Tuote: Zyxel 5G NR2101
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä aikalailla tasan vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Nope nope
Muuta huomioitavaa:
Vähällä käytöllä ollut Zyxel myyntiin. Laite on ollut muutaman kerran matkakäytössä ja toiminut myös varaverkkona, hoitanut tehtävänsä moitteettomasti. Päivityksen myötä myyntiin.
Akun kunto on hyvä, mutta ei todennäköisesti enää täysin uudenveroinen, joten tämä huomioiden. Akku on kuitenkin helposti vaihdettavissa, hieman vanhojen Nokioiden tyyliin. Itselläni käyttöaikaa on riittänyt useiksi tunneiksi.
Kun sain laitteen, näytössä oli tehtaan suojakalvo paikallaan. Olen asentanut tilalle itse tehdyn pitkäaikaisen suojan, joten varsinaisen näytön pitäisi olla naarmuton.
Menee myös Toriin myyntiin.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere keskusta
Toimitustapa: Nouto tai Posti
Maksutapa: Mobilepay
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä aikalailla tasan vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Nope nope
Muuta huomioitavaa:
Vähällä käytöllä ollut Zyxel myyntiin. Laite on ollut muutaman kerran matkakäytössä ja toiminut myös varaverkkona, hoitanut tehtävänsä moitteettomasti. Päivityksen myötä myyntiin.
Akun kunto on hyvä, mutta ei todennäköisesti enää täysin uudenveroinen, joten tämä huomioiden. Akku on kuitenkin helposti vaihdettavissa, hieman vanhojen Nokioiden tyyliin. Itselläni käyttöaikaa on riittänyt useiksi tunneiksi.
Kun sain laitteen, näytössä oli tehtaan suojakalvo paikallaan. Olen asentanut tilalle itse tehdyn pitkäaikaisen suojan, joten varsinaisen näytön pitäisi olla naarmuton.
Menee myös Toriin myyntiin.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere keskusta
Toimitustapa: Nouto tai Posti
Maksutapa: Mobilepay
Viimeksi muokattu: