Myyty 3 kannettavaa tietokonetta ilman virtajohtoja.

Tuote: 3 kannettavaa tietokonetta ilman virtajohtoja.
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Eli siis koneita on 3kpl ja kaikista on hukassa virtajohdot. Koneet ollut pidempään varastossa joten toimivuudesta en tiedä.
Yksi koneista on lenovo legion 5 15imh05h ja kaksi muuta on MacBook Pro merkkisiä Tarkemmista tiedoista en tiedä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kellokoski
Toimitustapa: Posti/nouto
Maksutapa: MP
0b339eab-247d-4af4-89c6-389cec645bed.jpgb46f6e99-733c-42b3-b1bf-3affca862ba8.jpgeacd944a-055a-490d-b685-327d4811cb90.jpg693c6f30-c42d-48c7-819a-9434a9545420.jpg21bddbef-7f0b-4751-ba15-b79cea774e96.jpg

Joo, näistä oli HP tarjottu jo YV tarkentavan kysymyksen kanssa. Unohtui laittaa tänne tarjous, kun sovitettiin noudon ajankohtaa. Mutta meni myyjältä myös nyt hiton hienosti ja oli myynyt sanojensa mukaan eilen jo toiselle. :tdown:

Viimeksi muokattu:
Joo, näistä oli HP tarjottu jo YV tarkentavan kysymyksen kanssa. Unohtui laittaa tänne tarjous, kun sovitettiin noudon ajankohtaa. Mutta meni myyjältä myös nyt hiton hienosti. :tdown:
Hienoa että kaupat syntyi, vetäydyin siinä vaiheessa varovaisuuttani kun ilmoituksessa maksutapana mp, mutta yv keskustelussa myyjä kertoi että kaupat sovittu tällepäivää klo11 jälkeen, ja myyvänsä sille "keltä saan ensimmäisenä rahat näppiin", enkä tohtinut lähteä kiilaamaan eilen illalla ennakkomaksulla 🙂

Viimeksi muokattu:
Hienoa että kaupat syntyi, vetäydyin siinä vaiheessa varovaisuuttani kun ilmoituksessa maksutapana mp, mutta yv keskustelussa myyjä kertoi myyvänsä sille "keltä saan ensimmäisenä rahat näppiin", enkä tohtinut lähteä kiilaamaan eilen illalla ennakkomaksulla 🙂

Ei onnistunut kaupat täällä. Minä itse tulkitsin alkuun tuon viestin "Jos ei kukaan ennen sitä anna näistä rahaa niin käy. =)", että HP tarjoukseni oli jäänyt huomaamatta, joten uusin sen. Tämän jälkeen sain vielä lisäkuvia laitteesta ja olin siinä uskossa, että kaupat on sovittu aina siihen saakka, kunnes n. 15min ennen saapumistani määränpäähän sain viestin että myyty jo. :rolleyes:

Ei onnistunut kaupat täällä. Minä itse tulkitsin alkuun tuon viestin "Jos ei kukaan ennen sitä anna näistä rahaa niin käy. =)", että HP tarjoukseni oli jäänyt huomaamatta, joten uusin sen. Tämän jälkeen sain vielä lisäkuvia laitteesta ja olin siinä uskossa, että kaupat on sovittu aina siihen saakka, kunnes n. 15min ennen saapumistani määränpäähän sain viestin että myyty jo. :rolleyes:
Jaajaa, tulkitsin väärin viestisi, kun en huomannut alapeukkua viestin lopussa, olit siis ilmeisesti tuo henkilö jonka kanssa oli kauppa sovittu klo11 jälkeen

Itse ilmeisesti tein näistä kaupat postilla, tai ainakin olen maksanut läppärit. Myyjältä ei ole kyllä vielä tullut mitään vahvistusta maksun saapumisesta... Pahoittelut molemmille, jos kiilasin teidät kaupoissa maksamalla ensimmäisenä. Eihän tämä sääntöjen mukaan mennyt.

Itse ilmeisesti tein näistä kaupat postilla, tai ainakin olen maksanut läppärit. Myyjältä ei ole kyllä vielä tullut mitään vahvistusta maksun saapumisesta... Pahoittelut molemmille, jos kiilasin teidät kaupoissa maksamalla ensimmäisenä. Eihän tämä sääntöjen mukaan mennyt.

Ei mitään, ei ole sinun vika mitenkään. Myyjän vastuu. Toivottavasti saat läppärit ja kaikki lopulta ok. Otin tämän lähinnä puheeksi ketjussa, ettei tässä olisi jotain mätää. :tup:

Olen sitä mieleä, että HP tarjoukset aina ketjuun. Nyt jäi sählätessä laittamatta, pari väärinymmärrykstä, myyjällä epäselvät foorumin säännöt ja vola.

Ei mitään, ei ole sinun vika mitenkään. Myyjän vastuu. Toivottavasti saat läppärit ja kaikki lopulta ok. Otin tämän lähinnä puheeksi ketjussa, ettei tässä olisi jotain mätää. :tup:

Olen sitä mieleä, että HP tarjoukset aina ketjuun. Nyt jäi sählätessä laittamatta, pari väärinymmärrykstä, myyjällä epäselvät foorumin säännöt ja vola.
Joo, näinhän tuo on. Sain hetki sitten myyjältä vahvistuksen maksun saapumisesta ja lähetystunnuksen, joten asia lienee siltä osin kunnossa.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 104
Jäsenet
79 129
Uusin jäsen
raparperi_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom