Youtuben ja muiden videopalveluiden helmiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tämän vois laittaa vituttaa-ketjuun myös, mutta melkein jokaisella vähänkään hyvällä/seuratulla Youtube-kanavalla alkaa olemaan jäsennyys pakollista, jos haluaa videoita seurata suhteellisen reaaliajassa.

Joo, eihän sen ole kuin 2-5€ per kanava, mutta jos noita jäsennyksiä ottaa enemmänkin, niin pitkä penni siitä syntyy.

Joo, eihän sen ole kuin 2-5€ per kanava, mutta jos noita jäsennyksiä ottaa enemmänkin, niin pitkä penni siitä syntyy.
Minun mielesta 2-5 euroa on sika hinta. Itse nakisin oikena hintana jotain luokkaa kymmenesosan tuosta. Itse seaurailen 20-30 kanavaa ja tuntuisi aivan alyttomalta maksaa siita 50 euroa kuukaudessa kun taas 5 euroa olisi ihan ok. Mutta kaipa ovat laskeneet etta on helpompi saada 1000 ihmista maksamaan 5 euroa kuin 10000 ihmista maksamaan 0.5 euroa.

Minun mielesta 2-5 euroa on sika hinta. Itse nakisin oikena hintana jotain luokkaa kymmenesosan tuosta. Itse seaurailen 20-30 kanavaa ja tuntuisi aivan alyttomalta maksaa siita 50 euroa kuukaudessa kun taas 5 euroa olisi ihan ok. Mutta kaipa ovat laskeneet etta on helpompi saada 1000 ihmista maksamaan 5 euroa kuin 10000 ihmista maksamaan 0.5 euroa.

Menee varmaan offariksi, mutta ennemminkin tuo johtuu siitä, että maksujen käsittely maksaa. Puolesta eurosta ei jäisi käteen 'mitään'.

Jatketaan viela hiukan offia niin Twitchin puolella tuo oli jollain tapaa hoidettua kayttamalla "bitseja". Eli saatoit ostaa esim 10 eurolla bitseja ja jakaa niita sitten euron erissa lempi striimajillesi.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 020
Jäsenet
75 973
Uusin jäsen
anton99

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom