- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 1 294
Jeps, Amazonin asiakaspalvelun mukaan heillä ei ole rajaa mihin asti postikuluja palauttaessa korvataan vaan korvaavat sitten todellisten kulujen mukaan, itse olin/olen tilaamassa painavaa tavaraa varastodiilinä ja palautus arvelutti. Mutta sanoi että älä tästä murehdi. Otin chattilogin vielä talteen jos tilauksen teen ja joudun palauttamaan.Amazonin kanssa mennyt seuraavasti (muista Saksan kaupoista ei kokemusta):
Itse maksat lähettäessä (Amazonin ilmoittamalla toimitustavalla), mutta postin kuittia vastaan saat rahat takaisin. (Ainakin jos myyjänä Amazon / fuflfilled by Amazon).
Jos RMA:ta aikoo chatissa aloittaa, niin kannattaa chatbotille saksaksi jutella. Muuten ei ohjaa eteenpäin.
Onnistui viimeksi ihan hyvin kun toisessa selainikkunassa oli google-kääntäjä ja toisessa Amazon.de
Tuotepalautuksesta maksoivat rahat tilille.
Ja takuuaikana hajonneesta ohjasivat keissin maahantuojalle, jonka kanssa ihan Suomeksi pääsin asioimaan.