Myyty ADATA DB30 GAMMIX D30 2666 MHZ DDR4 16gt ( Turku )

Liittynyt
05.05.2021
Viestejä
20
Myytävä tuote: Adatan 16 gb setti 2 x 8gb ddr4 muistia.
Hinta: 40
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Poweri 7.5-2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Sähköisenä jossain / On
Muuta huomioitavaa: Siis ihan perus muistia. Ei ole vilkkuvia valoja.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku
Toimitustapa:Nouto / Posti
Maksutapa:Mobilepay / Tilisiirtoxpg1.jpgxpg2.jpg


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.05.2021
Viestejä
20
Mikähän siinä on kun oletusarvoisesti näitä ilmoituksia tehdään, niin Myyjä olettaa että Ostaja maksaa ne postimaksut, niin niistä halutaan joka kerta laistaa. Postimaksu ei pelkästään ole sitä vaan myös Myyjä paketoi sen tuotteen kauniisti ja kiikuttaa lähimpään postiin. Näistä postimaksuista tinkaaminen aiheuttaa sen että Myyjä käärii sen Turun Sanomiin ja lätkäisee kirjemerkin päälle ja heittää sen lähimpään keltaiseen laatikkoon ja toivoo että se tuote ehkä saapuu perille ehjänä. Eli lyhyesti jatketaan vastausta edelliseen . Ei en myy tuohon hintaan postitettuna. Noudettuna kylläkin. Eli jos haluat saada tuotteen ehjänä niin se maksu on muotoa <hinta> + <5.90 - 9.90>postimaksuihin ja hyvään palveluun minun kauttani.. Eli tarjoa oikein esim :( En tajoa kuin 35€ muisteista + olen valmis maksamaan 5,90 postimaksuja..
Kuitenkin täällä myydää herkästi hajoavaa tavaraa , ja itse maksan postimaksut yleensä runsaalla kädellä että saan tuotteen ehjänä perille. Ei mulla muuta...:cool:
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
297
Okei, tämä avarti maailmaani erilaisesta lähestymistavasta tuohon postitukseen. Itse olen tottunut tekemään kauppoja niin tai näin, mutta siitä huolimatta olen pakannut myymäni tuotteet, niin hyvin ja huolellisesti, kuin vain olen osannut. En ole koskaan nähnyt tarpeellisena tinkaajalle tehdä jotenkin huonompaa palvelua. En näe siinä mitään pointtia. Anteeksi!
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 130
Viestejä
4 252 186
Jäsenet
71 280
Uusin jäsen
atteh

Hinta.fi

Ylös Bottom