Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielesta 2-5 euroa on sika hinta. Itse nakisin oikena hintana jotain luokkaa kymmenesosan tuosta. Itse seaurailen 20-30 kanavaa ja tuntuisi aivan alyttomalta maksaa siita 50 euroa kuukaudessa kun taas 5 euroa olisi ihan ok. Mutta kaipa ovat laskeneet etta on helpompi saada 1000 ihmista maksamaan 5 euroa kuin 10000 ihmista maksamaan 0.5 euroa.Joo, eihän sen ole kuin 2-5€ per kanava, mutta jos noita jäsennyksiä ottaa enemmänkin, niin pitkä penni siitä syntyy.
Minun mielesta 2-5 euroa on sika hinta. Itse nakisin oikena hintana jotain luokkaa kymmenesosan tuosta. Itse seaurailen 20-30 kanavaa ja tuntuisi aivan alyttomalta maksaa siita 50 euroa kuukaudessa kun taas 5 euroa olisi ihan ok. Mutta kaipa ovat laskeneet etta on helpompi saada 1000 ihmista maksamaan 5 euroa kuin 10000 ihmista maksamaan 0.5 euroa.
Tämän vois laittaa vituttaa-ketjuun myös, mutta melkein jokaisella vähänkään hyvällä/seuratulla Youtube-kanavalla alkaa olemaan jäsennyys pakollista, jos haluaa videoita seurata suhteellisen reaaliajassa.
Joo, eihän sen ole kuin 2-5€ per kanava, mutta jos noita jäsennyksiä ottaa enemmänkin, niin pitkä penni siitä syntyy.
Nitinol, muistimetalli. 1950-luvun keksintöjä josta en ollut koskaan kuullutkaan
Uusi rtx 5090 tarkempi tarkastelu.
Noh, ollaan tekniikka-aiheisella foorumilla, niin luulisi montaa kiinnostavan. En ehkä siltikään kutsuisi sitä helmeksi, mutta tää ketju tuntuu olevan enemmänkin suosittele youtube videota ketju.Ehh..? Tämä oli helmi?No makunsa kullaki.
Sattuu kyl ihan vitusti kun ajattelee. Kelaa ny kun omalle kohdalle sattuu kuitenkin jossain vaiheessa se että oot se zombi tai joku vitun vastaava joka ei kykene olemaan kykenevä mihinkään.Näitä nähdessä perspektiivi omia ongelmia kohtaan muuttuu aika paljon, hyvä nähdä näitä aina välillä. Miten perseestä lie tuon henkilön elämä ja silti joku häntä kutsuu zombiksi, mitä vittua...
Väitän, että jos ton näkönen sankari tulisi hämärällä kujalla vastaan suupielestä kuola valuen (vielä jos örisisi mennessään) niin sulla kääntyisi sandaalit 180 astetta ja askeltiheys kasvais ja mielessä käy pelien ja elokuvien zombit yms. ensimmäisenä.Näitä nähdessä perspektiivi omia ongelmia kohtaan muuttuu aika paljon, hyvä nähdä näitä aina välillä. Miten perseestä lie tuon henkilön elämä ja silti joku häntä kutsuu zombiksi, mitä vittua...
Pari hauskaa, suunnittelematonta mokaa TV-lähetyksessä: