Tuote: Itse rakennettu 180 asteen kaareva valkokangas
Hinta: 200 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): tee-se-itse
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Simulaattorisetuppeihin (auto, lento) kahdelle projektorille sopiva 180 asteen kaareva valkokangas, tällä hetkellä kahdessa 90 asteen osassa. Korkeus 115 cm, ympyrän säde 130 cm. Rakennettu puusta. Kahdessa osassa, joten pitää saumata keskeltä. Jalat saa irti ja takaisin kiinni.
Maalattu Smarter Surfacesin korkeakontrastisella projektorimaalilla. Tätä maalia saa mukaan melkein täyden setin (tuo olisi jo pyyntihintaa kalliimpi): täysin avaamaton pohjamaali ja vain pieniin korjailuihin käytetty pintamaali.
Nouto Nurmijärveltä, vaatii käytännössä pakettiauton tai peräkärryn.
Myyn pois, sillä päädyin vaihtamaan itse takaisin isoihin näyttöihin. Vie nurkissa lähinnä tilaa, joten siksi näin matala hinta.
Parhaiten saa kiinni puhelimitse/viestillä: 041 505 1783
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Nurmijärvi
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay tai käteinen
Hinta: 200 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): tee-se-itse
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Simulaattorisetuppeihin (auto, lento) kahdelle projektorille sopiva 180 asteen kaareva valkokangas, tällä hetkellä kahdessa 90 asteen osassa. Korkeus 115 cm, ympyrän säde 130 cm. Rakennettu puusta. Kahdessa osassa, joten pitää saumata keskeltä. Jalat saa irti ja takaisin kiinni.
Maalattu Smarter Surfacesin korkeakontrastisella projektorimaalilla. Tätä maalia saa mukaan melkein täyden setin (tuo olisi jo pyyntihintaa kalliimpi): täysin avaamaton pohjamaali ja vain pieniin korjailuihin käytetty pintamaali.
Nouto Nurmijärveltä, vaatii käytännössä pakettiauton tai peräkärryn.
Myyn pois, sillä päädyin vaihtamaan itse takaisin isoihin näyttöihin. Vie nurkissa lähinnä tilaa, joten siksi näin matala hinta.
Parhaiten saa kiinni puhelimitse/viestillä: 041 505 1783
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Nurmijärvi
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay tai käteinen