Myydään Acer 34" Predator X34P, kaareva UltraWide QHD - 430€

Liittynyt
09.02.2021
Viestejä
10
Myytävä tuote: Acer Predator X34P -Ultrawide-pelinäyttö
Hintapyyntö nyt vaikka 430€ mutta jos haluat tingata pari kymppiä niin ei se haittaa kunhan saa myydyksi

Googlesta löytyy speksit hakusanalla Acer X34P
Osaan sanoa että näytössä ei ole naarmuja tai kolhuja vaan se on ollut kokoajan huoneeni pöydällä samassa paikkaa. Olen näytön eka omistaja

Huom. minulla on myynti-ilmoitus myös tietokoneestani (löytyy lähetetyistä viesteistäni) jonka hintapyyntö 360e, speksit GTX 1650super + i5-10400f+ 8gb ram+512GB NVMe
jos ostat molemmat niin 10% alennus kauppoihin kokonaishintaan

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's, 2020 alussa (muistaakseni tammikuu tai helmikuu)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä


Tähän hintaan tuskin parempaa mistään löytyy, maksoin itse vuosi sitten 800e mutta näiden hinnat tulee kovaa alas ja tällä hintatasolla näitä on näköjään myyty niin laitan omankin tähän hintaan myyntiin
Alkuperäinen pakkaus tallella, kaupat postiennakolla mieluiten. voin vaikka whatsappissa lähettää niin paljon kuvia kun tarvitsee mutta tähän en nyt jaksa niitä laittaa

Sijainti: Hämeenkyrö
Toimitustapana mieluiten Postitus postiennakkoa käyttäen mutta muukin sopii jos haluat
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.02.2021
Viestejä
10
no laitan kuvan nyt kuitenkin tähän kun on se hyvä jotain olla vaikka tää on niin huonolaatuinen että varmaan parempi kun olis jättänyt laittamatta.

tää mun kännykän kamera on joku 12 megapikseliä tms niin en saanut kovin hyvää kuvaa mutta tärkeintä että näyttö näkyy. jos tarvii laitan whatsappissa vaikka kuvia sitten paremmin ja läheltä

 
Liittynyt
09.02.2021
Viestejä
10
Onko kuolleita pixeleitä?
Mites ips glow ja valovuoto?
En tiedä vastausta ips glowiin tai valovuotoon. Näyttö on ostettu Jimm'sistä viime vuoden tammikuussa muistaakseni eli vielä lähes vuosi jäljellä takuuta, jos noi on takuun korvaavia vikoja niin sitten näytönhän voisi hätätilanteessa sinne lähettää

Itselläni ollut näyttö ns. peruskäytössä ja en ole kiinnittänyt huomiota
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 496
Viestejä
4 249 002
Jäsenet
71 342
Uusin jäsen
Vilperi5

Hinta.fi

Ylös Bottom