Äärioikeisto on biojätettä, mutta nää jotka kannattaa avointen rajojen politiikkaa ja valmiita ottaa tänne maahanmuuttajia jotka ei sopeudu tänne on kuin
Goiânian onnettomuuden tyttö, joka leikki siniseltä hohtavalla radioaktiivisella pulverilla (sininen puleveri tuo "moninaisuutta") ja nää sopeutumattomat maahanmuuttajat on kuin se pulveri.
Kummatkaan ei ymmärrä tekojensa vaikutuksia, mutta pulveri vaikutti paljon nopeammin.
Kansallismielisyys on toki pahasta, koska on trendikästä olla erittäin epäisänmaallinen kuten vasemman laidan kannattajat. Neukkulippua salkoon ja natseja huutoon. Natseilla kun tarkoitetaan ihan tavallisia suomalaisia, koska sillä tarkoitetaan persuja ja maan hallintoa ja heidän äänestäjiäänkin.
Naapuri kiittää ja Euroopan islamisointi etenee. Vai pitäisikö sanoa väestönvaihto? Tuntuu olevan kielletty sana tässä yhteydessä, mutta eipä tuota kehitystä esim. Ruotsissa mihinkään muuhun voi rinnastaa pitkällä aikavälillä.
Onneksi kantasuomalaiselle on varattu tässäkin nautiskelijan osa, eli saat osaksesi väkivaltaa, lapsesi saa mukautua "uuteen kulttuuriin" koulussa ja pääset maksamaan tämän kaiken. Toki Nils ja Håkan polttelivat autoja jo ennen suurta migraatiota Ruotsiin.. eikun, eivätpä poltelleetkaan.
Mutta tämähän nyt on vaan toissijaista, koska pääasia, että kaikesta voidaan syyttää jotain, joka ei ole se ongelma: tuo viimeaikainen kirjastoepisodi kiteyttää myös loistavasti tilannetta koko valtakunnan tasolla, eli kaikki on natsien vika, kun kirjastossa häiriköitiin ja älämölöttiin, ja koko laitos käytönnössä kärsi tuosta, ja itse pääpiste toiminnasta meni kyllä ihan muuhun tarkoitukseen kun piti. Silti virkamies, tässä tapauksessa tuo Oodin johtaja Vihreiden Osmo Soininvaaran vaimo, ei nähnyt ongelmaa siellä missä se on, vaan pyrki kääntämään tämän kaiken ideologisista syistä natseihin.
Miten voi olettaa, että ongelmiin voitaisiin puuttua jos, kuten tämäkin tapaus osoittaa, että itse ongelma skipataan, vieritetään se ärsykkeen syyksi, eikä tehdä itse ilmiölle jotain. Tuollainen vaan eskaloituu ja lisää ilmiötä, eikä tuolle hallinnolliselle vääryydellekään tehdä yhtään mitään. Koska tuossa yksi suuri ongelma on itse viranhaltija, joka ei ymärrä koko tilannetta ideologian vuoksi, eikä korjaa ongelmaa, vaan vierittää sen ilmituovan asian syyksi. Kyllä maailmasta aina tulee löytymään suvaitsemattomia "suvaitsevaisia" joille mikään ei kelpaa, jos marginaaliryhmän vuoksi
koko väestön pitää muokkautua noudattamaan näiden mielihaluja ja pillipiiparileikkejä. Tässä tapauksessa kirjaston asiakkaat, arkilelämässä koko väestö. Mutta hiphei ja neukkulippua salkoon ja natsiripaskaa tanssimaan