Myyty 12600K, Asus B660-I itx, 16GB DD5 5600MHz HELSINKI

Tuote: Intel i5 12600K, Asus ROG STRIX B660-I GAMING WIFI, Mini-ITX -emolevy, Kingston 16GB (2 x 8GB) FURY Beast, DDR5 5600MHz, CL40, 1.2
Hinta: 250eur
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 04/22
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Takuut tainneet mennä umpeen, sähköinen kuitti löytyy.
Muuta huomioitavaa: Poistettu toimivana käytöstä tammikuussa 2025, joten toimivuustakuu. Alkuperäinen pakkaus emolle löytyy, mukaan about kaikki kilkkeet mitä mukana tuli (olen saattanut jotain sieltä poistaa). Lähden viikonlopuksi reissuun, joten palailen sunnuntaina tämän ilmoituksen pariin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Ensisijaisesti noutokaupat (20.7. alkaen). Katsotaan postituksia, jos ei mene noudolla kaupaksi.
Maksutapa: Mobilepay, käteinen

computer.JPG

Oliko mikä syy, liittyikö tuotteeseen? Perun aiemman tarjoukseni ja arvioin uudelleen kun tiedän enemmän. Pentti nosti turhaa tarjouksia eikä ostanut tuotetta.

Oliko mikä syy, liittyikö tuotteeseen? Perun aiemman tarjoukseni ja arvioin uudelleen kun tiedän enemmän. Pentti nosti turhaa tarjouksia eikä ostanut tuotetta.
Joo, ei liittynyt tuotteeseen muutoin kuin että tää mun kombo oli ITX, jota ei ollut huomannut, ja hän halusi ATX:ää. Kaupat sovittuna tosiaan @EURO3000 kanssa nyt.

• Tykkää
Reactions: pop
Epähuomiossa en huomannut, että kyseessä on Mini-Itx. Maksan kyllä rahan mitä noista tarjoan ja kiire on saada kone kasaan, siellä tärkeät tiedot ensiviikolle. Siksi olen hupipumppaaja.😊

Pahoittelut kaikille siitä suivaantuneille.

Statistiikka

Viestiketjuista
282 590
Jäsenet
78 429
Uusin jäsen
Nizaic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom