia kolareita ei sattunut. Edellinen kokemukseni online ajoista on LFS-ajoilta vuosien takaa ja siellä saattoi tapahtua mitä tahansa mutkaan tullessa :D Onko pelin omat preset -säädöt hyvät, vai pitääkö alkaa kaivelemaan netistä parempia?
 
Tuota ACC:tä tuli eilen kokeiltua onlinessa ja hauskaahan se oli. Ei yhtään peeloa radalla, vaan hitaammat(itseni mukaanlukien) tottelivat kiltisti lippuja ja tarpeettomia kolareita ei sattunut. Edellinen kokemukseni online ajoista on LFS-ajoilta vuosien takaa ja siellä saattoi tapahtua mitä tahansa mutkaan tullessa :D Onko pelin omat preset -säädöt hyvät, vai pitääkö alkaa kaivelemaan netistä parempia?
ACC houkuttelee hivenen taitavampia ajajia, mutta sanoisin että autot oikeasti tuntuvat kilpa-autoilta, ja kontrolli sen mukainen. AI:n kanssa oppii jo tuota puhdasta ajoa, ja tämä on hyvä ominaisuus onlinen laatua ajatellen.
 
Miksi PC2 ylitse AMS2?
Onhan AMS2:ssa hierottu ajofysiikat ihan eri tasolle.

AC, ACC, RF2, RRE, AMS2, iR
Siinähän niitä rata-autoiluun.

Vaan onko kysyjä enää edes maisemissa...:rolleyes:
Maisemissa ollaan, juu toi AMS2 tuli hankittua ja se on kyl koukuttava ja ajotuntuma hyvä. Myös tuollaiseen ”fantasia” F1 köröttelyyn oikein kelpo peli. AC tuli ladattua ja sekin vaikuttaa ihan pätevältä, mut toi content manager on kyl niin sekavan oloinen ja modien asennus että jää ajelut vähemmälle ku opettelee niitä.

Mimmosia suosituksia AMS2:seen ja järkevienja koukuttavien kisojen järjestämiseen. Mikä olisi entry level sarja ja olisko jotain tips & tricks tyyppisiä ideoita ja vinkkejä antaa.
 
Ite vaan fiilistellyt AMS2:sen parissa, lähinnä AI:ta vastaan.
Muutama multiplayer, mutta kokemukset vastustajista ei olleet sen parempia kuin iRacing:n parissa, ehkä en vaan osaa jarrupaikkoja.

Jos ralli kiinnostaa, niin kannattaa suunnistaa tänne:
Rallysimfans.hu - rallysimfans.hu plugin
ei maksa mitään!
 
pC2:ssa en itse koskaan saanut tuntumaa ok:si. fysiikat aina vaan oudot.

Siksi tosiaan ennemmin AC, ACC, AMS2(1:stäkin tullut kyllä ajeltua), rF2 (rF1:sta tuli vuosia tahkottua GTR:ien ja GTL:n etc ohella), sitten myös mainioita on Raceroom ja tietysti iRacing mutta varsinkin iR sitten maksaa pitkässä juoksussa, jos siis se haittaa.
 
Tuota ACC:tä tuli eilen kokeiltua onlinessa ja hauskaahan se oli. Ei yhtään peeloa radalla, vaan hitaammat(itseni mukaanlukien) tottelivat kiltisti lippuja ja tarpeettomia kolareita ei sattunut. Edellinen kokemukseni online ajoista on LFS-ajoilta vuosien takaa ja siellä saattoi tapahtua mitä tahansa mutkaan tullessa :D Onko pelin omat preset -säädöt hyvät, vai pitääkö alkaa kaivelemaan netistä parempia?
Noo vähän lisää kisoja niin kyllä niitäkin löydät, valitettavasti. Kaikkein pahimmat ovat niitä, jotka ajavat hitaasti, mutta ohi et pääse kun puollustetaan niin aggressiivisesti, että ohittaja on radalta ulkona jos ohi koittaa, niin siinä sitten ajellaan perässä.. Ei tosin mikään älyttömän yleinen ongelma ja näitä nyt löytyy kaikista näistä peleistä silloin tällöin. Ja jos ACC online kilpaa haluaa, niin LFM voisi olla kokeilemisen arvoinen sarja ja varmaan puhtaampaa ajamista kuin noissa normi onlineissä, itseltä on vielä koittamatta tämä niin varmaksi en kyllä voi sanoa.
 
Noo vähän lisää kisoja niin kyllä niitäkin löydät, valitettavasti. Kaikkein pahimmat ovat niitä, jotka ajavat hitaasti, mutta ohi et pääse kun puollustetaan niin aggressiivisesti, että ohittaja on radalta ulkona jos ohi koittaa, niin siinä sitten ajellaan perässä.. Ei tosin mikään älyttömän yleinen ongelma ja näitä nyt löytyy kaikista näistä peleistä silloin tällöin. Ja jos ACC online kilpaa haluaa, niin LFM voisi olla kokeilemisen arvoinen sarja ja varmaan puhtaampaa ajamista kuin noissa normi onlineissä, itseltä on vielä koittamatta tämä niin varmaksi en kyllä voi sanoa.
Tästä tuli mieleen eräs kaveriporukan GT sport -kisa, jossa nousin ykköseksi (nurnburgring nord). Kisa meni ihan hyvin, mutta vipalla pitkällä suoralla muut paineli ohi. Huomasin että kaasupolkimen potikka antoi n. 75%. Heh...

Ohittamisen ja puolustamisen välinen tasapaino ei ole mikään helppo keskustelunaihe. Tutussa porukassa reilun kuskin voi päästää ohi, jos sillä menee lujaa. Vastaavasti sama tyyppi antaa ohittaa, kun itsellä kulkee. Random porukalla on sitäkin sakkia, että jos päästää ohi reilusti, niin puolustavat kuin Jokkiskuskit, jos itse yrittää ohi.

Ja kyllä esim. ITRW F1-historiassa on nähty melkoista kanapäämenoa tän teeman osalta.
 
Itse kun en nopea esim iracingissä vaikka vuosia ja vuosia sielläkin ajellut niin päästänyt aina ohi jotka takaa tulevat. Vähemmän stressiäkin tulee. Ja toisaalta osa sitten on pihalla aina myöhemmin niin tulee ilmaisia sijoja.
 
Tästä tuli mieleen eräs kaveriporukan GT sport -kisa, jossa nousin ykköseksi (nurnburgring nord). Kisa meni ihan hyvin, mutta vipalla pitkällä suoralla muut paineli ohi. Huomasin että kaasupolkimen potikka antoi n. 75%. Heh...

Ohittamisen ja puolustamisen välinen tasapaino ei ole mikään helppo keskustelunaihe. Tutussa porukassa reilun kuskin voi päästää ohi, jos sillä menee lujaa. Vastaavasti sama tyyppi antaa ohittaa, kun itsellä kulkee. Random porukalla on sitäkin sakkia, että jos päästää ohi reilusti, niin puolustavat kuin Jokkiskuskit, jos itse yrittää ohi.

Ja kyllä esim. ITRW F1-historiassa on nähty melkoista kanapäämenoa tän teeman osalta.
Heh, itsellekkin joskus käynyt vähän vastaavasti, haukuin auton pystyyn kun on niin pirun hidas suoralla.. Joo eihän se ole ja kivaa kisaamistahan siitä vain tulee kun toinen puollustaa, kunhan sen tekee järkevästi, eikä väkisin tunkemalla toinen radalta ulos kun ajelee samalla sekunnin pari hitaampia kierrosaikoja..
Itse kun en nopea esim iracingissä vaikka vuosia ja vuosia sielläkin ajellut niin päästänyt aina ohi jotka takaa tulevat. Vähemmän stressiäkin tulee. Ja toisaalta osa sitten on pihalla aina myöhemmin niin tulee ilmaisia sijoja.
Itse olen nyt aikapaljon lähtenyt iracingissä gridin perältä liikkeelle, jättänyt aika-ajot ajamatta ja sieltä sitten nousee kisassa ulosajojen ja nopeuden avulla ihan mukavasti yleensä, toki voitto on aika hankalaa näissä lyhyissä kisoissa, mutta ajaminen aika paljon rennompaa silti.
 
Tulipa testattua Automobilista 2:sta pitkästä aikaa. Ajofysiikka on tosiaan parantunut huomattavasti. Se toki pitää huomioida, että rata- ja autovalikoima poikkeaa totutusta, ja monet tutut radat ovat kohtuullisen kalliita lisäsisältöjä.
 
Aikoinaan sai AM2:sta "ok" hinnalla paketissa simun ja ties kuinka pitkäksi aikaa dlc:t, niin niitä vaan sitten steami asennellut kun niitä tullut.
 
A
Tuota ACC:tä tuli eilen kokeiltua onlinessa ja hauskaahan se oli. Ei yhtään peeloa radalla, vaan hitaammat(itseni mukaanlukien) tottelivat kiltisti lippuja ja tarpeettomia kolareita ei sattunut. Edellinen kokemukseni online ajoista on LFS-ajoilta vuosien takaa ja siellä saattoi tapahtua mitä tahansa mutkaan tullessa :D Onko pelin omat preset -säädöt hyvät, vai pitääkö alkaa kaivelemaan netistä parempia?

Agressive setuppi on ihan hyvä ja sillä pärjää perus kisoissa. Laittaa vaan bensan määrän, rengaspaineet ja abs/tc sopivaksi. Lisäksi jarrun jäähdytysluukut pienemmälle alle puolen tunnin kisoihin, niin pysyy levyt alusta-asti lämpiminä. Siitä jatkaa omaan tahtiin säätämistä, kun homaa jotain parannettavaa.

Onlinessa pysyy noilla korkean safety raitingin vaativissa kisoissa, niin ei tuu paljon peeloja vastaan. Joku voi olla agressiivinen, mutta siinä kohti voi ite vähän höllätä. Yleensä agressiiviset kuskit joutuu ennenpitkää kisassa onnettomuuteen ja ne saa kuitattua.
 
Minkälaisia rengaspaineita käytätte?
Mikä peli? Autoluokka? Riippuu renkaista. Jos on joku normiauto ja street-renkaat, alennan. Jos on todella vauhdikas rata (ovaali), rengaspaineita voi korottaa. Yleensä niin, että jos on ongelmaa pidon kanssa, paineita alas. Jos huippunopeudet haussa suorilla, enemmän painetta.

Tämä on oma kokemukseni aiheesta. Ihan ääripäät ovat usein huonoja, eli kohtuullisia muutoksia kantsii harjoittaa.
 
Niin tosiaan tuota edellisessä postauksessa mainittua ACC:ta tarkoitin ja GT3, kiitos linkistä.
Ariksen videoita tuli joskus katseltua ja siellä oli joku vastaava yleispätevä psi mainittu.
 
En tiedä saako mainostaa mutta jos suomalaisten kanssa acc treeniä haluaa niin meillä on clean race finland servut joissa päivittäin treenaillaan klo17 alkaen. Saa jeesiä ja ajoapua jos tarvii.
 
tuo ACC on vähän "jännä" pari kautta tota lowfuelia tässä tänä vuonna ajanut niin alkaa enempi ärsyttää koko peli kun ei tule minkään sortin kehitystä vaikka kuinka tahkoaa... setupitki on kokeiltu aggressive ja ostettu coachdavesta. eri autoja kokeilin, mclarenilla yhden kauden nyt olen koittanut uudella R8 diudilla jolla on joissain radoissa helpompi ajaa kun ei pohjaa niin paljoa.
jäänyt ja taitaa jäädä kohta koko peli, tipuin siinä viimekauden säädössä rookie tasoon kun ne muutti rajoja,tosin siellä pärjää paremmin.

tämmöset rengas paineet otin joskus talteen coachdaven discord kanavalta uusimpaan DLC:n
The following cars that have been added to the Challenger DLC require the following optimum pressures:

- Ferrari 488 Challenge EVO - 27 psi
- BMW M2 CS Racing - 27 psi
- Lamborghini Super Trofeo ST 2 EVO - 27 psi
- Porsche 992 GT3 Cup Car - 27.6 psi
- Audi R8 GT3 EVO 2 - 27.6 psi

ja muut

ver 1.8 alkaen:
Gt3 27.4-28.0 dry
Gt3 29.5-30.5 wet
GT4 - 26.5-27.5 dry
Gt4 29.5-30.5 wet
 
Viimeksi muokattu:
Olisha joku kehitys tai taitotasosysteemi iReiskan tyylii iha hyvä, mutta lowfuel ajaa saman asian.

Me ollaa silleen pidetty kiinnostusta yllä että viikko kerrallaan ajellaan tiettyä rataa, vaihdellaan säätilaa ja kun on porukassa eri tasosia kuskeja niin joku läväyttää pohjat ja muut yrittää siihen sitten vastata. Ja sitten tosissaan toisten coachaus on yks mikä ylläpitää kiinnostusta.
 
tuo ACC on vähän "jännä" pari kautta tota lowfuelia tässä tänä vuonna ajanut niin alkaa enempi ärsyttää koko peli kun ei tule minkään sortin kehitystä vaikka kuinka tahkoaa... setupitki on kokeiltu aggressive ja ostettu coachdavesta. eri autoja kokeilin, mclarenilla yhden kauden nyt olen koittanut uudella R8 diudilla jolla on joissain radoissa helpompi ajaa kun ei pohjaa niin paljoa.
jäänyt ja taitaa jäädä kohta koko peli, tipuin siinä viimekauden säädössä rookie tasoon kun ne muutti rajoja,tosin siellä pärjää paremmin.

tämmöset rengas paineet otin joskus talteen coachdaven discord kanavalta uusimpaan DLC:n
The following cars that have been added to the Challenger DLC require the following optimum pressures:

- Ferrari 488 Challenge EVO - 27 psi
- BMW M2 CS Racing - 27 psi
- Lamborghini Super Trofeo ST 2 EVO - 27 psi
- Porsche 992 GT3 Cup Car - 27.6 psi
- Audi R8 GT3 EVO 2 - 27.6 psi

ja muut

ver 1.8 alkaen:
Gt3 27.4-28.0 dry
Gt3 29.5-30.5 wet
GT4 - 26.5-27.5 dry
Gt4 29.5-30.5 wet
Minkä perusteella ei tule kehitystä, vertaatko nopeimpia kierrosaikoja, aikojen hajontaa vai miten tämä ilmenee?
Olisha joku kehitys tai taitotasosysteemi iReiskan tyylii iha hyvä, mutta lowfuel ajaa saman asian.

Me ollaa silleen pidetty kiinnostusta yllä että viikko kerrallaan ajellaan tiettyä rataa, vaihdellaan säätilaa ja kun on porukassa eri tasosia kuskeja niin joku läväyttää pohjat ja muut yrittää siihen sitten vastata. Ja sitten tosissaan toisten coachaus on yks mikä ylläpitää kiinnostusta.
Kuinka täynnä teillä on yleensä servu, mahtuuko helposti mukaan ja minkä pituisia kisoja ajelette?
 
Mahtuu mukaan yleensä, viikonloppusin aika täyttä. Arkisin ajellaan 20min kisoja ja perjantaisin ja lauantaisin 45min kisat alkaen klo18.

Ja tosiaan SA90.
 
Minkä perusteella ei tule kehitystä, vertaatko nopeimpia kierrosaikoja, aikojen hajontaa vai miten tämä ilmenee?
Kuinka täynnä teillä on yleensä servu, mahtuuko helposti mukaan ja minkä pituisia kisoja ajelette?
sekä että ei parane ajat ja hajontaakin. ajan vrllä
 
Itsellä ollut aina se että melkein heti alkuvaiheessa joku ok kierrros ja sen jälkeen en pysty parantamaan vaikka 10h hioisin. Joskus paras kierros voi olla tyyllin eka ja vaikka ajatukset ihan muualla ajettuna, vieraallakin radalla ja sitten se on siinä. Tosiaan aina ollut tuo sama, viimeiset 20v ainakin.

Tuo ainakin noin pääpiirteissään, ehkä pienellä värikynällä.
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoista, oletteko katsoneet reploista mitä parannettavaa löydätte ajolinjoista jne. vai koittanut vain ajamalla hieroa aikaa?

Itsellä on pikkuhiljaa lähtenyt ajasta kyllä pois, mutta enemmän on hajonta pienentynyt, ja ajaminen aika paljon tasaisempaa koko ajan, ainakin näin fiilispohjalta, nyt juuri ei ole dataa kaivaa asiasta.
 
tuo ACC on vähän "jännä" pari kautta tota lowfuelia tässä tänä vuonna ajanut niin alkaa enempi ärsyttää koko peli kun ei tule minkään sortin kehitystä vaikka kuinka tahkoaa... setupitki on kokeiltu aggressive ja ostettu coachdavesta. eri autoja kokeilin, mclarenilla yhden kauden nyt olen koittanut uudella R8 diudilla jolla on joissain radoissa helpompi ajaa kun ei pohjaa niin paljoa.
jäänyt ja taitaa jäädä kohta koko peli, tipuin siinä viimekauden säädössä rookie tasoon kun ne muutti rajoja,tosin siellä pärjää paremmin.

tämmöset rengas paineet otin joskus talteen coachdaven discord kanavalta uusimpaan DLC:n
The following cars that have been added to the Challenger DLC require the following optimum pressures:

- Ferrari 488 Challenge EVO - 27 psi
- BMW M2 CS Racing - 27 psi
- Lamborghini Super Trofeo ST 2 EVO - 27 psi
- Porsche 992 GT3 Cup Car - 27.6 psi
- Audi R8 GT3 EVO 2 - 27.6 psi

ja muut

ver 1.8 alkaen:
Gt3 27.4-28.0 dry
Gt3 29.5-30.5 wet
GT4 - 26.5-27.5 dry
Gt4 29.5-30.5 wet

Telemetriaa tutkailemalla näkee hyvin, missä nopeampi kuski tekee eron. Kannattaa kokeilla, jos tuntee olevan umpikujassa.
 
Viimeksi muokattu:
Joko täällä kokemuksia F1 2022 VR ajelusta?
Pre-order ja Champioship editionithan on jo ulkona., perjantaina sitten julkaisu.

Lähinnä kiinnostaa miten tuo vertautuu esim AC, AMS2, rF2, iRacing ajokokemuksiin formuloilla.
Onko VR toteutus, grafiikat ja fysiikka jotain ihan uuttaa ja pakkohankinta vai voiko jättää huomiotta jos ei F1 sarja ole ennenkään juuri kiinnostanut?
 
ei kait siitä ole vasta kuin näitä isoja streamaajien kokemuksia esim traxiongg
mietin kanssa tuota mutta ei riitä kuitenkaan refleksit :D
niin odottelen alelaareja...

 
Harmi ettei F3:t ole vieläkään mukana, tosin ne "superautot" voi olla ihan hauska lisä.
 
Onpas löysä Feedback tossa F122:sessa. Uskaltaisko lähtee ite säätämään, vielä ei oo tullu mitään suosituksia G29:lle. Superautot… nooh kyl niil varmaan jotain tekee, mut en kyl tiä et saako skabailtua vai onko vaan time trial.
 
ei kait siitä ole vasta kuin näitä isoja streamaajien kokemuksia esim traxiongg
Näyttää olevan samaa mitä kaikki muutkin pelin revikkaversiot.
Eiköhän niitä final version revikoita kohta tule.
Fanan foorumilla oli että ongelmia ohjainten kanssa.
 
Niin kauan kun Codemasterssia ei kiinnosta laittaa hiiritukea F1 peliin, niin saavat pitää tunkkinsa. Aloittelin 10 tunnin testirupeaman, että kokeillaanpas miten tämä VR homma tässä toimii. No lasit (Oculus Rift) päässä sitten yrität navikoidan näppiksen nuolilla ja funktionäppäimillä. Ajopenkissä kun vielä on Logitechin K400 näppis niin soppa oli valmis. Lopulta pääsin time trialiin, mutta kun menin varikolta radalle, oli vain musta ruutu. Tämä varmasti fiksattavissa, mutta ei näillä lämpötiloilla jaksa alkaa säätämään enempiä. Se sitten siitä.
 
VR muodossa niin suttuinen kuva että ei mitään rajaa (lähellä olevat kohteet kuten ratti jollakin tavalla terävä mutta muuteen järkyttävän huono) , hyvä että oli tuo 10 tunnin kokeilu.
Mutta valikot ja replay oli terävä kuva.
Koneena i7 7700@5ghz ja 3080ti indexin lasit. Toivottavasti tulee korjaus pian.
Samaa mieltä että nykyaikaisessa pelissä pitäisi olla hiiri tuki PC puolella.
VR kuskit kokeilkaa ennen kuin ostatte.
 
VR muodossa niin suttuinen kuva että ei mitään rajaa (lähellä olevat kohteet kuten ratti jollakin tavalla terävä mutta muuteen järkyttävän huono) , hyvä että oli tuo 10 tunnin kokeilu.
Mutta valikot ja replay oli terävä kuva.
Koneena i7 7700@5ghz ja 3080ti indexin lasit. Toivottavasti tulee korjaus pian.
Samaa mieltä että nykyaikaisessa pelissä pitäisi olla hiiri tuki PC puolella.
VR kuskit kokeilkaa ennen kuin ostatte.
Kuulostaa ACC:ltä, parannusta siihen ei tullut koskaan (eikä taida tulla, vikana AA ja raskas).
Onkohan tuntumakaan mitään simutasoa?
 
EA:n peli simutasoa? Johan vitsin murjaisit.
Juu CM&EA, kyllähän aika sata varma tuosta olen ettei olla lähelläkään, mutta oisko ees 21 verrattuna tullut kehitystä...epäilen sitäkin kun hyvää hyvyyttään tekivät VR tuen.
 
Mitä XsX:llä kokeiluversiota pädillä ajoin niin ei kyllä huomannut oikein eroa 2021'een. Tosin konsolien puolella pitäisi päästä PS5:n versiota kokeilemaan kun dualsensen myötä '21:kin on parempi pädi-ajopeli kuin mitä XsX:n. Ja monet muutkin ajopeli hyötyvät dualsensestä. Ratilla voi olla toinen juttu ja täytyy tuon boksin versiota kokeilla myös ratilla jos siinä huomaisi eroja sitten aiempiin versioihin.
 
NFS Hot Pursuit Remastered olisi nyt halpa Steamissa. Onko tietoa onko siellä vielä multiplayer-pelaajia vai onko historiaa?
 
EA:n peli simutasoa? Johan vitsin murjaisit.
Kaikella henkilökohtaisella kunnioituksella Henkka77:aa kohtaan, olin yllättänyt kuinka hyviä F120 ja 21 ovat, tosin ei tietoa kuinka FF toimii koska kuminauhalla vedetään koska kaikki ratasvetoiset paskana.
Eka rattini oli (ja on) joku kuminauha ja toimii tietenkin edelleen, kaasu ja jarru analogiset fläpit ratissa, tosin käyttää 25-pinnistä liitintä joten ei käyttöä enää.

Mutta siis : Eivät ole enää mitään kilinkolineita tai F1 201x-arcade tasoa nämä uudet jos sitä tarkoitit. Oma iRating taitaa olla vielä jotain +3000.
 
Tää f1 22 on taas vähän simumaisempi kuin edellinen mutta edellee "simcade". Rengasmallinnus monimutkaisempaa kuin aikaisemmassa ja jotain muutaki vastaavaa. Sama pohjamalli kuitenkin siellä selkeesti on.
Ihan hauskaa on ajaminen ollut. (kun surutta käyttää sitä takaisinkelausta jos peli tekee omia juttujaan :))
 
Firman asioissa näköjään pääsisi ajamaan jossain "modernia F1 -simulaattoria", jossa 2012 Räikkösen Lotus ja ratana Kymiring.
Milläs pelillä pääsisi tällaista settiä treenaamaan?
 
Firman asioissa näköjään pääsisi ajamaan jossain "modernia F1 -simulaattoria", jossa 2012 Räikkösen Lotus ja ratana Kymiring.
Milläs pelillä pääsisi tällaista settiä treenaamaan?
Rata vähän rajoittaa valikoimaa, lieneeköhän Assetto Corsa ainut mille tuon saa. Ja varmaan lotus/vastaavakin löytyy.
 
Firman asioissa näköjään pääsisi ajamaan jossain "modernia F1 -simulaattoria", jossa 2012 Räikkösen Lotus ja ratana Kymiring.
Milläs pelillä pääsisi tällaista settiä treenaamaan?
MotoGP 21 ja 22 sisältävät ainakin KymiRingin. En ainakaan tiedä muita. Toki pyörällä ajo täysin eri asia kuin Formula, mutta jos jaksaa jonkun aikaa tahkota niin kyllä noilla sitä rataa pystyy karkealla tavalla opettelemaan.
 
Kiitos vastauksista, Assettoa en ole koskaan omistanut, täytyypä tutkia mistä saa edukkaasti
 
Miten muuten Steamsissa saisi Automobilista 2:lle ikonin näkymään siellä listassa. Itsellä oli jo beta aikoinaan(kuten 1:stäkin) ja itsellä edelleen se listautuu Automobilista 2 betana, mikä ei ole ongelma kun ihan normaalisti kaikki toimii, mutta siis miten siihen saisi ikonin näkymään eikä vain tyhjän kohdan?
 
Onkos tietoa missä lukemissa ajosimujen fysiikoiden nopeudet (hz) yleensä liikkuu?
Richard Burns Rallyyn on tekeillä uusi NGP -versio (7.0), joka nostaa fysiikoiden päivitysnopeuden ~150 hz:stä 720 hz:iin.

Rikkooko RBR nyt rajoja vai päivittyykö se vain nykypäivään?

Teoreettisesti, jos auton nopeus on 200 km/h (~55 m/s) ja fysiikat 720 hz, niin pienin muutos jonka pystyy havaitsemaan on noin 7.5 cm.
Aikaisemmin se oli noin viisinkertainen.
 
Ei ole hertseistä tietoa, mutta koska tuo 7.0 pitäisi tulla ulos?
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 241
Viestejä
4 490 448
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom