3D-tulostaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja micko
  • Aloitettu Aloitettu
Olisin kyllä harkinnut vakavasti Bambu Lab A1 Miniä. Ei ole kokemusta muista, kuin tuosta ministä, mut hyvin se tulostelee.
 
Eipä noista alkaen-hinnat -tulostimista mitään järjettömiä säästöjä pysty silloinkaan tekemään, mutta varmaan kalliimmissa malleissa voi jonkun satasenkin saada säästettyä.
kyselin tätä jo aikaisemmin, mutta onko esimerkiksi bambulab tehnyt jotakin hyviksi luokiteltavia tarjouksia Black Fridayna aikaisemmin? Olen yrittänyt tota katella keskusteluista että mimmoista tarjousta siellä on ollut, huonohkon nettihaun perusteella Bambulabin BF-tarjoukset on ollut enimmäkseen filamentteja eikä juurikaan itse laitteista.
 
kyselin tätä jo aikaisemmin, mutta onko esimerkiksi bambulab tehnyt jotakin hyviksi luokiteltavia tarjouksia Black Fridayna aikaisemmin? Olen yrittänyt tota katella keskusteluista että mimmoista tarjousta siellä on ollut, huonohkon nettihaun perusteella Bambulabin BF-tarjoukset on ollut enimmäkseen filamentteja eikä juurikaan itse laitteista.
Viime vuonna alennukset oli noin 50-150 e tulostimissa ja kaupan päälle sai filamenttia jos oli ajoissa liikkeellä (siinä taisi olla joku maksimi tilausmäärä, minkä täyttymisen jälkeen tämä "bonus" jäi pois). Itse ostin P1S combon, jonka hinta oli toimituksineen 961,77 euroa. Sain kaksi rullaa filamenttia mukaaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viime vuonna alennukset oli noin 50-150 e tulostimissa ja kaupan päälle sai filamenttia jos oli ajoissa liikkeellä (siinä taisi olla joku maksimi tilausmäärä, minkä täyttymisen jälkeen tämä "bonus" jäi pois). Itse ostin P1S combon, jonka hinta oli toimituksineen 961,77 euroa. Sain kaksi rullaa filamenttia mukaaan.
OK, eli tässä kohtaa kannattaa ajoittaa, ostopäätös on jo sinällään tehty mutta ihan tulenpalava kiire sen lunastamiseen ei ole. Black Friday on siis ehkä ihan koettamisen arvoinen.
 
Tulipa sitten tilattua Qidi Q1 Pro ensimmäiseksi tulostimeksi. Ihan kiitettävään 404 euron hintaan, kun august salen päälle 10% koodi. Joitakin kappaleita mk3s prusilla tehnyt ja nyt oli aika hankkia oma. Löytyykö muilta Qidiä?

Joo täältä löytyy Qidi Q1 Pro myös. Myös Bambun P1S on ja tuon lämmitettävän kammion vuoksi tuon Qidin hankin. Hyvä ostos tuohon hintaan minusta.
 
Jos P1S comboa saa jo nyt 920€ (toimituksineen), niin saa nähdä mikä on hinta Black fridayna, tai mitä saa kaupan päälle.

OK, eli tässä kohtaa kannattaa ajoittaa, ostopäätös on jo sinällään tehty mutta ihan tulenpalava kiire sen lunastamiseen ei ole. Black Friday on siis ehkä ihan koettamisen arvoinen.

Näin on. Viime vuonna Bambun tarjoukset julkaistiin perjantaina 17.11. eli viikkoa ennen "oikeaa" päivää. Filamenttibonus taisi kadota melko pian, ehkä parissa päivässä? Toki silloin varsinkin P1S oli vielä melko tuore tuote ja menekki oli valtavaa. Mutta kannattaa siis olla hereillä tänäkin vuonna siinä viikkoa ennen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 851
Viestejä
4 442 077
Jäsenet
73 639
Uusin jäsen
Avioero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom