Ok kiitosUseamman tilauksen olen tehnyt sinne ja todella nopealla toimituksella kamat saapuneet tanskasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok kiitosUseamman tilauksen olen tehnyt sinne ja todella nopealla toimituksella kamat saapuneet tanskasta
voit nyös ottaa lisenssin siitä vanhasta koneestaHei muuten, pitääkö tosta käyttöjärjestelmästä oikeasti maksaa 130 euroa, vai onko mahdollisuttaa tehdä jotenki eritavalla?
Kumpi parempi? Tää ei enää liity aiheeseen, mutta en jaksais alottaa uutta keskustelua.
Minulla oli ensimmäisiä kannettavia joilla pystyi oikeasti pelata.Pitkälti samaa mieltä. Näen peliläppärit mielenkiintoisina konsepteina, jotka saattavat viedä eteenpäin kannettavien teknistä kehitystä esimerkiksi virrankulutuksen ja jäähdytyksen optimoinnin saralla, mutta ei siihen kelkkaan kannata tavan pulliaisen hypätä maksamaan kehityskustannuksia.
Tämä.Asus.
Jaa niin tarviiko tätä perustella myös jotenkin. HP:lla yleensä typeriä omia ratkaisuja ja mielestäni Asus tarjoaa paremman kokonaisuuden.
Kannattaa kuitenkin muistaa että amdllä ei tarvitse vaihtaa emolevyä jos haluat uudemman prosessorin koneeseesi, samoin tuo zen 2 on peleissä aivan riittävä. Itsellä on 9600k ja harmittaa suunnattomasti miten en valinnut amdtä."Vain" 6 säiettä ? missäköhän maailmassa elät jossa tarvitset enemmän säikeitä pelatessasi CS:GO? 10600F ei ole kellotettavissa kun taas 9600K on. eli ei todellakaan vastinetta rahoille en ikinä suosittelisi F-mallia kenellekään joka kasaa omaa konetta. F-malli on ihan jees jollekin joka ei tiedä eikä tahdo tietää mitään koneista, mutta he tuskin kasaavat omaa konetta?
Ja Ryzen 3600 voi piestä bencheissä prosuja, mutta pelit hyvin pitkälle optimoidaan kuitenkin Intelille, ja en HENKILÖKOHTAISESTI menisi AMD:n puolelle, edes nyt. Sanoin että tällaisen kasaisin ITSELLENI tuossa tilanteessa. Jos itse tahtoo kasata AMD:n prossulle, go for it. Ja lisähuomautuksena: jopa bencheissä 9600K pieksee 3600 Ryzenin noin 10%:lla.
MSI GeForce RTX 2070 SUPER GAMING X - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
775,64 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER Overclocked (Core clock 1605 MHz / Boost clock 1800 MHz), 2560 CUDA ydintä, 8 GB GDDR6 (Memory clock 14 GHz) - 256-bit, PCI-Express 3.0 x16, 1 x HDMI 2.0b / 3 x DisplayPort 1.4 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 1 x 6-pins & 1 x 8-pins...www.proshop.fi
Onko tää hyvä näytönohjain tälläseen koneeseen?
Kiitos paljon avusta, ostan varmaan ton 3070. Näyttää aika hyvältä hintaansa nähden.On hyvä, mutta odota hetki niin saat paljon paremman kortin samaan rahaan, RTX 3070 tulloo toivottavasti vielä tämän vuoden puolella kauppoihin.
ei taida tuonne koppaan mahtua tuo emolevy. En ole varmaOnko nämä hyvät osat tohon koneeseen 3070 lisäksi vai onko jotain mitä kannattaisi vaihtaa?
Mahtuu se. B450-I eli itx kokoa.ei taida tuonne koppaan mahtua tuo emolevy. En ole varma