- Estetty
- #801
- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 1 797
Ei kai tossa mitään ihmeellistä näkökulmaa ole. Tuosta se selviää suoraan kun katsoo noita testituloksia. @Zetteri tehnyt noiden kanssa sen verran hyvää työtä. Osa peleistä tukee oikeasti useita säikeitä ja sitten loput ei vaikka prossuja muka rasitetaan niin silti 4 ydintä ja 8 threadia saa paremmat FPS:t koska ne yleensä kellottuu paremmin.Mielenkiintoinen näkökulma, mutta uudemmissa peleissä ja varsinkin DX12-peleissä voi käydä päinvastoin - pitää olla vähintään 6 threadia, että noi toimii hienosti ja 4c/4t voi tukehtua niiden alle. Testaamallahan se selviää.
Tietenkin rahaa ei tästä saa ja vaimokin alkaa jo hermoilla, niin pidetään nyt työmäärä kohtuullisena
Toi Wreckfest on kyllä jännä tapaus, mutta muuten kun toi sama toistuu ja samoissa peleissä on alusta 2011 tai 1366, niin sen voi aika hyvin todeta, että kyse on pelistä, ei alustasta.