Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti ei voi laittaa yv:tä. Vapaasti saa tarjota välirahaaEtsin juuri omalle Asus GeForce RTX 3070 DUAL 8GB kortille päivitystä (Jouluna 21 ostettu jimmsiltä, alkuperänen paketti ja kuitti vieläkin tallella).
Tuo Zotacin kortti taitaa tulla hieman turhan kalliiksi, mutta eihän se kysyminen satuta. Kuinka paljon haluaisit välirahaa?
Itse olen kuopiosta, mutta hyvän diilin edessä pieni roadtrip ei haittaa.
Joo, vasta hetki sitten tein io-tech accountin, muroBBS:n poistumisen jälkeen päädyin vaan ostelemaan osat uusina.Ilmeisesti ei voi laittaa yv:tä. Vapaasti saa tarjota välirahaa![]()
Kiitos tarjouksesta, mutta minun täytyy valitettavasti jättää väliin.Joo, vasta hetki sitten tein io-tech accountin, muroBBS:n poistumisen jälkeen päädyin vaan ostelemaan osat uusina.
Haun kanssa ehdottaisin välirahaksi 300€
Näin vähän ajattelinkin, onnea ostajan löytämiseen!Kiitos tarjouksesta, mutta minun täytyy valitettavasti jättää väliin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.