Ärsyttävimmät mainokset tuotteista joita en koskaan sen vuoksi ostaisi

Ärsyttävien mainosten sarjassa on kyl mobiilipelien mainokset. Nyt paria mobiilipeliä pelannut tässä syksyn ja kummassakin ominaisuutena "saat ilmaista tavaraa kun katsot mainoksen", joten melkonen siivu mainoksia on tullut "katsottua". Jostain syystä nämä noudattaa paljolti samaa kaavaa, joista yleisin tuntuu olevan:
FAIL. Eli videolla joku pelaa peliä(tai ei välttämättä edes sitä peliä, mutta jotain joka muistuttaa sitä) ja se epäonnistuu siinä törkeästi, ruutuun pamahtaa iso FAIL teksti. Tähän sortuu niin 'isot nimet' kuin pikkupelitkin. Tähän vielä yhdistettynä joku "aivojesi ikä on...99v FAIL".

Toinen mitä en ymmärtänyt ollenkaan oli:
Pelin sisäisillä tavaroilla mainostaminen. "Saat kymmenen tuhatta kultaa ja SSR ja ja ja ja sata nostoa ja kolme vetoa ja kuus ylpättiä." Varmaan tällainen mainos toimii niille, jotka on pelannut, mutta eikait heitä enää uudestaan tarvi houkutella? Suurimman osan ajasta, ei mitään hajua mitä siis olisin ollut saamassa ja mikä merkitys sillä varsinaisesti pelin pelaamiseen olisi ollut.

Ensimmäinen varmaan vetoaa johonkin "olen älykkäämpi" tuntemukseen ja jälkimmäinen "Fomo"on? Jännä on myös, että samasta pelistä voi olla samalla teemalla joku 20 erilaista variaatioita.

Ja monesti nuo mobiilipelien mainokset eivät vastaa yhtään oikeasti sitä mainostettua peliä. Mainoksessa saattaa olla vaikka jotain logiikkapuzzleja mutta itse peli onkin jotain idle-clickeriä tai grindausta eikä mainostettua asiaa löydy koko pelistä. Aika monta tuollaista on tullut vastaan ja noista on kyllä tullut pistettyä arvostelun muodossa palautetta.

Spotifyssa tulee Premiumissa aina DNA-mainoksia jaada jaada -tyyppisiä. Mistä toi tyyppi puhuu? Podcasteissa.

Olen niin täynnä DNA Apuri -mainoksia tätä menoa, että ostan jatkossakin laitteet Elisalta tai Telialta. Ennen suosinut DNA-kauppoja netissä ja myymälässä.

Niin täynnä niitä, että kun oli langattomat kuulokkeet ostoslistalla joululahjaksi niin kävin Telian myymälästä ostamassa vaikka olisin muuten hakenut samaan hintaan DNA vierestä... :mad:

hnn

Ne "Miltäs se teidän ---- maistuu", joissa on Taneli Mäkelä. Ei niin että herra ärsyttäisi muuten mutta sitten kun näet tuon mainoksen about 200 kertaa niin alkaa jo hiljalleen tökkiä. :)

Ärsyttävien mainosten sarjassa on kyl mobiilipelien mainokset.
Tämä. Itse en viitsi pelata mitään mobiilipelejä enää, kun katsot samaa mainosvideota noin 3 minuutin välein ja sitä on pakko katsoa vaikka 20 sekuntia että pääsee eteenpäin.

Toki ymmärrän, että mainostulot on tärkeässä roolissa pelin tekijän kannalta sikäli, kun valtaosassa mobiilipelejä käyttäjälle pelaaminen on ilmaista, mutta tuotesijoittelua voisi tehdä esim. pelin sisällä ilman, että se häiritsee yhtään ketään. Toki tuo adsense tjsp taitaa olla helpoin tapa spammata kohdennettua mainontaa, mutta toteutus on täyttä syöpää.

En enää muista mikä mainos edes oli mutta aivoihin on tatuoituna että Leasing-autoa ei ole eikä tule.

Oli joku suorastaan loukkaava valemainos siitä että omistaminen ei ole kannattavaa ja olet tyhmä ja ansaitset syödä ruokaa lattialta yms.

Viimeksi muokattu:
Keski-ikäistyvä setä avautuu:

1. DNA:n rasittavat apurimainokset. Raskas renkutus ensinnäkin. Ja mitä helvettiä imurit ja kaiuttimet tekevät lähtökohtaisesti kännykkäoperaattorin mainoksessa? Jännää pesua...
2. ...mistä tulee mieleen nämä VR:n pesuteokset ei kun mainokset. Herranperkele. Ovat samalla myös aika suoria kopioita SJ:n mainoksista. Hyvä ettei Maggio laulaa luikauta näissäkin.
3. OP:n kyynelsilmäsetä ja kyynelsilmänainen. Hohhoijaa.
4. Lähitapiolan sattuu ja tapahtuu.

Olen varmaan vanha ja kyyninen, mutta paskojen mainosten takia olen kohdistanut omien pienten rahojen käyttöä kilpailijoille. Raiteilta kilpailu puuttuu, nämä muut kiukut onneksi pystyy purkamaan.

Keski-ikäistyvä setä avautuu:

1. DNA:n rasittavat apurimainokset. Raskas renkutus ensinnäkin. Ja mitä helvettiä imurit ja kaiuttimet tekevät lähtökohtaisesti kännykkäoperaattorin mainoksessa? Jännää pesua...
2. ...mistä tulee mieleen nämä VR:n pesuteokset ei kun mainokset. Herranperkele. Ovat samalla myös aika suoria kopioita SJ:n mainoksista. Hyvä ettei Maggio laulaa luikauta näissäkin.
3. OP:n kyynelsilmäsetä ja kyynelsilmänainen. Hohhoijaa.
4. Lähitapiolan sattuu ja tapahtuu.

Olen varmaan vanha ja kyyninen, mutta paskojen mainosten takia olen kohdistanut omien pienten rahojen käyttöä kilpailijoille. Raiteilta kilpailu puuttuu, nämä muut kiukut onneksi pystyy purkamaan.
Vakuutusyhtiön mainoksessa "kaatuu katuvalotolppa" mallia "lyhty" jollaista toista ei ole kuvassa mailla eikä halmeilla :facepalm:

Joutikin, mokoma!

Ifolor.. mainostaa videoclipein ja si yhtääkkiä myyvät still kuvakirjaa.. juuh tien ettei paljoa muuta kirjaa voi tehä.mutta vähänkö clippien kanssa se eka tuntuu hienommalta... Ja yli puolet mainoksen ajasta on niitä video clippejä. Jota et saa kuitenkaan

Ifolor.. mainostaa videoclipein ja si yhtääkkiä myyvät still kuvakirjaa.. juuh tien ettei paljoa muuta kirjaa voi tehä.mutta vähänkö clippien kanssa se eka tuntuu hienommalta... Ja yli puolet mainoksen ajasta on niitä video clippejä. Jota et saa kuitenkaan
Siis mitä koetat tässä kertoa? Että sulla olisi fyysinen kirja, jonka selattavilla ohuilla sivuilla pyörisi jotain videokuvaa?

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
193 015
Jäsenet
62 258
Uusin jäsen
morena93

Hinta.fi

Ylös Bottom