16 GB tai 8 GB DDR4 muistia (DIMM)

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Hei!

Olen halukas ostamaan yhteensä 8 GB tai 16 GB verran (DIMM) DDR4-muistikampoja tulevaa tietokoneen päivitystä varten. Kelpaa niin 2x4 GB, 2x8 GB tai yksittäiset kammat. Nopeus mielellään 3200 mhz luokkaa, mutta hitaampiakin sopii tarjota.

Kaupoissa uudet ovat nyt kalliita, jopa tuplasti enemmän kuin vielä syksyllä, joten hinnan vuoksi etsin käytettynä.

Ehdota tuotetta ja hintaa.

Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Kunhan saan uudet muistini jimmsiltä niin Crucial 16GB (2x8GB) Ballistix Tactical, DDR4, 2666MHz, CL16, 1,2V - 157,00€ nämä vanhat jää ylimääräisiksi. Jimm'sistä ostettu :)
Hei! Onko muistit vapaana ja vielä tarjolla? Tarjoan 100 € posteineen.
Uutena saa kaupastakin ripauksen hitaampaa, mutta tiukemmalla latenssilla täältä:
Kingston 16gb 2400mhz Ddr4 Non-ecc Cl15 - Mikroaitta

Olen silti kiinnostunut kyseisestä merkistä ja korkeammasta kellotaajuudesta, jos kuitti on mukana.
Ylemmällä siis perustelen tarjoukseni summaa.

Tehdään kaupat jos hinta on sinulle sopiva.

----------

Muokkasin otsikkoa ja ensimmäistä viestiä. Ylemmästä myyjästä ei ole kuulunut. Tarjoa hyvään hintaan nopeaa kampaa!
 
Viimeksi muokattu:

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 707
Hei! Onko muistit vapaana ja vielä tarjolla? Tarjoan 100 € posteineen.
Uutena saa kaupastakin ripauksen hitaampaa, mutta tiukemmalla latenssilla täältä:
Kingston 16gb 2400mhz Ddr4 Non-ecc Cl15 - Mikroaitta

Olen silti kiinnostunut kyseisestä merkistä ja korkeammasta kellotaajuudesta, jos kuitti on mukana.
Ylemmällä siis perustelen tarjoukseni summaa.

Tehdään kaupat jos hinta on sinulle sopiva.

----------

Muokkasin otsikkoa ja ensimmäistä viestiä. Ylemmästä myyjästä ei ole kuulunut. Tarjoa hyvään hintaan nopeaa kampaa!
Moro,
Muistit ovat kaupan mutta lähdin juurikin viikon lomalle lauantaina. Palaan sunnuntaina jos silloin vielä olet kiinnostunut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 297
Viestejä
4 218 681
Jäsenet
71 016
Uusin jäsen
Acuful

Hinta.fi

Ylös Bottom