Myydään 2 x Phanteks pci-e 4.0 flat line riser, suora, ja 90 asteinen (OULU)

Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
285
Tuote: Phanteks pci-e 4.0 flat line riser
Hinta 25e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): verkkokauppa 23.2.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä


Phanteksin pci-e 4.0 riser-kaapeli, 300mm pitkä, suorilla päillä. ostettu verkkokaupasta 23.2 verkkokaupasta

Täysin käyttämätön


Phanteks pci-e 4.0 flat line riser, 220 mm pitkä, ja toisessa päässä 90 asteen kulma
ollut käytössä aika tasan vuoden


25e



Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): OULU
Toimitustapa: posti/nouto
Maksutapa: mobilepay/pivo/käteinen


Kuva:
364753603_10222636684401868_760768994577877553_n.jpg




IMG_20240323_111829187.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
9
Jos löytyy niin tarjoan 220mm 90°-kulmallisesta kaapelista 15€ noudolla?

Heitä pm jos löytyy niin sovitaan treffit!
 
Liittynyt
15.01.2018
Viestejä
81
Olen maksanut aloittajalle tuon 90⁰ kaapelin posteineen, mutta käyttäjä ei ole saanut aikaiseksi lähettää 15.7. maksettua tuotetta. Olen myös soittanut sinulle, teit minun nimellä postipakettitilauksen, mutta tuotetta ei ole toimitettu postiin. Et ole vastannut lähettämäni yksityisviesteihin koskien toimitusta. Annan sinulle ensi viikon aikaa laittaa tuote postiin, sitten saat selvittää asiaa ylläpidon ja virkavallan kanssa.
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
9
Olen maksanut aloittajalle tuon 90⁰ kaapelin posteineen, mutta käyttäjä ei ole saanut aikaiseksi lähettää 15.7. maksettua tuotetta. Olen myös soittanut sinulle, teit minun nimellä postipakettitilauksen, mutta tuotetta ei ole toimitettu postiin. Et ole vastannut lähettämäni yksityisviesteihin koskien toimitusta. Annan sinulle ensi viikon aikaa laittaa tuote postiin, sitten saat selvittää asiaa ylläpidon ja virkavallan kanssa.
Jospa tämä ei kovin kiellettyä ole, mutta jos haluat ns helpommalla päästä, niin voin "lunastaa" juurikin tuon kaapelin sinulta itselleni ja noutaa sen sitten kun olis juuri sopiva omaan..

Tämäpä mielenkiintoista kuitenkin, kun itsekin tuosta samasta kaapelista kauppoja hieronut juuri noina päivinä

Tämän saa poistaa jos rikkoo sääntöjä, newbie täällä huutelee..
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
9
Olen maksanut aloittajalle tuon 90⁰ kaapelin posteineen, mutta käyttäjä ei ole saanut aikaiseksi lähettää 15.7. maksettua tuotetta. Olen myös soittanut sinulle, teit minun nimellä postipakettitilauksen, mutta tuotetta ei ole toimitettu postiin. Et ole vastannut lähettämäni yksityisviesteihin koskien toimitusta. Annan sinulle ensi viikon aikaa laittaa tuote postiin, sitten saat selvittää asiaa ylläpidon ja virkavallan kanssa.
Selitätkös yp:lle, että mitä privan puolella sovittiin?

Selitän itse lyhkäisesti sen verran, että paikkakuntalaisena otin asian hoitaakseni, nutcase voinee tarkentaa :)
 
Liittynyt
15.01.2018
Viestejä
81
Bamppa lupasi yrittää selvittää Kuikelon kanssa asian niin, että yrittää ostaa noudolla tuon risen ja pitää sen ja maksaa minulle sitten rahat.
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
9
Bamppa lupasi yrittää selvittää Kuikelon kanssa asian niin, että yrittää ostaa noudolla tuon risen ja pitää sen ja maksaa minulle sitten rahat.
Otin häneen yhteyttä txt viestillä (RCS-Chat). Lukee viestit lähes välittömästi mutta ei vastaa... Harmittaa tällaisten puolesta, kun eivät itse ymmärrä että minä näkisin vaivaa sen eteen että hän ei joutuisi niin syvälle piss...iin
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 053
Viestejä
4 324 614
Jäsenet
72 146
Uusin jäsen
Rampe__

Hinta.fi

Ylös Bottom