Tuli otettua AW3225QF testiin. Näytön reunoilla oli suojamuovin alla useassa kohtaa sormenjälkiä... Vähän vaikuttaisi siltä, että ovat myyneet minulle asiakaspalautuksen täydellä hinnalla. En kuitenkaan suoriltaan lähde palauttamaan, koska näyttö vaikuttaisi ehjältä ja haluan koeajaa ensin. Vajaan päivän olen nyt testaillut eri asetuksia, videoita ja pelejä. Näyttö vaikuttaa toistaiseksi lyhyesti sanottuna oikein hyvältä, vaikkakin kaarevuus häiritsee minua desktop käytössä. Pelatessa sitä ei huomaa.
Muutama viikko tuli testattua AW3225QF, ennen kuin lähti palautukseen. Syyt palautukseen oli kaarevuus, josta en oikein koskaan päässyt yli, sormenjäljet "uudessa" näytössä ja toisinaan valoisassa huoneessa esiintyvä haalistunut musta. Kokonaisuutena kuitenkin pidin näytöstä pelikäytössä todella paljon. Jos pystyt elämään kaarevuuden kanssa ja saat huoneesi suht hämäräksi (ei tarvitse olla aivan pimeä), niin voin suositella näyttöä lämpimästi, etenkin kun se maksaa huomattavasti kilpailijoitaan vähemmän ja saatavuus on hyvä.
Nyt tilauksessa on PG32UCDP, eli Asuksen LG:n paneelilla oleva versio näistä uuden sukupolven oled monitoreista. Innolla odotan miten hyvin se pärjää QD-Oledeille etenkin valoisammassa huoneessa. Matta vs glossy pinnoite on tietysti yksi asia mikä arveluttaa, mutta veikkaan ettei se ole minulle mikään ratkaiseva asia.