Myyty Zotac GTX 1070 8GB AMP

Takalaiton

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.06.2021
Viestejä
851
Otetaan pois myynnistä kun ei noutoa tule.

Myytävä tuote: GTX 1070
Hinta: 220€ Poistettu myynnistä.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tori koneen mukana tullut.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei.
Muuta huomioitavaa: Hieman coil whineä huomattavissa isoissa FPS määrillä. (Lobbyt tms)


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Pori
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen, mobiilimaksu ja tilisiirto


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:

Takalaiton

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.06.2021
Viestejä
851
Up.

Maanantaihin asti myynnissä. Pidän sitten itselläni jos ei mene tohon rahaa.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
972
Voin tarjota hintapyynnön + postikulut jos hyväksyt että maksan kun olen testannut kortin ensin. Kaksi viikkoa sitten tehty tunnus niin saisi vähän varmuutta että on toimiva kortti kyseessä. Itselläni on pelkästään positiiviset palautteet joten voit nähdä että maksan joko kortin tai lähetän takaisin jos ei toimi ja maksan postikulut molempiin suuntiin.

Olen tarjonnut kahdesta GTX 1070 kortista samalla tavalla ja ostan luultavasti vain ensimmäisenä vastanneelta joten tarjous rajoitetun ajan voimassa.
 

Takalaiton

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.06.2021
Viestejä
851
Voin tarjota hintapyynnön + postikulut jos hyväksyt että maksan kun olen testannut kortin ensin. Kaksi viikkoa sitten tehty tunnus niin saisi vähän varmuutta että on toimiva kortti kyseessä. Itselläni on pelkästään positiiviset palautteet joten voit nähdä että maksan joko kortin tai lähetän takaisin jos ei toimi ja maksan postikulut molempiin suuntiin.

Olen tarjonnut kahdesta GTX 1070 kortista samalla tavalla ja ostan luultavasti vain ensimmäisenä vastanneelta joten tarjous rajoitetun ajan voimassa.
Ei kun vaan noutamaan ja toteamaan paikanpäälle että toimiiko vai ei. Tässä näpyttelen koneella jossa toi näyttis on kiinni.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
972
Ei kun vaan noutamaan ja toteamaan paikanpäälle että toimiiko vai ei. Tässä näpyttelen koneella jossa toi näyttis on kiinni.
Vähän on Vantaalta Poriin julkisilla sen hankala matka että jää kyllä nouto väliin. Mutta tosiaan jos kiinnostaa myydä niin edellä mainituilla ehdoilla onnistuu.

Jos ei minun yli 2 vuotta vanha tunnus ja 57 positiivista kauppiaspalautetta ole riittävän luotettava niin et varmaan loukkaannu jos en itse luota kaksi viikkoa vanhaan tunnukseen yhdellä palautteella.
 

Takalaiton

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.06.2021
Viestejä
851
Vähän on Vantaalta Poriin julkisilla sen hankala matka että jää kyllä nouto väliin. Mutta tosiaan jos kiinnostaa myydä niin edellä mainituilla ehdoilla onnistuu.
Ei kiinnosta. Hyvää juhannusta.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
972
Tuli muuten mieleen että jos maksu PayPalilla käy niin silloin voin maksaa myös etukäteen koska siinä on se ostajan turva mukana.
 
Liittynyt
06.02.2020
Viestejä
85
Tuli muuten mieleen että jos maksu PayPalilla käy niin silloin voin maksaa myös etukäteen koska siinä on se ostajan turva mukana.
eikös paypal maksuissa ollut juurikin se, että sen rahan pystyy vetämään takaisin ja siksi huono tapa ottaa rahaa vastaan?
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
972
eikös paypal maksuissa ollut juurikin se, että sen rahan pystyy vetämään takaisin ja siksi huono tapa ottaa rahaa vastaan?
Kyllä jos ei saa sitä mitä on tilannut. Sitä juuri se ostajan turva tarkoittaa. Ei sieltä ilman syytä saa niitä rahoja takaisin vedettyä ainakaan tietääkseni.

Pari kertaa olen ulkomaisten verkkokauppojen kanssa joutunut tuota ostajan turvaa käyttämään ja PayPal kyllä käsittelee ne ihan kertakohtaisesti ja pyytää todisteita molemmilta osapuolilta eli ei se rahan takaisin vetäminen tosiaan onnistu ihan ilman perusteita.

Mutta juuri siksi minä tuota PayPalia ehdotin että olisi joku suoja sitten jos sieltä ei tule sitä korttia mitä on kaupattu tai se on rikki tms.
 

Takalaiton

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.06.2021
Viestejä
851
eikös paypal maksuissa ollut juurikin se, että sen rahan pystyy vetämään takaisin ja siksi huono tapa ottaa rahaa vastaan?
Menee offtopic mutta siksi kieltäydyin tästäkin menetelmästä, koska tuotteen saapuessa ja päätöksen jälkeen siltikin voi vetää rahat takaisin. Siksi ehdoton nöy-nöy.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
972
Menee offtopic mutta siksi kieltäydyin tästäkin menetelmästä, koska tuotteen saapuessa ja päätöksen jälkeen siltikin voi vetää rahat takaisin. Siksi ehdoton nöy-nöy.
Eli mikään turvallinen maksutapa ei käy? Epäilyttävää...
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
972
Hmm.. Nyt menee hyökkääväksi jotenkin, mutta ehdotinko jo noutoa? Kyllä. Se on varmin tapa tässä tapauksessa.
Sanoin vain totuuden eli kun on pari viikkoa vanha tunnus ja yksi kauppapalaute ja mikään turvallinen maksutapa ei kelpaa niin minusta sellainen on epäilyttävää. En sanonut yhtään sen enempää enkä vähempää. Oma tunnukseni on tosiaan kaksi ja puoli vuotta vanha ja tällä hetkellä vajaa 60 positiivista kauppapalautetta eikä yhtään negatiivista ja ehdottelit tuossa että olisin jättämässä maksamatta tai vetämässä maksua takaisin jälkikäteen. Jos tuo mitä sanoin on mielestäsi hyökkäävää niin mietipä mitä itse sanoit. ;)

Tosiaan tuo nouto ei ole mitenkään järkevä näin pitkän välimatkan kanssa ja julkisia käyttävänä. Jos mielestäsi se olisi järkevä niin ehdotetaan sitten päinvastaista eli voithan sinä varmaan kortin tänne Vantaalle tuoda sitten henkilökohtaisesti ja kokeillaan se täällä. Saat käteisellä maksun kun on testattu toimivaksi.

Mutta juu leikki sikseen ehkä sieltä lähempää löytyy joku joka noutaa mutta tosiaan noilla myyntiehdoilla en usko että menee kaupaksi ainakaan postin välityksellä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 168
Viestejä
4 282 838
Jäsenet
71 605
Uusin jäsen
wert

Hinta.fi

Ylös Bottom