• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut AdGuard Mainosesto kaikki tilaukset -40 %

Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Tuote: AdGuard Mainosesto 3 laitetta elinikäinen
Tarjoushinta: 47,99 ilman alv
Normaalihinta: 79,99 ilman alv
Kauppa: ADGUARD
Voimassa: 3.11.22 asti
Linkki: HALLOWEEN-PROMO | AdGuard
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Nyt saisi esim. elinäikäisen lisenssin tai kk-lisenssin halvalla. Lisäksi mahdollisuus VPN-tilaukseen 67 % alennuksella.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Joskus tämän sai vielä halvemmalla kikkailtua jostain argenttiinan kautta VPN:llä, onnistuukohan vielä? On kyllä aivan pakollinen sovellus android laitteisiin, ei voi kun suositella. Ja silloin harvoin kun testannut laittaa pois niin ei voi kun itkeä sitä saatanallista mainosten määrää.
Screenshot_2022-10-29-00-05-04-71_a93965f46c4a4b0ed1be737bdf2bc8fc.jpg


Lisätietona: puhelin hankittu 03/22

Edit: Penkaisin mailista kuitin auki ja 2020 maksanut tuosta Family Planista18$ Stacksocial.com kautta. En ota kantaa onko legitti sivu, mutta itselläni 2v ilman ongelmia.
Ei edes tainnut tarvita VPN alle. Näemmä vieläkin irtoaa samoilla hinnoilla (Honeylla sai vielä kupongista hiluja):

1666991712726.png
 
Viimeksi muokattu:

jb1

Liittynyt
01.09.2021
Viestejä
29

Esimerkiksi perheversio 9 laitetta, lifetime lisenssi $20
Täytyy laittaa kokeiluun, "BENS20" koodilla $4 alennusta, veroineen tuli 21e hintaa paypallilla maksaessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
191
Mistä latasitte ohjelman puhelimeen?
Sivusto kun ilmoittaa ettei sitä voi ladata Play kaupasta vaan se pitää ladata heidän sivuilta. Play kaupasta kyllä löytyy AdGuard Content Blocker ohjelma.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 657
On kyllä aivan pakollinen sovellus android laitteisiin, ei voi kun suositella. Ja silloin harvoin kun testannut laittaa pois niin ei voi kun itkeä sitä saatanallista mainosten määrää.
Miksi tuo on pakollinen? Estääkö AdGuard mainokset Twitterissä, Instagramissa ja muissa ohjelmissa? Jos mainoksenesto toimii ainoastaan selaimessa niin pakollisuuden sijaan ainakaan Samsung Internetin käyttäjä ei tee tuolla yhtään mitään. Toki kiinnostaisi hieman vaihtaa Chromeen. Siinä AdGuard toimii ilmeisesti hyvin? Toisaalta jos selaimen estot on ainoa ominaisuus niin ei tuosta kiinnosta maksaa edes 20e.

Play kaupasta kyllä löytyy AdGuard Content Blocker ohjelma.
Tämä on Samsung Internettiin ilmainen ohjelma ja toimii erittäin mallikkaasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
711
Mistä latasitte ohjelman puhelimeen?
Sivusto kun ilmoittaa ettei sitä voi ladata Play kaupasta vaan se pitää ladata heidän sivuilta. Play kaupasta kyllä löytyy AdGuard Content Blocker ohjelma.
FAQ
" Why is AdGuard for Android not in the Google Play Store? Google has a very peculiar policy towards ad blockers in Play Store. Basically, it means that any app that can block ads across the device is not allowed there, leaving flimsy content blockers as the only option. AdGuard has been removed from the Play Store as well."
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
435
Olisi mielenkiintoinen, jos pystyisi natiiivi appseissä kuten Youtube ja Twitch blokkaamaan Androidissa mainokset, mutta ilmeisesti näin ei ole? Selaimeen saa suoraan ilmaisia ratkaisuja Play Storesta...
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
532
Ilmainen adguard blokkaa twitchin mainokset mutta ei youtubesta. En tiiä pystyykö maksullinen blokkaamaan youtubestakin.

Sen takia en käytäkään puhelimella kun ei kestä sitä mainoshelvettiä.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
435
Ilmainen adguard blokkaa twitchin mainokset mutta ei youtubesta. En tiiä pystyykö maksullinen blokkaamaan youtubestakin.

Sen takia en käytäkään puhelimella kun ei kestä sitä mainoshelvettiä.
Mikä tämä ilmainen Adguard on? Jos asentaa AdGuard: Content Blocker softan, niin se pyytää asentamaan Yandex tai Samsung browserin. Itsellä on jo käytössä FAB AdBlocker Browser, joka blokkaa varsin loistavasti kaiken.
 

jukeb0xi

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
296
Olisi mielenkiintoinen, jos pystyisi natiiivi appseissä kuten Youtube ja Twitch blokkaamaan Androidissa mainokset, mutta ilmeisesti näin ei ole? Selaimeen saa suoraan ilmaisia ratkaisuja Play Storesta...
Ei blokkaa Youtuben natiiviapin mainoksia. Hyvin kyllä toimii kaikkeen muuhun.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Ilmainen adguard blokkaa twitchin mainokset mutta ei youtubesta. En tiiä pystyykö maksullinen blokkaamaan youtubestakin.

Sen takia en käytäkään puhelimella kun ei kestä sitä mainoshelvettiä.
Älkää missään nimessä ladatko tuolta mitään, voi sisältää haittaohjelmia eikä ole virallinen lähde. Voisiko @atteasd poistaa tämän ja lisätä varoituksen.
YouTube Vanced ei enää kehityksessä ja näemmä liikkuu hämäriä sivuja, jotka väittävät olevansa Vanced. Revanced uusi optio: ReVanced
Legacy official page: Vanced
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Miksi tuo on pakollinen? Estääkö AdGuard mainokset Twitterissä, Instagramissa ja muissa ohjelmissa? Jos mainoksenesto toimii ainoastaan selaimessa niin pakollisuuden sijaan ainakaan Samsung Internetin käyttäjä ei tee tuolla yhtään mitään. Toki kiinnostaisi hieman vaihtaa Chromeen. Siinä AdGuard toimii ilmeisesti hyvin? Toisaalta jos selaimen estot on ainoa ominaisuus niin ei tuosta kiinnosta maksaa edes 20e.



Tämä on Samsung Internettiin ilmainen ohjelma ja toimii erittäin mallikkaasti.
YouTube ja Instagram taitaa olla poikkeuksia, joissa ei toimi suoraan. Instagramiin en ole koskaan nähnyt ratkaisua ja YouTubeen voi käyttää Vancedia. Adguard hoitaa pitkälti kaiken muun, etenkin selainmaailman (itse käytän Chromea).
 
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
117
Yritin käyttää Stacksociaalissa Paypalia ja sain virheen " There was an error processing your order with PayPal. Please choose another form of payment. ". Paypal toimii kaikissa muissa paikoissa oikein. Luin customer feedbackkia paikasta, kun mietin että uskaltaako syöttää luottokortin tietoja, ja luki että: "Their company got rejected by PayPal, and I inputted my credit card info to purchase their services. I regretted what I had done now." (otsikolla 'This company is a scam').

Yritin myös tehdä uuden stacksocial tilin (jota mulla ei ollut aiemmin) mutta se ei toiminut, jotta ois saanut vielä -10% toisen koodin.
Jään pähkäilemään uskallanko syöttää kortin tietoja, tuo tarjous ois kyllä houkutteleva...
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 742
FAQ
" Why is AdGuard for Android not in the Google Play Store? Google has a very peculiar policy towards ad blockers in Play Store. Basically, it means that any app that can block ads across the device is not allowed there, leaving flimsy content blockers as the only option. AdGuard has been removed from the Play Store as well."
Suurin syy taitaa olla, ettei löydy PlayStoresta on se, että AdGuard on Slobojen kehittämä ja rakentama. Oli aiemmin Moskovassa päämaja, nykyään Kyproksella. PlayStore poistelee/ei anna lupaa sovelluksille, joissa mitään yhteyttä Sloboihin. Oikeastaan ainoa ohjelma, joka toimii hyvin blockerina Ipadissä/iPhonessa selainten kanssa.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Suurin syy taitaa olla, ettei löydy PlayStoresta on se, että AdGuard on Slobojen kehittämä ja rakentama. Oli aiemmin Moskovassa päämaja, nykyään Kyproksella. PlayStore poistelee/ei anna lupaa sovelluksille, joissa mitään yhteyttä Sloboihin. Oikeastaan ainoa ohjelma, joka toimii hyvin blockerina Ipadissä/iPhonessa selainten kanssa.
Paskapuhetta, mutta uskon. Eipä tuo ollut Playssa 2v sittenkään, milloin vielä kaikki rakasti örkkejä.
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
16
Yritin käyttää Stacksociaalissa Paypalia ja sain virheen " There was an error processing your order with PayPal. Please choose another form of payment. ". Paypal toimii kaikissa muissa paikoissa oikein. Luin customer feedbackkia paikasta, kun mietin että uskaltaako syöttää luottokortin tietoja, ja luki että: "Their company got rejected by PayPal, and I inputted my credit card info to purchase their services. I regretted what I had done now." (otsikolla 'This company is a scam').

Yritin myös tehdä uuden stacksocial tilin (jota mulla ei ollut aiemmin) mutta se ei toiminut, jotta ois saanut vielä -10% toisen koodin.
Jään pähkäilemään uskallanko syöttää kortin tietoja, tuo tarjous ois kyllä houkutteleva...
Minulla paypal ei valittanut mitään ja antoi ostaa ja homma toimi. Tosin itse olin aiemmin tänään liikkeellä jo ennen kello 8.

Huolettomana AdGuardin ehdottaman sertifikaatinkin pistin puhelimeen, jotta voi suodattaa https-liikennettä. En välttämättä neuvoisi kenellekään tutulle, että hei tees tää sama. En edes tiedä tuon hyötyjä, jos niitä on (malwarea ja phishing vastaan?) Oon varmaan jonkin sortin pöljä. Nyt AdGuardilla on mahdollisuus tulla väliin, jos mä https-liikennettä pankin kans. Jos AdGuard joskus päättää hyödyntää tätä luottamusta, niin tämä on huono juttu mulle. Tähän asti käyttänyt Androidilla Opera-selaimeen sisäänrakennettua mainosestoa, joka on toiminut ihan hyvin. Silti piti mennä AdGuardin kelkkaan jostain syystä. Meitä on moneksi. Saa kertoa aiheesta tarkemmin, jos olen käsittänyt jotain väärin. Minun mielestä AdGuardilla on nyt lupa kaikkeen liikenteeseen kajota minun puhelimen ja ulkomaailman välillä käytin sitten appeja tai mitä vaan. Kun .apk asensin, niin miten päivitykset menee. Ilmeisesti vain asentamalla uudempi .apk, koska sovelluksesta ei päivitystoimintoa löydy ?
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
280
OTE="Wolffis, post: 11637357, member: 6667"]
Olisi mielenkiintoinen, jos pystyisi natiiivi appseissä kuten Youtube ja Twitch blokkaamaan Androidissa mainokset, mutta ilmeisesti näin ei ole? Selaimeen saa suoraan ilmaisia ratkaisuja Play Storesta...
[/QUOTE]

Tällä ei saa iha kaikista mainoksia poies, mutta revancedilla saat kyllä pienellä työllä patchattyä mm. Youtuben (+music), Twitterin tai tiktokin (näistä saa ainakin mainokset poies + muita herkkuja).

Linkki pätcheinin (mitä on tarjolla): GitHub - revanced/revanced-patches: Official patches by ReVanced

Pikaohje mite ton saa toimimaan luurissa: r/revancedapp - ReVanced Manager guide for dummies (ohje on youtubelle mut sitä voi soveltaa muihinkin)

Twitchissä en kyl muista että olisi luurilla nähny edes mainoksia adguardi kanssa, mutta en sitä niin paljoa ole käyttänytkään.
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
280
Minun mielestä AdGuardilla on nyt lupa kaikkeen liikenteeseen kajota minun puhelimen ja ulkomaailman välillä käytin sitten appeja tai mitä vaan.
Tästä syystä en https suojausta itse ottanut päälle (ei oikee innosta tuo root certi asennus), mutta perus http suoja tuntuu toimivan ihan tarpeeks hyvin (vaikka tällöinkin voi itse sovellus kaapata liikennettä).

Kun .apk asensin, niin miten päivitykset menee. Ilmeisesti vain asentamalla uudempi .apk, koska sovelluksesta ei päivitystoimintoa löydy ?
Sovelluksessa on yläoikeakulmassa päivitä nappi (ja se myös itse muistaakseni päivittää). Se myös ilmoittaa jos on uusi versio tarjolla ja ehdottaa sen asennusta.
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
16
No niinpäs olikin päivitysmahdollisuus AdGuard-sovelluksen oikeassa yläkulmassa.

AdGuard sivuillaan väittävät, että eivät suodata maksuliikennehommia:

Pankkien listalta löytyi itsellä käytössä olevat pankit:

Ja alla olevaa reittiä sai näkyviin Android-puhelimen AdGuard-sovelluksesta pankkien ym. tahojen sivuja, joitten https-liikennettä AdGuard ei väitteensä mukaan suodata.
AdGuard asetukset > Verkko > HTTPS-suodatus > Sallittujen lista

Mutta mielestäni on ihan järkevää, että ei asenna sertifikaattia. Itse vielä toistaiseksi annan sen olla.
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
280
Hauskahan tuossa on että siel lukee "This plan is only available to new users".

Nätisti näytti menevän koodi kyl mun vanhallekkin tilille.

PayPal oston kanssa ongelmia, kortin kanssa näytti menevän läpi.
Ja alekoodi oli hyvä lisä.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 149
Olisi mielenkiintoinen, jos pystyisi natiiivi appseissä kuten Youtube ja Twitch blokkaamaan Androidissa mainokset, mutta ilmeisesti näin ei ole? Selaimeen saa suoraan ilmaisia ratkaisuja Play Storesta...
YouTuben sovelluksesta on cracked versio nimeltä Youtube Vanced jolla saa mainokset pois.
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
280
YouTuben sovelluksesta on cracked versio nimeltä Youtube Vanced jolla saa mainokset pois.
Sitä ei kehitetä enää, toimii toki toistaiseksi viel jotenki, mutta jatkosta ei tietoa. Osalla hajonnut jo nyt.

Yllä mainittu Revanced toimii + sillä managerilla sai muitakin softia patchattyä.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 657
Minä haluaisin mainokset pois Instagramista ja Twitteristä. Onko siis niin, että AdGuard ei estä mainoksia kummassakaan? Helsingin Sanomien mainoksettomuus olisi myös plussaa (en toki maksa siitä 20e). Jos näistä ei pysty saamaan mainoksia pois niin miten ihmeessä tämä olisi Androidille pakollinen? Eihän tällä tee yhtään mitään jos käyttää jo ennestään mainosblokkerilla olevaa nettiselainta.

Youtube Vanced on mullakin käytössä ja Nvidia Shieldissä SmartTube.

Pitänee testailla Twitteriin tuota ylläolevaa taktiikkaa.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Olisi mielenkiintoinen, jos pystyisi natiiivi appseissä kuten Youtube ja Twitch blokkaamaan Androidissa mainokset, mutta ilmeisesti näin ei ole? Selaimeen saa suoraan ilmaisia ratkaisuja Play Storesta...
Tällä ei saa iha kaikista mainoksia poies, mutta revancedilla saat kyllä pienellä työllä patchattyä mm. Youtuben (+music), Twitterin tai tiktokin (näistä saa ainakin mainokset poies + muita herkkuja).

Linkki pätcheinin (mitä on tarjolla): GitHub - revanced/revanced-patches: Official patches by ReVanced

Pikaohje mite ton saa toimimaan luurissa: r/revancedapp - ReVanced Manager guide for dummies (ohje on youtubelle mut sitä voi soveltaa muihinkin)

Twitchissä en kyl muista että olisi luurilla nähny edes mainoksia adguardi kanssa, mutta en sitä niin paljoa ole käyttänytkään.
Kiitos tästä. Tiedossa oli, että Vanced on kehitykseltöön pitkälti kuollut, mutta en tiennyt että on tullut vaihtoehtoinen ratkaisu
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
280
Minä haluaisin mainokset pois Instagramista ja Twitteristä. Onko siis niin, että AdGuard ei estä mainoksia kummassakaan? Helsingin Sanomien mainoksettomuus olisi myös plussaa (en toki maksa siitä 20e). Jos näistä ei pysty saamaan mainoksia pois niin miten ihmeessä tämä olisi Androidille pakollinen? Eihän tällä tee yhtään mitään jos käyttää jo ennestään mainosblokkerilla olevaa nettiselainta.
Poistaa myös sovelluksista isolta osalta mainokset (jos on mm. bannereita yms.) + vähentää seurantaa (jos sitä arvostaa).

Toki jos pelkää selainta käyttää, eikä ole sovelluksia joissa on mainoksia tai käytä sovelluksien sisäistä selainta, niin siinähä tämä sitten ole niin näppärä.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
85
Adguard itselläkin ollut vuosia käytössä ja ei pahaa sanottavaa. Oliko tuohon maksumuurien poistoon sivustoilla Androidille toimivaa ratkaisua tällä hetkellä, oma 2h googletus ei tuottanut tulosta. Youtube Vanced itselläkin ollut käytössä mutta tuo castauksen poistumisen myötä pitääkin tuota Revancedia kokeilla.
Stacksocialin kautta tuon itsekin aikoinaan hankin enkä ole huomannut mitään ongelmia maksutiedoissa.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Minulla paypal ei valittanut mitään ja antoi ostaa ja homma toimi. Tosin itse olin aiemmin tänään liikkeellä jo ennen kello 8.

Huolettomana AdGuardin ehdottaman sertifikaatinkin pistin puhelimeen, jotta voi suodattaa https-liikennettä. En välttämättä neuvoisi kenellekään tutulle, että hei tees tää sama. En edes tiedä tuon hyötyjä, jos niitä on (malwarea ja phishing vastaan?) Oon varmaan jonkin sortin pöljä. Nyt AdGuardilla on mahdollisuus tulla väliin, jos mä https-liikennettä pankin kans.
Tästä syystä en https suojausta itse ottanut päälle (ei oikee innosta tuo root certi asennus), mutta perus http suoja tuntuu toimivan ihan tarpeeks hyvin (vaikka tällöinkin voi itse sovellus kaapata liikennettä).


Sovelluksessa on yläoikeakulmassa päivitä nappi (ja se myös itse muistaakseni päivittää). Se myös ilmoittaa jos on uusi versio tarjolla ja ehdottaa sen asennusta.
No niinpäs olikin päivitysmahdollisuus AdGuard-sovelluksen oikeassa yläkulmassa.

AdGuard sivuillaan väittävät, että eivät suodata maksuliikennehommia:

Pankkien listalta löytyi itsellä käytössä olevat pankit:

Ja alla olevaa reittiä sai näkyviin Android-puhelimen AdGuard-sovelluksesta pankkien ym. tahojen sivuja, joitten https-liikennettä AdGuard ei väitteensä mukaan suodata.
AdGuard asetukset > Verkko > HTTPS-suodatus > Sallittujen lista

Mutta mielestäni on ihan järkevää, että ei asenna sertifikaattia. Itse vielä toistaiseksi annan sen olla.
Suosittelen menemään adguardin asetuksiin ja ottamaan koko suodatuksen/ohjauksen pois niiltä sovelluksilta joita ei halua kierrättää suodattimen kautta. Pankit ja pilvipalvelut ainakin.
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
16
AdGuard ei oletuksena suodata pankkien sivujen liikennettä. Toki hyvä tarkistaa löytyykö oma pankki exclusions-listalta.

Mutta tosiaan nyt kun tarkemmin mRkukov kommenttia mietin, niin sama tosiaan käydä napsaisemassa AdGuardin sovellustenhallinnasta pois AdGuard käytöstä mobiilipankkisovellusten osalta ja ne pilvipalvelusovellukset samaten voi huomioida. Kiitos vihjeestä. En hoksannut käydä koko AdGuardin Sovellusten hallinnassa ennen viestiäsi.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Adguard itselläkin ollut vuosia käytössä ja ei pahaa sanottavaa. Oliko tuohon maksumuurien poistoon sivustoilla Androidille toimivaa ratkaisua tällä hetkellä, oma 2h googletus ei tuottanut tulosta. Youtube Vanced itselläkin ollut käytössä mutta tuo castauksen poistumisen myötä pitääkin tuota Revancedia kokeilla.
Stacksocialin kautta tuon itsekin aikoinaan hankin enkä ole huomannut mitään ongelmia maksutiedoissa.
Itse testasin Revancedia ja toimii hyvin suositellulla suositellun version patchilla. Cast toimii kotilaitteisiin, mutta niissä toki mainokset jos ei ole mainosestävää appia laitteessa, johon castataan. Omalle testillä esim. WebOS castaa, mutta näyttää mainokset, mutta Shieldin Smartubeen laite lisättäessä koodilla ei tule mainoksia ja laite näkyy cast listassa kuten pitää.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
228
Eikö kukaan android käyttäjä käytä youtube-sovelluksen sijaan ihan vain firefoxia ja siihen asennettuna ublock origin+ video background play fix addonit ? Ipadiin kyllä tuo AdGuard voisi olla pätevä.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 284
Mä kans IG ja Twitter? Poistaako tää niitä? Joku selkeä vastaus? Youtubesta on jo premium.
Entä TikTok?
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
94
Yritin käyttää Stacksociaalissa Paypalia ja sain virheen " There was an error processing your order with PayPal. Please choose another form of payment. ". Paypal toimii kaikissa muissa paikoissa oikein. Luin customer feedbackkia paikasta, kun mietin että uskaltaako syöttää luottokortin tietoja, ja luki että: "Their company got rejected by PayPal, and I inputted my credit card info to purchase their services. I regretted what I had done now." (otsikolla 'This company is a scam').

Yritin myös tehdä uuden stacksocial tilin (jota mulla ei ollut aiemmin) mutta se ei toiminut, jotta ois saanut vielä -10% toisen koodin.
Jään pähkäilemään uskallanko syöttää kortin tietoja, tuo tarjous ois kyllä houkutteleva...
Täällä tuli sama virhe, mutta yritin hetken päästä uudelleen ja PayPal maksu meni läpi.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 213
Itse ostin 2017 9,74€ hintaan ja ollut siitä saakka käytössä niin Androidilla kuin PC:lläkin. Tärkeintä että poistaa mainokset uutissovelluksista, selaimesta ja useista muista sovelluksista. Facebook oikeastaan ainoa aktiivisessa käytössä oleva sovellus josta ei poista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
711
Mä kans IG ja Twitter? Poistaako tää niitä?
Mikään ei poista niistä saatanoista mainoksia.
Asiaa siivuten, twitterissä voit tehdä listan, missä sitten näkyy kaikki twiitit ja retweetit aika järjestyksessä, ja siihen ei tule mainoksia väliin.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 657
Mikään ei poista niistä saatanoista mainoksia.
Tämän näkisin pahimpana probleemana. Tämän takia en ymmärrä, miksi AdGuardia kehutaan aika ajoin jopa pakolliseksi Androidille. Sitten sillä ei kuitenkaan esimerkiksi minun kohdalla tee yhtään mitään mitään (mainokseton selain ja Youtube on jo valmiina). Ei ole ainuttakaan sellaista sovellusta Twitterin ja Instagramin lisäksi, josta pitäisi saada mainokset pois. Yllä on lueteltu myös Facebook sellaiseksi, josta AdGuard ei poista mainoksia. Tuntuu jo siltä, että olisi paljon helpompi luetella sellaiset yleisimmät sovellukset, joista se estää mainokset. Käytän hyvin harvoin myös Facebookkia ja siinä mainokset tosiaan häiritsee. Olisihan se kohtuullisen huvittavaa maksaa avauspostauksen melkein 50e mainoksenesto-ohjelmasta, joka ei poista ainuttakaan mainosta niistä ohjelmista, joita käytän. Ketjusta opin senkin, että AdGuard ei toimi edes Youtubessa. Eli toisin sanoa tämä estää mainokset selaimesta jos käyttää sellaista selainta, jolla ei pysty estämään mainoksia ilmaiseksi.

Jos AdGuardia haluaa mainostaa pakollisena Androidille niin ehkä olisi syytä luetella jokunen (tai edes yksi) ominaisuus, jonka takia tämä kannattaisi asentaa edes ilmaisena.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 249
Hetken pohdin ostamista, mutta jos ei tosiaan toimi youtubessa, ig:stä tmv., niin aika turha kilke mun mielestä. Androidilla käytän operaa, jossa on yllättävän hyvä adblocker, joka toimii niinkuin ajatus 90% sivuista.

Toinen seikka on juuri noi venäjä-kytkökset. Luottoa ei ole.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Tämän näkisin pahimpana probleemana. Tämän takia en ymmärrä, miksi AdGuardia kehutaan aika ajoin jopa pakolliseksi Androidille. Sitten sillä ei kuitenkaan esimerkiksi minun kohdalla tee yhtään mitään mitään (mainokseton selain ja Youtube on jo valmiina). Ei ole ainuttakaan sellaista sovellusta Twitterin ja Instagramin lisäksi, josta pitäisi saada mainokset pois. Yllä on lueteltu myös Facebook sellaiseksi, josta AdGuard ei poista mainoksia. Tuntuu jo siltä, että olisi paljon helpompi luetella sellaiset yleisimmät sovellukset, joista se estää mainokset. Käytän hyvin harvoin myös Facebookkia ja siinä mainokset tosiaan häiritsee. Olisihan se kohtuullisen huvittavaa maksaa avauspostauksen melkein 50e mainoksenesto-ohjelmasta, joka ei poista ainuttakaan mainosta niistä ohjelmista, joita käytän. Ketjusta opin senkin, että AdGuard ei toimi edes Youtubessa. Eli toisin sanoa tämä estää mainokset selaimesta jos käyttää sellaista selainta, jolla ei pysty estämään mainoksia ilmaiseksi.

Jos AdGuardia haluaa mainostaa pakollisena Androidille niin ehkä olisi syytä luetella jokunen (tai edes yksi) ominaisuus, jonka takia tämä kannattaisi asentaa edes ilmaisena.
Jos 3 miljoonaa estettyä mainosta ja 100 000 estettyä seurantaa puolen vuoden sisään ei riitä syyksi, niin ole ilman. Ihme ulinaa alle 20€ sijoituksesta.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Itse ostin 2017 9,74€ hintaan ja ollut siitä saakka käytössä niin Androidilla kuin PC:lläkin. Tärkeintä että poistaa mainokset uutissovelluksista, selaimesta ja useista muista sovelluksista. Facebook oikeastaan ainoa aktiivisessa käytössä oleva sovellus josta ei poista.
8.24€ näyttää olleen 2016 alussa tuplalisenssistä. Jos ei olisi tätä niin ottaisin heti tuon family lifetime. Tekisi tosin mieli ottaa se varmuuden vuoksi nytkin kun voi tulla tarvetta lisälaitteille.
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
280
Tekisi tosin mieli ottaa se varmuuden vuoksi nytkin kun voi tulla tarvetta lisälaitteille.
Itellä oli muutama 5-10e lisenssi ~2016 ostettu.
Vuosia toiminut hyvin niin nappasin tämän kans varmuuden vuoksi kun ei tiedä mitä laitteita jatkossa saattaa olla käytössä, ja mahtaako tuohon 21e hintaan enää saada 9 lisenssiä jatkossa. + jos perheenjäsenet haluaa käyttöön niin nyt ei tarvi miettiä lisenssistä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 213
En suosittele maksamaan aloituksen hintaa, mutta tuo maksamani 9,74€ oli kyllä mielestäni hyvä sijoitus, ei taida moni appi poistaa mainoksia myös 95% sovelluksista, pois lukien kuitenkin Androidille kenties ne tärkeimmät, Facebook ja IG, mutta noista ei taida poistaa mikään. PC:llä tietysti poistuu edellä mainituistakin. Ihan kohtuu hyvin tuo kuitenkin estää kalasteluja ja säästää dataa.

Screenshot_20221029-201026_AdGuard.jpg
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 657
Jos 3 miljoonaa estettyä mainosta ja 100 000 estettyä seurantaa puolen vuoden sisään ei riitä syyksi, niin ole ilman. Ihme ulinaa alle 20€ sijoituksesta.
Vaikka noihin laittaisi vielä kaksi nollaa perään niin en löydä viesteistäsi yhtään syytä miksi tämä olisi Androidin käyttäjille pakollinen ja tämän pois päältä kytkeminen aiheuttaa itkua mainosten takia. Mielestäni se ei ole ulinaa jos haluaa tietää syitä tämän ostamiseen. Varsinkin kun mitä pitemmälle ketju etenee niin sitä enemmän löytyy suosittuja sovelluksia, joissa tämä ei toimi ollenkaan. Tuollaisen kehumisen jälkeen olisi ollut melkoinen pettymys huomata ostamisen jälkeen, että eihän tämä poista omista sovelluksistani ainuttakaan mainosta. :) Parempi siis "ulista" etukäteen niin tietää mitä tässä myydään.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Mitäs tämä maksettu plani tarjoaa ilmaisen päälle?
Mainosesto muissa kuin selaimissa Androidissa. Laajemmat esto-ominaisuudet. Parempi estäjä tietokoneella PC ohjelmistona, joka ei vaadi lisäkkeitä selaimiin.

Chrome poistaa V2 tuen selaimesta ja tämä tekee mainosblokkereiden toiminnasta vaikeaa, mutta AdGuard for PC / Android korjaa tämän.

 
Liittynyt
02.05.2019
Viestejä
143
Mulla käytössä kevyempi metodi eli adguardin dns. Ei varmasti yhtä hyvä kuin maksulliset, mutta helppo ja riittävän hyvä.

Mitään tiliä ei tarvitse tehdä. Riittää että suuntaa dns haut adguardin palvelimelle. Kuva Samsungin softasta näyttää paikan.
 

Liitteet

Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Mulla käytössä kevyempi metodi eli adguardin dns. Ei varmasti yhtä hyvä kuin maksulliset, mutta helppo ja riittävän hyvä.

Mitään tiliä ei tarvitse tehdä. Riittää että suuntaa dns haut adguardin palvelimelle. Kuva Samsungin softasta näyttää paikan.
Estääkö tuo siis mainokset puhelimen selaimessa ilman AdGuard-sovellusta?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 566
Viestejä
4 204 354
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom